Obsługa i Relacje z Klientami

I zlot i pierwszych 10 tys. członków społeczności Nasz Orange (15)

Regina Jabczyńska

18 kwietnia 2017

I zlot i pierwszych 10 tys. członków społeczności Nasz Orange
15

Regina Jabczyńska

W ubiegłym roku oddaliśmy Wam nowe, lepsze internetowe forum porad i wymiany doświadczeń – Nasz Orange. To idealne miejsca jeśli potrzebujecie szybkiej podpowiedzi, dlaczego warto skorzystać z tej lub innej naszej usługi lub chcecie zapytać, jak uruchomić właśnie zakupiony sprzęt, który po przyjściu do domu odmówił współpracy.

Zasada działania jest dziecinnie prosta – wystarczy wrzucić post na stronę i poczekać, aby otrzymać precyzyjne wskazówki, co i jak zrobić. I co najważniejsze są to rady w stu procentach trafne i cenne, bo dajcie je Wy sami po wcześniejszym samodzielnym przetestowaniu. Ale dają je również  nasi pracownicy, którzy w prywatnym czasie wykorzystują swoją wiedzę do pomagania innym.

Tak naprawdę do Nasz Orange może dołączyć każdy nawet osoby, które jeszcze nie mają usług w Orange, a chcą na przykład zapytać innych klientów jaką ofertę wybrać. Zresztą zobaczcie sami jak działa społeczność https://youtu.be/yJU9ehQYRuA.

Choć Nasz Orange ma dopiero 7 miesięcy – ma już grupę stałych, zaprzyjaźnionych ze sobą użytkowników, którzy tworzą świetną atmosferę do rozmów i pomagania innym. Najmłodszy z nich ma 20-kilka lat, a najstarszy – niedawno świętował 70 urodziny z Nasz Orange. Wielu z Was aktywnie udziela się zarówno na forum jak i na blogu – dzięki  pablo_ckvdsl2, i Piotrekk85. Pod koniec marca mieliście okazję spotkać się twarzą w twarz na I zlocie społeczności Nasz Orange.  Jak wiecie tradycje zlotów w Orange mamy już długą i bogatą. Uczestnicy zlotu spotkali się z Wojtkiem i Piotrkiem oraz zespołem tworzącym Nasz Orange. Poznali najnowsze rozwiązania w Ogrodach Innowacji i wspólnie zaprojektowali stronę Nasz Orange na nowo. Po pracowitym dniu, przyszedł czas na integrację, która zakończyła się późnym wieczorem….

Od sierpnia do dziś, nowe forum bardzo przyspieszyło i rozwinęło się, ale właściwie każdego dnia coś się na nim zmienia, bo to „żywa społeczność” głodna i ciekawa nowych wyzwań. To Wasza zasługa, bo wspólnie z nami uwierzyliście w ten projekt i chcecie, w nim pracować – za co bardzo, bardzo dziękujemy.

A przy okazji dla nas, to bardzo ważna lekcja, bo w ten sposób mamy okazję poznać Wasze potrzeby i wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie. Statystyki mówią same za siebie – ponad 800 tematów zostało oznaczonych jako rozwiązane, a same rozwiązania były wyświetlane ponad 200 000 razy. Najbardziej skuteczny okazał się – Piotrekk85 – sam do tej pory rozwiązał ponad 150 spraw. Gratulacje!!!!

Już wkrótce społeczność Nasz Orange osiągnie 10 000 zarejestrowanych użytkowników. Z tej okazji 10 osób, które zarejestrują się w Nasz Orange jako użytkownicy od 10 000 – 10 009 otrzyma zestawy gadżetów Nasz Orange. Jeśli nie macie jeszcze konta – Wy również możecie je mieć. Do „usłyszenia” na forum.

Udostępnij: I zlot i pierwszych 10 tys. członków społeczności Nasz Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mabud73 06:05 19-04-2017
    Jak miło czyta się o czymś, co zna się, można rzec, od podszewki :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 13:36 19-04-2017
      Dokładnie, miłe słowa :) @Piotrekk85 to prawdziwy mistrzuniu. Ja niestety nie dysponuję aż taką wiedzą i czasem jak Piotrek - ale........zapraszam wszystkich chętnych do aktywnego udzielania się na Nasz Orange.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotrekk85 19:18 19-04-2017
        E tam. Moja rola niewielka :-)
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 20:12 19-04-2017
          Dla mnie jesteś "mistrzem" w tym co robisz. Zastraszam Was do udzielania się też tutaj :) Na Blogach Orange też jest fajnie :)
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotrekk85 20:33 19-04-2017
            Udzielam się, ale wpisywanie danych mnie męczy, więc czasem pod innym nickiem :)
            Odpowiedz
            • komentarz
              pablo_ck 14:37 20-04-2017
              ps. nie zastraszam tylko ZAPRASZAM!!!! ;p ;p ;p Ach ten słownik w mojej LUMII 920 sprawia pśikusy ;p
              Odpowiedz
  • komentarz
    Mati55 20:47 19-04-2017
    W takim razie muszę i ja też zarejestrować się, poznać ten wyjątkowy klimat oraz pomagać. W sumie nie wiem dlaczego jeszcze tego nie zrobiłem. :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    burebusek 23:03 19-04-2017
    Pięknie! Takich ludzi trzeba szanować i doceniać, ponieważ wszystko robią z wielkim poświęceniem. To giganci-pasjonaci w rozwiązywaniu spraw mniejszego kalibru, aż po techniczne powikłaną materię problemów w Orange. Szacun!
    Odpowiedz
  • komentarz
    VDSL2 12:50 20-04-2017
    A kto ma pomagać jak nie my....
    Odpowiedz
  • komentarz
    Szatyneczka 15:43 20-04-2017
    Ja też się zarejestruję :) myślę, że warto
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 20:11 20-04-2017
    Wstyd się przyznać ale dopiero z tego wpisu dowiedziałem się o tej użyteczności :-/
    Odpowiedz
    • komentarz
      Astis 13:55 21-04-2017
      No co ty ;) To działa i śmiga jak ta lata ;))) No to tylko Wam pogratulować. Gratki :)
      Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 15:54 21-04-2017
      @Pan Pikuś zapraszam :) Orange Heros to miejsce dla Ciebie :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    do pablo 16:01 25-04-2017
    czy pan tworzy oferty na kartę? jeśli tak to'mógł by pan zrobić taka ofertę lepsza? mam dużo pomysł.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 12:12 02-05-2017
    Ojojoj, co to był za zlot! :D Najlepsi ludzie ever! Pozdro Herosi!
    Odpowiedz

Sieć

Koniec telko epoki, czyli wyłączyliśmy pasmo 450 MHz (21)

Wojtek Jabczyński

18 kwietnia 2017

Koniec telko epoki, czyli wyłączyliśmy pasmo 450 MHz
21

Wojtek Jabczyński

Kilkanaście tygodni temu informowałem, że nie zdecydowaliśmy się na przedłużenie rezerwacji na częstotliwość  450 MHz ze względu na wysoką cenę. Konsekwencją tego była zapowiedź końca świadczenia usług z wykorzystaniem tego pasma.

Dzięki tymczasowym pozwoleniom od UKE klienci mieli jednak nieprzerwany dostęp do usług CDMA 450 MHz, a my w tym czasie – tam gdzie było to możliwe – zaproponowaliśmy przejście na oferty wykorzystujące zdecydowanie nowocześniejsze technologie. Wielu klientów się na to zdecydowało – zasięg 3G/4G Orange mamy niemal w każdym zakątku kraju. Ten przejściowy okres właśnie się skończył i ostatecznie wyłączyliśmy usługi. Dziękujemy, że przez wiele lat z nich korzystaliście, ale telekomunikacyjny świat pędzi do przodu. Szybko kończą się kolejne rozdziały mobilnej historii, w której wszyscy uczestniczymy. Jeden z nich właśnie teraz się zamknął

Udostępnij: Koniec telko epoki, czyli wyłączyliśmy pasmo 450 MHz
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    PAWEŁ 14:31 18-04-2017
    Byłem jednym z tych abonentów co korzystali z tego pasma od czerwca 97r do maja 2000r . a późnie z CDMA od maja 2009r do maja 2014r .
    Odpowiedz
  • komentarz
    jh 15:18 18-04-2017
    Teraz czas na 2G. A co z klientami, którzy mieli w regulaminach dostęp do CDMA, ale z niego ani razu nie skorzystali? Mogą zerwać umowę?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojtek Jabczyński 08:32 19-04-2017
      Wypowiedzieliśmy umowy klientom, którzy korzystali wyłącznie z usług świadczonych w paśmie 450MHz. Uprawnienie do rozwiązania umowy otrzymali także ci klienci, dla których CDMA w paśmie 450 MHz było jedną z kilku technologii oferowanych przez Orange w ramach ich umowy, ale utrata tej częstotliwości spowodowała u nich obniżenie jakości lub brak usługi dostępu do internetu. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 13:30 19-04-2017
        2G na chwilę obecną zostaje :) Za dużo urządzeń na rynku pracuje w tym paśmie - miliony telefonów naszych babć i dziadków, ja też mam 2 telefony które pracuję tylko w trybie 2 g, więc.......
        Odpowiedz
        • komentarz
          j 15:48 19-04-2017
          Ciekawe czy te babcie i dziadkowie i twoje 2 telefony są w stanie zwrócić koszt utrzymania sieci 2G w całym kraju?
          Odpowiedz
          • komentarz
            Ron 17:47 19-04-2017
            Jak chcesz o czymś pisać to proponuje trochę poczytać. 2G zostaje i jest opłacalne.
            Odpowiedz
            • komentarz
              j 08:22 20-04-2017
              O widzę znowu najmądrzejszy się odezwał. Jest opłacalne tylko dlatego, że póki co działa na nim M2M. Jak M2M przejdzie na LTE, a wbrew pozorom stanie się do dość szybko to 2G poleci na ryj. Prawdy nie oszukasz głupawymi tekstami. ;-)
              Odpowiedz
  • komentarz
    monika 18:52 18-04-2017
    Korzystałam z internetu w tym paśmie, dostałam pismo w Wielki Piątek (na liście data nadania 10.04.2017r.) że Orange traci prawo do świadczenia usług z tą częstotliwością, a w Poniedziałek Wielkanocny ostatni dzień działał internet. We wtorek po świętach nie mogłam już się połączyć, udałam się więc do salonu aby zapytać co dalej. Zaproponowano mi internet ale wraz z telefonem, nie skorzystałam bo mam umowę w innej firmie. Rozwiązałam umowę, tak jak było napisane w liście bez opłaty, ale zapytałam czy muszę opłacić fakturę, która przyszła tego samego dnia, dostałam odpowiedź że tak, a dodatkowo data rozwiązania umowy jest za dwa miesiące, więc mam płacić 3 miesiące za usługę z której nie skorzystam bo nie ma częstotliwości. Gdyby wcześniej poinformowano, to mogłabym korzystać przez ten czas wypowiedzenia. Brawo Orange! Świetnie dbacie o dobro klientów!
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 19:04 18-04-2017
      Proponuje przez ten czas korzystać z 3G lub LTE .
      Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 13:10 21-04-2017
      Przykro nam z powodu tej sytuacji. Z jakiej oferty korzystasz? Jeśli posiadasz urządzenie które obsługuje technologię 3G/LTE to zachęcam do korzystanie z tej technologii. Podaj nam miejscowość, ulicę oraz model urządzenia z którego korzystasz. Chętnie coś doradzimy.
      Odpowiedz
    • komentarz
      tr 19:59 01-06-2017
      Czy mógłbym prosić o przesłanie treści tego pisma lub wklejenie jego treści? Ja również wypowiedziałem co... otrzymałem notę obciążeniową za zerwanie umowy!!! Skontaktowałem się z obsługą orange ale kompletnie mnie olali, jak odpisali moje argumenty pozostawiają "bez merytorycznego rozpatrzenia", skandal
      Odpowiedz
  • komentarz
    Nikita 19:14 18-04-2017
    kiedy zmiana w nju mobile na kartę wszystko komórkowe'dziennie'z 1.20zł na50gr:) było'by idealnie:)
    Odpowiedz
  • komentarz
    konrad0409 13:51 19-04-2017
    Informacja o wyłączeniu pasma na 3 dni przed odebraniem dostępu nie była w dobrym tonie. Szkoda również, że Orange nie oferuje nic w zamian. Zasięg 3G/LTE, mimo że mapa zasięgu pokazuje na full nie istnieje. Chciałem skorzystać z kabla- Orange się nie zgadza, bo trzeba kabel przez drogę puścić i koszt inwestycji przerasta możliwości tak dużego Operatora. Pozostaje szukać lepszego usługodawcy...
    Odpowiedz
  • komentarz
    mama 14:55 19-04-2017
    dlaczego w nju na kartę wszystko komórkowe dziennie nie ma zmiany z 1.20zł na50gr czy 39gr i już było by:) to od razu przeszła bym z innej sieci jak również znajomi.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 20:33 19-04-2017
    Proszę o umożliwienie doładowań nju mobile na kartę przez usługę Dzięki Tobie sms 501700700, kiedyś mogłam zasilać nr nju a teraz mam smsa, że tylko orange. Powinniście pozostawić te udogodnienie skoro to generuje zysk Firmy. Chce mieć możliwość zasilania nju mobile w ten sposób właśnie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 11:32 20-04-2017
    Dlaczego jest (przynajmniej ja tak mam) zamknięte dodawanie komentarzy w temacie wyzej na temat "Nasz Orange"?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 12:07 20-04-2017
      Jakiś błąd, ale już powinno działać.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 14:58 20-04-2017
    Wasze paranoje są bezbłędne: korzystam z promocji Twój Dzień i rzetelnie ładuje konto aby dostawać bonusy i właśnie dostałam bonus 50sms do wszystkich, mimo że mam bez limitu smsy włączone i nie skorzystam z prezentu. To jest chore a wystarczyło dać MMSy też. System powinien analizować usługi aktywne i dać prezent Trafiony!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 09:49 21-04-2017
      KomentarzPrzykro nam, jeśli promocja nie spełnia do końca Twoich oczekiwań. Każda usługa działa zgodnie z jej regulaminem. Przekażemy Twoje uwagi do odpowiedniego działu. Zachęcamy też do korzystania z naszych innych usług dodatkowych dostępnych w ofercie na kartę, które znajdziesz tutaj www.promocje.orange.pl.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Michał 13:41 24-04-2017
        Od rana próbuje przedłużyć umowe na TV+internet+telefon i masakra a wszystko zaczelo sie wczoraj zamówieniem w sklepie internetowym. Anulowano oczywiscie bez podania przyczyny ok. Zadzwonie z aplikacji mój orange łączy mnie aplikacja z numerem 502 802 800 odzywa sie sekretarka jak chcesz połączyć bezpłatnie z konsultantem Orange w celu przedłużenia umowy połącz sie przez aplikacje Orange. śmiać mi się zachciało bo włąsnie się przez nią łączyłem od 4h. ok tak sie tez nie da , ide na czat 5 razy konsultanci sie zmienili jak juz podalem pesel Pani minie pyta czy dowód zmieniałem bo nie ma mnie a ja od kilkunastu już chyba lat 2 abonamenty + internet kazała czekać i sesja wygasla i mam dość. Zawsze Pan Wojtek mnie ratuje ( już chyba ze 2-3 razy jak nabroją w orange )
        Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 09:09 11-05-2017
    No i się skończyło, ale może i lepiej dla klientów ... ? Zobaczymy.
    Odpowiedz

Urządzenia

Testujemy Samsunga S8 Plus (10)

Michał Rosiak

18 kwietnia 2017

Testujemy Samsunga S8 Plus
10

Michał Rosiak

Nowy Samsung to jeden z telefonów, których autentycznie nie mogłem się doczekać. Pierwsze przecieki, publikowane w sieci, pokazujące telefon z mikroskopijnymi ramkami na górze i na dole zaostrzyły – jak było widać w komentarzach na Twitterze i różnych witrynach – nie tylko mój apetyt.

A jak wypadło zderzenie oczekiwań z rzeczywistością? Szczegóły możecie zobaczyć na filmie, ale – TL;DR – ja się nie zawiodłem. Mam rzecz jasna kilka uwag, myślę, że nawet inżynierowie Samsunga doszli po premierze do wniosku, że kilka rzeczy można by zrobić lepiej. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że wprowadzą te uwagi w życie przy S9. Trochę Wam zaspoileruję końcówkę materiału 😉 – w mojej opinii Samsung nieco ryzykując wypuszczeniem na rynek modelu tak kompletnie innego niż dotychczasowego tym razem ustawił Apple w pozycji goniącego. Wizerunkowy screw up przy okazji Note 7 w mojej opinii został ostatecznie zamieciony. S8 (tak, wiem, że testowałem Plusa) to naprawdę świetny telefon.

PS: Właśnie zobaczyłem, że to moje… pięćdziesiąte wideo dla Orange! Jestem w lekkim szoku. Jakbyś ktoś śmiertelnie się nudził 😉 i miał ochotę obejrzeć wszystkie, znajdziecie je tutaj.

Udostępnij: Testujemy Samsunga S8 Plus
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 14:25 18-04-2017
    ZAZDRASZCZAM :) Aptx lubić, akg firma dobra. Co do biometrii to taki pewien nie jestem czy w przyszłości skany palców i oka nie opuszczą urządzenia. Ekran klasa, funkcje też tylko ta cena. Może będę miał tak za 5 lat :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 13:23 19-04-2017
    Ja też taki chcę ;p Chociaż do testów ;p ;p
    Odpowiedz
  • komentarz
    Nick 19:12 19-04-2017
    Długo trzeba czekać aż wyślecie galaxy s8 zamówiony w przedsprzedaży?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 10:25 20-04-2017
    Zachodzę w głowę, czemu wszyscy testują wersję z plusem. Czyżby w mniejszej wersji bateria była aż tak dramatycznie słaba?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:36 20-04-2017
      Zdradzę Ci tajemnicę - ja też miałem okazję bawić się wersją z plusem ;-) My po prostu taką mieliśmy do testów.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Pan Pikuś 10:55 20-04-2017
        No właśnie. Wszyscy taką dostali do testów. Pytanie tylko czemu tak.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 13:40 20-04-2017
          Bo bardziej szałowy ;-)
          Odpowiedz
          • komentarz
            Pan Pikuś 16:35 20-04-2017
            Oby tak było :-) ja jednak chyba wezmę ten mniejszy model. Choć ten z Plusem kusi, kusi...
            Odpowiedz
      • komentarz
        Filip 16:51 20-04-2017
        Panie Piotrze czy i ewentualnie kiedy można się spodziewać wyników speedtestów na S8+ , o których była prośba pod tym artykułem http://biuroprasowe.orange.pl/blog/przybylo-nam-stacji-bazowych-z-4g-lte/ ?
        Odpowiedz
  • komentarz
    Janek 21:24 20-04-2017
    Brak test MIMO 4x4 na Placu Politechniki! :-) poczekam spokojnie na ten test, do jutra... :-P
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej