infolinia

0 800 220 280 – telefon zaufania dla osób dotkniętych skutkami pandemii COVID-19

Niedawno pisaliśmy o tym, że w sytuacji zagrożenia koronawirusem wielu ludzi potrzebuje pomocy psychologicznej i o tym, jak można pomagać przez telefon. Dziś praktyczny przykład – linia 0 800 220 280 Fundacji „Znajdź Pomoc”, w której uruchomieniu pomogliśmy.   Na nasze pytania odpowiada Agnieszka Nitka, Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji w Fundacji „Znajdź Pomoc”. 1. …

0 800 220 280 – telefon zaufania dla osób dotkniętych skutkami pandemii COVID-19 Read More »

Jak pomagać ludziom przez telefon? – webinarium

Obecna sytuacja związana z pandemią odbija się na kondycji psychicznej społeczeństwa. Sytuacja zagrożenia wirusem, izolacja społeczna, kryzys ekonomiczny nakładają się na brak możliwości skorzystania z pomocy psychologicznej podczas spotkań ze specjalistami. Dlatego wiele instytucji i organizacji uruchamia pomoc zdalną – poprzez internet czy specjalne infolinie. Z ogromnym uznaniem obserwujemy wszystkie oddolne ruchy społeczne, które nakierowane …

Jak pomagać ludziom przez telefon? – webinarium Read More »

Tłumacz migowy dla infolinii

Ostatnio, gdy pytano mnie nad czym pracuję – odpowiadałam, że między innymi nad uruchomieniem usługi tłumacza migowego dla infolinii. Ale jak to? – zwykle słyszałam zdziwienie. Jak osoba niesłysząca może zadzwonić na infolinię? Jak ? Bardzo prosto. Aby połączyć się z tłumaczem on-line, Klient na naszej stronie internetowej klika na ikonę tłumacza. Wywoływane jest oddzielne …

Tłumacz migowy dla infolinii Read More »

Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

Pisząc o Orange Ekspertach odpowiadających na Wasze zgłoszenia w internecie obiecałam, że wkrótce opowiem Wam także o Orange Ekspertach pracujących na infolinii i w wybranych salonach. Orange Eksperci to nasze „zespoły do zadań specjalnych” – rekrutujemy ich spośród najlepszych doradców w salonach oraz w telefonicznym biurze obsługi. Specjalizują się w nowych technologiach i chętnie pomagają …

Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900 Read More »

Idziemy na wybory

W mediach króluje temat wyborów: debaty, rankingi, hasła wyborcze. Jak zwykle ważny jest temat frekwencji. Tymczasem jest grupa wyborców, która ciągle ma trudności w oddaniu swojego głosu – osoby niepełnosprawne. I nie chodzi tu tylko o to, że trudno na wózku wjechać do lokalu wyborczego – tu zawsze była szansa na pomoc innych i pokonaniu schodów. …

Idziemy na wybory Read More »

Infolinia dla całego świata

Już wkrótce będzie można zamawiać bilety na EURO 2012 za pośrednictwem specjalnej strony w Internecie. Wczoraj poznaliśmy ceny wejściówek, a sprzedaż potrwa od 1 do 31 marca br. Chociaż wszystko wygląda łatwo, na pewno pojawi się wiele pytań od kibiców z całego świata. Dlatego UEFA podpisała umowę z firmą Contact Center, która stworzy specjalną infolinię biletową. Spółka należy do Grupy …

Infolinia dla całego świata Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.