Oferta

9 najczęściej zadawanych pytań o eSIM na smartwache i nie tylko, a także dobre zmiany w ekstra karta eSIM

Piotr Domański Piotr Domański
12 kwietnia 2019
9 najczęściej zadawanych pytań o eSIM na smartwache i nie tylko, a także dobre zmiany w ekstra karta eSIM

Jak już pewnie wiecie dzisiaj liczba smartwatchy, które wspierają eSIM w Orange „nieco” się powiększyła. A że u innych operatorów jeszcze eSIM nie ma w ogóle… to na razie smartwatche z eSIM możecie mieć tylko u nas. Miało być jednak o zmianach, więc do nich przejdę. Pierwsza jest taka, że uruchomiliśmy usługę „Ekstra karta eSIM”, dzięki której możecie korzystać z tego samego numeru na telefonie i zegarku, teraz także dla klientów Orange Love. Sam zaliczam się do tej grupy, więc też się cieszę.

Druga zmiana, to wydłużenie do 6 miesięcy promocji „Mój pierwszy eSIM”, co oznacza że za aktywację pierwszej Ekstra karty eSIM na zegarku i możliwość korzystania z niej przez pierwsze 6 miesięcy nie zapłacicie ani złotówki. Potem za korzystanie z „Ekstra karty eSIM zapłacicie” 9 zł miesięcznie.

A teraz czas na Q&A.

1. Czy jeżeli mam w telefonie eSIM/zwykły SIM to nadal mogę mieć eSIM na zegarku?

Pytania pada w dwóch wersjach, ale odpowiedź w obu przypadkach jest taka sama – możesz. Nie ma znaczenia, czy korzystasz już teraz z eSIM, czy zwykłej karty SIM – jeżeli spełniasz warunki dotyczące oferty z której korzystasz, będziesz mógł dokupić do niej usługę „Ekstra karta eSIM” i wgrać tę kartę np.: na swój smartwatch.

2. Czy muszę brać dodatkową umowę, by korzystać z eSIM na smartwatchu.

Nie,  nie musisz. Aktywujesz usługę „Ekstra karta eSIM” w aplikacji Watch na iPhone, w trakcie której będziesz mógł/mogła wgrać eSIM na swój zegarek. Podczas aktywacji usługi będziesz musiał/a użyć loginu i hasła do konta Mój Orange.

3. Dlaczego muszę zapłacić dodatkowe 9 złotych za korzystanie z karty eSIM na zegarku?

Przy swojej pierwszej Ekstra karcie eSIM zapłacisz po raz pierwszy dopiero po pół roku. Nie płacisz za kartę eSIM jako taką, tylko za usługę dodatkowej karty z tym samym numerem – czyli za możliwość dzwonienia, wysyłania wiadomości i transmisji danych na kolejnym, dodatkowym urządzeniu, z tym samym numerem telefonu i tą samą ofertą i umową, niezależnie od tego, gdzie znajduje się główne urządzenie i czy jest włączone. Teraz możesz korzystać z dwóch niezależnych urządzeń, na przykład smartfona i smartwatcha. Oba działają przecież w pełni niezależnie i nie musisz mieć przy sobie obu, by z nich korzystać.

4. Czy mogę korzystać z mojego zegarka w roamingu?

Niestety nie – zegarki, które dzisiaj wprowadziliśmy do naszej oferty, obsługujące eSIM, nie obsługują roamingu. W ramach całej usługi roaming nie działa. Co więcej, jeżeli Ekstra karta eSIM zaczęła wspierać roaming to zegarki, które dzisiaj wprowadziliśmy nie będą tej funkcji obsługiwały.

5. Czy mogę wysyłać SMS z Ekstra karty eSIM?

Zegarki z logo nadgryzionego jabłka wspierają wysyłanie i odbieranie wiadomości wyłącznie przed usługę producenta. To oznacza, że zawsze będziesz mógł wysłać wiadomość z zegarka, oraz otrzymywać wiadomości gdy Twój smartfon z logo nadgryzionego jabłka jest włączony. Będzie tak nawet, jeżeli oba urządzenia są od siebie znacznie oddalone - wtedy SMS i MMS nadal będą przychodzić.  Jeżeli jednak wyłączysz Twój smartfon, nie będziesz otrzymywać wiadomości przychodzących na Twój numer, natomiast nadal normalnie będą do Ciebie przychodzić wiadomości poprzez iMessage.

Ważna sprawa – ponieważ smartwatche z logo nadgryzionego jabłka nie wspierają SMS i MMS przy aktywacji "Ekstra karta eSIM" domyślnie włączona jest blokada SMS i MMS przychodzących i nie należy jej wyłączać. Wierzcie mi na słowo.

Smartwatche innych producentów wspierają SMS i MMS, niezależnie od tego, czy smartfon jest włączony, czy też nie.

6. Kiedy będę mógł korzystać z eSIM na smartwatchach, jeżeli mam ofertę firmową?

Jak już Wojtek wielokrotnie odpisywał na swoim Twitterze – intensywnie pracujemy by nastąpiło to możliwie szybko. To praca na tzw. ASAP, lub „im szybciej tym lepiej”.

Aktualizacja 21.05.2019

Już jest. Więcej w tekście eSIM na smartwatche (i nie tylko) dla klientów biznesowych.

7. Jak będą rozliczane rozmowy, SMS i transfer danych wykonywany przez zegarek?

SMS, minuty i paczki danych schodzą z tej samej puli co dla karty głównej z Twoim numerem – tej, którą macie w telefonie.

8. Czy zegarek, którego nie kupiłem u Was będzie działać w Orange?

Jeżeli kupiłeś/kupiłaś urządzenie stworzone na rynek Amerykański, będziesz miał problem – LTE działa tam na innych częstotliwościach. Jeżeli w Europie – problemów być nie powinno.

9. Dlaczego nie ma jeszcze usługi w nju/prepaid/ofercie B2B, czy jesteśmy gorszymi klientami?

Nie, nie jesteście, ale od czegoś trzeba zacząć. Jesteśmy pionierami eSIM w Polsce. I to jak z lotami kosmicznymi – zanim człowiek poleciał na Księżyc musiał najpierw wysłać rakietę na orbitę ziemi. Planujemy kolejne wdrożenia, które pozwolą aktywować usługę kolejnym grupom klientów. Niektóre mamy dopiero w planach, niektóre się już toczą, inne jak w przypadku usług małych i średnich firm są na ukończeniu.

10. Jak zainstalować usługę?

o tak:

Jeżeli macie więcej pytań lub nie znaleźliście tutaj odpowiedzi, to zajrzyjcie na strony www.orange.pl/applewatch oraz www.orange.pl/view/esim.

Jeżeli temat nadal Was interesuje przeczytajcie te teksty

O ile pod komunikatami prasowymi komentować nie można, to tutaj droga wolna. Jeżeli macie pytania, wnioski i "uwagi" zapraszam.

Komentarze

Marek
Marek 12:43 12-04-2019

Czekam jak na zbawienie na „Ekstra eSIM” w ofercie na kartę.
Mam nadzieję , że zaufanie którym Was obdarzyłem (przeniesienie karne z innej sieci) zaowocuje.

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 12:58 12-04-2019

    Pewnie dożyjemy takich czasów, że doczekamy się e-sim w ofertach prepaid, ale pewnie będzie tzreba jeszcze trochę poczekać.

    Odpowiedz
Papay
Papay 18:50 14-04-2019

Jaracie się tym esim, że inne sieci nie mają ale inne sieci wspierają VOLTE I Wi-Fi Calling w huawei a Wy tylko w 2 modelach a macie w swojej ofercie więcej modeli tej marki niż 2. Nawet Play już was pod tym względem przegonił

Odpowiedz
Rewq
Rewq 22:11 16-04-2019

Czy jesteś pewien ze Watch z USA nie będzie działał? Pytam bo mam również iPhone z USA i z LTE nie mam żadnych problemów. Tam w applestore zapewniali mnie, ze urządzenia już nie różnią się od siebie – poza urządzeniami do Azji gdzie nie me esim

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 08:40 17-04-2019

    Próbować nie zabronię, ale zdania nie zmienię 😉

    Odpowiedz
      Rewq
      Rewq 10:00 17-04-2019

      Nie rozumiem, najpierw napraszasz do komentowania i zadawania pytań a jak pojawi się jakieś imho konkretne to nie udzielasz odpowiedzi. Zapytam jeszcze raz czy stoją jakieś konkretne różnice w specyfikacji urządzeń apple na rynek USA i UE które popierają tezę ze używanie w Polsce LTE w zegarku kupionym w USA będzie nie możliwe? Proszę o rzetelną informację

      Odpowiedz
        Piotr Domański
        Piotr Domański 10:21 17-04-2019

        Przepraszam, może napisałem nieco za mało konkretnie. W tekście napisałem: „Jeżeli kupiłeś/kupiłaś urządzenie stworzone na rynek Amerykański, będziesz miał problem – LTE działa tam na innych częstotliwościach. Jeżeli w Europie – problemów być nie powinno.” i nic się nie zmieniło. Ręczyć możemy jedynie za urządzenia zakupione w naszej sieci. Urządzenia kupione na rynek Europejski będą działać, bo to sprawdziliśmy. Jednak te na rynek USA nie, co także potwierdziliśmy – pojawia się stosowny komunikat. Nie jesteśmy producentem urządzenia, nie zajmujemy się jego dystrybucją na innych rynkach, dlatego jeżeli chcesz uzyskać dodatkowe o modelach, które trafiają na inne rynki o informacje zapytaj producenta.

        Odpowiedz
          Rewq
          Rewq 10:29 17-04-2019

          Już pytałem. Twierdzi ze różnic nie ma. Jak pytałem o działanie iPhone przed jego zakupem tez wszyscy mówili ze nie będzie działał – jakoś działa. Będę mógł sam sprawdzić tylko dajcie taka możliwość firmom

          Odpowiedz
          Peter
          Peter 21:40 13-05-2019

          To coś chyba złej osoby pytałeś bo nawet samo apple na ich stronie wyraźnie rozgranicza modele USA, Kanada, Meksyk Portoryko od reszty świata i jeszcze osobno Chiny:
          https://www.apple.com/pl/watch/cellular/

          Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 08:12 14-05-2019

          Tak jak napisałem, urządzenia zakupione w USA nie będą poprawnie działać w Polsce.

          Odpowiedz
          Aga
          Aga 05:19 05-03-2022

          Ja mam iPhone z Meksyku i dziala w Pl

          Odpowiedz
Astis
Astis 09:18 21-04-2019

Super sprawa ! Czekam Aż będzie taka możliwość dla wszystkich klientów, zwłaszcza tych na kartę 🙂
pozdrawiam 😉

Odpowiedz
Nikodem
Nikodem 23:26 13-05-2019

Wiadomo już kiedy w ofertach na kartę?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 08:14 14-05-2019

    Cześć, tak jak pisałem – mamy plan wdrożenia ekstra Karty eSIM w ofertach na kartę. To dość oczywiste. Jednak na pewno nie nastąpi to szybko. Także proszę o uzbrojenie się w cierpliwość. Można też skorzystać z Flex, gdzie wprowadzimy ją szybciej.

    Odpowiedz
      Mar
      Mar 18:36 14-05-2019

      Mówimy tu o perspektywie roku, pół roku, 3 miesięcy?

      Odpowiedz
        Piotr Domański
        Piotr Domański 10:40 15-05-2019

        Nie znam dokładnej perspektywy czasowej, lecz może to trwać jeszcze dłużej Jeżeli nie możesz się doczekać, zapraszamy do Orange Flex, gdzie na pewno ruszy znacznie szybciej lub do naszej oferty postpaid.

        Odpowiedz
          Marc
          Marc 22:11 15-05-2019

          Nie mam stałej pracy, ani karty kredytowej, więc pozostaje mi jedynie prepaid.

          Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 08:33 16-05-2019

          We Flex nie potrzebujesz karty kredytową, lecz płatniczą.

          Odpowiedz
          Filip
          Filip 22:12 30-05-2019

          Czekam i czekam na to wdrożenie ekstra karty esim i nic, nawet już kartę sim flex mam w domu, a umowa kończy mi się 8 czerwca…. wiadomo kiedy będzie wdrożone?

          Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 12:16 31-05-2019

          Od samego początku (jeszcze zanim ruszyła oferta) informowaliśmy, że w Orange Flex usługa ekstra karta eSIM nie działa: https://biuroprasowe.orange.pl/blog/odpowiadamy-na-wasze-pytania-o-orange-flex/. Pracujemy jednak nad tym, by wdrożyć ją możliwie szybko.

          Odpowiedz
          Filip
          Filip 12:34 31-05-2019

          Tak, tak, to ja wiem że nie ma we Flexie od początku, ale informowaliście też żeby iść do Flexa (posty poniżej) bo będzie „szybko, szybciej”, i stąd moje pytanie, bo nadal nie ma:( no i wracając do mojego pytania bo w sumie nie ma odpowiedzi:) to kiedy będzie ta usługa we Flexie?

          Odpowiedz
          Filip
          Filip 13:53 04-06-2019

          Czy wiecie zatem kiedy będzie ta opcja ekstra karty e-sim w Orange Flex?

          Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 19:02 28-06-2019

          Się robi się. Tyle mogę powiedzieć.

          Odpowiedz
          Nikodem
          Nikodem 22:05 06-09-2019

          Minęły już 4 miesiące, a eSIM na Apple Watch-a we Flex’ie jak nie było tak nie ma. Dobrze, że nie pośpieszyłem się z przesiadką.

          Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 10:00 17-02-2020

          Dla osób, które nie śledzą wątku – eSIM na AW we Flex już jest.

          Odpowiedz
          Pablo
          Pablo 22:34 08-03-2020

          Witam , a kiedy esim dla Samsung Galaxy watch LTE w ofercie Flex ?

          Odpowiedz
Kid
Kid 19:17 31-05-2019

Ad.8. Niestety mam Samsung’a z eSIM Gear S2 i nie działa!!!

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 19:02 28-06-2019

    Napisz proszę nieco więcej na ten temat – czy masz jakiś błąd, gdzie funkcja nie działa poprawnie.

    Odpowiedz
Leszek Szczepański
Leszek Szczepański 18:47 28-06-2019

Czy mogę prosić o potwierdzoną przez Was listę zegarków na których działa Wasza usługa eSIM z poza oferty?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 19:00 28-06-2019

    eSIM to standard, dlatego obok urządzeń, które mamy w ofercie powinen on zadziałać, na wszystkich tych, które go wspierają, na przykład Huawei Watch 2 2018 z eSIM. Wspieramy oba podstawowe sposoby wgrywania karty do smartwatcha. Jednak jeżeli urządzenie nie znajduje się w naszej ofercie możemy dać 100% pewności, że wszystko pójdzie idealnie. Pamiętaj też, że niektórzy producenci wprowadzają swoje własne ograniczenia.

    Odpowiedz
      MacGary
      MacGary 17:22 30-03-2020

      Właśnie mam Huawei Watch 2 z eSIM i przy próbie przeniesienia mojego dotychczasowego eSIM na zegarek (zgodnie z instrukcją producenta i aplikacją Huawei Health która służy do wgrania profilu) otrzymuję ciągle komunikat przy próbie zeskanowania kodu QR otrzymanego z Mój Orange: „Wystąpił nieznany błąd. Pobieranie profilu eSIM nie powiodło się. Skontaktuj się z operatorem.” Czy ktoś testował w praktyce ten model?

      Odpowiedz
        arturH
        arturH 19:16 14-04-2020

        Ja również mam ten sam problem. Orange już 2 miesiące bez efektu rozwiązuje moją reklamacje.
        Pomóżcie!

        Odpowiedz
        ArturH
        ArturH 19:18 14-04-2020

        Mam ten sam model i ten sam problem. Orange od 2 miesięcy nie potrafi mi pomóc. Co robić?? HELP

        Odpowiedz
Ciekawy
Ciekawy 21:41 29-06-2019

To kiedy wejdzie ta esim w nju?
I czy będzie działać w urządzeniach innych niż Apple?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 08:19 01-07-2019

    Nie mamy dokładnej daty wprowadzenia. Na drugie pytanie trudno odpowiedzieć, bo usługi nie ma. Jeżeli chcesz korzystać z eSIM zapraszamy do Orange 😉

    Odpowiedz
wh15p3r
wh15p3r 00:06 01-07-2019

Jak wyglądają plany w stosunku do wdrożenie usługi Extra Sim dla prepaid ? Czy jest szansa, że będzie w 2019 roku ?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 08:20 01-07-2019

    Tak jak w przypadku nju nie mamy aktualnie daty wdrożenia. Zapraszamy do Flex, gdzie już niedługo usługa będzie działać.

    Odpowiedz
      Filip
      Filip 14:19 01-07-2019

      Czekam niecierpliwie od miesiąca będąc na pre-paid i nic… Niedługo to jaka wartość w dniach?:) Chociaż przedział:)

      Odpowiedz
        Piotr Domański
        Piotr Domański 14:30 01-07-2019

        Takich usług nie wprowadza się z miesiąca na miesiąc. Zapraszamy do oferty post-paid i Flex, w pierwszym z tych miejsc eSIM na zegarkach już jest, w drugim niedługo będzie.

        Odpowiedz
          Filip
          Filip 13:19 07-08-2019

          Minął kolejny miesiąc;( Panie Piotrze czy macie już jakąś datę wprowadzenia ekstra karta esim do oferty Flex…?? słyszymy tylko od kilku miesięcy niebawem i dalej nic nie ma…;(

          Odpowiedz
          Damian
          Damian 23:40 14-09-2019

          Panie Piotrze, czy w kwestii terminów wdrożenia usługi pojawiło się więcej informacji ?

          Odpowiedz
          Bojan
          Bojan 15:20 01-10-2019

          Dołączam do pytania odnośnie ekstra karty sim we Flexie.
          Rozumiem, że Nju i pre-paid będą w bliżej nieokreślonej przyszłości ale czy możemy oczekiwać esim na apple watch jeszcze w tym roku?
          Planuję zakup zegarka, jednak nie wiem czy realne jest wdrożenie usługi jeszcze w 2019 roku.
          Oferta flex jest bardzo konkurencyjna w stosunku do post-paid, porównywalna do Nju stąd też rozważam migracje z Nju gdyby we Flexie pojawiła się ekstra karta sim.

          Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 10:01 17-02-2020

          Karta eSIM na AW we Flex już jest. W nju i ofertach na kartę na ten moment nie ma planowanej daty wdrożenia.

          Odpowiedz
Bartek
Bartek 21:31 13-07-2019

Mam telefon Samsunga s9 (nie ma esim) i zegarek samsung galaxy watch LTE ( posiada esim) czy mogę na obu urządzeniach zainstalować jeden numer telefonu czy to zadziała? Dzięki za odpowiedź

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 10:46 17-07-2019

    Tak możesz. Usługę „Ekstra karta eSIM”, czyli popularny „eSIM na smartwatche” możesz uruchomić niezależnie od telefonu, jaki posiadasz ( w przypadku iPhone ograniczeniem jest także model urządzenia – od 6 w górę)

    Odpowiedz
mabud73
mabud73 23:01 03-09-2019

Piotrek, błąd w pkt.6 …data aktualizacji do poprawki 😉

Odpowiedz
Art
Art 12:03 19-09-2019

Czy usługa ekstra karta esim bedzie dostepna dla duzych firm? Jesli tak to na kiedy jest planowana ?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 12:21 19-09-2019

    Będzie dostępna, planujemy by udało się to do końca października.

    Odpowiedz
      Bojan
      Bojan 12:42 04-10-2019

      A jak wygląda kwestia ekstra karty SIM w Orange Flex? Jest szansa na udostępnienie usługi jeszcze w tym roku?

      Odpowiedz
        Piotr Domański
        Piotr Domański 13:04 04-10-2019

        Szansa jest. Pracujemy, by to było możliwie szybko.

        Odpowiedz
          Krzysztof
          Krzysztof 15:01 27-11-2019

          @Piotr Domański, jak wygląda postęp prac w Flexie? Z niecierpliwością czekamy na Ekstra kartę sim dla Apple watch !

          Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 15:22 27-11-2019

          Wygląda bardzo dobrze. Gdy będziemy znali datę wdrożenia na pewno o tym poinformujemy.

          Odpowiedz
          Krzysztof
          Krzysztof 09:31 28-11-2019

          Dziękuję za informację. Możemy spodziewać się wdrożenia jeszcze w tym roku?

          Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 10:02 17-02-2020

          Już jest.

          Odpowiedz
brandek
brandek 19:41 29-01-2020

Witam. Mam Galaxy Watch 46 Lte kupiony w Szwecji i przy próbie uruchomienia esim pojawia się komunikat ” Siec Orange nie obsługuje twojej karty esim” Więc jak ma się to do punktu 8 w którym czytałem że urządzenia na rynek europejski będą działać?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 11:33 04-02-2020

    W punkcie tym napisałem: „problemów być nie powinno”, a nie że będzie działać. Nie możemy zapewnić poprawnego działania żadnych urządzeń, które nie zostały kupione u nas i nie zostały skonfigurowane pod naszą sieć. Czego jesteśmy pewni, to tego, że urządzenia wyprodukowane na rynek USA na pewno działać nie będą.

    Odpowiedz
Winko
Winko 19:46 03-02-2020

Witm waham się nad kupnem zegarka z LTE, jak wyglądl ten test z tymi urządzeniami z esim z Europy o którym mowa? Są informacje ze zegarki zakupione w Niemczech czy Szwecji nie sparuja się z esim w Orange. Czy chodzi o jakiś region Europy czy konkretne kraje Unii?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 11:36 04-02-2020

    Możemy zapewnić jedynie to, że urządzenia kupione u nas będą działać poprawnie. Urządzenia kupione w innych krajach europejskich powinny działać poprawnie, ale nie mogę tego zagwarantować.

    Odpowiedz
catalina
catalina 21:38 14-02-2020

Miną już prawie rok. Czy można dowiedzieć się coś więcej na temat ekstra e-sim na kartę(bez abonamentu) ? Na przykład czas jaki jeszcze oczekiwać (przybliżony )?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 10:03 17-02-2020

    Nie ma obecnie żadnej, nawet przybliżonej daty uruchomienia usługi. Jeżeli chcesz korzystać z Ekstra karty eSIM (na AW) zapraszamy do Orange Flex lub ofert abonamentowych Orangej.

    Odpowiedz
      Catalina
      Catalina 13:43 17-02-2020

      Bardzo chętnie. Tyle że mam lepsza ofertę na kartę niż na abonament. Na abonamencie sa bardzo małe oferty internetowe niż na karcie.

      Odpowiedz
VASYL
VASYL 14:34 26-03-2020

zainstalowana karta eSIM, ale ona nie działa. Ja mam oferta na karte, jaki powinien być plan taryfowy?

Odpowiedz
ArturH
ArturH 19:22 14-04-2020

Właśnie mam Huawei Watch 2 z eSIM i przy próbie przeniesienia mojego dotychczasowego eSIM na zegarek (zgodnie z instrukcją producenta i aplikacją Huawei Health która służy do wgrania profilu) otrzymuję ciągle komunikat przy próbie zeskanowania kodu QR otrzymanego z Mój Orange: „Wystąpił nieznany błąd. Pobieranie profilu eSIM nie powiodło się. Skontaktuj się z operatorem.” Dwa razy zgłaszałem reklamacje i orange nie potrafi rozwiązać problemu.
Proszę o pomoc!

Odpowiedz
    MacGary
    MacGary 01:00 08-05-2020

    U mnie w identycznej sytuacji to też nic nie dało ani reklamacje w Orange ani obsługa techniczna Huawei w Polsce nie była w stanie udzielić odpowiedzi wyjaśnienia.

    Odpowiedz
WG
WG 08:05 19-04-2020

Dzień Dobry, czy dobrze rozumiem ze esim działa również w taki sposób ze mam kartę zwykła sim w np plusie i mogę dokupić esim w Orange i mój iPhone 11 będzie obsługiwał te dwie sieci jednocześnie ? Z góry dziekuje za odp. Pzdr

Odpowiedz
Rock
Rock 18:08 20-04-2020

Chciałbym wymienić zwykłą kartę sim na e-sim. Czy e-sim działa bez problemów w roamingu? Proszę o potwierdzenie. Telefon z dystrybucji europejskiej.

Odpowiedz
Mkz
Mkz 15:11 21-04-2020

Czy już wiadomo kiedy ekstra esim w Orange na kartę?

Odpowiedz
marek
marek 22:39 03-03-2021

Esim w orange totalna porażka. Naciągają na przejście i podpisanie umowy a usługi nie są wstanie uruchomić. Przy próbie rozwiązania umowy informują że nie ma podstawy bo esim nie jest usługą podstawowa. Zdecydowanie nie polecam.

Odpowiedz

Oferta

Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc

Marta Krajewska Marta Krajewska
08 kwietnia 2019
Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc

Czy widzieliście już rowerowy spot z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka? Znani i lubiani aktorzy tym razem przypominają o usłudze cyklicznej w ofercie Orane na kartę, czyli "Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc". Jeśli jeszcze nie widzieliście, to szybko zerknijcie.

Jak działa nowa usługa "Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc?"

Usługa cykliczna na 31 dni daje nielimitowane połączenia z krajowymi numerami komórkowymi i stacjonarnymi oraz 15 GB internetu w kraju i 2,09 GB w UE. Pakiet internetu powiększa się z każdym miesiącem. Za pierwszy miesiąc otrzymujecie 15 GB, drugi miesiąc -16 GB, trzeci - 17 GB, a każdy kolejny to + 1 GB. Sądzę, że większa paczka danych może się każdemu przydać, szczególnie że jak pokazują nasze dane - transfer w sieci mobilnej z każdym miesiącem rośnie. Pisał o tym na początku tego roku Piotrek, podsumowując nasze inwestycje w sieć mobilną w 2018 roku.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o najnowszych promocjach i okazjach w Orange na kartę wejdźcie tutaj.

W usłudze wielkość pakietu zależy od stażu w Orange na kartę. Jeśli korzystacie z prepaid poniżej 1 roku, to otrzymacie 15 GB w usłudze cyklicznej lub 10 GB w usłudze jednorazowej. Jeśli wasz staż wynosi od 1 roku do 3 lat -17 GB. natomiast dla klientów korzystających powyżej 3 lat -20 GB.

Usługę można aktywować kodem, wybierając *115*2*31# i naciskając zieloną słuchawkę, lub SMSem, wysyłając wiadomość START CYKL pod numer 696.

Regulamin usługi oraz szczegóły znajdziecie na stronie: "Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” za 25zł/mc .

Poszukujecie MMS w Orange na kartę? Znajdziecie je w taryfie "Zawsze bez limitu"!

Komentarze

Astis
Astis 18:10 05-11-2024

Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC

Odpowiedz
Artur
Artur 18:37 05-11-2024

Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.

Odpowiedz
Astis
Astis 10:29 07-11-2024

no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:33 07-11-2024

Kto teraz chodzi do Kina ? 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:43 07-11-2024

Tak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!

Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

#jestnaswiecej – podsumowanie dwóch tygodni kampanii

Bartłomiej Kuczyński Bartłomiej Kuczyński
05 kwietnia 2019
#jestnaswiecej – podsumowanie dwóch tygodni kampanii

Dokładnie dwa tygodnie temu  przedstawiłem Wam naszą nową kampanię społeczną, w której sprzeciwiamy się hejtowi. Pokazujemy, że hejterzy są w mniejszości.

Dziś mogę ze spokojem powiedzieć, że #jestnaswiecej

A świadczą o tym liczby i fakty:

  • Manifest Tomsona i Barona - ambasadorów akcji - na samym Facebooku dotarł do 1 337 076 odbiorców;
  • 328 szkół, placówek, Pracowni Orange, świetlic i innych miejsc zamówiło 34 460 sznurówek. W każdym miejscu młodzież skorzysta z lekcji o hejcie;
  • na instagramie pojawiło się do dziś 414 postów oznaczonych #jestnaswiecej,
  • strony www.jestnaswiecej.pl i podstrona Fundacji zanotowały 6424 unikalnych użytkowników;
  • do akcji dołączył sam Adam Bodnar, Rzecznik Praw Obywatelskich. Zobaczcie jego wpis na instagramie: (Dziękujemy!)

  • odcinek Nieprzygotowanych "Negatywne komentarze" przygotowany we współpracy z nami ma dziś ponad 321 000 wyświetleń. Jeśli jeszcze nie widzieliście, polecam!

Dostaliśmy też wiele głosów uznania, informacji o chęci wsparcia akcji. Bardzo się cieszymy, że tak wiele osób widzi problem hejtu i wspiera akcję #jestnaswiecej. Chcemy w ten sposób choć trochę pomóc tym, którzy doświadczają hejtu i zadbać o lepszą jakość internetu. A bez Was na pewno nam się to nie uda!

 

Komentarze

Astis
Astis 18:10 05-11-2024

Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC

Odpowiedz
Artur
Artur 18:37 05-11-2024

Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.

Odpowiedz
Astis
Astis 10:29 07-11-2024

no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:33 07-11-2024

Kto teraz chodzi do Kina ? 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:43 07-11-2024

Tak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!

Odpowiedz
Scroll to Top