raportowanie zintegrowane

Raport zintegrowany

Piszemy Raport Zintegrowany 2018

Jak co roku zapraszamy Was do dyskusji nad naszym Raportem Rocznym. Trochę historii Orange Polska raportuje dane niefinansowe od ponad 11 lat. Pierwszy nasz Raport Społeczny, jeszcze dla Telekomunikacji Polskiej, powstał w 2006 roku (dane za 2005 r.). Już wtedy przygotowaliśmy raport według międzynarodowego standardu Raportowania GRI (Global Reporting Initative). Od trzech lat publikujemy raport …

Piszemy Raport Zintegrowany 2018 Read More »

Raport Zintegrowany Orange Polska 2016 okładka

Raport zintegrowany Orange Polska nagrodzony

W tym roku po raz pierwszy przygotowaliśmy raport zintegrowany. Podsumowując rok 2016 pokazaliśmy w jednym dokumencie finansowe i niefinansowe aspekty naszej działalności. Było to dla nas duże wyzwanie. Choć raporty społeczne przygotowujemy od ponad 10 lat, a finansowe od początku funkcjonowania firmy na giełdzie, połączenie informacji dotyczących wpływu społecznego i ekologicznego oraz danych ekonomicznych i …

Raport zintegrowany Orange Polska nagrodzony Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.