Reklama

Kulisy nowego formatu Orange

13 listopada 2015

Kulisy nowego formatu Orange

Kilka dni temu informowałam Was, że ruszyliśmy z nowym formatem reklamowym. Dziś zapraszam na plan zdjęciowy, gdzie pracujemy nad kolejnymi materiałami. Mimo, że zdjęcia rozpoczęły się wcześnie rano atmosfera była gorąca. Zobaczcie sami!

Jest jeszcze jedno miejsce, które chcę Wam pokazać. To strona cozrobiarazem.pl. Odwiedzając ją będziecie mogli lepiej poznać naszych nowych bohaterów i wciągnąć się w interaktywną rozrywkę w wykonaniu wszystkich mieszkańców apartamentowca. Młoda para, trzech studentów, pan z bistro, rodzina z dwójką dzieci i pies razem mogą robić wiele różnych rzeczy. Zaczną od parapetówki, na której zagrają w kalambury. Odwiedzając interaktywny apartamentowiec będziecie mogli zagrać z nimi a nawet coś wygrać!

Udostępnij: Kulisy nowego formatu Orange

Informacje prasowe

Na kraniec świata z Martyną Wojciechowską i Orange Travel

29 czerwca 2012

Na kraniec świata z Martyną Wojciechowską i Orange Travel

Orange obniża stawki na rozmowy i transmisję danych w roamingu na terenie Unii Europejskiej i Rosji. Dzięki nowym usługom – „Jak w kraju” oraz „Travel Data Daily Reszta Świata”, klienci zapłacą mniej, także za połączenia, SMS-y i korzystanie z Internetu w roamingu na całym świecie. Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Martyny Wojciechowskiej. Dodatkową atrakcją jest konkurs TVN i Orange, w którym główną nagrodą jest wyjazd zagraniczny w ramach programu „Kobieta na krańcu świata” oraz udział w jednym z odcinków jego nowej serii. Oprócz tego, na laureatów czeka smartfon, tablet i router do mobilnego internetu Orange.

Od 1 lipca w ofercie roamingowej Orange Travel obowiązują nowe ceny usług realizowanych na terenie krajów Unii Europejskiej (Strefa 1) oraz Rosji. Stawki proponowane przez Orange są niższe od dopuszczonych przez regulatora, dzięki temu jest to najatrakcyjniejsza oferta na rynku.

 

  • 1,19 zł (1,46 zł z VAT) – za minutę połączenia głosowego wykonywanego w Strefie 1 (UE) do Polski i krajów Strefy 1,
  • 0,32 zł (0,39 zł z VAT) – za minutę połączenia głosowego odbieranego w roamingu, w Strefie 1,
  • 0,36 zł (0,44 zł z VAT) – za wysłanie jednej wiadomości SMS w roamingu, w Strefie 1,
  • 2,89 zł (3,55 zł z VAT) – za 1 MB transmisji danych w roamingu w Strefie 1.

W ofercie jest także dostępna usługa pakietów Travel Data Daily, w której koszt 1 MB w roamingu na terenie Strefy 1 to tylko 2 zł.
Dla klientów wybierających się poza Unię Europejską Orange Travel przygotował dwie nowe usługi obniżające koszty rozmów i transmisji danych:

  • ”Jak w kraju”, dzięki której za połączenia wykonane, odebrane oraz SMS-y w roamingu, klienci są rozliczani według stawek, z jakich korzystają przy połączeniach w kraju (zgodnie z obowiązującym planem taryfowym). Usługa działa bez limitu we wszystkich pięciu strefach roamingowych – w Unii Europejskiej można ją włączyć już za 9 zł. Cena jest uzależniona od strefy roamingowej, dla której usługa ma być aktywna.
  • „Travel Data Daily Reszta Świata” – odnawialny pakiet 2 MB, który działa poza Unią Europejską (Strefa 2, Strefa 3, Strefa 4, Strefa 5). Koszt aktywacji usługi to 30 zł. Pakiet działa do końca dnia kalendarzowego, w którym został aktywowany i jest odnawialny dopóki Klient korzysta z transmisji danych w roamingu.

 

Wszyscy wielbiciele podróży mogą wziąć udział w konkursie TVN i Orange. Ich zadaniem będzie jak najlepsze uzasadnienie, dlaczego to właśnie oni powinni towarzyszyć Martynie Wojciechowskiej, podczas kolejnej wyprawy z cyklu „Kobieta na krańcu świata”. Konkurs rozpoczyna się 1 lipca br., a termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 lipca br. Oprócz nagrody głównej, do wygrania jest ufundowany przez Orange zestaw, w którym laureat otrzyma nowoczesny smartfon, tablet i router do mobilnego internetu.
Nowej ofercie Orange Travel towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Podróż zmienia się z Orange”. Jej twarzą jest również Martyna Wojciechowska. Kampania jest realizowana przez dom mediowy MEC. Będzie ją można zobaczyć w telewizji, prasie i na billboardach. Autorem koncepcji kreatywnej jest Leo Burnett, a producentem reklamy telewizyjnej Zespół Produkcji Reklamowej TVN Media.

Więcej o ofercie i konkursie na stronie www.orange.pl/travel oraz www.nakrancuswiata.tvn.pl

* * *
Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej – Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

* * *
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Na kraniec świata z Martyną Wojciechowską i Orange Travel

Informacje prasowe

Komentarz Orange Polska dot. Serca i Rozumu

30 kwietnia 2012

Komentarz Orange Polska dot. Serca i Rozumu

Informacja, że z końcem roku Serce i Rozum znikną z kampanii reklamowych Orange Polska, jest nieprawdziwa. Najlepszym dowodem jest koncept „przeprowadzki ” Serca i Rozumu z TP do Orange. Nasi bohaterowie mają dzisiaj ponad milion fanów na facebooku i nadal będą cieszyć obecnych i przyszłych klientów Orange. Co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości.

Konrad Ciesiołkiewicz
Dyrektor Public Relations i Sponsoringu Orange Polska

Udostępnij: Komentarz Orange Polska dot. Serca i Rozumu

Reklama

Nie uśmiercajcie nam Serca i Rozumu

30 kwietnia 2012

Nie uśmiercajcie nam Serca i Rozumu

Długi weekend w pełni i sam wybrałem się na odpoczynek, ale tego tematu nie mogę zostawić. Serce i Rozum poprosili mnie, aby w ich imieniu przekazać, że mają się doskonale i jeszcze długo będą z Orange. Sugerują również, by dziennikarze nie starali się ich uśmiercać, jak to zrobił dziś branżowy Presserwis. Rozumieją, że gorących tematów teraz trochę mniej, jednak warto sprawdzić, zanim puści się w świat takiego newsa. To kultowe postacie, milion fanów i kolejne przeboje roku na koncie… Dlatego jestem pewien, że nikt z was nie uwierzył, że to w ogóle możliwe. Na koniec życzę wszystkim mniej plotek na majówkę.

 

12fa46c8daf50886a23d3476c6b5153f813

Udostępnij: Nie uśmiercajcie nam Serca i Rozumu

Informacje prasowe

Nowatorska kampania Orange Open

23 kwietnia 2012

Nowatorska kampania Orange Open

We wszystkich głównych mediach wystartowała dziś nowatorska, ogólnopolska kampania reklamowa oferty Orange Open, czyli kompletnego zestawu usług stacjonarnych i mobilnych. Kampania wykorzystuje niestandardowe formy reklamy w standardowych mediach.

– Kampania wzbogaca standardowe nośniki reklamowe o nowe wymiary i pokazuje jak w niecodzienny sposób można angażować widza przy użyciu głównych mediów zasięgowych – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

W telewizji oprócz regularnych spotów zostaną wykorzystane nowe funkcjonalności dostępne w pilotach dekoderów cyfrowych. Abonenci sieci Multimedia wyposażeni w dekodery dwukierunkowe będą mogli w czasie emisji spotu reklamowego naciskając przycisk na pilocie wejść w specjalną interaktywną zakładkę i otrzymać darmowy dzwonek z muzyką ze spotu.

W ogólnopolskim radiu zaplanowany został interaktywny konkurs z nagrodami. Słuchacze będą mogli wygrać nowoczesne smartfony, a nagrody takie jak dzwonki z reklamy TV, będą rozdawane wszystkim za darmo. W kinach wykorzystany będzie format 3D.

W prasie i w outdoorze wykorzystana zostanie Aurasma – technologia rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki temu posiadacze smartfonów czy tabletów wyposażonych w aplikację Aurasma będą mogli wirtualnie ożywić świat statycznej reklamy drukowanej i zobaczyć m.in. obraz w 3D czy film reklamowy. Ponadto na części billboardów zainstalowane będą routery z darmowym WiFi, co dodatkowo uatrakcyjni tę formę reklamy.

Kampania w internecie będzie obejmować bannery na głównych stronach największych portali: wp.pl, onet.pl i gazeta.pl. Na zdobywających coraz większą popularność platformach, np. TVN Player, pojawią się interaktywne spoty reklamowe (preroll). Wykorzystane zostanie także internetowe radio Open FM, wraz informacjami przekazywanymi przez system RDS. Dopełnieniem działań będzie kanał YouTube.

W przygotowaniu kampanii Orange Polska współpracował z domem mediowym MEC, który odpowiadał za zakup mediów oraz agencją Leo Burnett, która przygotowała kreację kampanii.

Udostępnij: Nowatorska kampania Orange Open

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej