Na pewno zauważyliście, że portal orange.pl ma nową szatę graficzną. Strona została uproszczona tak, aby szybciej dotrzeć do interesujących informacji. Zmienił się też wygląd konta po zalogowaniu. Nadal są osobne konta dla usług TP i PTK, ale korzystanie z nich jest prostsze.
Po zalogowaniu do konta (PTK) widzimy 4 zakładki pogrupowane według kategorii tematycznych.
Pierwsza zakładka to „Orange On-line”, czyli internetowe Biuro Obsługi Klienta. W Orange On-line mamy możliwość sprawdzenia stanu konta i pakietów, faktur i płatności, statusu zamówień, aplikacji na smartfona, połączeń, usług, a także zarządzania listą wszystkich numerów na koncie.

Kolejna zakładka „Twój telefon” zawiera wszystkie informacje związane z aparatami telefonicznymi i urządzeniami. Znajdziecie tu najważniejsze informacje na temat dostępnych aplikacji i akcesoriów do telefonów, możecie przejść do opcji „napraw swój telefon” lub wybrać ze sklepu Orange telefon, jaki Was interesuje.

W zakładce usługi i multimedia możemy przejść do opcji email, czyli swojej skrzynki MultiBox, wysłać SMSa i MMSa, a także włączyć usługi multimedialne, halo granie czy zamówić audiobooki.

Ostatnia zakładka dostępna po zalogowaniu to Oferta dlaCiebie, w której prezentowane są promocje i usługi, z których można w każdej chwili skorzystać.

Proste i jasne ułożenie treści na stronie orange.pl znacznie ułatwiło korzystanie z portalu. Zachęcam Was do odwiedzenia strony, założenia konta, jeżeli jeszcze go nie macie. W kolejnych odsłonach będę prezentować funkcje zakładek, tak abyście bez problemu samodzielnie zarządzali swom kontem On-line.