WP.pl

Orange Polska sprzedaje Wirtualną Polskę

Orange Polska podpisał umowę sprzedaży Wirtualnej Polski na rzecz spółki O2, jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się grup internetowych w Polsce. Przejęcie finansuje fundusz private equity Innova Capital. Wartość transakcji wynosi 375 mln złotych. Decyzja o sprzedaży Wirtualnej Polski wynika z planu strategicznego Orange Polska, który zakłada koncentrację na podstawowej działalności i zbycie niezwiązanych z …

Orange Polska sprzedaje Wirtualną Polskę Read More »

WP najpopularniejszym polskim serwisem

Aktualizując się weekendowo z ciekawych informacji przeczytałem na Wirtualnych Mediach ostatnie zestawienie Google, które pokazuje najbardziej popularne strony w necie. A tutaj liderem wśród polskich internautów był YouTube, nieznacznie tylko wyprzedzając wp.pl. Za nimi są onet.pl, nk.pl, allegro.pl, Facebook i Wikipedia. Pewnie domyślacie się, że piszę o tym by zwrócić Waszą uwagę na sukces Wirtualnej Polski, która należy do Grupy TP. Portal wskoczył na pierwsze miejsce wśród …

WP najpopularniejszym polskim serwisem Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.