Oferta

Orange Smart Care teraz także na smartfonie „z rynku”

7 listopada 2017

Orange Smart Care teraz także na smartfonie „z rynku”

Usługę Orange Smart Care wprowadziliśmy nieco ponad rok temu. Teraz z rozwiązania, które pozwala naprawić rozbity wyświetlacz i uszkodzoną wraz z nim obudowę czy aparat korzysta ponad 320 tysięcy klientów Orange. Nie dziwi mnie to – za niewielką w gruncie rzeczy opłatę – 8,99 zł miesięcznie otrzymujemy  kilkaset złotych rocznie, które pozwalają naprawić  uszkodzony telefon. Co bardzo istotne, bo to jedyne takie rozwiązanie na rynku, w którym ochronie nie podlega wyłącznie wyświetlacz! Duże znaczenie ma także, bardzo szybkie załatwianie spraw – 90% wszystkich napraw trwa zaledwie 7 dni, oraz to , że nie roztrząsamy z czyjej winy doszło do uszkodzenia.  Po prostu naprawiamy, nawet wtedy gdy telefon wylądował w wodzie.

Bez brandu, kupiony w sklepie, a jednak chroniony

Do tej pory z ochrony w ramach Orange Smart Care mogliście korzystać tylko w przypadku nowych smartfonów kupionych w naszych salonach. Teraz przeprowadziliśmy, jako pierwsi w Polsce prawdziwą rewolucję. Od dzisiaj możecie  skorzystać z usługi także na telefonach, które kupiliście w innym miejscu, a nawet dostaliście po kimś. Warunek jest jeden – aktywacji możecie dokonać tylko przy przedłużaniu lub podpisywaniu nowej umowy na plan abonamentowy w wersji bez telefonu.

Ochroną obejmowany jest pierwszy telefon, w który włożycie kartę SIM. Nie musicie przychodzić z nim do naszego salonu. Mechanizm jest bardzo prosty i moim zdaniem intuicyjny. Po prostu po włożeniu karty SIM otrzymujecie SMS z informacją o tym kiedy  dojdzie do próby automatycznej identyfikacji IMEI telefonu. Nie trwa to długo, maksymalnie dwa dni. Gdyby okazało się, że akurat w tym momencie nie będzie to możliwe – na przykład telefon będzie wyłączony, otrzymacie kolejnego SMS. Tym razem z numerem, na który trzeba odesłać numer IMEI Waszego telefonu. Będziecie mieć na to 24 godziny. Raz przypisanego do usługi urządzenia nie można zmienić, poza szczególnymi przypadkami, na przykład gdy telefon został wymieniony w ramach gwarancji czy rękojmi.

Orange Smart Care – możliwości

Zakres napraw w przypadku obu wersji usługi nie różni się – zajmiemy się pękniętym wyświetlaczem, a wraz z nim uszkodzoną obudową, pękniętą szybką chroniącą obiektyw, czy uszkodzonymi klawiszami. Nie stosujemy także wszelkiego rodzaju rozwiązań zwanych zbiorczo „wyłączeniami regulaminowymi”, które znajdziecie w ubezpieczeniach. Telefon będzie objęty ochroną nawet wtedy, gdy zdecydujecie z pełną premedytacją sprawdzić jego odporność na uderzenia o ścianę, czy nurkowanie w jeziorze. To oczywiście dość ekstremalne pomysły, do których nie zachęcam, ale sądzę, że dobrze obrazują zasady jakimi się kierujemy. O ile zakres ochrony nie różni się od wersji, którą znacie, nieco mniejsza jest wartość napraw, którą w ciągu roku możecie zrealizować. W przypadku rozwiązania dla klientów planów bez urządzenia to 500 zł. Z usługi nie można skorzystać w ofercie Orange Love dla klientów indywidualnych. Poza tym obie wersje usługi niczym się nie różnią. W obu przypadkach nie musicie dodatkowo płacić za kuriera, a na wszystkie naprawy ponad wspomnianą wcześniej kwotę otrzymujecie 10% rabatu i a rabat nie dotyczy iPhone’a. Orange Smart Care zapewnia także bezpłatną infolinię techniczną  oraz aplikację diagnostyczną.

Więcej o usłudze przeczytacie na stronie. Usługa (co dość oczywiste) nie jest przeznaczona dla klientów prepaid.

Udostępnij: Orange Smart Care teraz także na smartfonie „z rynku”

Oferta

Nadszedł czas ofert bez telefonu?

4 czerwca 2009

Nadszedł czas ofert bez telefonu?

Usługę Orange Smart Care wprowadziliśmy nieco ponad rok temu. Teraz z rozwiązania, które pozwala naprawić rozbity wyświetlacz i uszkodzoną wraz z nim obudowę czy aparat korzysta ponad 320 tysięcy klientów Orange. Nie dziwi mnie to – za niewielką w gruncie rzeczy opłatę – 8,99 zł miesięcznie otrzymujemy  kilkaset złotych rocznie, które pozwalają naprawić  uszkodzony telefon. Co bardzo istotne, bo to jedyne takie rozwiązanie na rynku, w którym ochronie nie podlega wyłącznie wyświetlacz! Duże znaczenie ma także, bardzo szybkie załatwianie spraw – 90% wszystkich napraw trwa zaledwie 7 dni, oraz to , że nie roztrząsamy z czyjej winy doszło do uszkodzenia.  Po prostu naprawiamy, nawet wtedy gdy telefon wylądował w wodzie.

Bez brandu, kupiony w sklepie, a jednak chroniony

Do tej pory z ochrony w ramach Orange Smart Care mogliście korzystać tylko w przypadku nowych smartfonów kupionych w naszych salonach. Teraz przeprowadziliśmy, jako pierwsi w Polsce prawdziwą rewolucję. Od dzisiaj możecie  skorzystać z usługi także na telefonach, które kupiliście w innym miejscu, a nawet dostaliście po kimś. Warunek jest jeden – aktywacji możecie dokonać tylko przy przedłużaniu lub podpisywaniu nowej umowy na plan abonamentowy w wersji bez telefonu.

Ochroną obejmowany jest pierwszy telefon, w który włożycie kartę SIM. Nie musicie przychodzić z nim do naszego salonu. Mechanizm jest bardzo prosty i moim zdaniem intuicyjny. Po prostu po włożeniu karty SIM otrzymujecie SMS z informacją o tym kiedy  dojdzie do próby automatycznej identyfikacji IMEI telefonu. Nie trwa to długo, maksymalnie dwa dni. Gdyby okazało się, że akurat w tym momencie nie będzie to możliwe – na przykład telefon będzie wyłączony, otrzymacie kolejnego SMS. Tym razem z numerem, na który trzeba odesłać numer IMEI Waszego telefonu. Będziecie mieć na to 24 godziny. Raz przypisanego do usługi urządzenia nie można zmienić, poza szczególnymi przypadkami, na przykład gdy telefon został wymieniony w ramach gwarancji czy rękojmi.

Orange Smart Care – możliwości

Zakres napraw w przypadku obu wersji usługi nie różni się – zajmiemy się pękniętym wyświetlaczem, a wraz z nim uszkodzoną obudową, pękniętą szybką chroniącą obiektyw, czy uszkodzonymi klawiszami. Nie stosujemy także wszelkiego rodzaju rozwiązań zwanych zbiorczo „wyłączeniami regulaminowymi”, które znajdziecie w ubezpieczeniach. Telefon będzie objęty ochroną nawet wtedy, gdy zdecydujecie z pełną premedytacją sprawdzić jego odporność na uderzenia o ścianę, czy nurkowanie w jeziorze. To oczywiście dość ekstremalne pomysły, do których nie zachęcam, ale sądzę, że dobrze obrazują zasady jakimi się kierujemy. O ile zakres ochrony nie różni się od wersji, którą znacie, nieco mniejsza jest wartość napraw, którą w ciągu roku możecie zrealizować. W przypadku rozwiązania dla klientów planów bez urządzenia to 500 zł. Z usługi nie można skorzystać w ofercie Orange Love dla klientów indywidualnych. Poza tym obie wersje usługi niczym się nie różnią. W obu przypadkach nie musicie dodatkowo płacić za kuriera, a na wszystkie naprawy ponad wspomnianą wcześniej kwotę otrzymujecie 10% rabatu i a rabat nie dotyczy iPhone’a. Orange Smart Care zapewnia także bezpłatną infolinię techniczną  oraz aplikację diagnostyczną.

Więcej o usłudze przeczytacie na stronie. Usługa (co dość oczywiste) nie jest przeznaczona dla klientów prepaid.

Udostępnij: Nadszedł czas ofert bez telefonu?

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej