Odpowiedzialny biznes

Tłumacz migowy dla infolinii

25 lipca 2016

Tłumacz migowy dla infolinii

Ostatnio, gdy pytano mnie nad czym pracuję – odpowiadałam, że między innymi nad uruchomieniem usługi tłumacza migowego dla infolinii.
Ale jak to? – zwykle słyszałam zdziwienie. Jak osoba niesłysząca może zadzwonić na infolinię?

Jak ? Bardzo prosto.

Aby połączyć się z tłumaczem on-line, Klient na naszej stronie internetowej klika na ikonę tłumacza.

Wywoływane jest oddzielne okno, w którym pojawia się obraz z kamery Klienta i obraz z kamery tłumacza.
Osoba niesłysząca miga w jakiej sprawie dzwoni, a tłumacz łączy się telefonicznie z odpowiednią infolinią Orange.
Następuje tłumaczenie w czasie rzeczywistym: Klient miga, tłumacz przekazuje informację w języku polskim do Doradcy, a następnie tłumaczy jego odpowiedź na język migowy. Po zakończonej rozmowie tłumacz rozłącza się z Doradcą, a następnie kończy rozmowę z niesłyszącym Klientem.

Usługa tłumacza migowego przy połączeniu z infolinią dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00. Usługę zapewnia firma Migam.
Oferujemy także dostęp do tłumacza języka migowego na oznaczonym stanowisku w wybranych salonach sprzedaży Orange w godzinach 9.00 -17.00.

Od dziś na naszą infolinię może zadzwonić osoba niesłysząca.
Usługa tłumacza migowego jest dla Klientów bezpłatna.

 

Udostępnij: Tłumacz migowy dla infolinii

Oferta

Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

7 czerwca 2013

Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

Pisząc o Orange Ekspertach odpowiadających na Wasze zgłoszenia w internecie obiecałam, że wkrótce opowiem Wam także o Orange Ekspertach pracujących na infolinii i w wybranych salonach.

Orange Eksperci to nasze „zespoły do zadań specjalnych” – rekrutujemy ich spośród najlepszych doradców w salonach oraz w telefonicznym biurze obsługi. Specjalizują się w nowych technologiach i chętnie pomagają nie tylko w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów dotyczących smartfonów i tabletów, ale także uczą krok po kroku jak korzystać z różnych funkcji. Z ich usług mogą korzystać nie tylko klienci Orange – Eksperci w salonach i na infolinii są dostępni dla użytkowników wszystkich sieci. Może już ich spotkaliście? W salonach można ich poznać po czarnych koszulkach z charakterystycznym logo z żarówką:

d95f8309d1debe7a46671aabb7a7ed01be6

Dla osób preferujących kontakt telefoniczny mamy specjalną infolinię, w której nie trzeba słuchać komunikatów i wybierać tematów rozmowy – po połączeniu z numerem *900, a z telefonu w innej sieci lub stacjonarnego – z 703 300 900 od razu można rozmawiać z Doradcą. Osobistą pomoc w salonie można uzyskać już za 20 zł, a koszt rozmowy z infolinią to 1,99 zł za minutę połączenia z numerem *900 i 2,08 zł za minutę połączenia z numerem 703 300 900 (tak, tak, klienci Orange mają taniej :)).

Orange Ekspertów w salonach i na infolinii polecam szczególnie osobom, które kupiły swój pierwszy smartfon i potrzebują wsparcia w jego konfiguracji albo tym, którzy czują, że nie do końca rozumieją działanie tego, którego używają już od jakiegoś czasu.

Na koniec, jako ciekawostkę dodam, że wg. niedawno opublikowanych badań TNS Global, 13% Polaków nie zdaje sobie sprawy, że telefon, który zakupili jest smartfonem. Znacie kogoś takiego? Nam ciągle trudno w to uwierzyć…

Udostępnij: Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

Odpowiedzialny biznes

Idziemy na wybory

14 września 2011

Idziemy na wybory

W mediach króluje temat wyborów: debaty, rankingi, hasła wyborcze. Jak zwykle ważny jest temat frekwencji. Tymczasem jest grupa wyborców, która ciągle ma trudności w oddaniu swojego głosu – osoby niepełnosprawne. I nie chodzi tu tylko o to, że trudno na wózku wjechać do lokalu wyborczego – tu zawsze była szansa na pomoc innych i pokonaniu schodów. Chodzi o coś więcej – o możliwość głosowania osób, które nie mogą „pójść” na wybory, odczytać kart wyborczych. Od tegorocznych wyborów parlamentarnych osoby o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności po raz pierwszy mogą głosować korespondencyjnie lub przez pełnomocnika. A osoby niewidome i niedowidzące mogą głosować samodzielnie przy pomocy nakładek w alfabecie Braille’a. Wg. szacunków to koło 3 milionów osób. Daliśmy im prawo głosu!

Przez ostatnie kilka dni miałam przyjemność wraz z kolegami i Stowarzyszeniem Przyjaciół Integracji pracować nad infolinią 0 800 330 330, pod którą osoby niepełnosprawne mogą dowiedzieć się jak głosować. Infolinia jest bezpłatna dla telefonów stacjonarnych i komórkowych Orange, T-Mobile, Plus i Play. Jutro w kancelarii Prezydenta odbędzie się uroczysta inauguracja kampanii „Idziemy na wybory” – cieszę się, że mogliśmy mieć w niej swój mały udział.

Udostępnij: Idziemy na wybory

Odpowiedzialny biznes

Infolinia dla całego świata

16 lutego 2011

Infolinia dla całego świata

Już wkrótce będzie można zamawiać bilety na EURO 2012 za pośrednictwem specjalnej strony w Internecie. Wczoraj poznaliśmy ceny wejściówek, a sprzedaż potrwa od 1 do 31 marca br. Chociaż wszystko wygląda łatwo, na pewno pojawi się wiele pytań od kibiców z całego świata. Dlatego UEFA podpisała umowę z firmą Contact Center, która stworzy specjalną infolinię biletową. Spółka należy do Grupy TP, która jak wiecie, została oficjalnym partnerem mistrzostw. Contact Center zapewni obsługę w sześciu językach: angielskim, polskim, ukraińskim, rosyjskim, niemieckim i francuskim. A swoją drogą, Grupa TP jako sponsor nie zapomni o kibicach i w naszych konkursach będziecie mogli wygrać bilety na mecze. Dlatego, jeśli nie uda się Wam ich kupić, bo zapowiada się więcej chętnych niż miejsc na stadionach, jeszcze nic straconego 🙂

Udostępnij: Infolinia dla całego świata

Informacje prasowe

118 000 dobry numer – to informacje w jednym miejscu

2 czerwca 2009

118 000 dobry numer – to informacje w jednym miejscu

Klienci TP nie muszą pamiętać o różnych numerach informacyjnych. Działa już nowy serwis 118 000, gdzie przez całą dobę można uzyskać nieograniczoną ilość informacji o firmach, instytucjach oraz telefonach abonentów prywatnych TP.

Zainteresowani otrzymają tu również informację o aktualnych kursach walut, wynikach gier liczbowych, repertuarach kin i teatrów, wydarzeniach kulturalno-rozrywkowych a także  najbliższym bankomacie, hotelu czy dyżurującej aptece.

Doradca TP podpowie jaką trasę wybrać, aby  najszybciej dotrzeć pod wybrany adres np. kina, posterunku policji czy dyżurujących szpitali. Pod „dobrym numerem” można także sprawdzić rozkłady jazdy PKP i PKS. Jest on ułatwieniem dla tych klientów, którzy poszukują kompleksowej informacji.

Koszt połączenia dla abonentów TP wynosi 2,06 zł brutto za minutę niezależnie od rodzaju planu telefonicznego tp.

Udostępnij: 118 000 dobry numer – to informacje w jednym miejscu

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej