Oferta

Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB

12 października 2018

Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB

[Aktualizacja: 21.01.2019] W Orange na kartę wprowadzamy odświeżone, elastyczne pakiety internetowe.

Wczoraj w Orange na kartę odświeżyliśmy naszą flagową usługę „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB”. Oznacza to, że nasi klienci, którzy korzystają z nielimitowanych połączeń i SMS-ów do wszystkich sieci w Polsce i w roamingu Unii Europejskiej oraz pakietu danych, dostają teraz jeszcze więcej.

Co się zmieniło

W odświeżonej usłudze „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” pojawiły się nowe opcje usługi: jednorazowe na 1, 3, 5 i 10 dni oraz odnawialna na 7 dni Dzięki temu wszyscy klienci Orange na kartę, niezależnie od ilości posiadanych złotówek na koncie, mają dostęp do usługi „bez limitu”. Szczegóły w tabeli poniżej.

Wersja jednorazowa
Usługa Cena Ważność
Rozmowy i SMS-y bez limitu 10 – 20 GB 25 zł 31 dni
5 GB 10 zł 10 dni
3 GB 7 zł 7 dni
2 GB 5 zł 5 dni
1 GB 3 zł 3 dni
0,5 GB 1 zł 1 dzień
Wersja automatycznie odnawialna
Usługa Cena Ważność
Rozmowy i SMS-y bez limitu 15 – 20 GB 25 zł 31 dni
3 GB 7 zł 7 dni

Dlaczego wprowadziliśmy aż tyle wariantów? Ponieważ zależy nam, żeby każdy klient w Orange na kartę mógł pozwolić sobie na nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz pakiet danych. Utrzymaliśmy też wszelkie benefity stażowe przy aktywacji usług (od 10 do 20 GB w pakiecie bazowym) oraz premiujące stałość odnawiania (+1 GB za każde kolejne odnowienie).

Użytkownik sam zdecyduje, jak długo chce korzystać z rozmów i  SMS-ów bez limitu do wszystkich sieci oraz pakietów danych. Co więcej, pakiety GB oraz ważności usług z kolejnych aktywacji i odnowień sumują się. Po wykorzystaniu pakietu danych w okresie ważności usługi zostanie włączony tzw. lejek, czyli ograniczenie prędkości transferu danych chroniące przed nieplanowanymi kosztami.

Co jeszcze dostajecie w nowej usłudze

  • Możecie włączyć kolejną wersję usługi mając aktywną jej poprzednią wersję,
  • po włączeniu kolejnej wersji usługi w trakcie trwania ważności poprzedniej, GB i ważność usługi sumują się. Nie tracicie tego, za co już zapłaciliście,
  • usługa odnawia się natychmiast po doładowaniu konta, a nie co 3-4 godziny, jak dotychczas.

Jak działają usługi automatycznie odnawialne

Ułatwieniem jest automatyczne odnawianie usługi co 7 lub 31 dni. Z konta  głównego pobierana jest odpowiednia kwota. Dzięki temu można nieprzerwanie korzystać z rozmów i SMS-ów do wszystkich, a pakiet danych rośnie przy kolejnych odnowieniach. Każde kolejne odnowienie usługi to dodatkowe 1 GB do liczby GB z poprzedniego okresu. Wraz z odnowieniem usługi, niewykorzystane GB przechodzą na kolejny okres. W wersji na 31 dni pakiet bazowy GB zależy od stażu w Orange na kartę. Czyli, im dłużej jesteś z nami tym więcej dostajesz.

Wersja automatycznie odnawialna
Usługa Cena Ważność SMS pod 696 Krótki kod Włącz Online
Rozmowy i SMS-y bez limitu 15 – 20 GB 25 zł 31 dni AKT31 CYKL *115*2*31# Po zalogowaniu do Mój Orange
3 GB 7 zł 7 dni AKT7 CYKL *115*2*7#

Więcej o ofercie:

„Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB”

Regulamin

 

Udostępnij: Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB

Oferta

Roaming w Orange – odpowiadam na 5 najczęściej zadawanych pytań

23 lipca 2018

Roaming w Orange – odpowiadam na 5 najczęściej zadawanych pytań

Trwają wakacje, wyjeżdżacie za granicę i … pytacie o roaming. Żeby Wam pomóc poprosiłem konsultantów, którzy na co dzień się z Wami kontaktują o 5 pytań, które najczęściej im zadajecie. Zmierzyłem się z nimi i taki jest filmowy efekt.

Nagranie ma swoje prawa i nie można przynudzać, dlatego dodatkowo dla zainteresowanych odpowiedzi bardziej szczegółowe.

1. Czym się różni rozmowa międzynarodowa od roamingu?

Pytanie zasadne – w roamingu za usługi płacicie w ramach swojego abonamentu, a w przypadku oferty na kartę – z małymi dopłatami. W rozmowach międzynarodowych stawki są inne. Na pewno – gdy dzwonicie na numer zagraniczny będąc w Polsce sieci jest to rozmowa międzynarodowa. Inaczej mówiąc – połączenia międzynarodowe to połączenia z Polski na numer z innym prefiksem niż +48. Jeżeli jesteśmy zarejestrowani w sieci zagranicznej, w ramach roamingu i dzwonimy w ramach tego samego kraju lub poza niego, to jest to roaming. W tym linku znajdziecie garść cennych pomocnych informacji.

2. Ile zapłacę za roaming?

Jeżeli korzystacie z abonamentu w Orange to w Unii Europejskiej – do momentu, gdy korzystacie z niego w ramach FUP, czyli friendly use policy nie zapłacicie nic ponad Wasz własny miesięczny rachunek. Z internetu możecie korzystać bez opłat w ramach limitu GB w UE, podany jest on przy każdym planie mobilnym. W prepaid – wprowadziliśmy niewielkie opłaty, na tyle niskie, że zarówno dziennikarze z telepolis jak i  tabletowo wskazują je jako jedne z najbardziej korzystnych na rynku.

Poza Unią Europejska stawki są wyższe, jednak ostatnio wprowadziliśmy dwa bardzo dobre pakiety:

  • Pakiet GO 150 za 50 zł ważny 10 dni, w ramach którego otrzymujecie 150 MB pakietu danych, a koszt połączeń obniżony jest do 1,5 zł za minutę i 1,5 zł za SMS/MMS;
  • Pakiet GO 500 za 150 zł ważny 30 dni, w ramach którego otrzymujecie 500 MB pakietu danych wraz z obniżeniem kosztów połączeń do 1,5 zł za minutę i 1,5 zł za SMS/MMS.

By koszty korzystania z roamingu w Orange (szczególnie internetu) poza Unią Was nie zaskoczyły, po wykorzystaniu MB dostępnych w ramach pakietów GO internet w telefonie zostanie zablokowany. Możecie go później odblokować bezpłatnie, lub po prostu dokupić kolejny pakiet.

3. Dlaczego mój telefon próbuje przesyłać małe paczki danych, pomimo tego, że wyłączyłem transfer danych?

Przy próbach połączenia się z siecią 4G LTE telefon zawsze przesyła niewielkie paczki danych. Tak samo w Polsce, jak i w USA – to efekt konfiguracji samego smartfona. Chodzi o 50 kB, których w kraju nie zauważymy, w Europie także, ale po drugiej stronie globu może mieć znaczenie. Są one bowiem zliczane w ramach opłat za roaming. Dlatego, jeżeli jedziemy poza Unię Europejską, warto wykupić małą paczkę MB w roamingu, lub też wyłączyć możliwość łączenia się naszego telefonu z siecią 4G.

Poradnik planowania podróży z Orange , który możesz wydrukować i zabrać ze sobą. Jeżeli chcecie korzystać z roamingu w Orange przeczytajcie proszę tekst: „O czym trzeba pamiętać, gdy jedzie za granicę? – roaming w Orange„.

4. Byłem w Europie, dlaczego zapłaciłem tak dużo?

Zasada Roam Like at Home działa na terenie Unii Europejskiej, a nie na terenie geograficznej Europy. Nie skorzystamy z niej choćby w Szwajcarii, Monaco czy też coraz popularniejszej na wakacjach Czarnogóry oraz Albanii. Podobnie na Ukrainie. Często, nawet będąc na terenie Europy (czy nawet Polski) możemy złapać sieć tych krajów. Zdarza się to szczególnie w regionach górskich – najczęściej przy granicy Polsko-Ukraińskiej i w Alpach, wzdłuż granicy ze Szwajcarią.

5. Dlaczego nie mogę złapać sieci ?

O najczęstszym z powodów mówię w filmie – ustawionym „na sztywno” 2G lub 3G, w miejscu gdzie taka sieć nie działa. Często jednak są inne, trudniejsze do wychwycenia. Na przykład to, że zamiast dzwonić na numer polski dzwonimy na numer kraju, w którym jesteśmy. Najczęściej to efekt tego, że numeru nie poprzedziliśmy polskim prefixem +48. Bywają także sytuacje, w których pomimo, że wszystko powinno działać nie funkcjonuje transfer danych – wtedy warto przestawić w ustawieniach telefonu protokół internetowy z ipv6 na ipv4. Na Androidzie możliwość tę znajdziecie w Ustawieniach, w grupie Sieć komórkowa, a następnie „Punkty dostępowe”. A może po prostu wyłączyliście transmisję danych w roamingu?

Udostępnij: Roaming w Orange – odpowiadam na 5 najczęściej zadawanych pytań

Oferta

Bonus za rejestrację prepaid już z nami zostanie

1 marca 2017

Bonus za rejestrację prepaid już z nami zostanie

Termin na rejestrację aktywnych kart prepaid minął, niezarejestrowane zostały wyłączone. Temat w mediach przycichł. Ale przecież rejestracja nowokupionych kart prepaid nadal jest obowiązkowa. Jednak w dalszym ciągu możecie skorzystać na rejestracji, choć bonus o którym pisze wymaga od Was ciut więcej.

Każdy kto zarejestruje numer prepaid w Orange na kartę i w nju a jednocześnie poda swój adres zamieszkania i wyrazi zgodę na kontakt telefoniczny otrzyma 100 GB transferu ważne przez 30 dni. Dotyczy to jednak wyłącznie osób, które adres podają po raz pierwszy. Bo przecież mogliście podać dane, na przykład kupując u nas abonament.Po rejestracji otrzymujecie SMS z informacją, że można odebrać bonus, a także jak to zrobić. Podpowiem – wysyłając bezpłatny SMS o treści START pod 80590. Na odebranie bonusu macie 30 dni od momentu rejestracji numeru. Podobny bonus już funkcjonował, jednak ten, jak wspomniałem, zostaje z nami na stałe.
Wszystkie informacje o bonusie w Orange znajdziecie na stronie www.zarejestrujnumer.pl.

A jeżeli jesteście klientami nju mobile przygotowaliśmy dla Was specjalnie stronę www.rejestracjanju.pl

Pamiętajcie jednak, że podanie danych adresowych nie jest konieczne by zarejestrować numer – wystarczy do tego wyłącznie numer telefonu i Wasz numer PESEL. Dodam też, że podanie danych osobowych i wyrażenie zgody marketingowej jest możliwe wyłącznie w naszych salonach.
Zapraszamy – listę znajdziecie na stronie Orange.pl. Oczywiście możecie tam także zarejestrować numery nju.

Moim zdaniem takie podejście jest uczciwe. Zbieramy dane, prosimy o zgodę na kontakt, ale w zamian przez miesiąc możecie korzystać z internetu praktycznie za darmo. Pamiętajcie także, że dane te dają nam wiedzę gdzie inwestować. To dla nas ważna informacja, bo wiemy gdzie dostawić nowe maszty, a gdzie parafrazując pewną piosenkę teraz jest ściernisko, ale San Francisco raczej tam nigdy nie będzie.

P.S. Jeszcze doprecyzuję: bonus o którym piszę (związany z podaniem danych adresowych i zgodą marketingową), to obecnie jedyny bonus powiązany za rejestracją. Nie ma już bonusu za samą rejestrację prepaid. Bo wiem, że pojawiają się już różne interpretacje 😉

Udostępnij: Bonus za rejestrację prepaid już z nami zostanie

Oferta

Urodzinowe prezenty od Orange dla „karciarzy”

11 października 2016

Urodzinowe prezenty od Orange dla „karciarzy”

W 2018 roku o ponad 70% wzrosła liczba użytkowników internetu światłowodowego, z którego korzysta 366 tys. klientów, a w zasięgu jest już 3,4 mln gospodarstw domowych. Klienci chętnie wybierali konwergentne pakiety usług – korzysta a nich już ponad 1,2 mln użytkowników. Przybyło też ponad 380 tys. klientów mobilnych. Lepsze wyniki komercyjne, w połączeniu ze skutecznym obniżaniem kosztów przyczyniły się do historycznego, pierwszego od 12 lat wzrostu EBITDA. W 2019 roku Orange Polska planuje wzrost przychodów i utrzymanie trendu wzrostowego EBITDA.

Z przyjemnością ogłaszamy nasze wyniki finansowe za 2018 rok. Historyczny wzrost  wskaźnika  EBITDA, pierwszy od 12 lat, to więcej niż obiecaliśmy inwestorom w prognozie na ten rok. Widzimy, że strategia Orange.One oparta na konwergencji, światłowodzie oraz zwiększaniu efektywności sprawdza się i kondycja firmy jest coraz lepsza. To był bardzo dobry rok dla Orange Polska pod względem wyników finansowych i komercyjnych. Jesteśmy przekonani, że zdołamy utrzymać ten wzrost w 2019 roku – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. – Ogromne inwestycje w sieć światłowodową i mobilną 4G przekładają się na lepsze doświadczenia klientów i przyciągają nowych. Zapotrzebowanie na szybką transmisję danych jest ogromne. W sieci mobilnej wzrosło w ciągu roku o połowę, a każdy użytkownik światłowodu wysyła średnio miesięcznie ponad 100 GB danych. Niesłabnącą popularnością cieszą się konwergentne pakiety usług – dodał Jean-François Fallacher.

Wyniki komercyjne: lepsza sieć i dobra oferta przyciągają klientów

Z konwergentnych pakietów, które są kluczowym elementem budowania wartości firmy, korzysta już ponad 1,2 mln klientów, czyli niemal 20% więcej niż rok wcześniej. Tylko w czwartym kwartale przybyło ich 58 tys. i był to najlepszy wyniki kwartalny w całym roku. Klienci dokupują kolejne usługi dla swoich bliskich – karty SIM lub pakiety telewizyjne. Średnio każdy klient korzysta z ponad czterech usług.

Liczba użytkowników stacjonarnego internetu zwiększyła się o 122 tys. przede wszystkim za sprawą Orange Światłowodu – tylko w ostatnim kwartale przybyło 42 tys. klientów tej usługi. To był również najlepszy kwartalny wyniki w historii. Wśród klientów domowego internetu, już 57% ma cały pakiet usług od Orange. Z telewizji korzysta 943 tys. klientów, z czego zdecydowana większość (77%) w ramach pakietu konwergentnego.

Poprawiły się wyniki usług mobilnych, a liczba klientów wzrosła o 381 tysięcy, czyli 2,6% w ciągu roku. W samym czwartym kwartale, klientów abonamentowych przybyło najwięcej od pięciu kwartałów (69 tys.). Dzięki Orange Love zwiększyła się liczba klientów korzystających z telefonu komórkowego w ramach pakietu usług, a atrakcyjna oferta dla korzystających tylko z usług mobilnych sprawiła, że zmniejszyła się zarazem liczba odejść. Miniony rok przyniósł także dobre wyniki usług na kartę, zwłaszcza w ostatnim kwartale, kiedy liczba użytkowników zwiększyła się o 122 tys. To najwięcej od czasu wprowadzenia obowiązku rejestracji kart pre-paid.

Wyniki finansowe: historyczny wzrost w EBITDA, oszczędności i stabilizacja przychodów

Skorygowany wskaźnik EBITDA wzrósł o 3.1% rok do roku. Złożyły się na to lepsze przychody, znaczące oszczędności w kosztach pośrednich działalności firmy oraz rekordowe zyski ze sprzedaży nieruchomości.

Koszty pośrednie zmniejszyły się w 2018 roku o 10% rok do roku, a oszczędności sięgnęły prawie 400 mln zł. To oznacza, że założony w strategii cel obniżenia kosztów o 12-15% do 2020 roku został osiągnięty z wyprzedzeniem. Firma zrealizowała wiele działań w celu transformacji i zwiększenia efektywności. Polegały na upraszczaniu, automatyzacji i cyfryzacji wielu procesów: od zarządzania siecią, poprzez usprawnianie obsługi, aż po modernizację sieci sprzedaży.

Przychody firmy wyniosły 11,3 mld zł, co oznacza, że ich spadek został znacząco zahamowany, do zaledwie 0,7% wobec 1,4% w 2017 roku. Do tego wyniku przyczyniły się m.in. wyższe przychody z usług konwergentnych (o 30%) oraz z usług IT i integracji (o 20%). W samym czwartym kwartale 2018 roku przychody wzrosły o 1,9% rok do roku. Wpływ na to miała m.in. coraz lepsza sprzedaż smartfonów bez abonamentu. Przychody ze sprzedaży sprzętu wzrosły rok do roku o 11%.

Miniony rok upłynął pod znakiem inwestowania w sieć, która jest podstawą zwiększania jakości usług. Łącznie na inwestycje firma przeznaczyła 2,25 mld zł. Z tej kwoty ponad 700 mln zł przeznaczono na rozbudowę sieci światłowodowej, docierającej już do blisko 3,4 mln gospodarstw domowych w 117 miastach.

Dobre perspektywy na przyszłość

Odwrócenie wieloletnich, negatywnych trendów, dobre wyniki komercyjne i operacyjne pozwalają zakładać, że w 2019 roku uda się podtrzymać uzyskany wzrost. Lepsze niż przewidywane tempo realizowanych zmian przekłada się na korektę celu powrotu do wzrostów w przychodach, którego można się spodziewać już tym roku, a nie w 2020 r., jak zakładano pierwotnie.

W tym roku Orange Polska będzie dalej realizował strategię Orange.One, skoncentrowaną na budowaniu wartości, a w wymiarze komercyjnym – na promowaniu i rozwoju oferty konwergentnej oraz poprawie trendów w usługach niekonwergentnych. Podobnie jak w roku 2018, firma przeznaczy na inwestycje ok. 2 mld zł, z czego znaczna część zostanie przeznaczona na dalszą rozbudowę światłowodów.

Pełna treść raportu przedstawiającego szczegółowe wyniki finansowe i komercyjne dostępna jest na stronie: http://www.orange-ir.pl

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński,
rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
Twitter: @RzecznikOrange

Udostępnij: Urodzinowe prezenty od Orange dla „karciarzy”

Oferta

Dwa nowe Minipakiety w ofercie na kartę

12 lipca 2016

Dwa nowe Minipakiety w ofercie na kartę

Cały czas staramy się rozwijać naszą ofertę na kartę nie tylko o duże pakiety no-limit, lecz także o nieco tańsze rozwiązania przeznaczone, dla tych, którzy z telefonów nie korzystają zbyt często. Wiemy od Was, że i takie są potrzebne – nie każdy przecież potrzebuje nielimitowanych rozmów i olbrzymiego pakietu danych. Czasem wystarczy po prostu mały pakiet darmowych minut. Dzisiaj do oferty wprowadzamy właśnie takie dwa „pakiecki”, a właściwie Minipakiety. Pierwszy to 100 minut do wszystkich sieci komórkowych, ważny przez 7 dni. Zapłacicie za niego 3 złote. Tę samą kwotę zapłacicie za drugi z naszych zestawów, czyli 100 SMS-ów, również ważne 7 dni.

Pakiety można aktywować na trzy sposoby – SMS-em, kodem lub po zalogowaniu do Mój Orange. Ostatnie dwie możliwości są darmowe, za SMS płacicie zgodnie z taryfą. By aktywować Minpakiet 100 minut należy wysłać SMS o treści START pod numer 332, wpisać kod *110*85# i potwierdzić przyciskiem połączenia. W przypadku Minipakietu 100 SMS-ów do wszystkich sieci SMS o treści START należy wysłać pod numer 331, a kod aktywacyjny to *110*91#. Wszystko co powinniście wiedzieć o Minipakietach znajdziecie na naszej stronie internetowej.

Swoją drogą, jeżeli jesteśmy już przy tego typu rozwiązaniach, przypomnę tylko o ofercie elastycznych pakietów, którą wprowadziliśmy jakiś czas temu. Oraz o tym, że jeżeli zarejestrujecie teraz swój numer na kartę w Orange otrzymacie 1000 minut oraz 10 GB internetu. Warto!

Udostępnij: Dwa nowe Minipakiety w ofercie na kartę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej