Dziś znów kilka słów o dialogu z interesariuszami (jak pamiętacie swego czasu szukałam lepszej nazwy … i ciągle szukam;).
Jedną z jego form są tzw. panele interesariuszy – coś w rodzaju grup dyskusyjnych, prowadzonych przez niezależnych moderatorów, do których zaprasza się przedstawicieli instytucji i organizacji ważnych dla firmy – partnerów biznesowych, przedstawicieli organizacji klienckich, samorządów, organizacji społecznych, liderów opinii. Podczas takiego spotkania firma pyta ich, jakie zagadnienia społeczne są dla nich ważne, jakie mają oczekiwania wobec niej. Jak się domyślacie – nie są to łatwe spotkania, ale niezwykle pouczające.
W tym tygodniu miałam okazję organizować taki panel w Gdańsku. Skupiliśmy się na kwestiach budowania społeczeństwa informacyjnego, jakości obsługi klientów, bezpieczeństwa usług. Dyskusja była niezwykle ciekawa, spojrzenia na dany temat - różne. Na przykład dla naszego dostawcy bezpieczeństwo oznaczało kwestie zabezpieczenia kabli przed kradzieżą, a dla organizacji społecznej pracującej z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie – specjalną blokadę na limit połączeń z komórki.
Każdy głos w tej dyskusji jest przez nas skrzętnie notowany, a potem sprawdzimy, jak i kiedy możemy odpowiedzieć na zgłoszone potrzeby.
W następnym tygodniu czekają mnie jeszcze takie spotkania we Wrocławiu i w Warszawie. Trzymajcie kciuki.