Reklama

Są wakacje, czas na lody

10 czerwca 2019

Są wakacje, czas na lody

A jak wakacje, to lodów można mieć dwa razy więcej. Zupełnie jak internetu po każdym doładowaniu w Orange na kartę. Pisała o tym całkiem niedawno Marta. O tu. Wiecie dlaczego w wakacje można sobie pozwolić bezkarnie na dwa razy więcej lodów? Ja mam taką teorię, że jak coś jest białe (na przykład lody waniliowe), to ma tyle kalorii co śnieg. U mnie działa. 😉 A jeśli już jesteśmy przy lodach, to wolicie świderki czy gałki? Ja te drugie. A co wybiorą nasi uroczy Robert Górski i Mikołaj Cieślak w najnowszej kampanii Orange na kartę? Zobaczcie sami.

I garść informacji nie związanych z lodami. Za kreację materiału odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się M5. Postprodukcją Lemon/ ICE. Reżyserię powierzyliśmy Michałowi Gaździe. A media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

To jak – świderki czy gałki? 🙂

Udostępnij: Są wakacje, czas na lody

Reklama

W Love dla Firm nowa kampania

25 marca 2019

W Love dla Firm nowa kampania

A w niej dwa plany komórkowe w cenie jednego, czyli za 28,78 zł + VAT miesięcznie. Pamiętajcie, że już co druga firma w Polsce jest w Orange. Nic dziwnego. Dodatkowo tylko teraz najnowsze smartfony Samsung Galaxy S10e i S10 w kolorze niebieskim na wyłączność w Orange. To zanim Was zaproszę do obejrzenia naszego nowego spotu, załączam garść informacji praktycznych. Za kreację odpowiada Havas Warsaw. Produkcją zajęła się Film Produkcja. Postprodukcja to Miło. Reżyserem spotu jest Michał Gazda, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

Udostępnij: W Love dla Firm nowa kampania

Reklama

Sypnęło gigabajtami w Orange na kartę

25 stycznia 2019

Sypnęło gigabajtami w Orange na kartę

Ciekawi jesteście co nowego u duetu Górski – Cieślak? Spieszę donieść, że panowie tym razem popadli w konflikt na stoku. No może nie konflikt, ale delikatne przekomarzanie. A o co tym razem? To zobaczycie w spocie, który od dziś emitujemy m.in. w telewizji. Powiem tylko, że panowie tym razem w scenerii śnieżnej, w której zostają zasypani. Ale nie śniegiem, tylko gigabajtami internetu. Jak w naszym Orange na kartę, gdzie przy każdym doładowaniu otrzymujecie bonus, nawet do 100 GB. Jeśli jesteście ciekawi co robi kot Mikołaja Cieślaka, jak pilnie potrzebuje skorzystać z kuwety, to ten spot jest dla Was. 😉

I garść informacji mało przydatnych, ale jakże ciekawych:

Kreacja – Leo Burnett

Produkcja – Film Produkcja

Postprodukcja – Orka

Reżyser –  Michał Gazda

Zakup mediów – Initiative Media

P.S. Ta liczba 100 jest bardzo symboliczna w dzisiejszym wpisie. 100 GB jak mój setny wpis na blogu Orange. Chyba czas otworzyć szampana (po pracy oczywiście i tylko 100 ml!).  🙂

Jeżeli chcecie przeczytać więcej więcej o promocji, zajrzyjcie do wpisu Marty: Nawet 100 GB za doładowanie – szczegóły promocji.

 

Udostępnij: Sypnęło gigabajtami w Orange na kartę

Reklama

Milion klientów w Orange Love w nowej kampanii

11 stycznia 2019

Milion klientów w Orange Love w nowej kampanii

Milion naszych klientów lubi bardzo różne rzeczy. A nasza nowa kampania jest o tym, że zbliża ich świetna rozrywka w pakiecie Orange Love. Spot od dziś w telewizji. Jego kreacją zajęła się agencja Leo Burnett, produkcją M5, postprodukcją Delapost, za dźwięk odpowiada Lunapark, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Mikołaj Łebkowski, który realizował zdjęcia m.in. do Planety Singli 2 i seriali Twarzą w Twarz i Prawo Agaty.

Udostępnij: Milion klientów w Orange Love w nowej kampanii

Reklama

Prezent na święta od Orange

20 listopada 2018

Prezent na święta od Orange

To już oficjalne. W telewizji, galeriach handlowych, na ulicach… wszędzie mamy święta. W Orange w najlepsze trwają już świąteczne kampanie ofert dla firm i na kartę, a teraz kolejna, z ofertą dla klientów indywidualnych. Jest to historia o tym, jak hołdując polskiej tradycji, przygotować się na niezapowiedzianego gościa. Komunikacja zbudowana jest wokół elementu zaskoczenia, który tylko pozornie zakłóca trwającą kolację świąteczną. Choć pojawienie się gościa budzi konsternację, finalnie pokazuje, jak powinny wyglądać prawdziwe święta. Bo polskie święta są o dzieleniu się. Ich podstawą jest mnogość potraw, pełny stół i prezent dla każdego. Jego brak to dyshonor dla gospodarzy. Jak kończy się nasza historia? Zapraszam do obejrzenia spotu.

I jeszcze garść informacji. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett. Produkcją zajęło się Dynamo, postprodukcją Studio Delapost, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Gazda.

 

Udostępnij: Prezent na święta od Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej