CSR

Orange Polska po raz siódmy w giełdowym indeksie firm odpowiedzialnych

Orange Polska już po raz siódmy znalazła się w prestiżowym gronie spółek o najwyższych standardach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Indeks RESPECT, którego celem jest popularyzowanie strategicznego myślenia o społecznym zaangażowaniu firm, publikowany jest raz w roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. W siódmej edycji Indeksu znalazły się dwadzieścia trzy spółki, które wdrażają zasady CSR. …

Orange Polska po raz siódmy w giełdowym indeksie firm odpowiedzialnych Read More »

Złoty Spinacz dla Pracowni Orange

W XI edycji konkursu „Złote Spinacze”, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, Pracownie Orange  uznano za najlepszy projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Dzięki Orange Polska, w 50 niewielkich miejscowościach na terenie całego kraju powstały multimedialne pracownie z bezpłatnym dostępem do internetu.  To miejsca, które sprzyjają integracji mieszkańców, zachęcają do współdziałania i angażowania się …

Złoty Spinacz dla Pracowni Orange Read More »

Raport Społeczny Orange Polska 2012 nagrodzony

Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska 2012 otrzymał nagrodę Ministerstwa Gospodarki za nieustanne podwyższanie standardów w zakresie działań CSR na polskim rynku. Raport uzyskał także wyróżnienie za mierzenie efektywności działań społecznych. – To dla nas ważne, że działania Orange Polska z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu są dostrzegane i doceniane przez Ministerstwo Gospodarki – powiedział Bruno Duthoit, …

Raport Społeczny Orange Polska 2012 nagrodzony Read More »

Przepis na wolontariat.

Odkryj w sobie pierwiastek W* – tak brzmi hasło Tygodnia Wolontariatu, który zaczyna się u nas już w najbliższy poniedziałek. W tym roku zastanawiamy się, jaki jest smak pomagania i czego potrzeba, aby stworzyć dobry przepis na Pierwistek W*.  Do akcji zgłosiło się prawie 400 pracowników Orange. Co będą robić? Przede wszystkim będą pomagać innym …

Przepis na wolontariat. Read More »

Nagroda dla Orange Polska i Fundacji Dzieci Niczyje za działania na rzecz bezpieczeństwa w Internecie

Wspólne działania Orange Polska i Fundacji Dzieci Niczyje na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie zostały nagrodzone w polskiej edycji międzynarodowego konkursu w dziedzinie odpowiedzialnego biznesu – European CSR Award Scheme. Współpracę tę uznano za najlepsze partnerstwo firmy z organizacją społeczną. Orange Polska i Fundacja Dzieci Niczyje od 8 lat wspólnie realizują działania zwiększające  świadomość zagrożeń …

Nagroda dla Orange Polska i Fundacji Dzieci Niczyje za działania na rzecz bezpieczeństwa w Internecie Read More »

Nasza Monika Kobietą Polskiego CSR-u

Najpewniej każdy z Was zna Monikę Kulik, naszą CSR-ową duszę w zespole blogowym. To ona dba o Waszą i naszą wiedzę o zrównoważonym rozwoju, o ekologii, akcjach charytatywnych, w które wkładamy zawsze dużo energii i serca. Monika właśnie znalazła się na Pierwszej Liście 50 Kobiet Polskiego CSR-u ogłoszonej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Przygotowała raporty …

Nasza Monika Kobietą Polskiego CSR-u Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.