PJD

Cyberbezpieczeństwo. Przyszłość jest dziś odc. 6

Dziś to mnie trafiła się zapowiedź kolejnego odcinka podcastu „Przyszłość jest dziś”, ale ani trochę nie żałuję. Jak wiecie, od pierwszej litery, którą postawiłem na łamach jeszcze Bloga TP, robię wszystko co mogę, by uczyć zachowania w sieci. Więc moje serce raduje się, gdy cyberbezpieczeństwo trafia do mainstreamu. Tym bardziej teraz, gdy wszechobecny koronawirus błyskawicznie …

Cyberbezpieczeństwo. Przyszłość jest dziś odc. 6 Read More »

Ruszył nowy sezon podcastów „Przyszłość jest dziś”

Zapraszam Was do słuchania nowego sezonu podcastu „Przyszłość jest dziś” przygotowanego przez Politykę Insight, który wspiera Orange Polska.  W pierwszym  odcinku „Czy grozi nam e-blackout” autorzy i goście zastanawiają się jak będzie wyglądał biznes i świat po koronawirusie? Czym będzie „nowa normalność”? Przedsiębiorcy mówią o przyśpieszonej cyfryzacji i całkowitym zmianie modelu działania wielu firm. Obecnie …

Ruszył nowy sezon podcastów „Przyszłość jest dziś” Read More »

Czystsze powietrze dzięki AI. Przyszłość jest dziś odc.5

Jak co czwartek, mamy dla was odcinek podcastu pt. Przyszłość jest dziś. Dzisiejszy odcinek poświęcony jest energetyce i zaangażowaniu sztucznej inteligencji w tej branży. Dzięki SI będziemy mogli ograniczyć zużycie energii, a co za tym idzie – wysokość rachunków. Jak się do tego zabrać? Na początek warto ustalić, w jaki sposób  produkujemy i konsumujemy energię. …

Czystsze powietrze dzięki AI. Przyszłość jest dziś odc.5 Read More »

Jak będziemy kupować? Przyszłość jest dziś odc. 4

Znacie już naszą serię podcastów, Przyszłość jest dziś. Dzisiejszy odcinek jest poświęcony przyszłości zakupów. Prowadzący rozmawia z ekspertami, jak najnowsze technologie zmienią nasze nawyki zakupowe. Ekrany, które podsuną dopasowane do klienta produkty, inteligentne półki usprawniające pracę sprzedawców, czy mobilne kasy samoobsługowe to tylko niektóre rozwiązania, które już dzisiaj zmieniają nasze zwyczaje. Z drugiej strony branża …

Jak będziemy kupować? Przyszłość jest dziś odc. 4 Read More »

AI tworzy i zwalcza dezinformację

Od początku stycznia, co drugi czwartek, prezentuję Wam kolejne odcinki nowego podcastu, „Przyszłość jest dziś”, tworzonego przez Politykę Insight, którego Orange jest partnerem. W poprzednich wpisach znajdziecie linki do wcześniejszych odcinków: Gdy człowiek spotyka sztuczną inteligencję Sztuczna inteligencja Dzisiejszy podcast jest poświęcony dezinformacji i manipulacji. Temat jest szczególnie aktualny, ponieważ w Polsce trwa kampania przed …

AI tworzy i zwalcza dezinformację Read More »

Gdy człowiek spotyka sztuczną inteligencję

Dzisiaj mam dla Was kolejny odcinek podcastu z serii „Przyszłość jest dziś”. Cykl prezentowałam na blogu w ubiegłym tygodniu: Nowy podcast „Przyszłość jest dziś”. Trzeci odcinek jest poświęcony praktycznym zastosowaniom sztucznej inteligencji i zetknięciu człowieka z systemami AI. Autorzy sprawdzają, jak algorytmy radzą sobie na infolinii, czy asystenci głosowi zastąpią sprzedawców w sklepach odzieżowych, a …

Gdy człowiek spotyka sztuczną inteligencję Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.