Reklama

Serce i Rozum znowu w akcji!

1 października 2015

Serce i Rozum znowu w akcji!

Od dziś nowa kampania z Sercem i Rozumem. Tym razem nasza para bohaterów pokaże Wam internet szybszy niż okamgnienie. Przekonajcie się sami!
31a9ce150f758ce4b7ca3dda26d71c13056
Nasz spot wyreżyserował Tomasz Bagiński, który w 2002 roku był nominowany do Oscara za krótki film animowany „Katedra”. Za kreację odpowiada Publicis. Produkcja spotu to FilmProdukcja. Jego postprodukcją zajął się Platige, a media kupił dom mediowy Initiative Media. Spot zobaczycie w telewizji. Kampania pojawi się też w kinach, internecie i na tablicach reklamowych.
Nie wiem czy wiecie, ale nasi niezwykli bohaterowie zdobyli już wiele nagród  m.in. Webstar Creative, KTR, Golden Arrow, Złote Orły oraz Grand Prix Effie Awards i Złote Effie w kategorii telekomunikacja. Są z nami już od pięciu lat, a na swoim profilu na Facebooku zgromadzili aż 2,3 mln fanów!

Udostępnij: Serce i Rozum znowu w akcji!

Odpowiedzialny biznes

Animowana Polska w skrócie

24 sierpnia 2010

Animowana Polska w skrócie

Od kilku dni na oficjalnym kanale PARP-u na YT dostępna jest pełna wersja animowanej „Historii Polski”, przygotowanej przez Tomasza Bagińskiego specjalnie na potrzeby polskiego pawilonu na EXPO 2010. Jeśli nie widzieliście jeszcze całości, to wygląda ona tak:

Głównym zadaniem filmu jest, jak się zdaje, ciekawa promocja Polski wśród obcokrajowców. Warto więc zastanowić się, czy faktycznie się to udaje. Poprosiliśmy kilkoro naszych zagranicznych znajomych o opinie, oto co nam napisali:

Anthony (UK): Filmik jest super zrobiony stylistycznie, dobre tempo akcji nadaje bardzo dobra muzyka. Jedyny problem to to, że nie do końca wiem o co chodzi, tzn. wydaje mi się, że niektóre postacie, które się pojawiają, mają coś znaczyć np. jest tam chyba Kopernik,ale obrazy zbyt szybko się zmieniają, żeby wiedzieć o co chodzi. I czemu przy ‚solidarnosci’ nie było Lecha Walezy [pisownia orginalna]. Jest za długi na teledysk i za krótki na film, ale pewnie w sam raz na Shanghai Expo.

Nikki (Indie): Bardzo podobała mi się grafika, choć była trochę mroczna. Tylko niestety o historii Polski nie wiem prawie nic, więc nie za bardzo się orientowałam w wydarzeniach. Chyba założenie miało być takie, że ma nie być napisów, ale może jednak przydałoby się trochę więcej informacji?

Enrique (Hiszpania): Wow, trochę to wygląda tak, jakby Polskę cały czas ktoś napadał. Głupio się przyznać, ale poza scenami drugiej wojny światowej i Auschwitz nie do końca wiedziałem o co chodzi.

Koen (Belgia): Wcześniej wiedziałem, że Polska była dość pokrzywdzona historycznie, ale nie przypuszczałem, że aż tak. Filmik dość mroczny, efekt pogłębia jeszcze muzyka, ale fajny. I w sumie dość zdziwiła mnie ta flaga Unii na koniec – czy Polska jest taka proeuropejska?

Niels (Holandia): Czy w Polsce wszyscy mają depresję? Bo z tego co zobaczyłem, nie wygląda jakby wasza historia należała do najszczęśliwszych…

Przyznam, że powyższe obserwacje w dużej części pokrywają się z moimi. Ciężko mi jest wyobrazić sobie, że przeciętny Europejczyk będzie w stanie z tego filmiku cokolwiek wywnioskować (a co dopiero osoba z innego kontynentu). Za dużo jest w tym filmie skrótów, za wiele przekazów, których nie da się zrozumieć, jeśli nie posiada się dobrej wiedzy historycznej. Sam autor, komentując film, powiedział: „Widzowie chcą wrażeń. Zaskoczeń. Odpłynięcia w inną rzeczywistość, zachwytu obrazem i muzyką, uczuć. Jeśli nawet pragną wiedzy, to raczej chcą dowiedzieć się czegoś o wnętrzu Polaków, o tym, czym nasz kraj się wyróżnia.„. No cóż – za obraz i muzykę: szóstka. Ale czy udało się mu stworzyć obraz, z którego można dowiedzieć się czegoś o Polakach? Jak Wy to oceniacie?

A może sami macie ciekawe pomysły, jak promować Polskę w sieci?

Udostępnij: Animowana Polska w skrócie

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej