rebranding

Pinokio – czyli oszuści mają nosa.

Przez cały lipiec będziemy kontynuować naszą batalię przeciw nieuczciwym praktykom tych firm, które wykorzystując zmianę marki z TP na Orange, próbują oszukiwać naszych klientów. Od jutra pod hasłem uwaga, oszuści mają nosa… rozpoczynamy kolejną kampanię informacyjną ostrzegającą przed nieuczciwymi sprzedawcami. Po informacjach w prasie, teraz czas na telewizję, będziemy informować o problemie w głównych stacjach …

Pinokio – czyli oszuści mają nosa. Read More »

Sztuka podszczypywania

Karol Wieczorek na blogu Netii ubolewa nad naszym rebrandingiem i z dumą donosi o wzroście sprzedaży swojej firmy o 100 proc. w dniu jego przeprowadzenia. No cóż, jeśli w niedzielę sprzedaje się jeden dostęp do netu, a w poniedziałek dwa to rzeczywiście można tak wyliczyć. Szczerze mówiąc spodziewałem się bardziej finezyjnej odpowiedzi konkurencji, a nie tylko …

Sztuka podszczypywania Read More »

Nowy Orange – relacja z konferencji

Wczoraj pisałem o ogłoszeniu zmiany marki, a dziś mam dla Was relację z konferencji prasowej. Zobaczcie co nowego przygotowaliśmy w ofertach, jakie zmiany mamy dla klientów i w którą stronę zmierzamy. A więcej szczegółów dotyczących najnowszych usług oraz dodatkowych atrakcji dla Was (Środy z Orange, Orange Warsaw Festival, loteria biletów na UEFA EURO2012™ i Pracownie Orange) znajdziecie …

Nowy Orange – relacja z konferencji Read More »

Orange Open i dużo więcej na powitanie w Orange Polska

Od dziś wszystkie usługi mobilne i stacjonarne oferowane dotychczas przez Grupę TP są dostępne pod jedną marką Orange. Wraz ze zmianą marki, OrangePolska wprowadza liczne oferty i promocje – klienci z Orange zyskują więcej, nie tracąc nic z tego, co mieli dotychczas. Wszyscy klienci mogą od dziś w Orange skorzystać z kompletnego zestawu usług stacjonarnych …

Orange Open i dużo więcej na powitanie w Orange Polska Read More »

Orange marką Telekomunikacji Polskiej

Witamy w Orange! Od dziś marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym nową kategorię produktu Open, czyli kompletny pakiet usług mobilnych i stacjonarnych. To także nowy standard obsługi oraz dostęp klientów stacjonarnych do takich programów jak Środy z Orange czy loteria biletów na UEFA EURO2012™. Nowa marka …

Orange marką Telekomunikacji Polskiej Read More »

Jesteśmy Orange

Kwiecień to dla nas czas zmian. Przed weekendem zmieniły się blogi, a dziś cała Telekomunikacja Polska rozpoczyna przygodę z marką Orange. To ogromna zmiana. Nowe oferty (o tym więcej będzie na blogu pisał Wojtek), zmiany w obsłudze klientów czy otwarcie sztandardowych projektów Orange (Środy z Orange, loteria biletów na UEFA EURO2012, Pracownie Orange) na klientów …

Jesteśmy Orange Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.