Bezpieczeństwo

O sieci telekomunikacyjnej i bezpieczeństwie w programie Sonda 2

Piotr Domański Piotr Domański
12 kwietnia 2016
O sieci telekomunikacyjnej i bezpieczeństwie w programie Sonda 2

Kultowy program popularno-naukowy Sonda wrócił jakiś czas temu do telewizji, dokładnie do TVP 2. Wczoraj można było obejrzeć odcinek o telekomunikacji. Nie mogło w nim oczywiście zabraknąć Orange.  Było nie tylko o dawnym łączeniu rozmów, lecz także o ważnym obecnie  bezpieczeństwie sieci. O ile,  o łączeniu rozmów mogliście już kilkukrotnie przeczytać w moich artykułach, podobnie jak zajrzeć do miejsca, gdzie kontroluje się sieć mobilną, to miejsca w którym analizuje się bezpieczeństwo sieci chyba jeszcze nie widzieliście.

To chyba najciekawsza część programu, zarówno pod kątem wizualnym jak i merytorycznym. Możecie też usłyszeć dobrą radę dotyczącą tworzenia haseł, której udziela Krzysztof Białek – kierownik wydziału operacji bezpieczeństwa. Zresztą zobaczcie sami. Ostrzegam tylko przed reklamami, ale to dzięki nim możecie zobaczyć cały materiał za darmo.

A więc zapraszam do oglądania!

3330b795095365c8d8c66a6f32163b2a76c


Rozrywka

Dwa abonamenty w cenie jednego

Stella Widomska Stella Widomska
11 kwietnia 2016
Dwa abonamenty w cenie jednego

Mamy dla Was dwa abonemanty bez limitu w cenie jednego w ofercie Orange dla Firm. Zapłacicie 28,78 zł + VAT. A do tego internet stacjonarny w najtańszym pakiecie na rynku. Nie wierzycie? To zobaczcie nasz nowy spot, który o tym opowiada. Za jego kreację odpowiada Havas. Produkcją zajął się Lemon Film, a postprodukcją Lunapark. Media kupił dom mediowy Initiative Media. Reżyserię spotu powierzyliśmy Maćkowi Kowalczukowi.

 


Rozrywka

Na połowy czy za połowę

Stella Widomska Stella Widomska
08 kwietnia 2016
Na połowy czy za połowę

Od dziś możecie zobaczyć nasz nowy spot. Przedstawiamy w nim abonament komórkowy za pół ceny. Wystarczy mieć Neostradę i otworzyć darmowe konto w Orange Finanse. Za kreację spotu odpowiada Oglivy. Produkcja to Banana Split, a postprodukcja Chimney. Media tradycyjnie kupił dom Mediowy Initiative Media. Reżyserię spotu powierzyliśmy Mitji Okornowi, którego możecie znać m. in. z Planety Singli, Listów do M. czy serialu 39 i pół.

 

 

Scroll to Top