strategia

„Wszyscy ludzie strategii” – Marek Uziembło

Kontynuujemy drugi sezon cyklu wideo „Wszyscy ludzie strategii”, w którym przedstawiam ekspertki i ekspertów Orange Polska w kontekście strategii .Grow. Do kolejnego odcinka zaprosiłem Marka Uziembło, naszego eksperta ds. analiz strategicznych i transformacji sprzedaży. Opowiada o usługach, które będą w przyszłości rozwijać się najszybciej. O tym, że światłowód jest fundamentem i co warto do niego …

„Wszyscy ludzie strategii” – Marek Uziembło Read More »

„Wszyscy ludzie strategii” – Eryk Gągała

Wystartowaliśmy z drugim sezonem cyklu wideo „Wszyscy ludzie strategii”, w którym przedstawiam ekspertki i ekspertów Orange Polska w kontekście naszej strategii .Grow. Do kolejnego odcinka zaprosiłem Eryka Gągałę, naszego eksperta ds. efektywność HR, który opowiada jak będzie zmieniał się polski rynek pracy i kto na nim rządzi. Jakich pracowników poszukuje branża telko. Czy praca hybrydowa …

„Wszyscy ludzie strategii” – Eryk Gągała Read More »

Nasza strategia klimatyczna wyróżniona w światowym konkursie

Otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie World Communication Awards za strategię klimatyczną opartą na nauce i działania w ramach #OrangeGoesGreen. To jeden z najważniejszych konkursów nagradzający za znaczące osiągnięcia i innowacje w światowym przemyśle telekomunikacyjnym. Tegoroczna, już 24., edycja odbyła się w Grand Connaught Rooms w Londynie w tym tygodniu. Nagrody przyznawało grono prawie dziewięćdziesięciu uznanych ekspertów …

Nasza strategia klimatyczna wyróżniona w światowym konkursie Read More »

„Wszyscy ludzie strategii” – Andrzej Urbańczyk

Startujemy z drugim sezonem cyklu wideo „Wszyscy ludzie strategii”. W kolejnych 10 odcinkach, które będziemy cyklicznie publikować na blogu, przedstawimy Wam naszych ekspertów w kontekście strategii Orange Polska .GROW. Do pierwszego z nich zaprosiłem Andrzeja Urbańczyka, naszego eksperta od transformacji rynku B2B, który opowiada jak chcemy wykorzystać metaversum, co to jest biznes 4.0 oraz jak …

„Wszyscy ludzie strategii” – Andrzej Urbańczyk Read More »

Wszyscy-ludzie-strategii-Julien-Ducarroz

„Wszyscy ludzie strategii” – Julien Ducarroz

To już ostatni odcinek pierwszego cyklu wideo „Wszyscy ludzie strategii”, w którym przedstawiałem Wam nasze menadżerki i menadżerów w kontekście strategii Orange Polska .GROW. Dzisiaj czas na podsumowanie i spotkanie z Julienem Ducarroz, prezesem Orange Polska. Rozmawiamy o największych wyzwaniach, jakie stoją przed naszą firmą? Internecie przyszłości i metawersum. Dlaczego tak istotne jest zdobywanie nowych …

„Wszyscy ludzie strategii” – Julien Ducarroz Read More »

Wszyscy-ludzie-strategii-Piotr-Jaworski

„Wszyscy ludzie strategii” – Piotr Jaworski

Na początku września wystartowaliśmy z nowym cyklem wideo „Wszyscy ludzie strategii”, w którym przedstawiam nasze menadżerki i menadżerów w kontekście strategii Orange Polska .GROW. W tym odcinku Piotr Jaworski, który jest naszym członkiem zarządu ds. sieci i technologii. Dyskutujemy o zmianie mentalności inżynierów. Co zrobimy z naszymi stacjami bazowymi i dlaczego zdarza się nam świadomie …

„Wszyscy ludzie strategii” – Piotr Jaworski Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.