Reklama

Nowa kampania Orange na Kartę

18 czerwca 2018

Nowa kampania Orange na Kartę

Świat pełen jest problemów egzystencjalnych. A już świat kuchni, to w ogóle. Bo na przykład sernik z rodzynkami czy bez? Albo taka pizza. Z ananasem czy może jednak bez? A pomidorowa z ryżem czy z makaronem? No i placki ziemniaczane. Sami powiedzcie czy jadacie je z cukrem. Dla mnie placek z cukrem, to wybryk natury, ale znam takich, którym przy ich jedzeniu cukier chrzęści w zębach. I takim sposobem dochodzimy do naleśników – rulon czy trójkąt? Dla mnie zawsze trójkąt. A jak dla Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka? O tym przekonacie się oglądając nasz nowy spot Orange na Kartę.

I jeszcze garść informacji niepraktycznych: kreacja – Leo Burnett, produkcja – Tyrka Studio, postprodukcja – Studio Orka, reżyseria – Michał Gazda i zakup mediów – Initiative Media.

Ktoś kiedyś śpiewał, że już nigdy nie będzie takiego lata. Ale kto wie. Tymczasem cieszmy się latem pełnym internetu! I słońca! 🙂

 

 

Udostępnij: Nowa kampania Orange na Kartę

Reklama

Nowa kampania Orange dla Firm

8 maja 2018

Nowa kampania Orange dla Firm

W najnowszej kampanii promujemy dwa plany w cenie jednego w pakiecie Love dla Firm (za 28,78 zł + VAT/ miesięcznie). Do nich możecie dokupić najnowsze smartfony Huawei z serii P20. Kampania w zabawny sposób pokazuje, że choć różni nas to, na czym zarabiamy, to jednak łączy to, na czym oszczędzamy.  Za kreację odpowiada agencja Havas, produkcję Dynamo Film, postprodukcję Miło, a spot wyreżyserował Tomasz Kapuściński. Media kupił dom mediowy Initiative.

 

 

Udostępnij: Nowa kampania Orange dla Firm

Reklama

Nowa kampania Orange na kartę

12 stycznia 2018

Nowa kampania Orange na kartę

Chwilę mnie tu nie było, ale wracam i to z petardą. Wasz ulubiony kioskarz Robert Górski ma w naszej nowej kampanii kolegę. Jeśli śledzicie inne produkcje z Robertem, to ten duet nie wyda Wam się obcy. 😉

A o czym tym razem opowiada nasz spot? Na warsztat wzięliśmy „Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + GB” za 25zł. Rozwiązania ‘bez limitu’ pozwalające na korzystanie z telefonu zupełnie bez ograniczeń w zakresie połączeń i SMSów, oferujące mnóstwo GB, a wszystko w naprawdę niskiej cenie, stały się bardzo atrakcyjną alternatywą dla oferty abonamentowej przy pełnej wolności prepaida (brak umowy).

Powiecie, że przecież wszyscy nasi główni konkurenci oferują w swoim portfolio podobne rozwiązania w zbliżonej cenie. Racja, jednak to Orange wygrywa zdecydowanie ilością GB. W jednorazowej wersji usługi, przy stażu krótszym niż rok klient dostaje co miesiąc aż 15 GB. Wielkość pakietu rośnie wraz ze stażem (20 GB po 3 latach), a w wersji cyklicznej usługi dodatkowo o 1 GB co miesiąc (czyli po roku w Orange, korzystając z usługi cyklicznej pakiet wynosi 27 GB, a po 2 latach – 41 GB).

A teraz trochę technikaliów. W kampanii już po raz czwarty spotykamy się ze sławnym Polakiem, tym razem – Mikołajem Kopernikiem, który wraz z Robertem Górskim i nową postacią – Mikołajem Cieślakiem przekonują, że „prawdziwy kosmos tylko w Orange na kartę”. Kreację opracowała agencja Publicis, produkcją zajął się dom produkcyjny M5, postprodukcją studio produkcyjne Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Gazda znany z Watahy, Świadka koronnego czy Belle Epoque.

I jak Wam się podoba?

Udostępnij: Nowa kampania Orange na kartę

Reklama

Orange LOVE – nowa kampania

25 sierpnia 2017

Orange LOVE – nowa kampania

Dziś wystartowaliśmy z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach. O tym wszystkim jest nasz nowy spot, za którego kreację odpowiada agencja Publicis (adaptacja kreacji agencji Comunica). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć głównie z seriali np. Belle Epoque, Wataha, Druga Szansa czy Usta Usta.

Udostępnij: Orange LOVE – nowa kampania

Reklama

Anja Rubik w nowym spocie Orange i Samsung

8 maja 2017

Anja Rubik w nowym spocie Orange i Samsung

Dziś wystartowała kampania, w której pokazujemy Wam najnowszy smartfon Samsung Galaxy S8. Dostępny jest w pakiecie usług Orange LOVE, w którym skorzystacie z najszybszego internetu mobilnego. Do 30 czerwca tylko w Orange oferujemy aparat w kolorze niebieskim.

Twarzą kampanii jest Anja Rubik. Za kreację spotu odpowiada agencja Leo Burnett, produkcję Selfish 3, a postprodukcję Lunapark. Media kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserowali Kasia Kijek i Przemek Adamski  Zobaczycie go w telewizji, kinach i internecie.

 

 

Udostępnij: Anja Rubik w nowym spocie Orange i Samsung

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej