Liderzy Filantropii

Liderzy Filantropii 2014

Ponad 94 mln zł darowizn przekazanych na cele społeczne przez firmy z pierwszej dziesiątki tegorocznego Konkursu Liderzy Filantropii. Do udziału w tej edycji zgłosiło się aż 35 firm, w tym aż 13 po raz pierwszy. To najwyższy wynik w historii konkursu i dowód, że korporacyjnych darczyńców przybywa. Zwycięzcą konkursu „Liderzy Filantropii 2014” w kategorii „firma, …

Liderzy Filantropii 2014 Read More »

Szukamy Liderów Filantropii

Już po raz ósmy Forum Darczyńców ogłosiło konkurs na „Liderów Filantropii”. W tej edycji oprócz nagród dla najhojniejszych firm (za największe darowizny na cele społeczne), po raz pierwszy nagrodzone zostaną firmy, które do filantropii zachęcają swoich pracowników i klientów oraz te, których zaangażowanie przyniosło najlepsze efekty społeczne. Wyróżnienia otrzymają też konkursowi debiutanci. Od ubiegłego roku …

Szukamy Liderów Filantropii Read More »

Orange ambasadorem konkursu Liderzy Filantropii

Orange Polska, wielokrotny laureat konkursu „Liderzy Filantropii” został w tym roku jego Ambasadorem. Firma zdecydowała, by nie startować już w konkursie, tylko aktywnie włączyć się w promowanie jego idei oraz strategicznego podejścia do społecznego zaangażowania biznesu. – W Konkursie Liderzy Filantropii uczestniczymy od początku jego istnienia. Zaangażowanie społeczne firmy wpisało się na stałe w naszą …

Orange ambasadorem konkursu Liderzy Filantropii Read More »

Orange wśród Liderów Filantropii

Orange został jednym z Liderów Filantropii. Forum Darczyńców już po raz szósty nagrodziło najhojniejsze firmy. Pierwsze miejsce za przekazanie na cele społeczne największej kwoty zajęła firma PZU, drugie KGHM Polska Miedź, a trzecie należy do Orange. Okazaliśmy się najlepsi w kategorii „telekomunikacja, usługi, handel, rozrywka”. Jak widać, mimo kryzysu filantropia korporacyjna rozwija się całkiem dobrze …

Orange wśród Liderów Filantropii Read More »

Filantropia biznesu

W poniedziałek po raz trzeci rozdano nagrody Liderom Filantropii. Mimo kryzysu polskie firmy nadal część swoich zysków przekazują na cele społeczne (tak deklaruje 80% firm) – w roku 2008 odliczyły od podatku darowizny na kwotę 290 mln złotych. Dlaczego to robią? Wielu szefów mówi, że angażują się społecznie z potrzeby serca, że czują się w obowiązku …

Filantropia biznesu Read More »

Scroll to Top