Odpowiedzialny biznes

Pinokio – czyli oszuści mają nosa.

2 lipca 2012

Pinokio – czyli oszuści mają nosa.

Przez cały lipiec będziemy kontynuować naszą batalię przeciw nieuczciwym praktykom tych firm, które wykorzystując zmianę marki z TP na Orange, próbują oszukiwać naszych klientów. Od jutra pod hasłem uwaga, oszuści mają nosa… rozpoczynamy kolejną kampanię informacyjną ostrzegającą przed nieuczciwymi sprzedawcami. Po informacjach w prasie, teraz czas na telewizję, będziemy informować o problemie w głównych stacjach – już dziś prezentuję Wam ten film. Nasze ulotki pojawią się też w takich miejscach, jak przychodnie,   targowiska.

PlayWyłącz głos

A o co chodzi? W skrócie, przedstawiciele handlowi wykorzystując łatwowierność klientów, zwłaszcza tych starszych, namawiają ich do podpisania nowej umowy z Orange Polska, która tak naprawdę jest zamówieniem na usługi innego operatora i zawiera oświadczenie rozwiązania umowy z naszą firmą. Przypomnę przy okazji, że w związku z naszym rebrandingiem nie trzeba podpisywać żadnych aneksów do aktualnych umów.

Wszystkich, którzy nie wiedzą jeszcze o zagrożeniu chcemy ostrzec przed oszustami i dotrzeć do nich z informacją, jak należy postąpić w takiej sytuacji. Nagłaśniamy numer 800 500 005, gdzie każda oszukana osoba uzyska pomoc i dowie się, co może w takim przypadku zrobić. Jeśli zetknęliście się z podobną sytuacją lub ktoś z Waszych znajomych, rodziny, podajcie im ten numer. Pamiętajcie, tu liczy się czas. Osoba, która uświadomiła sobie, że została oszukana ma 10 dni na odstąpienie od umowy jeśli zawarła ją w swoim mieszkaniu lub przez telefon.

Udostępnij: Pinokio – czyli oszuści mają nosa.

Bezpieczeństwo

Uważajcie na podróbki

20 kwietnia 2012

Uważajcie na podróbki

Ja też o nowym Orange, ale z innej perspektywy. Przy naszym rebrandingu dużo mówimy o nowych promocjach, zmianach na lepsze dla nowych – starych klientów. Tymczasem zmiana marki na Orange to także okazja dla nieuczciwych sprzedawców usług telekomunikacyjnych, którzy wprowadzają w błąd naszych klientów informując o konieczności podpisania nowej umowy z TP. Często mówią, że reprezentują naszą firmę lub jej podwykonawców, z którym teraz trzeba podpisać nowe dokumenty, aby utrzymać dotychczasowe usługi. O nasileniu się tego procederu informują nas rzecznicy konsumentów i przedstawiciele federacji konsumentów, z którymi współpracujemy. Zasłanianie logo i nazwy firmy przy podpisywaniu umowy, wstawianie naszego logo obok nazwy innej firmy, fałszowanie podpisów i zgód klientów – to sprawy z którymi ostatnio coraz częściej zwracają się do nas regionalni rzecznicy.

Dlatego w kwietniowych rachunkach znajdą się ulotki ostrzegające przed nieuczciwymi sprzedawcami i pochopnym podpisywaniem nowych umów. Działa też specjalny bezpłatny numer 800 500 005, gdzie można zgłaszać wszelkie tego typu sprawy.

Ofiarami tych nadużyć padają najczęściej osoby starsze, dlatego warto uprzedzić swoich rodziców czy dziadków przed tymi nieuczciwymi praktykami.

podpis umowy.jpg

Udostępnij: Uważajcie na podróbki

Odpowiedzialny biznes

Sztuka podszczypywania

18 kwietnia 2012

Sztuka podszczypywania

Karol Wieczorek na blogu Netii ubolewa nad naszym rebrandingiem i z dumą donosi o wzroście sprzedaży swojej firmy o 100 proc. w dniu jego przeprowadzenia. No cóż, jeśli w niedzielę sprzedaje się jeden dostęp do netu, a w poniedziałek dwa to rzeczywiście można tak wyliczyć. Szczerze mówiąc spodziewałem się bardziej finezyjnej odpowiedzi konkurencji, a nie tylko statystycznego podszczypywania. Karolu, proponuję skupić się teraz na poprawie swojej oferty, bo macie sporą lekcję do odrobienia. Jakoś trudno mi sobie przypomnieć, abyście kiedyś zrobili coś ciekawego wcześniej niż my. A jeśli chodzi o wyniki, to nasze spółki są notowane na giełdzie, więc zobaczymy w kolejnych kwartałach, komu bardziej wyszedł na zdrowie nasz rebranding. Ja nie mam wątpliwości. Miłego wieczoru.

Udostępnij: Sztuka podszczypywania

Odpowiedzialny biznes

Nowy Orange – relacja z konferencji

17 kwietnia 2012

Nowy Orange – relacja z konferencji

Wczoraj pisałem o ogłoszeniu zmiany marki, a dziś mam dla Was relację z konferencji prasowej. Zobaczcie co nowego przygotowaliśmy w ofertach, jakie zmiany mamy dla klientów i w którą stronę zmierzamy. A więcej szczegółów dotyczących najnowszych usług oraz dodatkowych atrakcji dla Was (Środy z Orange, Orange Warsaw Festival, loteria biletów na UEFA EURO2012™ i Pracownie Orange) znajdziecie w naszym biurze prasowym

PlayWyłącz głos

Udostępnij: Nowy Orange – relacja z konferencji

Informacje prasowe

Orange Open i dużo więcej na powitanie w Orange Polska

16 kwietnia 2012

Orange Open i dużo więcej na powitanie w Orange Polska

Od dziś wszystkie usługi mobilne i stacjonarne oferowane dotychczas przez Grupę TP są dostępne pod jedną marką Orange. Wraz ze zmianą marki, OrangePolska wprowadza liczne oferty i promocje – klienci z Orange zyskują więcej, nie tracąc nic z tego, co mieli dotychczas.

Wszyscy klienci mogą od dziś w Orange skorzystać z kompletnego zestawu usług stacjonarnych i mobilnych łącząc je w jeden pakiet – Orange Open. Dokupując telefon komórkowy do pakietu usług stacjonarnych – telefonu domowego, szybkiego internetu stacjonarnego i telewizji, dostępnych w FunPacku HD, klienci zaoszczędzą miesięcznie 15 złotych. Dokupując dwie usługi mobilne, czyli telefon i internet mobilny, miesięcznie zapłacą o 30 złotych mniej, przez cały czas korzystania zOrange Open. Suma oszczędności wynikających z oferty Orange Open jest jednak jeszcze wyższa ponieważ zakup FunPacka HD także oznacza oszczędność, co najmniej 46 zł miesięcznie, w porównaniu do zakupu poszczególnych usług oddzielnie. Oferta usług mobilnych dostępnych w Orange Open obejmuje nowoczesne smartfony, netbooki i modemy w cenach od 1 zł.

Nowością jest także oferta FunPack HD i rozmowy na świat. Od dziś, klienci kupujący FunPack HD otrzymają w pakiecie Plan międzynarodowy, czyli bezpłatne, nielimitowane rozmowy telefoniczne nie tylko na numery stacjonarne w Polsce, jak dotychczas, ale także do większości krajów Unii Europejskiej oraz do USA, Kanady i Australii.

Dla wszystkich klientów korzystających dotąd z usług telefonii stacjonarnej i internetowej TP na powitanie w Orange przygotowany został bezpłatny Pakiet 1000 Minut na Start. Można je wykorzystać na połączenia z numerami komórkowymi w sieci Orange w Polsce, numerami stacjonarnymi w Polsce, a także połączenia międzynarodowe (na telefony stacjonarne i komórki) w krajach, w których działa Orange. Pakiet można aktywować do 31 maja, a wykorzystać w kolejnym miesiącu. Aktywacji można dokonać na stronie orange.pl, dzwoniąc z telefonu stacjonarnego pod numer *200 (opłata 0,36 zł brutto za połączenie) bądź SMS-em o treści START.nr_telefonu_stacjonarnego na numer 6505 (koszt SMS-a zgodny z cennikiem operatora komórkowego).

Również dotychczasowi klienci usług mobilnych zyskają możliwość bezpłatnych połączeń. Aby mogli powitać w Orange swoich znajomych i bliskich korzystających z telefonów stacjonarnych, w czasie najbliższego Weekendu z Orange będą mieli do dyspozycji 1000 bezpłatnych minut na połączenia z telefonami stacjonarnymi. Co więcej, ten szczególny Weekend z Orange potrwa przez cały tydzień – od 23 do 29 kwietnia. Szczegółowe informacje znajdują się na www.orange.pl/weekndyzorange .

Dla obecnych klientów usług mobilnych Orange pojawia się także promocyjna oferta nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci w Polsce z abonamentem w cenie 79,99 zł. Rozmowy bez limitu Orange obejmują nie tylko rozmowy do sieci komórkowych, jak w ofertach innych operatorów, ale również połączenia na numery stacjonarne. Od teraz klienci Orange mogą bez ograniczeń i obaw o wysokość rachunków dzwonić na ponad 50 milionów numerów komórkowych i prawie 10 milionów numerów stacjonarnych. Oferta łączy się z Orange Open – a więc może być dodatkowo jeszcze tańsza o 15 zł. To najlepsza oferta nielimitowana na rynku.

Usługi Orange to także wygoda i swoboda korzystania z multimediów. Przykładem tego będzie Telewizja Tu i Tam, która zostanie udostępniona już w maju. Dzięki niej, to klient będzie decydował, czy chce obejrzeć ulubiony program telewizyjny bądź film na ekranie telewizora, w komputerze, tablecie lub smartfonie, czy nawet na kilku urządzeniach jednocześnie. Na powitanie w Orange przez 3 miesiące w Telewizji Tu i Tam będzie można bezpłatnie oglądać ponad 20 kanałów telewizyjnych oraz 30 filmów na życzenie miesięcznie – w każdym miejscu, o każdej porze. Ponadto, co miesiąc 10 filmów zostanie zastąpionych nowymi tytułami – w sumie klienci będą mogli obejrzeć bezpłatnie aż 50 filmów.

* * *

Orange jest najprzyjaźniejszym operatorem dla użytkowników smartfonów w Polsce. Oferuje szybką sieć i nowoczesne usługi stacjonarne i mobilne w ofertach abonamentowych, mix i na kartę, dla klientów indywidualnych oraz firm. Posiada specjalnie przygotowane plany taryfowe (Pelikan i Pantera) z bezpłatnym dostępem do portali społecznościowych, a także atrakcyjne pakiety transmisji danych pozwalających w pełni wykorzystać możliwości smartfonów, bez obaw o wysokość rachunku. Klienci mogą wybierać z bogatej oferty najnowocześniejszych telefonów i tabletów, w najlepszych cenach na rynku i zmieniać je już po 9 miesiącach od podpisania umowy. W kwietniu nowościami są: HTC One X, LG Swift L3, Motorola Motoluxe i Motorola DefyMini.

Dlaczego warto wybrać smartfona w Orange szukaj na: www.orange.pl/smartfony oraz www.mojtelefon.info. Recenzje, wideoprezentacje, testy i instruktaże na stronach: www.orange.pl/telefony i www.orange.pl/technotrendy-testy.phtml .

Pobierz prezentację TP zmienia się w Orange

Udostępnij: Orange Open i dużo więcej na powitanie w Orange Polska

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej