Reklama dla Firm

Reklama dla Firm – znamy wyniki konkursu

15 tysięcy osób zainteresowało się  ogólnopolskim konkursem „Reklama dla Firm”. Spośród 1180 małych firm,  które spełniły jego warunki, komisja konkursowa wyłoniła 340 zwycięzców. Otrzymają oni od Orange bezpłatne pakiety reklamowe obejmujące kampanie na tablicach zewnętrznych w wybranym przez siebie mieście. Reklamy pojawią się w październiku na ponad 1800 nośnikach w 49 miastach Polski. Akcja prowadzona …

Reklama dla Firm – znamy wyniki konkursu Read More »

Reklama dla Firm – Orange udostępni małym firmom część swojej powierzchni reklamowej

Rusza rejestracja do ogólnopolskiego konkursu „Reklama dla Firm”, w którym można wygrać kampanię reklamową.  W ramach akcji  Orange udostępni 353 małym firmom część własnej powierzchni reklamowej. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą – niezależnie od tego, z usług którego operatora korzystają.  Akcja stanowi drugą odsłonę kampanii reklamowej prowadzonej w maju br. …

Reklama dla Firm – Orange udostępni małym firmom część swojej powierzchni reklamowej Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.