Przystojny niebieskooki aktor jest bohaterem kolejnego spotu promującego akcję „Środy z Orange”, który możecie zobaczyć w Cinama City oraz Orange Imax i u nas na blogu. Pamiętacie wcześniejszą kreację „Lord of the ring” z Seanem Astinem? Majstersztyk. Moja ulubiona wersja! Wszystkie kreacje są spójne, opierają się na humorze. I to w mojej opinii bardzo dobrym. Brakuje takich reklam. Kreatywność i upartość menedżerów jest tyle zabawna co denerwująca. Panowie kompletnie nie są zainteresowani merytoryką i remakiem szlagieru, jaki proponuje im znany aktor. Ich uwagę skupia tylko głębia błękitnych oczu oraz jak wpleść w film motyw telefonu komórkowego.
A teraz ciekawostka: w ramach akcji do kina poszło już ponad 660 tysięcy kinomaniaków, a projekt otrzymał niedawno wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze w kategorii “Launch nowego produktu, usługi lub firmy”. W konkursie Złotych Spinaczy zgłoszono rekordową liczbę 131 projektów! Dlatego jest się czym pochwalić.
Dziś już środa. Jeśli chcecie iść do kina z przyjacielem płacąc tylko za 1 bilet, wystarczy wysłać SMS o treści FILM na nr 241. Polecam „Rewers”! Zanim wybierzecie się do kina mam dla Was konkurs. Od kiedy (podajcie miesiąc i rok) ruszyła akcja „Środy z Orange” w Polsce? Pierwsze pięć osób, które odpowie na to pytanie otrzyma jeden z filmów DVD m.in „Labirynt Fauna”, „Diabeł ubiera się u Prady”, „Plac Zbawiciela”.