Obsługa i Relacje z Klientami

Nie trzeba papieru, żeby podpisać umowę z Orange

11 grudnia 2017

Nie trzeba papieru, żeby podpisać umowę z Orange

Przychodzicie do salonu, wybieracie ofertę, umowę podpisujecie na tablecie i zanim wrócicie do domu jest już w formie pliku w formacie pdf na skrzynce e-mail. Szybko i wygodnie. Da się? Oczywiście. Dokładnie tak to wygląda w naszym salonie przy ul. Okrzei 34 w Warszawie, przy skrzyżowaniu z ulicą Targową. Dzisiaj rozpoczęliśmy w nim testy rozwiązania, w którym „pozbyliśmy się” papieru. Jak dobrze się orientuję, to pierwsze takie rozwiązanie wśród operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Taka możliwość dotyczy na razie zawierania umów abonamentowych na usługi mobilne (postpaid), zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych, a także internet mobilny oraz  domowy 4G.

Zespół salonu Orange przy ulicy Okrzei 34.

Jeśli pilot pójdzie dobrze, taka możliwość pojawi się w innych salonach i na większą ilość usług. Przetestowałem jak wygląda taki proces w realu. Wspólnie z doradcą wybrałem ofertę, ustaliłem warunki i wszystko zostało wpisane do systemu. Na tablecie złożyłem podpis. To wszystko. Oczywiście, jeśli klient tego chce w każdej chwili na jego żądanie możemy umowę dodatkowo wydrukować. Testy testami, ale postanowiliśmy też nagrodzić pierwszych klientów, którzy dziś zdecydowali się podpisać umowy w formie „bezpapierowej”. Trzy pierwsze osoby dostały pół roku abonamentu za darmo, a kolejne siedem 3 miesiące gratis. Osobiście jest wielkim zwolennikiem elektronicznych umów. Technologia poszła do przodu. Po co przetrzymywać w domu segregatory dokumentów, instrukcji, regulaminów i umów. Skoro można wysłać do Urzędu Skarbowego swoje zeznanie podatkowe w formie elektronicznej, to czemu nie zawierać tak umów.

Udostępnij: Nie trzeba papieru, żeby podpisać umowę z Orange

Informacje prasowe

Orange Friends: fani technologii z sąsiedztwa zapewnią wsparcie techniczne

4 kwietnia 2017

Orange Friends: fani technologii z sąsiedztwa zapewnią wsparcie techniczne

Klienci Orange Polska  zyskają  wsparcie w problemach technicznych dzięki społeczności pasjonatów technologii, stworzonej w oparciu o platformę szwajcarskiej firmy Mila. Użytkownicy usług  Orange będą mogli poprzez stronę internetową skorzystać za opłatą z ich pomocy. Pilotaż projektu rozpoczął się w Warszawie.

Firma Mila (www.mila.com) w ramach współpracy z Orange Polska, stworzyła platformę społecznościową Orange Friends. Klienci Orange będą mogli zamówić przez nią wsparcie w instalacji lub rozwiązywaniu problemów z ruterami, systemami „Inteligentnych Domów”, smartfonami, tabletami czy telewizorami. Opłaty za wsparcie techniczne Orange Friends zaczynają się od 75 zł. Orange Friends to społeczność znających się na obsłudze urządzeń fanów technologii, którzy zarejestrują się na stronie www.mila.com/orange/friends. Dzięki temu będą mogli oni pomóc osobom w swoim sąsiedztwie, a jednocześnie dodatkowo zarobić. Umiejętności Orange Friends będą sprawdzane za pomocą testu na stronie platformy. Konieczne będzie także dodanie zdjęcia i podanie swoich danych w trakcie rejestracji.

– Klientom zależy, by wsparcie w problemach technicznych docierało do nich bardzo szybko i odpowiadało na ich potrzeby. Wymaga to od nas zastosowania nowych metod działania i jedną z nich jest stworzenie społeczności Orange Friends. To platforma pozwalająca szybko zapewnić fachowe wsparcie naszym klientom. Z drugiej strony daje ona możliwość dodatkowego zarobku pasjonatom nowych technologii, którzy mogą zgłosić chęć pomagania w razie trudności ze sprzętem.  – mówi Remigiusz Franek Dyrektor Obsługi w Kanałach Automatycznych i Cyfrowych Orange Polska.

– Dzięki stronie interentowej i aplikacji na urządzenia mobilne, każdy chcący skorzystać z usług Orange Friends może samodzielnie wybrać interesujący go pakiet usług lub też skorzystać z systemu podpowiedzi Mila Bot. Dzięki temu klienci mogą się umówić dokładnie wtedy, gdy im to odpowiada. – tłumaczy Christian Viatte, CEO Mila.

Przykładową funkcjonalnością, jaką daje Orange Friends, jest zamówienie instalacji i konfiguracji urządzeń poprzez stronę mila.com lub aplikację Mila App. Następnie Mila wysyła zapytanie do Orange Friends znajdujących w okolicy, którzy potwierdzili zainteresowanie realizacją danego rodzaju zadania. O przydzieleniu zgłoszenia decyduje szybkość działania. Pozwala to zapewnić sprawność  wykonania usługi. Klient korzystający z platformy wie dokładnie, który z Orange Friends i kiedy zapewni mu wsparcie. Po zakończeniu usługi klient może w łatwy sposób zapłacić za usługę poprzez stronę internetową oraz ocenić jakość wykonania pracy.

Więcej informacji: www.mila.com/orange

O Mila

Mila (www.mila.com) łączy osoby obeznane z nowoczesną techniką oraz profesjonalnych usługodawców z ludźmi, którzy potrzebują pomocy przy instalacji produktów technologicznych lub muszą rozwiązać inne problemy techniczne. Firmy mogą korzystać z usług Mila w celu optymalizacji, crowdsourcingu usługi lub jej budowy od podstaw. Mila powstała w 2013 roku jako spin-off Coresystems świadczącego usługi serwisowe w terenie (www.coresystems.net). W 2015 roku szwajcarski operator telekomunikacyjny Swisscom nabył większościowy pakiet akcji Mila. Firma posiada biura w Niemczech (Berlin) i Szwajcarii (Zurych).

Jak działa Mila: https://www.youtube.com/watch?v=qXDGs7Lq-Hs

Kontakt dla mediów w Mila

Anastasia Albert

E-Mail: aalbert@mila.com

Tel.: +49 (0)1723069510

Kontakt dla mediów Orange Polska

Wojciech Jabczyński,
Rzecznik Orange Polska
e-mail: biuro.prasowe@orange.com
Twitter: @RzecznikOrange

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange Friends: fani technologii z sąsiedztwa zapewnią wsparcie techniczne

Obsługa i Relacje z Klientami

IVR – prostszy i z nowym głosem

16 marca 2017

IVR – prostszy i z nowym głosem

Regina Jabczyńska

Pewnie nie raz, dzwoniąc w swojej sprawie na dedykowaną do kontaktu z firmą infolinię zdarzyło się Wam skorzystać z automatycznego menu telefonicznego w skrócie nazywanego – IVR. Naturalnie ta forma kontaktu ma swoich zwolenników, jak i sceptyków… jak to zwykle ze wszystkim w życiu bywa. Warto jednak, żebyście wiedzieli, że nasz IVR się zmienia,  aby Wasze doświadczenia z kontaktów z nami były coraz lepsze.

Co to jest w ogóle IVR? Najprościej rzecz ujmując, wielki komputerowy system, który łączy Klientów dzwoniących z konkretną potrzebą z doradcami o odpowiednich kompetencjach. A także umożliwia samoobsługę za pomocą telefonu. Zaprojektowany tak, aby odzwierciedlać najpilniejsze potrzeby, z którymi do nas dzwonicie. Z reguły znajdziecie tutaj krótkie informacje, kiedy szukacie podpowiedzi w danym temacie lub konkretne odpowiedzi na swoje pytania.

Czy zauważyliście, że w ostatnim czasie znacznie uprościliśmy i skróciliśmy głosowe menu IVR? Dla popularnych funkcji samoobsługowych IVR, takich jak zgłoszenie uszkodzenia lub kwota faktury zrobiliśmy łatwiejszy dostęp. A te, z których korzystaliście mniej chętnie – usunęliśmy. Niektóre komunikaty IVR personalizujemy do wybranej grupy, aby trafić z nimi tylko do tych z Was, których sprawa naprawdę dotyczy.

Popracowaliśmy też nad językiem komunikatów – mówimy na wprost i bez skomplikowanych zwrotów technologicznych, czy branżowych. Czasem wręcz porównywaliśmy różne sformułowania tego samego komunikatu sprawdzając, po którym najtrafniej wybieracie właściwą opcję. W wyborze najlepszych treści opieraliśmy się na wynikach badań, oceniających emocjonalną siłę przekazu. Całość okrasiliśmy nowym męskim głosem, który płynnie poprowadzi Was do szukanych informacji.

Oczywiście na końcu każdej ścieżki jest doradca, z którym można porozmawiać, jeśli potrzebujecie więcej szczegółów i specjalistycznych informacji. Ta złota reguła obowiązuje po to, żebyście nie czuli się pozostawieni samym sobie i wiedzieli, że zawsze i tak możecie porozmawiać z nami „ jak człowiek z człowiekiem”.

Ten wielki system komputerowy nigdy „nie śpi”, jest dostępny i gotowy do współpracy przez całą dobę. Jak ważną i potrzebną robotę wykonuje niech świadczy fakt, że miesięcznie rejestruje ponad 2 mln połączeń obsługowych. Co ciekawe najchętniej kontaktujecie się z nami w poniedziałki, wówczas odnotowujemy o 11% więcej połączeń niż w pozostałe dni robocze. A co nie dziwi w weekendy lubicie odpoczywać więc kontaktujecie się z nami zdecydowanie rzadziej 🙂

Zmieniamy IVR, bo zmienia się Wasz styl życia i oczekiwania wobec nas. Korzystajcie jednak śmiało w razie potrzeby, a my obiecujemy, planować go tak, aby za Wami nadążał:)

 

Udostępnij: IVR – prostszy i z nowym głosem

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej