rebranding

Pinokio – czyli oszuści mają nosa.

Przez cały lipiec będziemy kontynuować naszą batalię przeciw nieuczciwym praktykom tych firm, które wykorzystując zmianę marki z TP na Orange, próbują oszukiwać naszych klientów. Od jutra pod hasłem uwaga, oszuści mają nosa… rozpoczynamy kolejną kampanię informacyjną ostrzegającą przed nieuczciwymi sprzedawcami. Po informacjach w prasie, teraz czas na telewizję, będziemy informować o problemie w głównych stacjach …

Pinokio – czyli oszuści mają nosa. Read More »

Sztuka podszczypywania

Karol Wieczorek na blogu Netii ubolewa nad naszym rebrandingiem i z dumą donosi o wzroście sprzedaży swojej firmy o 100 proc. w dniu jego przeprowadzenia. No cóż, jeśli w niedzielę sprzedaje się jeden dostęp do netu, a w poniedziałek dwa to rzeczywiście można tak wyliczyć. Szczerze mówiąc spodziewałem się bardziej finezyjnej odpowiedzi konkurencji, a nie tylko …

Sztuka podszczypywania Read More »

Nowy Orange – relacja z konferencji

Wczoraj pisałem o ogłoszeniu zmiany marki, a dziś mam dla Was relację z konferencji prasowej. Zobaczcie co nowego przygotowaliśmy w ofertach, jakie zmiany mamy dla klientów i w którą stronę zmierzamy. A więcej szczegółów dotyczących najnowszych usług oraz dodatkowych atrakcji dla Was (Środy z Orange, Orange Warsaw Festival, loteria biletów na UEFA EURO2012™ i Pracownie Orange) znajdziecie …

Nowy Orange – relacja z konferencji Read More »

Orange Open i dużo więcej na powitanie w Orange Polska

Od dziś wszystkie usługi mobilne i stacjonarne oferowane dotychczas przez Grupę TP są dostępne pod jedną marką Orange. Wraz ze zmianą marki, OrangePolska wprowadza liczne oferty i promocje – klienci z Orange zyskują więcej, nie tracąc nic z tego, co mieli dotychczas. Wszyscy klienci mogą od dziś w Orange skorzystać z kompletnego zestawu usług stacjonarnych …

Orange Open i dużo więcej na powitanie w Orange Polska Read More »

Orange marką Telekomunikacji Polskiej

Witamy w Orange! Od dziś marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym nową kategorię produktu Open, czyli kompletny pakiet usług mobilnych i stacjonarnych. To także nowy standard obsługi oraz dostęp klientów stacjonarnych do takich programów jak Środy z Orange czy loteria biletów na UEFA EURO2012™. Nowa marka …

Orange marką Telekomunikacji Polskiej Read More »

Jesteśmy Orange

Kwiecień to dla nas czas zmian. Przed weekendem zmieniły się blogi, a dziś cała Telekomunikacja Polska rozpoczyna przygodę z marką Orange. To ogromna zmiana. Nowe oferty (o tym więcej będzie na blogu pisał Wojtek), zmiany w obsłudze klientów czy otwarcie sztandardowych projektów Orange (Środy z Orange, loteria biletów na UEFA EURO2012, Pracownie Orange) na klientów …

Jesteśmy Orange Read More »

Scroll to Top