Reklama

Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie

26 lipca 2018

Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie

Od ponad tygodnia w mediach możecie spotkać nasza nową kampanię wizerunkową przygotowaną przez Publicis France. Trwający 90 sekund  film (wyreżyserowany przez Nico Pereza Viegę), to prosta historia dwojga ludzi, których mimo wielu przeciwności spotkanych po drodze, łączy pomarańczowa lina.

Spot to jeden z elementów kampanii 360°, w której skład wchodzą między innymi telewizja, kino, digital, OOH, prasa i social media. Kampania uzupełniona została o również o niestandardowe formaty, jakie zobaczyć można na przykład w przejściu podziemnym w okolicach Rotundy w Warszawie.

Myślą przewodnią kampanii jest hasło „Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie”. Potraktowaliśmy ją bardzo dosłownie i postanowiliśmy zbliżyć do siebie dwa zupełnie odległe światy. Dlatego w tym projekcie spotkało się dwoje wyjątkowych artystów: legenda warszawskiego hip-hopu Sokół i młoda, prężnie rozwijająca się artystka kolażowa Beata Barrakuz Śliwińska. Owocem tego niecodziennego spotkania stał się mural inspirowany kampanią Orange oraz życiem i twórczością rapera, zaprojektowany przez Barrakuz. Praca powstała w kultowym miejscu spotkań warszawiaków — na „Patelni”, tuż przy przystanku Metro Centrum. Nie mieliście jeszcze okazji zobaczyć naszego murala? Koniecznie odwiedźcie „Patelnię”  i eksplorujcie wszystkie ukryte w nim smaczki. A jeśli macie do nas daleko, to popatrzcie na zdjęcie murala w całej okazałości. I pamiętajcie – Orange zbliża!

Udostępnij: Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie

Reklama

Nowa kampania Orange na Kartę

18 czerwca 2018

Nowa kampania Orange na Kartę

Świat pełen jest problemów egzystencjalnych. A już świat kuchni, to w ogóle. Bo na przykład sernik z rodzynkami czy bez? Albo taka pizza. Z ananasem czy może jednak bez? A pomidorowa z ryżem czy z makaronem? No i placki ziemniaczane. Sami powiedzcie czy jadacie je z cukrem. Dla mnie placek z cukrem, to wybryk natury, ale znam takich, którym przy ich jedzeniu cukier chrzęści w zębach. I takim sposobem dochodzimy do naleśników – rulon czy trójkąt? Dla mnie zawsze trójkąt. A jak dla Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka? O tym przekonacie się oglądając nasz nowy spot Orange na Kartę.

I jeszcze garść informacji niepraktycznych: kreacja – Leo Burnett, produkcja – Tyrka Studio, postprodukcja – Studio Orka, reżyseria – Michał Gazda i zakup mediów – Initiative Media.

Ktoś kiedyś śpiewał, że już nigdy nie będzie takiego lata. Ale kto wie. Tymczasem cieszmy się latem pełnym internetu! I słońca! 🙂

 

 

Udostępnij: Nowa kampania Orange na Kartę

Reklama

Nowa kampania Orange dla Firm

8 maja 2018

Nowa kampania Orange dla Firm

W najnowszej kampanii promujemy dwa plany w cenie jednego w pakiecie Love dla Firm (za 28,78 zł + VAT/ miesięcznie). Do nich możecie dokupić najnowsze smartfony Huawei z serii P20. Kampania w zabawny sposób pokazuje, że choć różni nas to, na czym zarabiamy, to jednak łączy to, na czym oszczędzamy.  Za kreację odpowiada agencja Havas, produkcję Dynamo Film, postprodukcję Miło, a spot wyreżyserował Tomasz Kapuściński. Media kupił dom mediowy Initiative.

 

 

Udostępnij: Nowa kampania Orange dla Firm

Reklama

Nowa kampania Orange na kartę

12 stycznia 2018

Nowa kampania Orange na kartę

Chwilę mnie tu nie było, ale wracam i to z petardą. Wasz ulubiony kioskarz Robert Górski ma w naszej nowej kampanii kolegę. Jeśli śledzicie inne produkcje z Robertem, to ten duet nie wyda Wam się obcy. 😉

A o czym tym razem opowiada nasz spot? Na warsztat wzięliśmy „Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + GB” za 25zł. Rozwiązania ‘bez limitu’ pozwalające na korzystanie z telefonu zupełnie bez ograniczeń w zakresie połączeń i SMSów, oferujące mnóstwo GB, a wszystko w naprawdę niskiej cenie, stały się bardzo atrakcyjną alternatywą dla oferty abonamentowej przy pełnej wolności prepaida (brak umowy).

Powiecie, że przecież wszyscy nasi główni konkurenci oferują w swoim portfolio podobne rozwiązania w zbliżonej cenie. Racja, jednak to Orange wygrywa zdecydowanie ilością GB. W jednorazowej wersji usługi, przy stażu krótszym niż rok klient dostaje co miesiąc aż 15 GB. Wielkość pakietu rośnie wraz ze stażem (20 GB po 3 latach), a w wersji cyklicznej usługi dodatkowo o 1 GB co miesiąc (czyli po roku w Orange, korzystając z usługi cyklicznej pakiet wynosi 27 GB, a po 2 latach – 41 GB).

A teraz trochę technikaliów. W kampanii już po raz czwarty spotykamy się ze sławnym Polakiem, tym razem – Mikołajem Kopernikiem, który wraz z Robertem Górskim i nową postacią – Mikołajem Cieślakiem przekonują, że „prawdziwy kosmos tylko w Orange na kartę”. Kreację opracowała agencja Publicis, produkcją zajął się dom produkcyjny M5, postprodukcją studio produkcyjne Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Gazda znany z Watahy, Świadka koronnego czy Belle Epoque.

I jak Wam się podoba?

Udostępnij: Nowa kampania Orange na kartę

Reklama

Orange LOVE – nowa kampania

25 sierpnia 2017

Orange LOVE – nowa kampania

Dziś wystartowaliśmy z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach. O tym wszystkim jest nasz nowy spot, za którego kreację odpowiada agencja Publicis (adaptacja kreacji agencji Comunica). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć głównie z seriali np. Belle Epoque, Wataha, Druga Szansa czy Usta Usta.

Udostępnij: Orange LOVE – nowa kampania

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej