;

Zielony Operator

Posadźmy razem Las Na Zawsze (2)

Hania Jaworska-Orthwein

9 lipca 2021

Posadźmy razem Las Na Zawsze
2

Chcesz sadzić drzewa, ale nie masz ziemi, wiedzy, ani czasu? Posadzimy je w Twoim imieniu tworząc Las na Zawsze Orange. Włącz się do naszych akcji przekazując niewykorzystane gigabajty lub kupując wybrane akcesoria. To drobny, ale ważny gest dla planety.

Sadzimy wieczyste, naturalne lasy

W te wakacje wielu z nas będzie spędzać je na łonie przyrody: nad wodą, w górach lub w lesie.  Kontakt z naturą jest dla większości z nas bardzo ważny. Ale las ma też inną ważną funkcję – jest naturalnym pochłaniaczem emisji dwutlenku węgla i producentem tlenu. O idei lasów naturalnych pisałam TU, przy okazji akcji Orange Flex, w ramach której wiosną tego roku posadziliśmy 10 000 m2 lasu w Męcikale.

Tym razem naszym celem jest posadzenie jesienią tego roku ponad 3 ha bioróżnorodnego i wieczystego lasu w północno-wschodniej części Polski, w ramach 3 akcji. Partnerem akcji jest i tym razem Fundacja Las Na Zawsze – z jej pomocą będziemy sadzić około 1500 sadzonek na hektar. Takie działanie pozwala drzewu swobodnie rozwijać system korzeniowy oraz korony. Lasy są naszym naturalnym sprzymierzeńcem, a ich sadzenie jest najprostszym sposobem zapobiegania zmianom klimatycznym. Zatrzymują wodę, której mamy coraz mniej i tworzą przyjazny mikroklimat, dając nam dobrą energię i chłód w upalne dni. Dla wielu zwierząt i roślin stanowią naturalną ostoję. Potrzebujemy lasów, dlatego chcemy je sadzić i dbać o nie.

Posadzimy las dzięki Twoim niewykorzystanym gigabajtom

Zatem zapraszamy Was do przyłączenia się w ramach akcji Pomagaj Gigabajtami. Dzięki niej chcemy posadzić 13 000 m2 bioróżnorodnego, wieczystego lasu – każde 50 Gb to 1 m2 Lasu na Zawsze.

Włączenie się do akcji jest bardzo proste. Wystarczy przekazać niewykorzystane gigabajty, które pozostają na koncie na koniec okresu rozliczeniowego. Jeśli korzystasz z oferty mobilnej na abonament dla klientów indywidualnych i wybranych klientów biznesowych, wyślij darmowy SMS o treści ODDAJEGB pod numer 80885. Twoje GB zostaną przeznaczone na ten właśnie cel z końcem okresu rozliczeniowego, a dołączenie do akcji Pomagajmy Gigabajtami nie spowoduje zmniejszenia miesięcznego pakietu danych. Usługę wystarczy jednorazowo włączyć, aby przez cały czas trwania akcji zliczały się gigabajty. Akcja potrwa do 30.09.2021r.

Kup akcesorium przyjazne środowisku

O ofercie naszych przyjaznych środowisku akcesoriów pisałam ostatnio TU. Warto pomyśleć o ich zakupie, bo nie dość, że są lepsze dla środowiska, to dzięki nim przyłączacie się również do akcji sadzenia lasu. Za każde kupione biodegradowalne etui, energooszczędną ładowarkę lub inne akcesoria z plastiku pochodzącego z recyklingu posadzimy 1 m2 Lasu Na Zawsze. Akcesoria biorące udział w akcji zostały specjalnie oznaczone i są dostępne w całej sieci salonów oraz w e-sklepie. Akcja potrwa do końca września, a jej partnerami są również firmy BigBen oraz Winner Group WG.

Tu muszę wspomnieć o trzeciej akcji, którą właśnie zakończyliśmy. Dzięki zaangażowaniu  naszych klientów przechodzących na fakturę elektroniczną uzbieraliśmy już 10 000 m2 Lasu Na Zawsze do posadzenia jesienią.

Dziękujemy!

 

Udostępnij: Posadźmy razem Las Na Zawsze
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:09 09-07-2021
    Fajna akcja. Z e-faktury korzystam już kilka lat, GB mogę ponownie oddać. Szkoda że inni operatorzy nie robią podobnych akcji.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Hania 09:35 12-07-2021
      Super! Zapraszamy do włączenia się !
      Odpowiedz

;

Sieć

Jesteśmy siecią nr 1 według danych UKE (9)

Wojtek Jabczyński

8 lipca 2021

Jesteśmy siecią nr 1 według danych UKE
9

W piękny wakacyjny dzień przyszła do nas miła wiadomość. Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował dziś wyniki ze swojego oficjalnego speedtestu za pierwsze półrocze tego roku. I w tym zestawieniu sieć mobilna Orange wygrywa we wszystkich aspektach. Mamy najszybsze pobieranie i przesyłanie danych oraz najniższy ping.

speedtest wyniki mobilne

Najszybsi jesteśmy również po zmierzeniu wyników tylko z sieci LTE

Co ważne, narzędzie od UKE weryfikuje warunki, w jakich użytkownicy dokonują pomiarów. Uwzględnia niezależne od samej sieci czynniki, które wpływają na wynik pomiaru, jak np. obciążenie procesora, aktywne łącza VPN, czy to z jakiego typu karty sieciowej korzysta dany użytkownik albo ile urządzeń ma podpiętych w jednym czasie do domowej sieci. Otrzymujemy więc dość miarodajny obraz jakości sygnału.

Cieszymy się z tego wyniku, bo to rezultat wielu lat pracy. Tylko w ostatnich 4 latach zainwestowaliśmy w rozwój sieci mobilnej grubo ponad miliard złotych. Sieć LTE Orange jest dostępna dla niemal całej populacji kraju, rozpoczęliśmy też budowę 5G – ostatnio nasze #hello5G zawitało do Lublina. Stale prowadzimy prace związane z poprawianiem jakości naszej sieci, modyfikujemy to jak korzystamy z zasobów częstotliwości aby dać Wam jak najlepszą usługę w komórkach. Dziś blisko 10 tys. stacji z agregacją zapewnia dostęp do jeszcze szybszego internetu w komórkach niemal 86% populacji Polski. Niemal połowa, bo ponad 4,2 tys. obiektów, obsługuje wszystkie 4 częstotliwości LTE.

A przed nami kolejne sieciowe wyzwania – chociażby aukcja 5G i budowa tej sieci w docelowych pasmach. Będzie się działo! ?

Pełny raport z badania prędkości znajdziecie na stronach UKE.

Udostępnij: Jesteśmy siecią nr 1 według danych UKE
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    heheh 20:08 08-07-2021
    W teorii? Magia! Wow! Przeciętny klient i tak nie wie o co tu chodzi. A tym co bardziej świadomym tylko podeślę tutaj jedną trasę z Warszawy do Warszawy (przypomnę, że problem ciągnie się od kilku ładnych lat): 1 <1 ms <1 ms <1 ms FUNBOX [192.168.1.1] 2 4 ms 6 ms 5 ms war-bng103.neo.tpnet.pl [83.1.5.111] 3 7 ms 18 ms 9 ms war-r12.tpnet.pl [80.50.146.97] 4 7 ms 9 ms 6 ms 195.116.35.34 5 24 ms 25 ms 24 ms hbg-b2-link.ip.twelve99.net [213.248.96.144] 6 27 ms 25 ms 26 ms hbg-bb4-link.ip.twelve99.net [62.115.119.86] 7 36 ms 58 ms 37 ms war-b3-link.ip.twelve99.net [62.115.118.41] 8 35 ms 37 ms 45 ms valve-ic333070-war-b3.ip.twelve99-cust.net [62.115.11.23] 9 * * * Request timed out. 10 38 ms 38 ms 37 ms 155.133.230.35 Także te pingi do serwera na Speedtest to sobie możecie między bajki włożyć, które opowiadacie. Bo prawdziwa jakość internetu to przede wszystkim routing i peering - a wy chwalicie się testami do serwera, który jest w waszej sieci. To tak, jakbym ja sobie na LAN ustawił interfejs 100GbE, zrobił speedtesta i powiedział, że oferuję 100 Gb/s dla każdego. Po prostu - żenada.
    Odpowiedz
    • komentarz
      ayax 01:16 19-07-2021
      Teraz nawet routing zagraniczny się nieco pogorszył, jakieś 2 miesiące temu było ok, np do 185.253.168.134 i jest takich tras sporo, przeważnie większe pingi niż zwykle. Z tego co wiem to Valve dołączył do tpix openpeering niedawno ale nic nie wiadomo kiedy coś ruszy.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Nikt 23:18 08-07-2021
    A kiedy uruchomicie LTE2600 na wszystkich BTSach i agregację wszystkich pasm w mniejszych miejscowościach? BTSy podłączone do światłowodu i w !NetWorks brak LTE2600. 5G reklamowane, a w mniejszych miejscowościach uruchomiliście dopiero co LTE2100. Kabaret!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 12:41 09-07-2021
    My nadal czekamy na nowy nadajnik - nadal brak informacji czy bedzie czy nie popołudniu niestety zawsze jest przeciążenie LTE i trzeba zmienic tryb sieci
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:59 09-07-2021
    I tak trzymać! UKE to wiarygodna instytucja więc....gratulacje.
    Odpowiedz
  • komentarz
    emeryt 16:46 04-09-2021
    Jest tak świetnie, że rozwiążę umowę na usługi z nimi, niech się bujają z tą nędzą i rachunkami na poziomie ponad 300 zpl, mam ich po prostu dosyć,
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ela 12:57 18-10-2021
      Wczorajsza kopia mojego komentarza z Facebook SIERADZ - Tragedia !!! Internet stacjonarny - ŚWIATŁOWÓD - najlepszy ruter i prędkość do 600 mb?Na WiFi i na kablu : Orange Go , gry , filmy albo się tną albo nie wchodzą wcale .Strony wolno wchodzą . Wi Fi samo się rozłącza . Już tak bywało ale nie tak długo , 4 dni !!!! Sprawdzone na 3 komputerach . Wynik Speed Test - więcej niż śmieszny. Lepiej chodził u mnie stary internet niż nowy światłowód !!!! Wi fi w ogrodzie odbierałam , a teraz w kuchni się nie da . Dzisiaj komputer postawiłam obok rutera i bez zmian , tnie się i rozłącza !! Jedna wielka lipa by za chwilę wszystko było ok i od nowa lipa . Interesuje mnie czy to awaria , czy standard . Bo długo tak się nie da !!! Jak się nie polepszy ....... ???? TO SĄ WYKONANE TESTY . https://www.speedtest.pl/test/306133312 https://www.speedtest.pl/test/306135036 https://www.speedtest.pl/test/306558119 https://www.speedtest.pl/test/306559469 https://www.speedtest.pl/test/306560918 https://www.speedtest.pl/test/306561712 https://www.speedtest.pl/test/306740741 https://www.speedtest.pl/test/306757731 https://www.speedtest.pl/test/306761173 https://www.speedtest.pl/test/306809433 WYSYŁAM AKTUALNE FOTO Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „SPEED TEST Download 1.94 Mbps Upload b/d Orange Swiatlowod Ping 11 ms 17-10-2021, 22:21” Autor Orange Elżbieta, dobry wieczór. Prosimy o przekazanie zgłoszenia technicznego za pośrednictwem czat: https://oran.ge/2fdXnIQ (Obsługa usług - Zgłoszenie usterki usług stacjonarnych) lub po zalogowaniu do Mój Orange w opcji Zlecenia. Technicy sprawdzą działanie Twojej usługi. (Paweł) ORANGE.PL Kontakt z Orange Kontakt z Orange
      Odpowiedz
  • komentarz
    wojtek 20:47 16-12-2021
    Miałem nic nie pisać zeby mnie nie posądzili o trolling ale ja jestem zadowolony z internetu mobilnego orange gdyż tylko taki mogę odbierać w mojej miejscowości,mam orange love razem z numerem telefonu i za sam internet płacę 60 zeta mam 500gb danych do wykorzystania na internet który śmiga ok 100Mb na ruterze bezprzwewodowym.Orange jestem z wami chyba 20 lat już a wcześniej to była Idea.pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    ArkadioAringa 23:38 26-12-2021
    Może i jesteście najszybsi, ale o klientów nie potraficie zabiegać......
    Odpowiedz

;

Oferta

Tańsze telefony OPPO (1)

Beata Giska

8 lipca 2021

Tańsze telefony OPPO
1

Jak co czwartek prezentujemy nową, czasową promocję. Oferta tygodnia obowiązuje tylko w opcji bez abonamentu i obejmuje 3 różne smartfony marki OPPO.

Decydując się na zakup nowego telefonu, w dniach 8-14 lipca, można skorzystać ze zniżki na następujące modele:

  • OPPO A15s taniej o 50 zł,
  • OPPO Reno4 Z 5G taniej o 100 zł
  • OPPO A54 5G taniej aż o 110 zł

Ilość sprzętów w promocji jest ograniczona, nie ma natomiast ograniczeń pod kątem tego, kto może z niej skorzystać. Parametry przecenionych smartfonów znajdują się na stronie orange.pl, a szczegóły cenowe i ratalne dostępne są w zakładce z ofertą tygodnia.

OPPO to firma, która podbija świat, a w Polsce już też zdążyła się zadomowić na dobre. Ich sprzęty cieszą się bardzo pozytywnymi opiniami wśród użytkowników. Do wyboru są bowiem smartfony ze średniej, a czasem i nawet niższej półki cenowej, ale o satysfakcjonujących parametrach i wytrzymałej baterii. Jeśli ktoś szuka tańszego sprzętu, ale dobrej jakości – warto rozważyć te modele.

Udostępnij: Tańsze telefony OPPO
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:03 09-07-2021
    Każda promocja jest fajna, ale.....co do opinii jakości softu to są podzielone zdania. Ale fajnie ze na rynku jest kolejny gracz który walczy o rynek.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej