Informacje prasowe

10 GB w muzycznym prezencie od Orange

17 sierpnia 2018

10 GB w muzycznym prezencie od Orange

Kraków Live Festival to kolejne muzyczne wydarzenie tego lata wspierane przez Orange. Wystąpią na nim m.in. Die Antwoord, Kendrick Lamar i Martin Garrix. Z tej okazji każdy, kto korzysta ze smartfona z internetem od Orange dostanie darmowy pakiet 10 GB w prezencie. Będzie można aktywować go w dniach festiwalowych, czyli  17 i 18 sierpnia.

Pakiet 10 GB w prezencie może aktywować klient usług mobilnych Orange. Dotyczy to wszystkich klientów, zarówno klientów biznesowych jak i indywidualnych. Z jednorazowego pakietu będzie można korzystać na terenie Polski przez 7 dni od momentu aktywacji. Będzie on wykorzystywany przed innymi pakietami danych, bonusami za doładowanie czy usługami na kartę (nie dotyczy to klientów planu biznesowego Firma). Żeby go aktywować, wystarczy wysłać w dniach festiwalu czyli odpowiednio 17 i 18 sierpnia bezpłatny SMS o treści FESTIWAL pod numer 80830.

Dla festiwalowiczów Kraków Live Festival  przygotowano  także Orange strefę w której będzie można skorzystać z darmowego wi-fi, aby podzielić się festiwalowymi emocjami i naładować swój telefon w 100 punktach do ładowania od Orange Energii. Wszyscy chętni będą mogli się tu bawić  w rytmie najlepszej muzyki.

Kraków Live Festival to trzeci w tym roku festiwal obok Orange Warsaw Festival oraz Open’er Festival Powered by Orange sponsorowany przez markę. Z okazji tych wydarzeń fani muzyki otrzymali w prezencie od Orange łącznie nawet po 30 GB do wykorzystania.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com 

Udostępnij: 10 GB w muzycznym prezencie od Orange

Informacje prasowe

Orange na Open’er Festival Powered by Orange 2018

11 lipca 2018

Orange na Open’er Festival Powered by Orange 2018

W czasie czterech dni jednego z największych polskich festiwali muzycznych fani korzystający z sieci Orange przesłali dane, które zmieściłyby się na 17,5 tysiąca płyt CD, a także intensywnie dzwonili i wysyłali SMS. W trakcie festiwalu z darmowego Wi – Fi w Orange strefie skorzystało ponad 2 tysiące osób. Ponad 114 tys. klientów skorzystało z prezentu – pakietu 10 GB, oferty którą Orange przygotowało z okazji festiwalu.

12 TB danych – tyle przesłali w trakcie Open’er Festival Powered by Orange klienci Orange Polska. To równowartość 400 tys. godzin streamowania muzyki lub 7,5 mln zdjęć przesłanych przez sieć mobilną. Największy transfer danych, ponad 449 GB klienci operatora przesłali ok. godz. 2 w nocy z 6 na 7 lipca – w trakcie koncertu Taconafide, ostatniego wspólnego występu duetu. Najwięcej rozmów klienci Orange wykonali między koncertami MØ i Davida Byrne. W ciągu godziny łącznie wszystkie rozmowy trwały 244 godziny, czyli tyle, co ponad 10 dni. W trakcie całego festiwalu fani muzyki korzystający z sieci Orange Polska rozmawiali ponad 355 256 minut. Najwięcej klientów równocześnie korzystało z sieci czwartego dnia festiwalu, przed rozpoczęciem koncertu Bruno Marsa.

Podczas Open’er Festival Powered by Orange działała Orange strefa, w której pomiędzy koncertami uczestnicy festiwalu mogli skorzystać z różnorodnych atrakcji: potańczyć przy muzyce serwowanej na żywo przez DJ’a, zrobić sobie tatuaż techniką body marbling, zagrać na mach-machine, czy też przekazać do recyklingu stare telefony. Tym razem zebrano ich 800 sztuk. Jak co roku w Orange strefie można było bezpłatnie naładować telefon w 200 punktach od Orange Energii. Nowością była usługa na bazie Internetu Rzeczy, umożliwiająca ładowanie tysiąca telefonów komórkowych. Z tej usługi skorzystało 600 festiwalowiczów, którzy wypożyczyli powerbanki z funkcją szybkiego ładowania obsługujące wszystkie smartfony.

Open'er Festival Powered by Orange
 

Udostępnij: Orange na Open’er Festival Powered by Orange 2018

Muzyka

Open’er Festival Powered by Orange – garść ciekawostek

11 lipca 2018

Open’er Festival Powered by Orange  – garść ciekawostek

Open’er Festival Powered by Orange 2018 to ogromne wydarzenie

To ponad 80 koncertów w ciągu 4 dni. Mnóstwo polskich i zagranicznych artystów oraz wielkie gwiazdy jak Depeche Mode, Arctic Monkeys czy Bruno Mars. Ten ostatni miał największą produkcję podczas tegorocznego Open’era.  Artysta przyjechał z 15 ciężarówkami sprzętu, które następnie pojechały do Glasgow. Orange Main Stage, na którym zagrano koncerty największych gwiazd to ogromna scena. Ma 24 m szerokości, 18 m głębokości i 16,5 m wysokości.  Moc głośników wykorzystywanych do nagłośnienia Orange Main Stage to 550 kW.

Duże liczby robią wrażenie

Powierzchnia Open’er Festival Powered by Orange to 80 hektarów. To więcej nawet niż powierzchnia bazy Pentagonu.  Na polu namiotowym przez 4 dni śpi ponad  15 tys. osób. Tyle właśnie mieszkańców liczy sobie nadmorska Ustka. Festiwalowicze przyjeżdżają do Gdyni także kamperami – było ich ponad 100.

Co zmieniło się w tym roku na festiwalu?

W tej edycji było kilka nowości. Między innymi zorganizowano dwie dodatkowe strefy  gastronomiczne, więc łącznie było ich 7 na całym festiwalu. To ponad 100 punktów z jedzeniem na terenie festiwalu. Dodatkowo po raz pierwszy w historii tego festiwalu stanęła restauracja premium z menu przygotowywanym przez Mateusza Gesslera. Jestem pewna, że na Open’erze nikt nie był głodny. Dosyć dużą ofertę mieli wegetarianie.  Organizator  ze względu na wpływ produkcji mięsnej na środowisko, starał się ograniczać liczbę stoisk oferujących dania mięsne.  W trosce o ekologię zrezygnowano z używania słomek. A w Alter Cafe używano biodegradowalnych lub papierowych kubków do kawy, talerzy z trzciny cukrowej, drewnianych sztućców i mieszadełek do kawy. Wieczka do kawy są wykonane z tworzywa PLA, które jest w pełni biodegradowalne.

Nowości architektoniczne

Mała architektura na Open’er  także była „odświeżona”.  Pierwsze zmiany to całkiem nowa brama wejściowa na festiwal. Zbudowana z kontenerów wyglądała… monumentalnie. Pojawiły się także nowe konstrukcje wizualno – artystyczne na terenie festiwalu.

 

Udostępnij: Open’er Festival Powered by Orange  – garść ciekawostek

Muzyka

Open’er Festival Powered by Orange 2018 za nami – dziękujemy!

10 lipca 2018

Open’er Festival Powered by Orange 2018 za nami – dziękujemy!

Open’er Festival Powered by Orange 2018 za nami. Jeszcze w tym tygodniu pokażę wam więcej materiałów z Gdyni. A póki co, zobaczcie jaka była atmosfera na festiwalu.

Każda kolejna edycja festiwalu różni się od poprzednich. Jednak tegoroczna edycja Open‘er Festival Powered by Orange 2018 była wyjątkowa. Był to pierwszy Open’er, na którym bilety wyprzedały się całkowicie. Na czym polega sukces edycji, na której bawiło się aż 140 tysięcy osób?

Po pierwsze gwiazdy – headlinerzy, którzy pociągnęli line-up: Arctic Monkeys, Depeche Mode, Gorillaz i Bruno Mars. Wcale nie gorsi byli także artyści, występujący po nich czyli np. Massive Attack czy Taconafide. Zebrali tłumy pod sceną godne światowych gwiazd.

Po drugie hip-hop – to obecnie najpopularniejsza muzyka, jaką się słucha. A polski hip-hop jest naprawdę na wysokim poziomie.  Polski i zagraniczny Hip-hop na festiwalu był obecny codziennie. Oprócz Migos, Post Malone‘a i Taconafide można było pobawić się przy m.in.  Rasmentalism.

Po trzecie klasyka – oprócz najnowszych trendów  nie zabrakło artystów z kilkudziesięcioletnim stażem; być może nie byli oni lepem dla młodzieży, ale wprowadzili niesamowity koloryt w Kosakowie. Byli to m.in  Nicka Cave‘a czy David Byrne.

 

Mediateka

Udostępnij: Open’er Festival Powered by Orange 2018 za nami – dziękujemy!

Informacje prasowe

Open’er Festival Powered by Orange 2018 był wielki dzięki Wam!

9 lipca 2018

Open’er Festival Powered by Orange 2018 był wielki dzięki Wam!

Open’er Festival Powered by Orange 2018 zakończony! Żeby zrozumieć Open’era, trzeba na nim być. Nie da się opisać słowami tego, co przez 4 dni i noce dzieje się w Gdyni. Tym bardziej po takiej edycji jak zakończona w niedzielę nad ranem! Przez wszystkie festiwalowe dni w Gdyni bawiło się ponad 140 tysięcy ludzi!
Pierwszy raz w historii festiwal został całkowicie wyprzedany. Zaczęło się od biletów jednodniowych na sobotę, potem na czwartek, karnetów weekendowych i wreszcie karnetów 4-dniowych. To wielki sukces, ale przede wszystkim wielkie zaufanie publiczności, za które już teraz bardzo dziękujemy.Tysiące osób chciały zobaczyć jedną z największych gwiazd współczesnego popu – Bruno Marsa, legendarnych Depeche Mode, porywające, kolorowe Gorillaz i uciekających od prostych rockowych szufladek Arctic Monkeys. Jeśli ktoś chciał dowodu, że Bruno Mars jest nowym Jacksonem, z pewnością go dostał. Jeśli ktoś chciał zweryfikować opinię, że Depeche Mode to nadal zespół nie do pobicia w kategoriach kultowości – zweryfikował ją na plus. Jeśli ktoś miał ochotę na 100% Gorillaz w Gorillaz, to dzięki Damonowi Albarnowi dostał tę stówę z nawiązką. Jeśli ktoś potrzebował balansu między nowym wcieleniem Arctic Monkeys a ich starszymi utworami – nie mógł trafić lepiej.

Jesteśmy jednak przekonani, że za kilka lat w kontekście Open’er Festival Powered by Orange 2018 przede wszystkim będzie wspominało się koncert dwóch najstarszych muzyków, którzy wystąpili w tym roku w Gdyni. David Byrne i Nick Cave zmieniają reguły gry od ponad czterech dekad, więc w sumie nie powinno nas to dziwić, ale jednak oglądanie szamańskich popisów Cave’a i absolutnego przedefiniowania sztuki koncertowej przez lidera Talking Heads robiło nie tylko ogromne wrażenie, ale także udowadniło że w występach live nadal można odnaleźć świeżość i kreatywność.

Czy to się komuś podoba czy nie, polski i zagraniczny hip hop to dziś gatunki, które nie mają sobie równych, jeśli chodzi o popularność. Na co dzień widać to w wynikach wyświetleń i odsłuchów, na festiwalach widać to pod sceną. Post Malone, Young Thug, Yung Lean i oczywiście polska reprezentacja: Taconafide, Otsochodzi czy Pro8l3m zebrali fanów liczonych w grubych tysiącach, niezależnie od pory!

W trakcie imprezy testowaliśmy usługę na bazie Internetu Rzeczy, umożliwiającą ładowanie tysiąca telefonów komórkowych. Na miejscu można było wypożyczać powerbanki z funkcją szybkiego ładowania, obsługujące wszystkie smartfony. W Orange strefie, zlokalizowanej blisko Orange Main Stage, między koncertami uczestnicy festiwalu mogli potańczyć przy muzyce serwowanej na żywo przez DJ’a oraz zrobić sobie tatuaż techniką body marbling, skorzystać z darmowego Wi-Fi od Orange a także przekazać do recyklingu stare telefony. Klienci Orange mogli otrzymać za darmo pakiet internetowy o wielkości 10 GB.

Jesteśmy po 17. edycji Open’er Festival Powered by Orange, ale już wiemy, że w Gdyni widzimy się od 3 do 6 lipca 2019 roku! Dziękujemy!

Mediateka

Udostępnij: Open’er Festival Powered by Orange 2018 był wielki dzięki Wam!

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej