CSR

RESPECT dla TP po raz szósty

Giełda Papierów Wartościowych opublikowała aktualny indeks RESPECT. Telekomunikacja Polska (Orange Polska), podobnie jak we wszystkich wcześniejszych edycjach, znalazła się w  prestiżowym gronie spółek o najwyższych standardach w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. W szóstej edycji Indexu znalazło się 20 spółek, które wdrażają zasady Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy. Ich wyróżnikiem jest kompleksowe …

RESPECT dla TP po raz szósty Read More »

Orange Polska wyróżniony w konkursie Raporty Społeczne 2012

Raport społeczny Orange Polska po raz drugi z rzędu został wyróżniony w konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, CSR Consulting i PWC. Motywem przewodnim Raportu Społecznego Orange Polska za 2011 rok jest dialog z interesariuszami. Raport ma formę odpowiedzi na pytania i oczekiwania wobec Orange Polska, wyrażane w ankietach, w trakcie spotkań i warsztatów przez …

Orange Polska wyróżniony w konkursie Raporty Społeczne 2012 Read More »

Międzynarodowe rozmowy o pomaganiu

Przedstawiciele Orange z całego świata spotkali się w Warszawie na corocznym Seminarium Fundacji Orange. Gościliśmy koleżanki i kolegów z Armenii, Kamerunu, Chin, Egiptu, Francji, Gwinei Bissau, Indii, Wybrzeża Kości Słoniowej, Madagaskaru, Mali, Mauritiusa, Mołdawii, Nigru, Dominikany, Rumunii, Senegalu, Słowacji, Hiszpanii i Tunezji. Podczas spotkania mieliśmy ciekawą dyskusję o tym, czym różni się społeczna odpowiedzialność biznesu …

Międzynarodowe rozmowy o pomaganiu Read More »

Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu

Wczoraj poznaliśmy Liderów Odpowiedzialnego Biznesu. Konkurs został zrealizowany już po raz drugi w ramach projektu „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego biznesu„, prowadzonego przez Pracodawców RP oraz sześć partnerskich firm: Danone, GlaxoSmithKline, Hochtief Polska, Orange Polska, PGNiG i PZU. Głównym celem Koalicji jest pomoc firmom we wdrażaniu zasad CSR. Wspólnie opracowaliśmy Kodeks Odpowiedzialnego Biznesu – zbiór zasad, …

Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu Read More »

TP po raz piąty w grupie Respect Index

Warszawska Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła wczoraj nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych RESPECT Index. Tym razem indeks obejmuje 20 spółek. Telekomunikacja Polska po raz kolejny znalazła się w tym prestiżowym gronie. Telekomunikacja Polska jest obecna we wszystkich pięciu edycjach Indeksu, co świadczy o strategicznym podejściu firmy do CSR. Firma konsekwentnie traktuje CSR jako element kultury organizacyjnej, …

TP po raz piąty w grupie Respect Index Read More »

CSR – globalne podobieństwa i różnice

Dziś trochę wieści z Paryża, gdzie, jak co roku spotkaliśmy się z przedstawicielami innych krajów Orange ( jest ich 35), aby rozmawiać o społecznie odpowiedzialnym biznesie. Niezależnie od kraju mamy podobne wyzwania i problemy – jak najlepiej pogodzić oczekiwania społeczne z naszym biznesem. W krajach europejskich coraz większym wyzwaniem jest polityka prywatności i kwestie bezpieczeństwa, szczególnie …

CSR – globalne podobieństwa i różnice Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.