Effie Awards

Nagroda Effie dla Serca i Rozumu

Kampania Serce i Rozum została doceniona w polskiej edycji prestiżowego konkursu Effie Awards, zdobywając nagrodę w kategorii „Long term marketing excellence”. To wyróżnienie za niekwestionowany sukces reklamowych bohaterów oraz spójność i skuteczność marketingową. Nagrodę odebrały wspólnie Orange Polska, agencje Publicis i Lemon Sky oraz dom mediowy MEC. Serce i Rozum to niezwykli bohaterowie kampanii promujących …

Nagroda Effie dla Serca i Rozumu Read More »

Effie czyli co?

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych – zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Na czym polega jego siła i wyjątkowość? Na tym, że nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie ich urodę. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji i obsługi klienta. A dlaczego …

Effie czyli co? Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.