Obsługa i Relacje z Klientami

Sprawdź smartfon, zanim go kupisz z drugiej ręki

1 lutego 2021

Sprawdź smartfon, zanim go kupisz z drugiej ręki

Dzisiaj ruszyła strona, na której możecie sprawdzić czy telefon wzięty na raty w Orange Polska jest spłacany. W ten sposób kupienie smartfona z drugiej ręki będzie bezpieczniejsze. Nie zostaniecie zaskoczeni jego blokadą.

Żeby upewnić się, że z telefonem jest wszystko ok. wchodzicie na www.orange.pl Na samym dole, w sekcji „Na skróty” znajdujecie „Status urządzenia na raty” i klikacie. Można też wejść bezpośrednio wstukując adres: www.orange.pl/zobacz/weryfikacja-imei

Następnie wprowadzacie numer IMEI smartfona i podajecie adres e-mail, na który ma być przesłana informacja o jego statusie. Zgodnie z przepisami RODO musicie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do weryfikacji. Potem my działamy i sprawdzona informacja jest wysyłana do Was na wskazany e-mail. Wszystko szybko i wygodnie. Weryfikować będziemy urządzenia sprzedane w systemie ratalnym od 23 listopada 2020 r.

Wielokrotnie informowałem, że niespłacone smartfony będziemy blokować po uruchomieniu strony, gdzie można dokonać weryfikacji. Strona już jest, ale zdajemy sobie sprawę, że niezbędne jest jeszcze trochę czasu, aby wszystko zadziałało i nie było zaskoczenia. Dlatego pierwsze blokady w procesie windykacyjnym będziemy realizować w najbliższych tygodniach. Będziemy blokować tylko sprzęt kupiony na raty od 23 listopada 2020 r.

Udostępnij: Sprawdź smartfon, zanim go kupisz z drugiej ręki

Obsługa i Relacje z Klientami

Wszystkie salony Orange otwarte

28 grudnia 2020

Wszystkie salony Orange otwarte

Od dzisiaj obowiązują nowe obostrzenia związane z narodową kwarantanną. Zamknięte zostały m.in. galerie handlowe. Zgodnie z rozporządzeniem mogą w nich funkcjonować tylko wybrane sklepy i placówki, w tym salony operatorów telekomunikacyjnych. To oznacza, że wszystkie salony Orange w całym kraju, pozostają dla Was otwarte. Możecie bez przeszkód załatwić swoje sprawy związanie z naszymi usługami, ofertą, kupić nowe urządzenie czy akcesoria.

Chcemy podkreślić, że placówki Orange są przygotowane, aby klientów obsługiwać w bezpieczny sposób. Konsultanci pracują w maseczkach lub przyłbicach. Przy wejściu do salonu możecie skorzystać z środków dezynfekcyjnych lub rękawiczek ochronnych. Stanowiska obsługi, kasy i ekspozycje są regularnie czyszczone oraz dezynfekowane.

Dokładamy wszelkich starań, abyście w salonach czuli się bezpieczni i mogli załatwiać niezbędne sprawy. Z Waszej strony prosimy o to samo. W salonie zasłaniajcie usta i nos, dezynfekujcie dłonie. Jeśli czujecie się źle, macie objawy choroby poproście kogoś o pomoc w załatwieniu sprawy. Zachęcamy też do korzystania ze strony internetowej lub infolinii Orange.

W całym kraju, w galeriach handlowych i poza nimi, działa prawie 700 salonów Orange. Najbliższą placówkę w Waszej okolicy możecie znaleźć tutaj.

Udostępnij: Wszystkie salony Orange otwarte

Obsługa i Relacje z Klientami

Proszę, jeśli możecie korzystajcie z e-umów i paczkomatów

4 kwietnia 2020

Proszę, jeśli możecie korzystajcie z e-umów i paczkomatów

W czasach pandemii wszystko, co można załatwić bez wychodzenia z domu oraz  kontaktu z innymi ludźmi jest wygodne i bezpieczne. Jednym z najczęstszych przypadków, dla których odwiedzacie salony to podpisywanie umów i kupowanie urządzeń. Nie zawsze trzeba to robić osobiście. Można skorzystać z e-umów i paczkomatów. Od razu zaznaczam, że nie dotyczy to wszystkich, chociaż i tak pod tym względem Orange Polska pozytywnie wyróżnia się wśród telekomów.

AKTUALIZACJA, 6 maja 2020

Od dzisiaj udostępniliśmy dwie, nowe możliwości skorzystania z cyfrowych rozwiązań.

Klienci indywidualni usług mobilnych mogą korzystać z płatności online z e-umową. Oznacza to, że pierwszą wpłatę za sprzęt można zrobić m.in. poprzez BLIK, płatność kartą czy szybki przelew, bez dodatkowych opłat z tego tytułu. Przypominam przy okazji, że opłata za dostawę sprzętu do 28 maja wynosi 0 zł.

Druga nowość dotyczy klientów biznesowych ofert mobilnych, którzy mogą teraz skorzystać z e-umowy ze sprzętem. Chodzi o sytuacje kiedy urządzenia są dokupowane do istniejącego kontraktu lub jest on przedłużany. W tych wypadkach klientowi, który zaakceptował już e-umowę po prostu dostarczamy kurierem przesyłkę, bez potrzeby podpisywania żadnych dokumentów.

Dla kogo e-umowa?

Jeśli jesteś klientem indywidualnym Orange możesz skorzystać z e-umowy w następujących przypadkach:

  • chcesz przedłużyć umowę mobilną;
  • chcesz kupić nową usługę mobilną;
  • chcesz przedłużyć umowę na usługi stacjonarne, bez wymiany sprzętu i zmiany technologii (nie dotyczy klientów posiadających pakiet Orange Love).

Jeśli jesteś klientem biznesowym Orange możesz skorzystać z e-umowy w następujących przypadkach:

  • chcesz przedłużyć umowę mobilną;
  • chcesz kupić nową usługę mobilną;

Inne przypadki kiedy dostępna jest e-umowa:

  • nie masz jeszcze usług Orange lub jesteś klientem Orange na kartę i chcesz kupić nową usługę mobilną. Tutaj jednak zastrzeżenie – dotyczy to wyłącznie klientów indywidualnych, posiadających konto w ING Banku Śląskim. Chodzi o możliwość weryfikacji danych. Pisaliśmy o tym tutaj;

Sprzęt dla klientów indywidualnych będzie czekał w paczkomacie

Proszę pamiętajcie, że jak zawieracie e-umowę na usługi mobilne z urządzeniami, to po jej zatwierdzeniu kupiony smartfon czy kartę SIM możecie odebrać bezpiecznie w bezkontaktowym paczkomacie InPost. Aplikacja mobilna pozwala w ogóle nie dotykać ekranu paczkomatu, wystarczy na telefonie wybrać przycisk „otwórz skrytkę”.

 

Udostępnij: Proszę, jeśli możecie korzystajcie z e-umów i paczkomatów

Obsługa i Relacje z Klientami

Nie trzeba papieru, żeby podpisać umowę z Orange

11 grudnia 2017

Nie trzeba papieru, żeby podpisać umowę z Orange

Przychodzicie do salonu, wybieracie ofertę, umowę podpisujecie na tablecie i zanim wrócicie do domu jest już w formie pliku w formacie pdf na skrzynce e-mail. Szybko i wygodnie. Da się? Oczywiście. Dokładnie tak to wygląda w naszym salonie przy ul. Okrzei 34 w Warszawie, przy skrzyżowaniu z ulicą Targową. Dzisiaj rozpoczęliśmy w nim testy rozwiązania, w którym „pozbyliśmy się” papieru. Jak dobrze się orientuję, to pierwsze takie rozwiązanie wśród operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Taka możliwość dotyczy na razie zawierania umów abonamentowych na usługi mobilne (postpaid), zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych, a także internet mobilny oraz  domowy 4G.

Zespół salonu Orange przy ulicy Okrzei 34.

Jeśli pilot pójdzie dobrze, taka możliwość pojawi się w innych salonach i na większą ilość usług. Przetestowałem jak wygląda taki proces w realu. Wspólnie z doradcą wybrałem ofertę, ustaliłem warunki i wszystko zostało wpisane do systemu. Na tablecie złożyłem podpis. To wszystko. Oczywiście, jeśli klient tego chce w każdej chwili na jego żądanie możemy umowę dodatkowo wydrukować. Testy testami, ale postanowiliśmy też nagrodzić pierwszych klientów, którzy dziś zdecydowali się podpisać umowy w formie „bezpapierowej”. Trzy pierwsze osoby dostały pół roku abonamentu za darmo, a kolejne siedem 3 miesiące gratis. Osobiście jest wielkim zwolennikiem elektronicznych umów. Technologia poszła do przodu. Po co przetrzymywać w domu segregatory dokumentów, instrukcji, regulaminów i umów. Skoro można wysłać do Urzędu Skarbowego swoje zeznanie podatkowe w formie elektronicznej, to czemu nie zawierać tak umów.

Udostępnij: Nie trzeba papieru, żeby podpisać umowę z Orange

Informacje prasowe

Orange Friends: fani technologii z sąsiedztwa zapewnią wsparcie techniczne

4 kwietnia 2017

Orange Friends: fani technologii z sąsiedztwa zapewnią wsparcie techniczne

Klienci Orange Polska  zyskają  wsparcie w problemach technicznych dzięki społeczności pasjonatów technologii, stworzonej w oparciu o platformę szwajcarskiej firmy Mila. Użytkownicy usług  Orange będą mogli poprzez stronę internetową skorzystać za opłatą z ich pomocy. Pilotaż projektu rozpoczął się w Warszawie.

Firma Mila (www.mila.com) w ramach współpracy z Orange Polska, stworzyła platformę społecznościową Orange Friends. Klienci Orange będą mogli zamówić przez nią wsparcie w instalacji lub rozwiązywaniu problemów z ruterami, systemami „Inteligentnych Domów”, smartfonami, tabletami czy telewizorami. Opłaty za wsparcie techniczne Orange Friends zaczynają się od 75 zł. Orange Friends to społeczność znających się na obsłudze urządzeń fanów technologii, którzy zarejestrują się na stronie www.mila.com/orange/friends. Dzięki temu będą mogli oni pomóc osobom w swoim sąsiedztwie, a jednocześnie dodatkowo zarobić. Umiejętności Orange Friends będą sprawdzane za pomocą testu na stronie platformy. Konieczne będzie także dodanie zdjęcia i podanie swoich danych w trakcie rejestracji.

– Klientom zależy, by wsparcie w problemach technicznych docierało do nich bardzo szybko i odpowiadało na ich potrzeby. Wymaga to od nas zastosowania nowych metod działania i jedną z nich jest stworzenie społeczności Orange Friends. To platforma pozwalająca szybko zapewnić fachowe wsparcie naszym klientom. Z drugiej strony daje ona możliwość dodatkowego zarobku pasjonatom nowych technologii, którzy mogą zgłosić chęć pomagania w razie trudności ze sprzętem.  – mówi Remigiusz Franek Dyrektor Obsługi w Kanałach Automatycznych i Cyfrowych Orange Polska.

– Dzięki stronie interentowej i aplikacji na urządzenia mobilne, każdy chcący skorzystać z usług Orange Friends może samodzielnie wybrać interesujący go pakiet usług lub też skorzystać z systemu podpowiedzi Mila Bot. Dzięki temu klienci mogą się umówić dokładnie wtedy, gdy im to odpowiada. – tłumaczy Christian Viatte, CEO Mila.

Przykładową funkcjonalnością, jaką daje Orange Friends, jest zamówienie instalacji i konfiguracji urządzeń poprzez stronę mila.com lub aplikację Mila App. Następnie Mila wysyła zapytanie do Orange Friends znajdujących w okolicy, którzy potwierdzili zainteresowanie realizacją danego rodzaju zadania. O przydzieleniu zgłoszenia decyduje szybkość działania. Pozwala to zapewnić sprawność  wykonania usługi. Klient korzystający z platformy wie dokładnie, który z Orange Friends i kiedy zapewni mu wsparcie. Po zakończeniu usługi klient może w łatwy sposób zapłacić za usługę poprzez stronę internetową oraz ocenić jakość wykonania pracy.

Więcej informacji: www.mila.com/orange

O Mila

Mila (www.mila.com) łączy osoby obeznane z nowoczesną techniką oraz profesjonalnych usługodawców z ludźmi, którzy potrzebują pomocy przy instalacji produktów technologicznych lub muszą rozwiązać inne problemy techniczne. Firmy mogą korzystać z usług Mila w celu optymalizacji, crowdsourcingu usługi lub jej budowy od podstaw. Mila powstała w 2013 roku jako spin-off Coresystems świadczącego usługi serwisowe w terenie (www.coresystems.net). W 2015 roku szwajcarski operator telekomunikacyjny Swisscom nabył większościowy pakiet akcji Mila. Firma posiada biura w Niemczech (Berlin) i Szwajcarii (Zurych).

Jak działa Mila: https://www.youtube.com/watch?v=qXDGs7Lq-Hs

Kontakt dla mediów w Mila

Anastasia Albert

E-Mail: aalbert@mila.com

Tel.: +49 (0)1723069510

Kontakt dla mediów Orange Polska

Wojciech Jabczyński,
Rzecznik Orange Polska
e-mail: biuro.prasowe@orange.com
Twitter: @RzecznikOrange

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange Friends: fani technologii z sąsiedztwa zapewnią wsparcie techniczne

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej