Oferta

Wygraj bilety na pokaz filmu „Kamerdyner” (10)

Kasia Barys

5 września 2018

Wygraj bilety na pokaz filmu „Kamerdyner”
10

Orange TV poleca film „Kamerdyner” w reżyserii Filipa Bajona. W przyszłym roku będzie on dostępny na VOD w Orange TV a za chwilę w kinach. Premiera odbędzie się dokładnie 21 września.  Z tej okazji mam dla Was konkurs. Do wygrania jest 5 dwuosobowych zaproszeń na pokaz przedpremierowy filmu, który odbędzie się 17 września o godz. 20:00 w kinie Cinema City Arkadia, w Warszawie.

Co musicie zrobić, aby wygrać? Napiszcie w komentarzu, którego z aktorów lub którą z aktorek, występujących w filmie „Kamerdyner” cenicie najbardziej i dlaczego? 5 osób, które w najciekawszy i najbardziej kreatywny sposób odpowiedzą na pytanie konkursowe, nagrodzę zaproszeniem na pokaz przedpremierowy filmu. Konkurs trwa do 9.09.

„Kamerdyner” to zrealizowany z epickim rozmachem najnowszy film Filipa Bajona (twórcy takich produkcji, jak „Przedwiośnie, „Śluby Panieńskie” czy „Poznań 56”), w którym zagrali m.in.: Janusz Gajos, Sebastian Fabijański, Adam Woronowicz czy Borys Szyc. To niezwykła opowieść o losach Kaszubów w pierwszej połowie XX wieku. W filmie zostały przedstawione narastające na tle narodowościowym konflikty na Pomorzu i jedne z najbardziej dramatycznych wydarzeń w historii Kaszub –  ludobójstwa w lasach piaśnickich na początku II wojny światowej.

Udostępnij: Wygraj bilety na pokaz filmu „Kamerdyner”
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 12:51 05-09-2018
    Fajny konkurs. Szkoda ze do Wawki mam 200 km. Powodzenia dla biorących udział :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 16:38 06-09-2018
      A ja mam +- 300km ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Wojtek 10:19 08-09-2018
    Uwielbiam filmy Bajona, a poza tym uwielbiam takie staroświeckie klimaty ... i co zrobić jak obiecało się bilet swojej kobiecie ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Szatyneczka 14:30 09-09-2018
    W filmie "Kamerdyner" gra wielu znanych i cenionych polskich aktorów, wybór tylko jednego to niełatwe zadanie. Ja zdecydowałam się na Sebastiana Fabiańskiego. Pan Sebastian według mnie to jeden z najzdolniejszych i najprzystojniejszych aktorów młodego polskiego pokolenia. To właśnie jego postać najbardziej zapadła mi w pamięć po obejrzeniu "Pitbull: Niebezpieczne kobiety ". Zagrał po prostu świetnie. Chętnie obejrzę go w nowym wcieleniu, w filmie "Kamerdyner", bo film zapowiada się naprawdę obiecująco. Myślę, że Pan Sebastian nie raz nas jeszcze zaskoczy swoją grą aktorską.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Caroline Kate 15:52 09-09-2018
    Chyba najbardziej cenię głównego bohatera Sebastiana Fabijańskiego za naukę języka kaszubskiego, czym co więcej jest promowany film. Jest to nie tylko świetny zabieg marketingowy, ale również sztuka wczuwania się w rolę, czym Fabijański w Kamerdynerze zapowiada się obiecująco. W dodatku uwielbiam współczesnych aktorów w filmach kostiumowych!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Dona 17:00 09-09-2018
    Janusz Gajos. Aktor przez wielkie A., którego kunszt aktorski, nienaganna dykcja i dystans do własnej osoby, robi na mnie niezmiennie wrażenie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Kasia Barys 10:26 11-09-2018
    Szatyneczka, Dona, Caroline, Wojtek - gratulacje! podeślijcie proszę adresy i telefony kontaktowe dla kuriera. Gratulacje
    Odpowiedz
    • komentarz
      Caroline Kate 09:16 12-09-2018
      Możemy prosić o jakiś e-mail na który moglibyśmy wysłać swoje adresy?
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kasia Barys 11:02 12-09-2018
    Katarzyna.barys@orange.com
    Odpowiedz
  • komentarz
    Kasia Barys 10:57 14-09-2018
    hop hop dwie osoby jeszcze nie zgłosiły się po nagrodę...
    Odpowiedz

Oferta

Orange TV – wrześniowe hity na VOD (5)

Kasia Barys

5 września 2018

Orange TV – wrześniowe hity na VOD
5

Superprodukcje na VOD w Orange TV

5 września do obejrzenia najnowsza megaprodukcja z kinowego uniwersum Marvela „Avengers: Wojna bez granic”, w której zachwycą widowiskowe potyczki, efekty specjalne i doskonała gra aktorska gwiazd Hollywood. Avengersi nie mają chwili wytchnienia. Muszą połączyć siły z innymi supebohaterami, żeby ochronić Wszechświat przed potężnym Thanosem.

A 26 września frajda dla fanów Gwiezdnej Sagi w całej galaktyce, megahit „Han Solo: Gwiezdne wojny – historie”. Film opowiada jak narodziła się legenda jednego z najbardziej kultowych bohaterów w historii kina, znanego z sagi Gwiezdne wojny.

Mocne sensacje

7 września w Orange TV pojawi się trzecia część filmu, który podbił serca widzów na całym świecie i wyjaśnił, że „Bóg nie umarł”. Tym razem w hicie pt.: „Bóg nie umarł: Światło w ciemności” można się przekonać, że czasami wystarczy iskra, by rozproszyć mrok.

10 września megahit „Pitbull. Ostatni pies” w reżyserii Władysława Pasikowskiego. To już czwarta część jednego z najsłynniejszych filmów akcji w historii polskiej kinematografii. Tym razem także nie zabraknie świetnych dialogów, „mocnych” postaci” oraz zaskakujących zwrotów akcji. W rolach głównych wystąpili Marin Dorociński, Dorota „Doda” Rabczewska czy Zbigniew Zamachowski.

21 września najnowszy film Romana Polańskiego – „Prawdziwa historia”, w którym wystąpiły Emmanuelle Seigner oraz Eva Green. To zaskakujący thriller o rodzącej się przyjaźni popularnej pisarki z czytelniczką, która z czasem ujawnia swoje mroczne oblicze.

Komedie na poprawę humoru

14 września rewelacyjna, pikantna komedia pt.: „Pozycja obowiązkowa” o grupie przyjaciółek, które po lekturze „Pięćdziesięciu twarzy Greya” postanawiają dać miłości drugą szansę. W hicie wystąpiły takie gwiazdy, jak Diane Keaton czy Jane Fonda.

20 września doskonała komedia, chociaż momentami wcale nie śmieszna – „Tully” z Charlize Theron w roli głównej. To pełna humoru i wzruszeń opowieść o tym, że bycie matką, choć piękne, potrafi też mocno dać w kość.

Animacje dla najmłodszych

28 września w Orange VOD będą rządziły… krasnale ogrodowe. Dzięki drugiej części przebojowej animacji „Gnomeo i Julia”, czyli „Gnomeo i Julia. Tajemnica zaginionych krasnali”. Tym razem urocza para będzie musiała się zmierzyć z serią tajemniczych zniknięć gnomów w londyńskim ogrodzie. Pomoże im w tym niezastąpiony Sherlock Gnom i jego wierny towarzysz Watson.

Filmy są dostępne w wideo na życzenie (Orange VOD), usłudze dostępnej w dekoderze telewizyjnym Orange TV.
Usługa jest dostępna wyłącznie dla abonentów Orange TV.

Polecam także filmy za złotówkę w Środy z Orange VOD. A jakie? obejrzyjcie materiał wideo.

 

 

Udostępnij: Orange TV – wrześniowe hity na VOD
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    wodafone 10:34 05-09-2018
    Szkoda ze nic już nie obejrzę w Orange TV na smartfonie, nie pójdę już do kina na Środy z Orange, nawet nie posłucham muzyki na Spotify wliczonej w abonament, do końca roku zamknięcie mi Orange Finanse - Orange otrząśnijcie się co z wami????
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 16:41 06-09-2018
      Nic dodać, nic ująć - kiedyś było lepiej... :(
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 17:00 06-09-2018
      Aplikacja Orange TV Go działa z tego co wiem doskonale, a Środy z Orange przeniosły się do VoD. Jeżeli chodzi o Orange Finanse i współpracę ze Spotify, to decyzje biznesowe, o których trudno dyskutować.
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 17:20 06-09-2018
        Piotrze! Ale takie środy z orange w kinach to niby zostały zastąpione przez VoD? Tylko dla kogo? :/ Osoby nie mające wielu usług u was, bo są dużo droższe niż u konkurencji (UPC... się kłania), na pewno z tego nie skorzystają! :P
        Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 19:37 05-09-2018
    Kasia w formie, forma vloga też ok. :)
    Odpowiedz

Sieć

„Wyciskamy” sieć mobilną (36)

Piotr Domański

5 września 2018

„Wyciskamy” sieć mobilną
36

„Refarming” to słowo, które koledzy zajmujący się naszą siecią mobilną odmieniają obecnie przez wszystkie przypadki. Pisała o nim niedawno Rzeczpospolita w tekście „Orange wzmacnia swoją sieć 4G”. Nic dziwnego – to wielki projekt, który zaznaczył nawet swój  wpływ na  wyniki finansowe Orange w pierwszej połowie roku.

Czym jest ów „refarming”?  Najprościej rzecz ujmując – wzięliśmy pod lupę dostępne zasoby częstotliwości oraz to jak przez ostatnie lata zmienił się sposób w jaki korzystacie z naszej sieci – i zabraliśmy się za układanie wszystkiego w taki sposób, by bloki częstotliwości trafiły tam gdzie są najbardziej potrzebne.  Po raz pierwszy pisaliśmy o tym w komunikacie prasowym „Orange Polska przeznaczy więcej pasma na LTE 4G”. Cały projekt składa się z dwóch fragmentów – pierwszy obejmuje zmiany w paśmie 900 MHz, drugi – w pasmach 2100 i 1800 MHz.

3G czyli tyle samo ale lepiej

Do tej pory pasmo 900 MHz było podzielone na sieć GSM (czyli 2G) oraz wspólne z T-Mobile pasmo UMTS (sieć 3G). Sieć 2G niegdyś obsługująca przeważającą część ruchu głosowego traci na znaczeniu. Nie oznacza to, że nie obsługuje połączeń, wręcz przeciwnie, nadal korzystacie z niej często, lecz jej procentowy udział w ogóle rozmów spada. Dlatego zdecydowaliśmy przerzucić do sieci 3G część pasma wykorzystywanego do tej pory przez sieć 2G. To właśnie 3G odpowiada obecnie za większą część rozmów, a także pewną część transferu danych. Udział ten spada, a ilość przesyłanych danych jest od jakiegoś czasu niezmienna.

Prace na sieci 900 MHz pozwolą stworzyć dwa niezależne pasma obsługujące sieć 3G. Choć maksymalna prędkość nie wzrośnie, to zwiększą się średnie prędkości uzyskiwane na terenach pozamiejskich, gdzie pasmo 900MHz jest dominujące. Co równie ważne, dzięki temu na kilkudziesięciu stacjach, na których do tej pory było tylko 2G, odpaliliśmy także 3G. Trzecim ważnym rezultatem zmian jest zwiększenie o 20%  wykorzystania  HD Voice.

Prace na tym polu zostały zakończone, teraz skupiamy się na dwóch kolejnych pasmach…

1800 MHz i 2100 MHz by 4G LTE było jeszcze szybsze

Pewnie pamiętacie z ostatnich podsumowań – ilość przesyłanych danych w naszej sieci mobilnej cały czas rośnie.  Od stycznia 2015 – prawie dziesięciokrotnie.  Co więcej – za znaczącą część tego wzrostu odpowiada właśnie sieć 4G LTE – w tym samym czasie ruch w niej urósł 40-krotnie.

Czter-dzie-sto-krot-nie

Jeżeli nie wiecie jak wygląda czterdziestokrotny wzrost w ciągu 3 i pół roku, to popatrzcie:

Wzrost transferu w sieci mobilnej 4G LTE Orange PolskaDlatego sieć 4G potrzebuje ciągłego powiększania pojemności by można było z niej komfortowo korzystać. O pierwszej metodzie – dostawianiu stacji bazowych i agregacji wszyscy słyszeli. Piszemy zresztą o tym dość często na blogu. Druga metoda to poszerzenie dostępnego dla tej sieci pasma. I to właśnie robimy w ramach refarmingu. Poszerzyliśmy pasmo 1800 MHz i dorzuciliśmy nową częstotliwości – 2100 MHz.

W pierwszym przypadku z zamiast dostępnych 15 MHz rozkładających się na klientów Orange i T-Mobile dostajecie dla siebie 10 MHz. W przypadku częstotliwości 2100 MHz, która do tej pory obsługiwała tylko sieć 3G, z pasma o szerokości 15 MHz przerzuciliśmy 10 MHz na sieć 4G LTE, a 5 MHz pozostało przy sieci 3G.

Oznacza to, że LTE w paśmie 2100 MHz zaczyna być dostępne na wielu stacjach bazowych – takich stacji mamy już ponad 2000. Nie trzeba w tym celu stawiać nowych, działamy w oparciu o już istniejące. Zaczynamy od miast – prace zakończyliśmy już w Krakowie, Toruniu, Bydgoszczy i Poznaniu. Trwają one nadal w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu i na Górnym Śląsku. W kolejnych trzech miastach planujemy ruszyć do końca roku. Później przyjdzie czas na resztę kraju.

W Krakowie, gdzie zaczynaliśmy, prace objęły ponad 300 stacji. Średnia prędkość przesyłania danych wzrosła tam o około 20% a pojemność sieci o 18%. Oczywiście takie zmiany najbardziej odczują korzystający z agregacji pasma, ale to zawsze dobry powód by przerzucić się na porządnego/nowszego smartfona 😉

Nie żebym był taki mądry. Ale mamy w Orange sporo mądrych ludzi zajmujący się naszą siecią mobilną i gdy zechcą oni podzielić się ze mną swoją wiedzą, ja mogę przekazać ją dalej.

Szykujemy dla Was także coś ciekawego na przyszły tydzień. I kolejny zresztą też 😉

Drugą część materiału znajdziecie już na blogu. Nosi tytuł dla niepoznaki: „Wyciskamy” sieć mobilną – część 2

Udostępnij: „Wyciskamy” sieć mobilną
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 09:40 05-09-2018
    Jak jakiś fajny vlog. techniczny to chętnie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:05 05-09-2018
      Jak zawsze... w połowie miesiąca ;-). Choć w tym miesiącu będzie jeszcze jeden bonusowy odcinek w okolicach 28 ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 11:11 05-09-2018
        Ale połowa miesiąca to nie jest przyszły tydzień za bardzo. :) Terminy coś się nie zgadzają. :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 12:54 05-09-2018
    Witamy Piotrze po urlopie :) Wpis mega - podkręcajcie nam sieć, podkręcajcie. To czekamy na Wasze "niespodzianki" :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    JarKen 15:06 05-09-2018
    Rozumiem konieczność wciskania ściemy. Problem ściemniaczy polega na tym, że łatwo ich złapać na gorącym uczynku. Może i coś tam dostosowujecie, aczkolwiek zauważyłem stały spadek jakości zarówno LTE jak i HSPA. Chociaż nie jestem pewien czy można w ogóle mówić o jakiejkolwiek jakości. Trzy pierwsze to LTE, trzy kolejne HSPA: http://smart-life.pl/screenshot_20180905-145927/
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:34 05-09-2018
      Transfer danych, w sieci mobilnej rośnie obecnie mniej-więcej wykładniczo - podwaja się co roku. W sieci 4G jeszcze szybciej. Wzrost wykładniczy szybko zmierza ku nieskończoności. Nie dysponujemy jednak (choć bardzo byśmy chcieli) zasobami nieskończonymi + x, by zapewniać stały wzrost prędkości. Dlatego pracujemy nad średnią prędkością i komfortem korzystania z sieci. Trudno mi wypowiedzieć się o Twoim konkretnym przypadku bo nie wiem gdzie dokładnie zostały zrobione testy, a jedynie, że zostały wykonane w godzinach szczytu, gdy niestety średnie prędkości spadają. Trudno także wyrokować o całej sieci w oparciu o pojedynczy przypadek, a informacje, które podajemy są sprawdzone. Zwróć proszę uwagę, że testy, które pokazałeś są dużo niższe, niż średnia dla naszej sieci, na przykład w oparciu o speedtest.pl.
      Odpowiedz
      • komentarz
        JarKen 19:52 05-09-2018
        Ty tego nie pamiętasz, ale chwaliłem Orange za LTE, bo wyciągało ponad 30Mbps. Jednocześnie wyśmiewając 15Mb Playa. Ale od mniej więcej dwóch lat popsuło się HSPA, a było bardzo dobre - zaraz potem LTE. Gdzie? 24-100 Puławy. To może zacznę robić testy na speedtest.pl i trochę zaniżę tę średnią. O 19.50 (to już poza szczytem?) Ping 65 pobieranie 1,5Mbps wysyłanie 0.21Mbps.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 21:20 05-09-2018
          To także szczyt. Nie twierdzę także, że w każdym miejscu mamy idealne parametry sieci. Puławy, o których wspominasz nie są na razie objęte projektem, o którym piszę w tekście, więc trudno by doszło tam do jakiejś nagłej zmiany. Analizujemy jednak cały czas sytuacje i staramy się działać, tam gdzie obciążenie jest zbyt duże. Jednak procesy inwestycyjne trwają.
          Odpowiedz
          • komentarz
            JarKen 21:45 05-09-2018
            Masło maślane - po pierwsze było dobrze. Po drugie skoro było dobrze i jest źle to znaczy, że obciążenie jest zbyt duże. Ale widocznie nie wystarczająco duże.
            Odpowiedz
            • komentarz
              Piotr Domański 21:49 05-09-2018
              Niestety budowa stacji bazowej, a także zawieszenie na już istniejącej dodatkowych anten nie następuje z dnia na dzień. W pierwszym przypadku do kwestia kilku lat. Zwróć proszę uwagę, jak dynamiczny jest wzrost transferu w sieci 4G w ciągu kilku lat. Niestety procedury związane z budową stacji trwają często dłużej niż pełne zagospodarowanie jej przepustowości przez klientów. To są inwestycje infrastrukturalne, podobnie jak autostrady nie powstają z dnia na dzień.
              Odpowiedz
  • komentarz
    muddy 15:45 05-09-2018
    Dzięki za sporo przydatnych informacji. Skoro wspomniałeś HDVoice - chciałem się dowiedzieć czy robicie coś by naprawić/uruchomić HDVoice w połączeniach z Orange do innych sieci podczas korzystania z VoLTE. Generalnie, w 3G HDVoice działa w połączeniach międzysieciowych niezależnie od tego kto do kogo dzwoni. Niestety w VoLTE HDVoice pojawia się tylko wtedy, kiedy telefon inicjuje osoba w innej sieci, a klient Orange VoLTE odbiera. W drugą stronę - nie działa :( Druga sugestia: dynamiczne zarządzanie wykorzystania pasm LTE. W Orange niestety telefon na siłę łączy się z najwyższym dostępnym pasmem: nawet jeśli to skrawek zasięgu LTE 2600 i osiągane prędkości są mizerne. Fioletowa konkurencja ponoć radzi sobie z tym tematem dużo lepiej - czy u Was są jakieś plany by sieć "wymuszała" optymalne wykorzystanie dostępnych pasm i "rozkładała" użytkowników równomiernie? Problem przeważnie nie dotyczy klientów z telefonami z agregacją 3-4 pasm (chociaż czasem też się zdarza że transmisja zamiera gdy pasmem podstawowym w agregacji jest 2600 z miernym zasięgiem i trzeba czekać na wyłączenie się agregacji) - jednak więcej osób korzysta z telefonów z LTE kategorii 4 bez agregacji.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:56 05-09-2018
      Wszystko w swoim czasie. Na pewno o tym napiszemy ;-)
      Odpowiedz
    • komentarz
      jjjj 19:37 05-09-2018
      Ale dlaczego "Problem przeważnie nie dotyczy klientów z telefonami z agregacją 3-4 pasm...". Z agregacją jest też problem, bo w przypadku stacji działających na sprzęcie Huawei, agregacja działa tylko w "dół", czyli telefon doagregowuje tylko niższe pasma od tego, do którego jesteśmy zalogowani jako podstawę. Przykład - jestem w budynku, jestem zalogowany do LTE800. Wychodzę z budynku, w eterze jest z tej samej stacji LTE1800, LTE2600, a nawet i LTE2100. Telefon nie włącza agregacji dopóki nie przestanę korzystać z internetu i sieć mnie nie przełączy na wyższą częstotliwość. Na stacjach na sprzęcie Nokii działało to tylko w odwrotną stronę. Obecnie zaczyna tam działać w obie strony.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 21:24 05-09-2018
        O wszystkich pracach związanych z naszą siecią na pewno będziemy na bieżąco pisać. A jeżeli coś się zmieni na tym polu pewnie także damy znać.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz_Pinks 17:24 05-09-2018
    Witam, skoro poruszyłeś temat agregacji LTE, czemu nie chcecie dać aktualizacji ruterowi MF286 żeby mógł agregować pasmo 2100 tak jak ma to T-Mobile? Orientuje się Pan że poza MF286 i jednym mobilnym ruterze nie macie nic z agregacja... Nie pozostaje nic innego jak kupić inny ruter i zagarniać pasma ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 21:22 05-09-2018
      Niestety, "danie" modemowi agregacji wymaga czegoś więcej niż aktualizacji oprogramowania. Urządzenia, nawet te same (biorąc pod uwagę nazwę modelu) mogą różnić. Zwróć proszę uwagę, że na przykład wiele smartfonów sprzedawanych w innych krajach agreguje więcej pasm niż sprzedawanych w Polsce.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Puczi 19:50 05-09-2018
    Tam gdzie są jeszcze 2G nadajniki powinny być wymieniane na 3G, bo nie wszędzie potrzeba LTE, a 3G to już stabilny, szybki internet, jeżdżąc pociągami często łapie mi tylko 2G lub częściej plamy ;(
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:56 06-09-2018
      Nadajników 2G nikt nie będzie demontować. Korzystają z nich Ci, którzy nadal nie mają smartfonów, a jest to znacząca grupa klientów. Z tej samej sieci korzystają chociażby wszystkie terminale płatnicze (korzystasz, prawda?) i sporo innych urządzeń M2M (na przykład inteligentnych liczników prądu). Poza tym sieć 3G nie ma szans by obsłużyć tyle ruchu co sieć 4G – jest zbyt wolna i nie ma dostatecznej przepustowości.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Puczi 19:37 06-09-2018
        No to dzięki za treściwe wyjaśnienie Piotruś, wydawało mi się, że wystarczy zastąpić 2G nowszym 3G i będzie lepiej, ale już wiem, że nie zawsze ma to sens. Proszę napisz mi dlaczego niektóre serwisy USSD pokazują info na ekranie zaraz po wpisaniu, a niektóre przysyłają SMS. Przykład: kod USSD na sprawdzenie Skarbonki, saldo pokazane jest na ekranie od razu, kod USSD na stan minut minipakiet, po wpisaniu kodu przychodzi SMS z liczbą minut. Nie ma opcji wszystkie kody, by pokazywały wynik na ekranie?
        Odpowiedz
  • komentarz
    jacek34 00:11 06-09-2018
    Kurcze, wczoraj uciecha, dziś smutek. Uciecha, bo telefon niewspierany oficjalnie przez Was zarejestrował się w IMS i pozwalał na VoWIFI i VoLTE. Dziś już tak nie potrafi... Przypadek? Trwające prace? Może szykuje się jakieś rozszerzenie oferty VoLTE/VoWIFI?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:44 06-09-2018
      Jakieś drobne trudności zakładam. O jakim telefonie piszesz?
      Odpowiedz
      • komentarz
        jacek34 16:18 06-09-2018
        Nokia 7 plus miała przyjemność przez chwilę odbierać i nawiązywać połączenia VoLTE/VoWIFI. Tak, wiem, nie jest wspierana. Dlatego ta uciecha ;)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Janek 06:23 06-09-2018
    Może w końcu pojawi się oferta internetu domowego LTE będąca konkurencją dla T-Mobile? Ta obecną z małym limitem danych w Orange ma zbyt wysoka cenę i nie bardzo się opłaca.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:44 06-09-2018
      Nie słyszałem o takich planach.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Janek 21:56 07-09-2018
        Szkoda, bo w Orange czas się zatrzymał. 200gb z trudem można nazwać internetem domowym.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Konwalia 08:22 06-09-2018
    Technologie G4 czy jeszcze bardziej szkodliwa dla zdrowia G5 systematycznie emitują rakowe elektroskazenie.Naukowcy którzy mówią ludziom czym jest ten szybki i chory rozwój technologii i maszty bazowe stawiane gdzie tylko inwestor chce ci naukowcy są karani za prawdę .Prawda o szkodliwosci5G 4G itd jest brutalna promieniowanie wywołuje szereg chorób które będą nas wykańczać.Inwestor dba o swe zyski a nie o ludzkie zdrowie będzie kusił nowa technologia a milczał o szkodliwym jej wpływie.inwestor buduje maszty po chamsku nie liczy się z mieszkańcami o czym pisze Ewa Pawula i protesty w Niemczech
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:03 06-09-2018
      Wszystkie stacje bazowe wykorzystywane przez Orange Polska działają zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem i są w pełni bezpieczne dla zdrowia mieszkańców i środowiska. Wykorzystywane są w nich anteny kierunkowe, które sprawiają, że natężenie pola elektromagnetycznego jest najsilniejsze przed samą anteną, która znajduje się na dużej wysokości nad ziemią. W Polsce w zakresie ochrony przed oddziaływaniem pola elektromagnetycznego (PEM) obowiązują jedne z najbardziej rygorystycznych przepisów na świecie - dopuszczalny poziom pola elektromagnetycznego wynosi 0,1 W/m2 i jest to wartość nawet 100 razy niższa niż stosowana w większości krajów Unii Europejskiej (m.in. w Austrii, Francji, Szwecji, Niemczech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii), które przyjęły poziom 10 W/m2. Istotne informacje w tym zakresie znajdują się na stronie http://www.ondes-radio.orange.com/pl/fale-a-zdrowie. Oznacza to, że w Polsce trzeba budować więcej stacji bazowych, niż w tych krajach. Fale radiowe nie są uznawane za potencjalną przyczynę powstawania nowotworów przez Światową Organizację Zdrowia (WHO). Zostały one zaliczone do "kategorii zjawisk i substancji, których wpływ na rozwój nowotworów wymaga dalszych badań, ale nie oznacza to, że zdaniem WHO wpływ taki istnieje". W tej samej kategorii znajdują się m.in.: kawa, marynowane warzywa, ekstrakt z miłorzębu japońskiego, czy zawód strażaka. Więcej informacji na ten temat znajdzie Pani na stronie: http://badzwzasiegu.pl/. Proponuję zapoznać się z powyższymi badaniami naukowymi, które nie potwierdzają wpływu fal radiowych i pola elektromagnetycznego na zdrowie i środowisko. Przy okazji także zwrócić uwagę na to, jak duży negatywny wpływ może mieć brak zasięgu, skutkujący chociażby brakiem możliwości wykonania połączenia na numer alarmowy w przypadku wypadku lub pożaru. I sądzę, że to dużo poważniejsze zagrożenie, niż pole elektromagnetyczne.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek87 14:37 06-09-2018
    Cieszy informacja,że sieć się rozbudowuje. U Mnie w miejscu zamieszkania niestety jakość sieci się pogorszyła. Jest problem z zasięgiem oraz z jakością połączeń. Narzekają oprócz Mnie sąsiedzi,a Orange twierdzi,że sieć pracuje prawidłowo ale zanotowali zakłócenia, co nie jest prawdą bo po interwencji GSM BIZ był na dzielnicy UKE i powyłączał wzmacniacze sygnału a problem nadal występuję.Piotrze mogę prosić o Twoja interwencję w tej sprawie? Zapraszam techników do Siebie,niech sprawdzą w terenie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:42 06-09-2018
      Nie wiem o jakiej dzielnicy piszesz, więc trudno mi się ustosunkować. Napisz proszę nieco więcej.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Krzysiek87 14:54 06-09-2018
        Piotrze problem występuje w Nowym Sączu dzielnica Helena. Jeżeli Potrzebujesz więcej danych mogę przesłać na email. Pozdrawiam
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 14:58 06-09-2018
          Sprawdzam!
          Odpowiedz
          • komentarz
            Krzysiek87 15:36 06-09-2018
            Dziękuję za zainteresowanie.
            Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 18:03 06-09-2018
    Ja bym osobiście wywalił Playa z roamingu i myślę że sieć zaczęła by dużo lepiej pracować. Chociaż ja osobiście nie narzekam. Uważam że ten "kleszcz" niepotrzebnie żeruje na Orange - wiem że pewnie Play płaci niezłe pieniądze za roaming krajowy - ale powiedzmy sobie szczerze - obciążą tym samym sieć.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Janek 12:02 07-09-2018
      Niestety po "wpuszczeniu" klientów Play internet w Orange drastycznie spowolnił. Właściwie z dnia na dzień. Jeszcze w grudniu wszystko ładnie śmigało, a od stycznia wieczorami prędkość spada do 1-5mbps. Składałem reklamację, ale odpowiadają że BTSy przeciążone (korzystam z BTS Pabianice Jana Pawła II 46).
      Odpowiedz
  • komentarz
    Wojtek 20:00 06-09-2018
    Puszcza Biała, okolice Długosiodła, telefon w zasięgu dwóch stacji bazowych odległych od niego o 2 i 2.5 km - transfer na HSPA nie działa. Telefon muszę na sztywno przełączać na LTE 800, aby mieć jakikolwiek internet. Niestety powoduje to, że nie działają wówczas połączenia głosowe. Jakość połączeń w 2G pozostawia wiele do życzenia, zrywa połączenia. Problem zgłaszany wielokrotnie do Orange i co? I nic. Mają to w nosie...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Niezadowolona 00:10 23-09-2018
    Z Orange zrezygnuje. Od dwóch może trzech tygodni mam stałe kłopoty z Internetem mobilnym. Ciągle rozłącza mi połączenie. Ciągle! Mam dwa numery w Orange i jeden internetowy. Wszystkie działają tak samo źle na różnych urządzeniach. Przypadek? Nie sądzę! Nie po to płace gruby abonament aby się męczyć z takim bublem.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej