Firma Przyjazna Klientowi

Telekomunikacja Polska Firmą Przyjazną Klientowi

Telekomunikacja Polska już po raz drugi z rzędu otrzymała tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi. Certyfikat przyznawany jest firmom i instytucjom, dla których jakość obsługi klienta jest najwyższym priorytetem. Program zainicjowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania jest obecny na polskim rynku już od  9 lat. Firma certyfikująca szczegółowo zbadała trzy główne kanały komunikacji TP z klientem – błękitną …

Telekomunikacja Polska Firmą Przyjazną Klientowi Read More »

TP przyjazna klientowi

Dziś znowu trochę o korporacyjnych sukcesach – mamy się czym pochwalić. TP po raz drugi z rzędu zdobyła godło „Firma Przyjazna Klientowi”! Nie zdobylibyśmy tego wyróżnienia gdyby nie Wy, nasi klienci. Podczas certyfikacji, która  prowadzona była przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, spytano 1300 klientów o satysfakcję z obsługi.  Audytorzy przez kilka tygodni analizowali jakość oraz standardy obsługi …

TP przyjazna klientowi Read More »

TP – firma przyjazna klientowi

Telekomunikacja Polska otrzymała godło ogólnopolskiego programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”. Certyfikat jest potwierdzeniem, że TP zapewnia klientom skuteczną obsługę poprzez kontakt z doradcami na błękitnej linii – 19393 oraz infoliniach technicznych, a także bezpośrednio w salonach sprzedaży tp i przez www.tp.pl. Na zlecenie firmy certyfikującej Obserwatorium Zarządzania przeprowadzono szczegółowy audyt TP w trzech głównych kanałach …

TP – firma przyjazna klientowi Read More »

Przyjaźni klientom

Zdarza się, że podczas spotkań ze znajomymi, słyszę narzekania na obsługę klientów w TP. Okazuje się jednak, że to przeważnie zasłyszane lub przeczytane opowieści, dotyczące najczęściej wydarzeń sprzed lat. Gdy pytam o konkrety – skargi często milkną. Niestety wciąż funkcjonuje stereotyp: TP – monopol – źle. Czy chcę powiedzieć, że jako firma jesteśmy idealni? Na pewno nie. …

Przyjaźni klientom Read More »

Scroll to Top