o firmie

Dwie osoby pracujace przy komputerze. Grafika ilustracyjna e-umowa w ofercie dla firm w Orange Polska

Innowacje pracownicze

Jednym z ważnych elementów społecznej odpowiedzialności firm jest słuchanie głosu pracowników i zaangażowanie ich w zmiany zachodzące w organizacji. Z jednej strony możemy mówić o wszelkich formach badań satysfakcji pracowników, środowiska pracy czy kultury organizacyjnej. Analiza wyników takich badań pozwala zobaczyć, z czego pracownicy są zadowoleni, a co wymaga poprawy. Z drugiej strony – zaangażowanie …

Innowacje pracownicze Read More »

Dzień Kobiet w FabLabie

„Kobieta może czuć się dobrze i pewnie w warsztacie!”. W FabLab Gdańsk powered by Orange praktycznie każdy dzień do Dzień Kobiet. Poznajcie uczestniczki projektu iTechWoman!, które opanowały maszyny, ucząc się modelowania, druku 3d, programowania, obsługi plotera laserowego i elektroniki. A dzieje się tam coś jeszcze… Kobiety w technologiach i na stolarni Jedna z nich mówi, …

Dzień Kobiet w FabLabie Read More »

fundacja korporacyjna

Projekt społeczny fundacji powołanej przez biznes – jak to działa?

Jak prowadzić projekt społecznego zaangażowania biznesu? Taki, który może realnie wpływać na zmianę na lepsze w otoczeniu? Poznajcie sposoby na taką inicjatywę i  przy okazji Fundację Orange trochę „od zaplecza”. Biznes społecznie zaangażowany Wiecie, że 65% konsumentów uważa, że marki mogą rozwiązywać społeczne problemy lepiej niż rządy? Tak wynika z badania *2019 Meaningful Brands survey …

Projekt społeczny fundacji powołanej przez biznes – jak to działa? Read More »

Podłączyliśmy 3000 szkół do Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

Ostatni rok, w którym zmagaliśmy się z pandemią Covid-19, najlepiej pokazał jak istotna jest cyfryzacja i dostęp do szybkiego internetu. Dlatego od wielu lat inwestujemy miliardy złotych w rozwój światłowodów. Chodzi nie tylko o czysto komercyjne działania, ale także wsparcie wysiłków administracji w podłączaniu placówek edukacyjnych. Wiem, że powtarzam to jak mantrę i przy różnych …

Podłączyliśmy 3000 szkół do Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej Read More »

dziewczyna z plecakiem na siedząa na rozstaju dróg

„Miasteczko Myśli” Orange. Czy nadszedł czas dla korporacyjnych rebeliantów?

Pływanie pod prąd nigdy nie jest komfortową drogą. W niepewnych czasach w jakich teraz żyjemy, bycie „rebeliantem” wydaje się wyzwaniem wręcz ekstremalnym! Czy warto nim być? Może lepiej przeczekać i nie wychodzić poza utarte schematy działania? Odpowiedzi będziemy szukać na kolejnej edycji „Miasteczka Myśli” – „Czas rebeliantów”. Nie ma jednej definicji świata, życia i biznesu. …

„Miasteczko Myśli” Orange. Czy nadszedł czas dla korporacyjnych rebeliantów? Read More »

pusta huśtawka dziecięca

Zaginięcia dzieci a pandemia

Właśnie otrzymaliśmy raport z działalności w 2020 roku Fundacji Itaka – Centrum Ludzi Zaginionych, z którą współpracujemy od kilkunastu lat, będąc partnerem linii 116 000 – Telefonu w sprawie zaginionego dziecka i nastolatka. Czy w pandemii zmieniła się liczba i charakter zaginięć dzieci? Jak młodzi ludzie radzili sobie z trudną sytuacją izolacji i ograniczeń? Czy …

Zaginięcia dzieci a pandemia Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.