Play

Nie ma przebacz konkurencie!

„W biznesie nie ma sentymentów”, to powiedzenie znane i używane przy wielu okazjach. Jak ulał pasuje do obecnej sytuacji na rynku telekomunikacyjnym. Niezwykle gorąco zrobiło się w mediach po wczorajszym  wywiadzie prezesa Plusa Jarosława Bauca dla „Dziennika”, w którym zarzucił P4 nieetycznie i niezgodne z prawem działania. Chodzi nie tylko o słynny spot z Andrzejem Sołtysikiem, który mówi o możliwości zmiany …

Nie ma przebacz konkurencie! Read More »

Kuszenie nielojalnych klientów

Wczoraj Play ujawnił szczegóły nowej oferty prepaid, który jak słusznie zauważył Tomek Świderek z „Gazety Prawnej” stawia na niskie ceny w ofercie podstawowej i chce w ten sposób przechwycić od konkurencji tych najmniej lojalnych klientów http://egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=page&id=55269&start=1 Wniosek prosty, chcą zbudować szybko, dużą bazę użytkowników stawiając na ilość, a nie wartość. To „pompowanie” raczej na użytek inwestorów i ruch odwrotny …

Kuszenie nielojalnych klientów Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.