W prowadzeniu skutecznego biznesu dobrze być gotowym na zmieniające się okoliczności. W nowych Planach Firmowych właściciele mogą dopasowywać usługi do swoich aktualnych potrzeb. To pierwsza oferta na rynku, w której przedsiębiorcy w cenie abonamentu mogą wybierać spośród paczek różnych usług i zamieniać je w trakcie obowiązywania umowy. W paczkach mają do wyboru mi.in. usługi: Orange Smart Care Premium, CyberTarczę i pakiet połączeń międzynarodowych. W każdym Planie Firmowym są nielimitowane rozmowy, smsy i mmsy w Polsce oraz paczka GB w Polsce i Unii Europejskiej zależna od wybranego planu.
Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Urząd Komunikacji Elektronicznej potwierdza, że Orange jest najczęściej wybieranym i najlepiej ocenianym przez przedsiębiorstwa dostawcą usług komórkowych i internetu mobilnego w Polsce. Chcemy dostarczać naszym klientom rozwiązania maksymalnie dopasowane do ich potrzeb. Dziś przedsiębiorca musi umiejętnie reagować na zmieniające się warunki, w jakich prowadzi swój biznes. Elastyczność małych i średnich firm, umiejętność zmiany i adaptacji, determinują silną pozycję tego sektora gospodarki. Z naszych badań wynika, że przedsiębiorcy wybierając usługi, szukają przede wszystkim prostej i zrozumiałej oferty, na ten czynnik wskazuje blisko 40% ankietowanych. Dlatego nasza najnowsza propozycja umożliwia comiesięczną zamianę paczek usług w ramach abonamentu tak, aby można było je dobierać zależnie od bieżących wyzwań - powiedziała Bożena Leśniewska wiceprezes zarządu ds. rynku biznesowego Orange Polska.
W firmie trzeba na bieżąco reagować i dostosowywać się do zmieniającego się rynku, potrzeb klienta, rozwijać nowe pomysły, do wdrożenia których często potrzebne są – na różny etapach – odmienne narzędzia. Targi za granicą, wiele podróży służbowych autem, częste rozmowy z kontrahentem zza granicy – w każdym miesiącu inne wyzwanie.
Dostosowanie oferty wg własnych potrzeb
W nowych, prostych Planach Firmowych można swobodnie wymieniać elementy taryfy w trakcie trwania umowy. Dostępne są 4 warianty: Plan Firmowy S za 45 zł, Plan Firmowy M za 60 zł w cenie z 1 paczką usług do wyboru, Plan Firmowy L za 75 zł z pakietem dwóch paczek usług w cenie i Plan Firmowy XL za 100 zł z pakietem 3 paczek usług. W ramach posiadanego abonamentu można wybierać spośród 7 paczek usług: Serwis Telefonu, Bezpieczna Firma, W Podróży, Połączenia Międzynarodowe, W Internecie, Połączenia na Ukrainę, W Biurze. Paczki z usługami można bezpłatnie i dowolnie zmieniać w ramach wybranego abonamentu w zależności od jego wielkości.
Zamieniaj, dodawaj i odejmuj paczki usług w cenie abonamentu
Co miesiąc można bezpłatnie zamieniać paczki usług. Do wyboru jest ich siedem:
Serwis telefonu, czyli Orange Smart Care Premium to usługa, dzięki której uszkodzenie telefonu przestaje być problemem. Co druga osoba przynajmniej raz doświadczyła uszkodzenia telefonu. Aż 80% awarii dotyczy wyświetlacza. Urządzenia są naprawiane w autoryzowanych serwisach producentów, a przy poważnej awarii bez możliwości naprawy, raz do roku przysługuje prawo do wymiany telefonu. Usługą objęte są również urządzenia zakupione poza Orange. Tę paczkę można wybrać tylko w momencie podpisywania umowy. Nie można jej wymienić w trakcie umowy, ale w każdym momencie można z niej zrezygnować.
Bezpieczna Firma zawiera mobilną CyberTarczę, czyli usługę zwiększającą bezpieczeństwo korzystania z Internetu w telefonie. Usługa po wykryciu zagrożenia blokuje je oraz powiadamia o próbie cyberataku. W 2019 roku Orange zapobiegł ponad 2 mln cyberataków w sieci mobilnej i stacjonarnej dzięki usłudze CyberTarcza. Na portalu cybertarcza.orange.pl można zarządzać usługą oraz na bieżąco śledzić raporty bezpieczeństwa. Paczka zawiera także podstawowe wsparcie IT, czyli zdalną pomoc informatyczną. Usługa zapewnia wsparcie i konsultacje zespołu informatyków w ramach bezpłatnej infolinii oraz zdalną pomoc w problemach z oprogramowaniem.
Paczka w Podróży to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy podróżują samochodem. Aż 69% badanych przedsiębiorców korzystających ze smartfonów deklaruje, że nie może obejść się bez nawigacji GPS. W ramach tej paczki klienci otrzymują dostęp do Nawigacji Orange, która pomoże szybko i bezpiecznie dojechać do celu, podpowie, jak ominąć korki, gdzie na drodze są fotoradary czy kontrole drogowe. Każdego dnia aktualizowane są informacje drogowe, a w samym 2019 roku w Nawigacji Orange wdrożono 33 tysiące aktualizacji. Paczka zawiera także 100 minut na rozmowy w roamingu. Usługa działa w jednym z 10 krajów objętych usługą: Ukraina, Rosja, Szwajcaria, Chiny, Białoruś, Turcja, Izrael, USA, Serbia i Kanada. Minuty można wymienić na SMS-y lub MMS-y.
Paczka Rozmowy Międzynarodowe zawiera 250 minut do wykorzystania na połączenia z krajami Unii Europejskiej, Stanami Zjednoczonymi, Szwajcarią i Kanadą. Usługa działa tylko w przypadku połączeń z Polski na numer zagraniczny.
Zdecydowana większość, bo 86% przedsiębiorców korzysta z internetu codziennie. Dla tych osób idealnym rozwiązaniem może być Paczka w internecie. To dodatkowe 10 GB przyznawane co miesiąc, które można wykorzystać w dowolny sposób. W ramach tej paczki można skorzystać z Music Pass, która pozwala na korzystanie z największych serwisów muzycznych bez pomniejszania pakietu internetu posiadanego w abonamencie. Serwisy muzyczne, wchodzące w skład usługi to: Spotify, Tidal, Deezer, Apple Music, Amazon Music, Polskie Radio i Open FM.
Paczka połączeń na Ukrainę to 40 minut do wykorzystania na telefony z Polski na Ukrainę. Minuty można wymieniać na SMS-y lub MMS-y.
Paczka w biurze zapewnia profesjonalne oprogramowanie biurowe Microsoft Office, które ułatwi prowadzenie firmy. Są to aplikacje na komputer: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Access i Publisher oraz internetowe wersje aplikacji Word, Excel i PowerPoint, a także 1 TB przestrzeni dyskowej w OneDrive. Usługa jest dostępna tylko w planach L i XL i rozliczana jako dwie paczki.
Internet Rzeczy w zasięgu małych i średnich firm
Dodatkowo, małe i średnie firmy mogą skorzystać z nowej oferty dostępu do przygotowanej przez Orange Polska platformy Live Objects IoT. Umożliwia ona korzystanie z m.in. inteligentnych liczników energii elektrycznej, wody, systemów oświetlenia czy czujników temperatury i jakości powietrza. Usługa w modelu SaaS (Software as a Service) dostępna jest w czterech pakietach odpowiadających potrzebom użytkowników o różnym stopniu zaawansowania.
[KGVID]https://biuroprasowe.orange.pl/wp-content/uploads/2020/02/office/Karaiby-animacja.mp4[/KGVID]