ranking

Baner Rankingu Odpowiedzialnych Firm

Nagrody dla Orange Polska

Poznaliśmy wyniki 15. Rankingu Odpowiedzialnych Firm (ROF). Orange Polska zajął 1. miejsce w kategorii telekomunikacja, media i rozrywka. Zajęliśmy też 2. miejsce wspólnie z Santander Bank Polska w klasyfikacji ogólnej. Na 1. miejscu znalazł się BNP Paribas Bank Polska. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i wszystkim uczestnikom. Jak co roku wypełnienie ankiety ROF, a tym samy zakwalifikowanie …

Nagrody dla Orange Polska Read More »

Diversity in Check - strona tytułowa rankingu, sylwetki ludzi

Orange w Diversity IN Check

Niedawno pisałam o tym, jak ważną wartością jest dla nas różnorodność. Nasze wysiłki, aby jak najlepiej zarządzać tym obszarem, zostały właśnie docenione. Orange Polska znalazł się wśród  31 organizacji, na pierwszej Liście pracodawców najbardziej zaawansowanych w zarządzaniu różnorodnością i inkluzji w Polsce. Zestawienie powstało na podstawie wyników badania Diversity IN Check, przeprowadzonego przez Forum Odpowiedzialnego …

Orange w Diversity IN Check Read More »

5 sukcesów Fundacji Orange

Niedawno obchodziliśmy 10 urodziny naszego bloga, mnie niebawem stukną w Orange (Fundacji) 2 lata. Przez te 24 miesiące zrealizowaliśmy dziesiątki projektów, z których jesteśmy naprawdę dumni. Aby zliczyć te udane z okresu całej dekady, musiałbym sięgnąć po kalkulator. Jubilatowi nie wypada jednak zanudzać swoich czytelników. Oto 5 rzeczy z których jako Fundacja Orange jesteśmy szczególnie …

5 sukcesów Fundacji Orange Read More »

Podatkowy patriotyzm telekomów

Dzisiaj Puls Biznesu opublikował ranking 100 największych płatników CIT w Polsce za 2012 roku. Nikomu nie muszę tłumaczyć,  że dzięki podatkom od firm nasze państwo finansuje zdrowie, edukację czy budowę autostrad. Wśród telekomów największym płatnikiem jest Orange Polska – 164,2 mln zł (razem ze spółką zależną Orange Customer Service). T-Mobile Polska zapłacił 135,3 mln zł, …

Podatkowy patriotyzm telekomów Read More »

Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku

Po raz kolejny Orange Polska znalazł się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w mediach społecznościowych, udzielając odpowiedzi na zadawane tam pytania klientów. W zestawieniu przygotowanym przez Socialbakers brano pod uwagę m.in. prędkość reakcji na zapytania internautów oraz „responsywność”, czyli odsetek zapytań, na które została udzielona odpowiedź. Ranking „najbardziej zaangażowanych społecznościowo” …

Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku Read More »

Farmerzy jak gwiazdy piłkarskie, czyli reklamowy początek roku

Przed Wami subiektywny ranking siedmiu najlepszych reklam sportowych początku 2013 roku. 7. Promocji nowej rakiety tenisowej HEAD Graphene™ Speer towarzyszył nietypowy event z udziałem Novaka Djokovica – na torze wyścigowym w Australii. Pomysłodawcy znaleźli sposób na to, by zobrazować, jak szybko leci serwowana piłka tenisowa. Djokovic serwował w chwili, gdy mijał go rozpędzony samochód. Kto …

Farmerzy jak gwiazdy piłkarskie, czyli reklamowy początek roku Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.