Informacje prasowe

Reklama dla Firm – znamy wyniki konkursu

27 września 2012

Reklama dla Firm – znamy wyniki konkursu

15 tysięcy osób zainteresowało się  ogólnopolskim konkursem „Reklama dla Firm”. Spośród 1180 małych firm,  które spełniły jego warunki, komisja konkursowa wyłoniła 340 zwycięzców. Otrzymają oni od Orange bezpłatne pakiety reklamowe obejmujące kampanie na tablicach zewnętrznych w wybranym przez siebie mieście. Reklamy pojawią się w październiku na ponad 1800 nośnikach w 49 miastach Polski. Akcja prowadzona jest pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Duże zainteresowanie konkursem „Reklama dla Firm” ze strony mikro firm to dowód na to, że lokalni przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z konieczności prowadzenia działań reklamowych i ich wpływu na rozwój biznesu. Jednak nie zawsze decydują się na nie, przede wszystkim ze względu na wysokie koszty. Realizując projekt „Reklama dla Firm”, chcemy kompleksowo wspierać ich rozwój – w dużo szerszym zakresie niż tylko poprzez oferowanie i dostarczanie rozwiązań telekomunikacyjnych czy teleinformatycznych – mówi Tomasz Izydorczyk, Dyrektor Marketingu Rynku Biznesowego, Orange Polska.

Zadaniem uczestników konkursu było opisanie, w jaki sposób ułatwiają sobie prowadzenie firmy. Przedsiębiorcy cenią sobie dobrą organizację pracy, zaufany zespół pracowników oraz możliwość ciągłego poszerzania wiedzy. W codziennej pracy wykorzystują nowoczesne technologie. Ważnym czynnikiem ułatwiającym prowadzenie firmy jest optymalizacja kosztów, zwłaszcza w obliczu kryzysu. Co ciekawe, z nadesłanych na konkurs „Reklama dla Firm” zgłoszeń wyłania się współczesny obraz polskiego przedsiębiorcy – osoby młodej, przedsiębiorczej, pomysłowej i otwartej na niestandardowe rozwiązania.

Wszystkie odpowiedzi, nadesłane na konkurs za pośrednictwem strony internetowej www.reklamadlafirm.pl, oceniało jury złożone m.in. z przedstawicieli Orange oraz eksperta Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Rejestracja do konkursu trwała od 9 sierpnia do 9 września br.

Akcja „Reklama dla Firm” była skierowana do wszystkich osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Polsce. Stanowiła drugą odsłonę projektu realizowanego w ramach rebrandingu Telekomunikacji Polskiej na Orange w maju br. O uruchomieniu drugiej edycji zadecydowały wyniki: wysoki wskaźnik zadowolenia uczestników z udziału w majowym projekcie oraz jego realne przełożenie na wyniki biznesowe. Ponad 1/3 wszystkich przedsiębiorców biorących udział w pierwszej odsłonie akcji zaobserwowała wzrost liczby zapytań o ofertę firmy, a 27% wzrost liczby klientów. Co piąty uczestnik majowego projektu odnotował wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

Więcej informacji:
www.reklamadlafirm.pl
www.ulatwsobiebiznes.pl
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Reklama dla Firm – znamy wyniki konkursu

Informacje prasowe

Reklama dla Firm – Orange udostępni małym firmom część swojej powierzchni reklamowej

9 sierpnia 2012

Reklama dla Firm – Orange udostępni małym firmom część swojej powierzchni reklamowej

Rusza rejestracja do ogólnopolskiego konkursu „Reklama dla Firm”, w którym można wygrać kampanię reklamową.  W ramach akcji  Orange udostępni 353 małym firmom część własnej powierzchni reklamowej. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą – niezależnie od tego, z usług którego operatora korzystają.  Akcja stanowi drugą odsłonę kampanii reklamowej prowadzonej w maju br. w ramach rebrandingu TP na Orange. O jej uruchomieniu, w nowej formule, zdecydowały wyniki – wysoki wskaźnik zadowolenia uczestników i realny wpływ na ich działalność biznesową. Patronat nad projektem objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. 

Działania reklamowe i promocyjne ze względu na wysokie koszty inwestycji to jedna z głównych barier rozwoju mikro, małych i średnich firm w Polsce. Potwierdzają to wyniki badania przeprowadzonego zarówno wśród uczestników majowej akcji, jak i osób niezwiązanych z nią. Jednoznacznie pokazują, że współpraca między Orange a firmami w tak niestandardowej formie nie tylko spotkała się z pozytywnymi reakcjami, ale też przyniosła uczestnikom wymierne korzyści w postaci wzrostu liczby klientów czy transakcji. Myślę, że te działania są wiarygodnym dowodem na to, że chcemy realnie wspierać ich rozwój – mówi Mariusz Gaca, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów Orange Polska.

Do drugiej odsłony projektu Orange mogą zgłaszać się wszystkie osoby fizyczne w Polsce prowadzące działalność gospodarczą. Rejestracja odbywa się za pośrednictwem strony internetowej www.reklamadlafirm.pl od 9 sierpnia do 9 września br. Odpowiadając na pytanie „Jak ułatwiasz sobie prowadzenie firmy?”, przedsiębiorcy mają szansę otrzymać bezpłatny pakiet reklamowy obejmujący kampanię na tablicach zewnętrznych w mieście wybranym przez uczestnika w momencie rejestracji. Na billboardach udostępnianych przez Orange znajdzie się hasło reklamowe lub nazwa i dane kontaktowe firmy. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wyłonionych zostanie 353 zwycięskich firm. Kampania zwycięzców konkursu obejmująca łącznie 49 miast w całej Polsce ruszy w październiku br.

 

Zadowoleni i gotowi na więcej

Jak wynika z badania przeprowadzonego w okresie od 28 maja do 12 czerwca br. przez Millward Brown SMG/KRC., z udziału w majowym etapie akcji reklamowej Orange zadowolonych jest aż 93% jej uczestników, 92% z nich deklaruje chęć ponownego uczestnictwa, a 88% poleciłoby akcję innym przedsiębiorcom. W grupie osób nie biorących udziału w akcji pozytywnie oceniła ją ponad 1/3 ankietowanych. Co ciekawe, osoby, które widziały reklamy przedsiębiorców mają zdecydowanie lepszą opinię o marce Orange niż ci, którzy reklam nie widzieli (odpowiednio 58% do 28%). Niemal połowa badanych w tej grupie zadeklarowała chęć udziału w powtórnej odsłonie akcji, przy czym odsetek ten dla osób, które zetknęły się z reklamą, wyniósł aż 67%.

 

Realne przełożenie na działalność firmy

Niemal ¾ uczestników  pierwszego etapu akcji reklamowej Orange odczuło pozytywny wpływ projektu na ich działalność biznesową. W wyniku prowadzonej wspólnie z operatorem kampanii reklamowej nastąpiła przede wszystkim poprawa wizerunku firmy, co deklaruje 72% uczestników akcji. Co ważne, udział w projekcie przełożył się również na realne wzrosty. Ponad 1/3 wszystkich przedsiębiorców biorących udział w majowej akcji zaobserwowała wzrost liczby zapytań o ofertę ich firmy, a 27% wzrost liczby klientów. Co piąty uczestnik projektu odnotował wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

Niecodzienna kampania Orange prowadzona we współpracy z klientami biznesowymi rozbudziła ciekawość wśród pozostałych przedsiębiorców. Dwóch na trzech badanych, którzy wzięli udział w akcji, spotkało się z pytaniami ze strony innych firm lub znajomych klientów o to, w jaki sposób doszło do ich współpracy z Orange. Co ważne, uczestnicy akcji stali się jej ambasadorami – aż 88% z nich aktywnie informowało o współpracy z operatorem inne osoby i, sądząc po reakcjach, był to przekaz wyłącznie pozytywny.

 

Orange ułatwia prowadzenie firmy

Zdaniem osób biorących udział w pierwszym  etapie akcji reklamowej, Orange jako inicjator akcji wyróżnia się na tle innych operatorów i udowadnia, że dba o swoich klientów. Co ciekawe, wśród uczestników akcji udział w niej wyraźnie wpłynął na poprawę opinii o marce. Częściej niż inni postrzegają oni Orange jako markę, która nie tylko posiada pełną i atrakcyjną ofertę dla firm, ale też ułatwia swoim klientom prowadzenie biznesu. Z ich perspektywy ważną cechą Orange jako dostawcy usług i produktów dla firm jest to, że marka wspiera działalność biznesową swoich klientów w dużo szerszym zakresie niż tylko poprzez oferowanie im rozwiązań telekomunikacyjnych.
Więcej informacji:

www.reklamadlafirm.pl
www.ulatwsobiebiznes.pl

 

Osoba kontaktowa:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
E-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Reklama dla Firm – Orange udostępni małym firmom część swojej powierzchni reklamowej

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej