Odpowiedzialny biznes

I zlot i pierwszych 10 tys. członków społeczności Nasz Orange

Regina Jabczyńska Regina Jabczyńska
18 kwietnia 2017
I zlot i pierwszych 10 tys. członków społeczności Nasz Orange

Regina Jabczyńska

W ubiegłym roku oddaliśmy Wam nowe, lepsze internetowe forum porad i wymiany doświadczeń – Nasz Orange. To idealne miejsca jeśli potrzebujecie szybkiej podpowiedzi, dlaczego warto skorzystać z tej lub innej naszej usługi lub chcecie zapytać, jak uruchomić właśnie zakupiony sprzęt, który po przyjściu do domu odmówił współpracy.

Zasada działania jest dziecinnie prosta – wystarczy wrzucić post na stronę i poczekać, aby otrzymać precyzyjne wskazówki, co i jak zrobić. I co najważniejsze są to rady w stu procentach trafne i cenne, bo dajcie je Wy sami po wcześniejszym samodzielnym przetestowaniu. Ale dają je również  nasi pracownicy, którzy w prywatnym czasie wykorzystują swoją wiedzę do pomagania innym.

Tak naprawdę do Nasz Orange może dołączyć każdy nawet osoby, które jeszcze nie mają usług w Orange, a chcą na przykład zapytać innych klientów jaką ofertę wybrać. Zresztą zobaczcie sami jak działa społeczność https://youtu.be/yJU9ehQYRuA.

Choć Nasz Orange ma dopiero 7 miesięcy – ma już grupę stałych, zaprzyjaźnionych ze sobą użytkowników, którzy tworzą świetną atmosferę do rozmów i pomagania innym. Najmłodszy z nich ma 20-kilka lat, a najstarszy - niedawno świętował 70 urodziny z Nasz Orange. Wielu z Was aktywnie udziela się zarówno na forum jak i na blogu – dzięki  pablo_ckvdsl2, i Piotrekk85. Pod koniec marca mieliście okazję spotkać się twarzą w twarz na I zlocie społeczności Nasz Orange.  Jak wiecie tradycje zlotów w Orange mamy już długą i bogatą. Uczestnicy zlotu spotkali się z Wojtkiem i Piotrkiem oraz zespołem tworzącym Nasz Orange. Poznali najnowsze rozwiązania w Ogrodach Innowacji i wspólnie zaprojektowali stronę Nasz Orange na nowo. Po pracowitym dniu, przyszedł czas na integrację, która zakończyła się późnym wieczorem….

Od sierpnia do dziś, nowe forum bardzo przyspieszyło i rozwinęło się, ale właściwie każdego dnia coś się na nim zmienia, bo to „żywa społeczność” głodna i ciekawa nowych wyzwań. To Wasza zasługa, bo wspólnie z nami uwierzyliście w ten projekt i chcecie, w nim pracować – za co bardzo, bardzo dziękujemy.

A przy okazji dla nas, to bardzo ważna lekcja, bo w ten sposób mamy okazję poznać Wasze potrzeby i wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie. Statystyki mówią same za siebie - ponad 800 tematów zostało oznaczonych jako rozwiązane, a same rozwiązania były wyświetlane ponad 200 000 razy. Najbardziej skuteczny okazał się – Piotrekk85 – sam do tej pory rozwiązał ponad 150 spraw. Gratulacje!!!!

Już wkrótce społeczność Nasz Orange osiągnie 10 000 zarejestrowanych użytkowników. Z tej okazji 10 osób, które zarejestrują się w Nasz Orange jako użytkownicy od 10 000 – 10 009 otrzyma zestawy gadżetów Nasz Orange. Jeśli nie macie jeszcze konta – Wy również możecie je mieć. Do „usłyszenia” na forum.

Komentarze

mabud73
mabud73 06:05 19-04-2017

Jak miło czyta się o czymś, co zna się, można rzec, od podszewki 🙂

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 13:36 19-04-2017

    Dokładnie, miłe słowa 🙂 @Piotrekk85 to prawdziwy mistrzuniu. Ja niestety nie dysponuję aż taką wiedzą i czasem jak Piotrek – ale……..zapraszam wszystkich chętnych do aktywnego udzielania się na Nasz Orange.

    Odpowiedz
      Piotrekk85
      Piotrekk85 19:18 19-04-2017

      E tam. Moja rola niewielka 🙂

      Odpowiedz
        pablo_ck
        pablo_ck 20:12 19-04-2017

        Dla mnie jesteś „mistrzem” w tym co robisz. Zastraszam Was do udzielania się też tutaj 🙂 Na Blogach Orange też jest fajnie 🙂

        Odpowiedz
          Piotrekk85
          Piotrekk85 20:33 19-04-2017

          Udzielam się, ale wpisywanie danych mnie męczy, więc czasem pod innym nickiem 🙂

          Odpowiedz
          pablo_ck
          pablo_ck 14:37 20-04-2017

          ps. nie zastraszam tylko ZAPRASZAM!!!! ;p ;p ;p Ach ten słownik w mojej LUMII 920 sprawia pśikusy ;p

          Odpowiedz
Mati55
Mati55 20:47 19-04-2017

W takim razie muszę i ja też zarejestrować się, poznać ten wyjątkowy klimat oraz pomagać. W sumie nie wiem dlaczego jeszcze tego nie zrobiłem. 🙂

Odpowiedz
burebusek
burebusek 23:03 19-04-2017

Pięknie! Takich ludzi trzeba szanować i doceniać, ponieważ wszystko robią z wielkim poświęceniem. To giganci-pasjonaci w rozwiązywaniu spraw mniejszego kalibru, aż po techniczne powikłaną materię problemów w Orange. Szacun!

Odpowiedz
VDSL2
VDSL2 12:50 20-04-2017

A kto ma pomagać jak nie my….

Odpowiedz
Szatyneczka
Szatyneczka 15:43 20-04-2017

Ja też się zarejestruję 🙂 myślę, że warto

Odpowiedz
Pan Pikuś
Pan Pikuś 20:11 20-04-2017

Wstyd się przyznać ale dopiero z tego wpisu dowiedziałem się o tej użyteczności :-/

Odpowiedz
    Astis
    Astis 13:55 21-04-2017

    No co ty 😉 To działa i śmiga jak ta lata ;))) No to tylko Wam pogratulować. Gratki 🙂

    Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 15:54 21-04-2017

    @Pan Pikuś zapraszam 🙂 Orange Heros to miejsce dla Ciebie 🙂

    Odpowiedz
do pablo
do pablo 16:01 25-04-2017

czy pan tworzy oferty na kartę? jeśli tak to’mógł by pan zrobić taka ofertę lepsza? mam dużo pomysł.

Odpowiedz
Artur
Artur 12:12 02-05-2017

Ojojoj, co to był za zlot! 😀 Najlepsi ludzie ever! Pozdro Herosi!

Odpowiedz

Sieć

Koniec telko epoki, czyli wyłączyliśmy pasmo 450 MHz

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
18 kwietnia 2017
Koniec telko epoki, czyli wyłączyliśmy pasmo 450 MHz

Wojtek Jabczyński

Kilkanaście tygodni temu informowałem, że nie zdecydowaliśmy się na przedłużenie rezerwacji na częstotliwość  450 MHz ze względu na wysoką cenę. Konsekwencją tego była zapowiedź końca świadczenia usług z wykorzystaniem tego pasma.

Dzięki tymczasowym pozwoleniom od UKE klienci mieli jednak nieprzerwany dostęp do usług CDMA 450 MHz, a my w tym czasie - tam gdzie było to możliwe - zaproponowaliśmy przejście na oferty wykorzystujące zdecydowanie nowocześniejsze technologie. Wielu klientów się na to zdecydowało - zasięg 3G/4G Orange mamy niemal w każdym zakątku kraju. Ten przejściowy okres właśnie się skończył i ostatecznie wyłączyliśmy usługi. Dziękujemy, że przez wiele lat z nich korzystaliście, ale telekomunikacyjny świat pędzi do przodu. Szybko kończą się kolejne rozdziały mobilnej historii, w której wszyscy uczestniczymy. Jeden z nich właśnie teraz się zamknął

Komentarze


Oferta

Testujemy Samsunga S8 Plus

Michał Rosiak Michał Rosiak
18 kwietnia 2017
Testujemy Samsunga S8 Plus

Michał Rosiak

Nowy Samsung to jeden z telefonów, których autentycznie nie mogłem się doczekać. Pierwsze przecieki, publikowane w sieci, pokazujące telefon z mikroskopijnymi ramkami na górze i na dole zaostrzyły - jak było widać w komentarzach na Twitterze i różnych witrynach - nie tylko mój apetyt.

A jak wypadło zderzenie oczekiwań z rzeczywistością? Szczegóły możecie zobaczyć na filmie, ale - TL;DR - ja się nie zawiodłem. Mam rzecz jasna kilka uwag, myślę, że nawet inżynierowie Samsunga doszli po premierze do wniosku, że kilka rzeczy można by zrobić lepiej. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że wprowadzą te uwagi w życie przy S9. Trochę Wam zaspoileruję końcówkę materiału ;) - w mojej opinii Samsung nieco ryzykując wypuszczeniem na rynek modelu tak kompletnie innego niż dotychczasowego tym razem ustawił Apple w pozycji goniącego. Wizerunkowy screw up przy okazji Note 7 w mojej opinii został ostatecznie zamieciony. S8 (tak, wiem, że testowałem Plusa) to naprawdę świetny telefon.

PS: Właśnie zobaczyłem, że to moje... pięćdziesiąte wideo dla Orange! Jestem w lekkim szoku. Jakbyś ktoś śmiertelnie się nudził ;) i miał ochotę obejrzeć wszystkie, znajdziecie je tutaj.

Komentarze

Zygmut
Zygmut 16:35 27-06-2024

KIedy naprawicie EVS dla iPhone w połączeniach między T-mobile a Orange? Odkąd go uruchomiliście działa wadliwie. Gdy iPhone z T-mobile dzwoni do Orange to kodek EVS działa w okrojonym, gorszym trybie WB z gorszą jakością zwykłego HD. A gdy z Orange dzwonimy na iPhone w T-mobile to jakość jest bdb, a EVS działa w trybie SWB czyli prawdziwe HDVoice+. Czy zamierzacie coś z tym kulawym działaniem zrobić?

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 12:58 28-06-2024

    Obecnie połączenie zestawia się w jakości HDVoice. Pracujemy nad tym, żeby był SWB i HDVoice+, także proszę o jeszcze chwilę cierpliwości.

    Odpowiedz
sebmag
sebmag 19:11 27-06-2024

Dobry artykuł 😊
Życzę udanego wypoczynku i dalszej motywacji w rozwijaniu umiejętności i poszerzaniu wiedzy z dziedziny działania sieci „od kuchni” 😊 Pani artykuły są pomocne i bez przerwy czekam na nie z niecierpliwością

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 11:50 28-06-2024

    Bardzo dziękuję i cieszę się, że moje teksty służą. 🙂

    Odpowiedz
Jackson
Jackson 21:15 27-06-2024

Pani Kingo ponownie zapytam o nadajnik Orange (26003) ID: 1923
Starachowice, Martenowska, 280/1, dostaliście już pozwolenie UKE na uruchomienie na nim 5g w pasmie C jeżeli można zapytać ile będzie trzeba teraz czekać na zamontowanie nadajnikow? Pozdrawiam

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 11:08 28-06-2024

    Nie mam niestety konkretnej daty, którą mogłabym podać. Kilka czynników determinuje włączenie serwisu, a pozwolenie nie jest jedynym kryterium. Jeszcze chwilę cierpliwości i z pewnością niedługo będzie śmigać.

    Odpowiedz
NMen
NMen 00:20 28-06-2024

Kingo, jak zawsze treściwy i dobrze skomponowany materiał z praktyczną mapką 🙂 Mam tylko pewien niedosyt, bo wiem że ekipy z NetWorkS nad tym siedziały. Chodzi o tempa w Jastarni przy ul. Rybackiej w porcie, który już od kilku dni pracuje dla klientów. W tym roku ten mobilny site miał zostać wykonany na nowej konstrukcji i wyposażony również w anteny AQQQ NSN do N78, niestety pomiary zostały przeprowadzone i widzę, że wszystko po staremu i będzie tylko szybkie ale LTE 🙁 Co prawda stacjonarny site przy Sychty 99 ma CBand acz to tylko jedna stacja na tyle turystów w całej Jastarni 🙃
Druga kwestia to temp w miejscowości Karwia (też nad morzem) co się stało, że w tym roku go zabrakło? Wiem, że tam też notowaliśmy duży ruch.
P.S. mam nadzieję, że pojawi się stosowny materiał o stacjach dodatkowych na Open’er Festival i podobnie jak na OWF będzie na nich również 5G w paśmie C i tym samym będzie się czym chwalić.
Pozdrawiam serdecznie 🙂

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 22:38 29-06-2024

    Rzeczywiście w Karwi nie ma dodatkowej stacji bazowej, mamy ją w planach na przyszły rok. Na Open’erze będzie oczywiście mobilna stacja i w strefie Orange będzie dostępne 5G.

    Odpowiedz
Rafał
Rafał 10:45 28-06-2024

Tak w tamtym roku internet w Jastarni to był dramat można go było używać max do 9-tej rano lub w nocy. Nie wiem czy była wtedy ta stacja mobilna,za tydzień sprawdzę czy jest lepiej.

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 11:46 28-06-2024

    W zeszłym roku nie było też 5G w paśmie C, to na pewno będzie miało wpływ na korzystanie z sieci w tegoroczne lato.

    Odpowiedz
Miszkurka2000
Miszkurka2000 14:14 28-06-2024

Poprawcie zasięg w Elblągu na osiedlu Zawada szczególnie wewnątrz budynków przy ulicy Generała Andersa.

Odpowiedz
Nok
Nok 16:30 28-06-2024

Jak w zachodniopomorskim nic nie było tak nie ma tragedia

Odpowiedz
Kasia
Kasia 17:55 28-06-2024

A kiedy poprawi się zasięg na Pojezierzu Łęczyńsko- Włodawskim jezioro Krasne .? Internet w zasadzie nie ma 

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 09:57 03-07-2024

    Mam dobre wieści. Będzie nowa stacja bazowa w pobliżu jeziora Krasne, planowo ma być uruchomiona w ciągu najbliższych tygodni.

    Odpowiedz
niters
niters 20:34 28-06-2024

Fajnie się chwalić technologią 5G, a w Gubinie woj. Lubuskie nawet dobrego zasięgu LTE nie ma. Play rządzi

Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 12:17 29-06-2024

Ciekawe czy coś dacie karcarzom na wakacje jak jesteście przygotowani na wakacje odnośnie czestotliwości w zasiegu może wiecej GB no czekamy czekamy

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 15:27 02-07-2024

    W tym momencie w Orange na kartę obowiązują m.in. promocje, takie jak: 5600GB przez rok do usługi bez limitu za min. 35 zł (12 x 450 GB + 200 GB za zgody marketingowe). Do tego dokładamy dodatkowo 100GB w prezencie do każdej paczki. Zachęcam do śledzenia na bieżąco bloga, bo już w środę czeka w aplikacji kolejna oferta na pierwszą środę miesiąca. 😉 Niebawem pojawi się też nowa promocja dla przenoszących numer do OnK.

    Odpowiedz
Jackson
Jackson 11:38 30-06-2024

Dziękuję za odpowiedź. Niestety wyczytałem na różnych forach internetowych że pozwolenia UKE nie raz wiszą kilka lat.. oby w tym przypadku tak nie było..

Odpowiedz
Zachar z Jagodna
Zachar z Jagodna 09:03 01-07-2024

Dzień dobry,

Kiedy można się spodziewać poprawy jakości sieci na Jagodnie we Wrocławiu?

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 09:59 03-07-2024

    Mamy na tym obszarze rozpoczęte nowe procesy inwestycyjne. Niestety nie mogę jeszcze podać konkretniejszego terminu.

    Odpowiedz
NMen
NMen 09:29 01-07-2024

Hahaah o Boziu. Jak skończy się gwarancja deweloperska i będzie można założyć stację na dachu budynków. To jeden z problemów obecnych.

Odpowiedz
Mateusz
Mateusz 02:20 03-07-2024

Czy ta czarna kropka (nowa stacja bazowa) na granicy państwa w Dolnośląskim to Zgorzelec czy inne miasto? Obecnie w Zgorzelcu jest jeden nadajnik i jest bardzo słaby zasięg przy granicy. Czy to się zmieni?

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 14:51 05-07-2024

    To nie Zgorzelec, a Łagów. Są to tereny przygraniczne i niestety obowiązują na nich ograniczenia dla sieci telekomunikacyjnej. W samym Zgorzelcu w dłuższej perspektywie czasowej mamy zaplanowaną modernizację nadajnika i to powinno poprawić sytuację, niestety konkretnego terminu nie mogę podać.

    Odpowiedz
PawełB
PawełB 17:40 03-07-2024

Fajnie że zwiększacie zasięg na wakacje ale co z zasięgiem w miastach ? Poprawcie zasięg na osiedlu Chomiczówka w Warszawie bo jest dramat po prostu..zwłaszcza w okolicy ulicy Osikowej 3 !

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 11:20 04-07-2024

    Z puntu widzenia sieci radiowej wszystko jest w porządku, nie odnotowaliśmy ostatnio dla tej lokalizacji żadnych przeciążeń ani incydentów. Jest tam pełna konfiguracja częstotliwości, w tym LTE i 5G w technologii DSS oraz w paśmie C. Jeśli jest jakiś problem, to warto byłyby przeprowadzić indywidualną diagnostykę dla konkretnego numeru/usługi.

    Odpowiedz
Mateusz
Mateusz 20:16 07-07-2024

Dziękuję za odpowiedź. Proszę o wyjaśnienie dlaczego na terenach przygranicznych obowiązują ograniczenia? Mieszkam po niemieckiej stronie 1.5 km od granicy i 3 km od nadajnika. Czy po modernizacji będzie szansa na złapanie zasięgu sieci Orange?

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 15:38 10-07-2024

    Ograniczenia wynikają z warunków koordynacji międzynarodowej – operatorzy na terenach przy granicy państwa nie mogą stosować pełnej mocy nadajników, a czasem w ogóle nie można korzystać z niektórych częstotliwości. Możliwości są więc ograniczone. Nie potrafię niestety powiedzieć w tym momencie, czy będzie u Pana zasięg po modernizacji.

    Odpowiedz
Dariusz Wałęka
Dariusz Wałęka 10:28 16-07-2024

Taaaa, poprawiliście jak cholera 😑 do tego stopnia, że zasięg GSM obecny w domu gdzieś wywiało, a internet mobilny LTE z routera spadł transfer o ponad połowe. Jak było 25-30 Mbps tak teraz jest 10-12 przy dobrych wiatrach.

Odpowiedz
Waldek
Waldek 21:43 24-07-2024

Miło by było gdyby Orange wreszcie zaczął modernizację starych sieci NEOSTRADY na światłowód na wsiach, bo ciężko to idzie. Brakuje około 200 metrów by do bloku w Zbiersku Cukrowni 235 doprowadzić światłowód. Wystarczy zamienić stare miedziane instalacje na nowy światłowód. Infrastruktura istnieje studzienki są wasze, po TP.SA, w których jest już światłowód – magistrala Kalisz – Konin 30m od blok.

Odpowiedz
Scroll to Top