badanie

Badanie Orange Insights: ochrona firmy przed cyberatakami najważniejsza dla dyrektorów IT, a dla zarządów i właścicieli – zachowanie ciągłości biznesowej.

Dla 43% kierowników i dyrektorów IT w największych polskich firmach, zatrudniających powyżej 250 pracowników, ochrona przed cyberzagrożeniami jest najważniejszym wyzwaniem dotyczącym cyberbezpieczeństwa. Ich opinię podziela zaledwie 24% zarządzających, dla których kluczowe jest zapewnienie ciągłości biznesowej. To pierwsze wnioski z kolejnej edycji badania Orange Insights.

Rodzicu, nic nie wiesz o swoim dziecku

Sieć pełna jest badań, dotyczących tego, co dzieci i młodzież robią w internecie. Odrobina szukania i jesteśmy w stanie coraz dokładniej powiedzieć, co młodszych i nieco starszych „kręci” w sieci, co w niej robią, ile z niej korzystają… Ciekawe, jak bardzo to, czego jako rodzice się dowiadujemy, rozbiega się z tym, czego wcześniej oczekiwaliśmy? Okazuje …

Rodzicu, nic nie wiesz o swoim dziecku Read More »

Wiemy, co robią nastolatki online

Od kilku miesięcy zespół 5 naukowców, pod kierownictwem prof. Jacka Pyżalskiego (UAM w Poznaniu), pracuje nad polską odsłoną raportu EU Kids Online. Na terenie całej Unii Europejskiej badane są cyfrowe nawyki dzieci i nastolatków (9-17 lat), w Polsce przy partnerstwie Fundacji Orange. Skończony w 100 procentach raport poznamy w pierwszym kwartale 2019 roku.  Jednak już …

Wiemy, co robią nastolatki online Read More »

Punkt widzenia a punkt siedzenia

Wiecie, że jeśli zapytać o podejście do bezpieczeństwa IT prezesa, dyrektora finansowego i szefa IT to okaże się, że każdy ma kompletnie inne? Chociaż wydaje się, że to nic zaskakującego, mamy potwierdzenie w faktach – wskazują na to wyniki badania przeprowadzonego przez ICAN Research na zlecenie Orange. Opisywane badania to kolejna częśc raportu Orange Insights, …

Punkt widzenia a punkt siedzenia Read More »

Tabelkowo-badaniowe cuda Netii

Uwielbiam informacje w stylu zobaczcie, jacy jesteśmy wspaniali, a konkurencja kiepska. I do tego uwiarygniające badanie przeprowadzone na niewielkiej grupie klientów. Oczywiście wybranych losowo i nie wiedzących dla kogo jest robione. Do tego zgrabna grafika, na której niby nie wymieniamy z kim się porównujemy, ale wszystko musi być jasne. I news gotowy. Telepolis go weźmie, …

Tabelkowo-badaniowe cuda Netii Read More »

Scroll to Top