Obsługa i Relacje z Klientami

Wirtualny salon na orange.pl

10 sierpnia 2018

Wirtualny salon na orange.pl

Wyobraźcie sobie salon, do którego zawsze możecie zajrzeć, bez wychodzenia z domu i pogadać z żywym człowiekiem, dosłownie twarzą w twarz. Taką możliwość odpaliliśmy na orange.pl i to pierwszy taki „salon” w Polsce. Między 13 a 18, bo właśnie wtedy salon jest otwarty w prawym dolnym rogu strony orange.pl pojawia się mała ikonka z logo Orange i podpisem „wirtualny salon”.

 

Gdy w nią klikniecie, pojawi się czat wideo z naszą dzielną koleżanką lub kolegą, którzy cały czas odpowiadają na Wasze pytania.

wirtualny salon na stronie orange.pl

Działa to tak samo sprawnie na komputerze jak i na komórce. Różnica jest tylko taka, że na komórce wirtualny salon zobaczycie na całym ekranie.

By samemu takie pytanie zadać, wystarczy podać swoje imię lub nick i wpisać je w oknie, które właśnie się pojawiło. Oczywiście, jeżeli nasz konsultant zostanie zasypany gradobiciem pytań, będzie odpowiadał w kolejności.

Teraz czas na kilka ciekawostek. Salon otwarty jest codziennie. Nie ma tam żadnego bota, lecz żywy człowiek, który zupełnie fizycznie siedzi w tych godzinach w Smart Store w Miasteczku Orange. Można nawet przyjść i go zobaczyć 😉 Każdego dnia rozmowy z konsultantem słucha około 900 osób, a co trzeci zadaje pytania. Jeżeli ktoś jest zainteresowany ofertą może zamówić rozmowę – zadzwonimy w ciągu 28 sekund. O co najczęściej pytają klienci? O przejście i przedłużenie oferty, o Orange Love, o roaming, a także o to, czy są w zasięgu światłowodu. Największy ruch jest około godziny 15.

wirtualny salon na stronie orange.pl

Udostępnij: Wirtualny salon na orange.pl

Obsługa i Relacje z Klientami

Czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne?

23 czerwca 2018

Czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne?

Tydzień temu otworzyliśmy w Warszawie osiemnasty, najbardziej nowoczesny Orange Smart Store (zobaczcie zdjęcia z otwarcia). Nowy salon mieści się w dawnym Domu Handlowym Sezam, w centrum stolicy. Odwiedziłam nasz nowy Smart Store, żeby na własne oczy przekonać się, jak wygląda salon XXI wieku. Przy okazji zapytałam warszawiaków, czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne?

Sprawdzić online, kupić offline

W raporcie „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w roku 2030” przygotowanego przez Comarch i Kantar TNS zapytano respondentów, gdzie najchętniej kupują AGD oraz elektronikę (telewizory, Hi-Fi). Okazało się, że tylko jedna trzecia (30 proc.) zamawia je online, a aż 63 proc. woli kupować takie urządzania stacjonarnie. Przy czym aż 46 proc. robi wcześniejsze rozeznanie na temat sprzętu online, a finalnie kupuje go w sklepie stacjonarnym. Oznacza to, że w przypadku telewizorów, kamer, smartfonów wolimy jednak zobaczyć i dotknąć urządzenia, zanim zdecydujemy się na zakup.

Zakupy offline, ale cyfrowe

We wspomnianym raporcie  87 proc. klientów przewiduje, że większość sklepów będzie zapewniać klientom usługi cyfrowe. Wiedząc o tym, w Orange Polska zadbaliśmy o to, by nasze salony były cyfrowe. W Smart Store macie do wyboru ponad 2000 produktów i usług dostępnych od ręki, a wszystko to dostępne w trzech przyjaznych strefach: Dom, Firma, Rozrywka. W każdej z nich można zapłacić bezgotówkowo. Na miejscu na klientów czekają wykwalifikowani pracownicy, którzy chętnie wszystko wyjaśnią, odpowiedzą na pytania i zaprezentują urządzenia. I chociaż we wspomnianym raporcie 61 proc. klientów przewiduje, że w przyszłości tradycyjni sprzedawcy zostaną zastąpieni osobistymi doradcami wirtualnymi, w Smart Store na razie się na to nie zanosi 🙂

Co jeszcze odróżnia nowy Smart Store go od innych salonów? Zobaczcie nasz materiał.

Do końca tego roku ponad 100 mniejszych punktów w całym kraju przejdzie modernizację, a do 2020 już co piąty nasz salon będzie „smart”.

Po wizycie w nowym Smart Store wiem, że warto tu wrócić – na miejscu sprawy można załatwić szybko i od ręki, otoczenie jest przyjazne, a salon usytuowany jest w samym centrum miasta. Na miejscu można usiąść na kanapie i sprawdzić działanie Orange TV 🙂

Na koniec ciekawostka: tak budował się nasz Smart Store, w dużym przyspieszeniu 😉

A jakie jest Wasze zdanie: czy salony stacjonarne są nam potrzebne?

Udostępnij: Czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne?

Obsługa i Relacje z Klientami

Zapraszamy do Smart Store Orange w naszej siedzibie

7 maja 2018

Zapraszamy do  Smart Store Orange w naszej siedzibie

Po majówce w siedzibie Orange Polska przy al. Jerozolimskich 160 duże zmiany. Z lobby zniknęły bramki, aby wszyscy klienci mogli przyjść do 17. Smart Store Orange, który dziś otworzyliśmy. W salonie czeka na Was masa urządzeń, które możecie przetestować, akcesoriów i gadżetów – także latających 😉 Dodatkowo wyposażyliśmy go w rozbudowaną strefę dla graczy z komputerami i konsolami. Przy okazji zajawiam, że za miesiąc na skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej w warszawskim Sezamie wystartujemy z 18. Smart Store Orange.

Smart Store Orange w Miasteczku Orange Smart Store Orange w Miasteczku Orange Smart Store Orange w Miasteczku Orange Smart Store Orange w Miasteczku Orange Smart Store Orange w Miasteczku Orange Smart Store Orange w Miasteczku Orange Smart Store Orange w Miasteczku Orange Smart Store Orange w Miasteczku Orange Smart Store Orange w Miasteczku Orange Smart Store Orange w Miasteczku Orange Smart Store Orange w Miasteczku Orange Smart Store Orange w Miasteczku Orange

Udostępnij: Zapraszamy do  Smart Store Orange w naszej siedzibie

Mediateka

Orange Smart Store – galeria

6 stycznia 2017

Orange Smart Store – galeria

Przestrzeń Orange Smart Store jest podzielona na 3 strefy, nawiązujące do tego, co liczy się dla klientów, do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom, Rozrywka, Firma. W salonie nie ma klasycznych stanowisk obsługi i przypisanych do nich sprzedawców. Obsługa podąża za klientem do strefy, którą sam sobie wybrał. W każdej strefie można dokonać zakupu i bezgotówkowej płatności.

Orange Smart Store okiem kamery

 

Udostępnij: Orange Smart Store – galeria

Innowacje

Mniej sklepów, więcej internetu

9 lutego 2015

Mniej sklepów, więcej internetu

Rzeczpospolita podała, że w latach 2010-2014 trzech operatorów komórkowych zamknęło łącznie ok. 640 salonów, czyli 20 proc. wszystkich. To dużo. W naszym przypadku z 1070 punktów sprzedaży w 2011 roku, dziś pozostało 845. Po zmianie marki TP na Orange (kwiecień 2012) potrzebne było ujednolicenie naszej sieci sprzedaży i likwidacja pokrywających się salonów. Jednak tak naprawdę decydujące znaczenie mają zmieniające się preferencje klientów. Mam na myśli przede wszystkim internet, przez który kupujemy coraz chętniej. Dla przykładu nasz udział w pozyskaniu klientów abonamentowych poprzez e-sklep wynosił odpowiednio: początek 2013 roku – 9,4 proc., cały 2013 rok – 13 proc., a w 2014 już 15 proc. I pewnie dalej będzie rósł. Przypomnę, że nju mobile jest marką tylko internetową. Chociaż sprzedaż online ma coraz większy udział, absolutnie nie ma mowy, aby salony kiedyś zniknęły. Chodzi bardziej o to, aby obydwie sposoby sprzedaży rozsądnie uzupełniały się, a nawet przenikały. Fajnym przykładem jest możliwość kupienia usługi w sklepie internetowym, ale z odbiorem sprzętu w salonie. W grudniu ub.r. z takiej możliwości skorzystało prawie 3 tys. klientów, a usługę wprowadziliśmy zaledwie miesiąc wcześniej.

3b1ac96c8850c32bad3abc08400729e3e3b

 

Udostępnij: Mniej sklepów, więcej internetu

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej