kody promocyjne

Kod ukrył się w eterze

Dzisiejszy tajemniczy kod jest ukryty w nietypowym miejscu. Wszystkich chcących poznać jego magiczną moc zapraszam w godzinach 9:00 – 14:00 do uważnego słuchania radia RMF, RMF MAXX lub RMF Classic. Słuchajcie, a znajdziecie! 🙂

Tajemniczy kod POLSKA

Już pewnie wiecie, że meczu Polska – Anglia dziś nie będzie, dlatego nie znajdziecie na bandach pierwszego tajemniczego kodu Orange. Muszę zastąpić organizatorów meczu i samemu go Wam podać, co robię z nieukrywaną przyjemnością. Żeby zdobyć bonus wyślijcie SMS-a o treści POLSKA pod bezpłatny numer 80101. Przypominam, kod musi być napisany dużymi literami.

Tajemnicze kody zaczynamy od meczu

Zgodnie z weekendową zapowiedzią ruszamy z kolejnymi tajemniczymi kodami Orange dla klientów ofert na kartę i mixa. Pierwszy z nich pojawi się już jutro podczas meczu Polska-Anglia na bandach wokół boiska. Kibicujcie, ale też obserwujcie dokładnie. Zarazem przepraszam za pomyłkę w sobotniej notce, gdzie zapowiedziałem start już dzisiaj. Mam nadzieję, że nikt nie obrazi się …

Tajemnicze kody zaczynamy od meczu Read More »

Co ukrywa FALUBAZ?

Dziś i jutro moja kolej, aby ujawnić wam tajemniczy kod Orange. Zatem do dzieła. Żeby sprawdzić jaką kryje niespodziankę wystarczy wysłać SMS-a o treści FALUBAZ pod bezpłatny numer 80408. Przypominam, że tym razem zabawa dotyczy klientów oferty postpaid. W tej edycji zabawy, kodów szukacie: na naszej stronie w necie, Facebooku, moim blogu oraz w innych …

Co ukrywa FALUBAZ? Read More »

Tajemnicze kody wracają!

Dzisiaj wystartowała nowa edycja tajemniczych kodów Orange, tym razem w wersji piłkarskiej. Zabawa dostępna jest tylko przez nasz profil na Facebooku. Zasada prosta. Odgadujecie kod ukryty na obrazku i wysyłacie go SMS-em (pamiętajcie zapisany wielkimi literami) na numer 80101. W nagrodę dostajecie minuty, SMS-y lub transfer. Miłego zgadywania 🙂

Lepiej wykorzystujecie kody ŚzO

Półtora miesiąca po wprowadzeniu nowej formuły Śród z Orange zauważyliśmy, że zdecydowanie efektywniej korzystacie z kodów. Już ponad 53 proc. z nich zamieniacie w kinach na bilety i tendencja jest mocno zwyżkowa. Dla porównania, kiedy startowaliśmy w styczniu tylko co piąty był wykorzystywany. Oznacza to, że szybko przyzwyczailiście się do tego, że kodów nigdy nie …

Lepiej wykorzystujecie kody ŚzO Read More »

Scroll to Top