Reklama

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

29 października 2019

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Uwaga! Będę się chwalić. 🙂

Podczas wczorajszej jubileuszowej XX gali SAR Effie Awards Poland, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, Orange na kartę otrzymał brązową statuetkę w kategorii Usługi za kampanię Trudna przyjaźń z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem, realizowaną wspólnie z agencją Leo Burnett i domem mediowym Initiative Media.

Ponadto Orange został zaliczony do grona dwudziestu najbardziej efektywnych komunikacyjnie firm 20-lecia, będąc jedną z najczęściej nagradzanych marek w historii polskiej edycji Effie Awards.

Siła i wyjątkowość konkursu Effie Awards polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.

W sumie podczas gali wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.  W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards nominacje uzyskały 94 kampanie w 23 kategoriach.

Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy ceniony na całym świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a w Polsce jest obecny od 1999 roku.

Jeżeli chcecie poczytać o najnowszych promocjach w Orange na kartę zajrzyjcie tutaj.

Udostępnij: Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Odpowiedzialny biznes

Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange

25 czerwca 2018

Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange

Fundacja Orange była partnerem głównym tegorocznej edycji, niezwykle prestiżowego konkursu Papaya Young Directors. Zadaniem uczestników – młodych kreatywnych i filmowców było nakręcenie spotu reklamowego na temat jednej z sześciu marek: EB, Sprite, PZU, McDonalds, DPD i Fundacji Orange.

Każdy twórca, który podjął rękawicę, w pierwszej kolejności musiał stworzyć eksplikację reżyserską na temat wskazanego przez siebie brandu. Autorzy najlepszych z nich, zdaniem jury, otrzymali zielone światło na rozpoczęcie zdjęć. Co kluczowe, przedstawiciele partnerów nie ingerowali w prace nad filmami, nie mieli też wglądu w eksplikacje. Taka cezura miała zapewnić kreatywnym pełną niezależność, a ich dziełom nadać stempel świeżego spojrzenia na markę i produkt.

12 najlepszych spotów, po dwa na temat każdej z marek, poznaliśmy dopiero 13 czerwca, na oficjalnej gali w Zamku Ujazdowskich w Warszawie.

Poniżej, znajdziecie oba filmy na temat Fundacji Orange. Pierwszy z nich („Obcy”) otrzymał wyróżnienie jury za kompozycję i wyjątkową wrażliwość muzyczną.

Konrad Kidawa – „Obcy”

Michał Ciechomski – „Owce”

Jak Wam się podobają? Macie swojego faworyta? Czekam na komentarze.

 

Udostępnij: Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange

Reklama

Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

25 maja 2018

Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Wczoraj podczas uroczystej gali Superbrands Polska po raz dwunasty wręczono statuetki Superbrands i Superbrands Polska Marka. Jedną z 33 wyróżnionych marek zostało nju mobile.

Nagroda cieszy nas tym bardziej, że po raz pierwszy w historii działalności organizacji Superbrands w Polsce laureatów wybrali wyłącznie konsumenci. Zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na grupie ponad 10000 Polaków badanie objęło niemal 2000 marek konsumenckich i uwzględniało ich znajomość i stopień, w jakim respondenci byliby gotowi je zarekomendować.

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands funkcjonuje od ponad 20 lat na całym świecie, a od 12 w Polsce.

Udostępnij: Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Film

Kino Letnie i konkurs z Martyną Wojciechowską

5 lipca 2013

Kino Letnie i konkurs z Martyną Wojciechowską

Zapraszam wszystkich miłośników kina na galę wakacyjnego festiwalu filmowego Orange Kino Letnie, która odbędzie się w Sopocie i Zakopanem. Startujemy już jutro o 21:30 pokazem hollywoodzkiej produkcji „Wielki Gatsby”. Jest to opowieść o miłości w czasach podziałów klasowych. Głównym bohaterem filmu jest Leonardo DiCaprio, którego oczywiście warto zobaczyć 🙂

Na molo w Sopocie tego samego dnia odbędzie się oficjalne otwarcie wystawy fotograficznej „Zwierzaki Świata”. Dla fanów Martyny Wojciechowskiej mam ważną informacje – będzie ona gościem specjalnym wernisażu. Przy tej okazji mam dla Was również konkurs, w którym macie szansę otrzymać książki Martyny. Wystarczy, że w komentarzach w kilku zdaniach opiszecie swoją niezwykłą wyprawę –  nieważne gdzie, nieważne czy daleką, czy też bliską. Najważniejsze są wasze wspomnienia i doświadczenia z podróży.

fbc413e8bfb255a61cc06b11d882676fd6d

Na Wasze historie czekam do 14 lipca, najciekawsze 5 nagrodzę książką.

Udostępnij: Kino Letnie i konkurs z Martyną Wojciechowską

Odpowiedzialny biznes

Co powiedział Arboleda

6 grudnia 2010

Co powiedział Arboleda

Jak co roku szacowny tytuł „Piłka Nożna” na specjalnej Gali przyznał wczoraj nagrody za osiągnięcia, oczywiście w … piłce nożnej. W tym roku specjalnych niespodzianek nie było. Najlepszym piłkarzem został Jakub Błaszczykowski, a najlepszym ligowcem – Adrian Mierzejewski z Polonii Warszawa, który zresztą zadebiutował w tym roku również w reprezentacji Smudy. Najlepszym trenerem Michał Probierz z Jagielonii Białystok. Warto wspomnieć, że na ścianie wschodniej jest już 2,5 roku (czyli gości w ławach trenerskich wielokrotnie dłużej niż ostatnio jakikolwiek trener np. na Konwiktorskiej),  a w tym czasie Jaga zdobyła Puchar Polski, dość pechowo odpadła z pucharów po spotkaniu w Salonikach, a teraz został mistrzem jesieni i ma całkiem realne szanse na mistrzostwo kraju. Jaga ma też Tomasza Frankowskiego, który wczoraj został osobowością roku, co zresztą potwierdza w lidze seryjnie strzelając bramki. Pech Jagielloni, która ma najlepszy rok od dziesięcioleci polega jednak na tym, że w tym roku wszyscy mówią o Lechu Poznań.  Dlatego to Kolejorz, a nie czerwono-żółte pasy został drużyną roku.

Nie zdziwił mnie tez fakt, że to Manuel Arboleda został wybrany najlepszym obcokrajowcem. Manuelowi to się należało, zwłaszcza, że być może w tym roku była to ostatnia jego szanse na taki tytuł. Teraz Kolumbijczyk wydaje się być na prostej drodze, aby w przyszłym roku powalczyć o tytuł najlepszego polskiego piłkarza. O tym mówi się już od dawna, a wczoraj Manuel odbierając nagrodę mówił już o Smudzie, jako „polskim tato”, a o o polskim obywatelstwie z szerokim uśmiechem „ja tam nie wiem, to nie zależy tylko ode mnie”. Jeśli Arboleda ma wystąpić w koszulce z orłem na piersi, a wydaje się, że wszystkim na tym zależy, to lepiej się nie czarować tylko pospieszyć, bo Manuel ma już 31 lat i mimo, że obecnie jest podporą Kolejorza to pamiętajmy, że już za kilka lat z piłką będzie się żegał, bez względu na to, ze z orłem na koszulce czy też bez.

 

Udostępnij: Co powiedział Arboleda

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej