Reklama

Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność.

14 października 2019

Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność.

No właśnie, pamiętajcie o tym, że razem mamy i moc i odpowiedzialność. I wcale nie w kontekście dzisiejszego wyniku wyborów to piszę, a w kontekście technologii. Niesamowicie zmieniły nasze życie, choćby w aspekcie rozwoju czy komunikacji. Dały nam ogromne możliwości. Ale nie ma co ukrywać, że również one mają swoje ciemne strony. Takie, jak choćby nadużywanie czasu spędzanego przed ekranem czy kontakt z nieodpowiednimi treściami. Dlatego tak ważne, żeby technologii używać świadomie i tego samego uczyć nasze dzieci. Ja tylko przypomnę, że jako Orange od wielu lat dbamy o bezpieczeństwo internautów i mądrą edukację cyfrową. Pamiętajcie – we wszystkim wskazany jest umiar i równowaga.

Właśnie o tym jest nasza nowa globalna kampania, która pojawi się w 27 krajach, gdzie działa Orange. Spot wyreżyserowała Katia Lewkowicz, a producentem jest Publicis Conseil. Nad przygotowaniem polskiej adaptacji czuwała agencja Leo Burnett oraz dom produkcyjny Orka i studio dźwiękowe Lunapark. Za media w tej kampanii odpowiada dom mediowy Initiative Media.  Dodam tylko od siebie, że w czasach gorączki zakupów, ciśnięcia sprzedaży i wyników czasem warto się zatrzymać i spojrzeć na te tematy z refleksją. Bo przecież wszystko jest dla ludzi. Trzeba tylko wiedzieć jak i po co. I pamiętajcie, że prawdziwe życie jest tu i teraz. Zostawiam Was z tym (przynajmniej dla mnie) wzruszającym obrazem.

Udostępnij: Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność.

Inne

Poranny przegląd prasy

22 marca 2017

Poranny przegląd prasy

Piotrek Domański

Nie przypominam sobie, byśmy przygotowywali dla Was przegląd prasy na blogu. Dzisiaj jest dobra okazja, więc pozwolę sobie na mały eksperyment. Pojawiły się bowiem dwa bardzo ciekawe wywiady. GSMonline rozmawia z Mariuszem Gacą o ofercie Orange Love. Z kolei agencja Newseria z Piotrem Jaworskim o najnowszym raporcie naszego CERT. Do tego warto dołożyć dwa ciekawe artykuły w prasie –w Rzeczpospolitej i Pulsie Biznesu. A zatem do dzieła!

GSMONLINE.PL Mariusz Gaca: nigdy nie odeszliśmy od subsydiowania smartfonów, chcemy być ważnym graczem na rynku telewizyjnym

Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego Orange Polska, udzielił wywiadu serwisowi GSMONLINE.PL. Jest w nim sporo o Orange Love, ofertach łączonych i telewizji 4K Ultra HD. Ciekawym wątkiem jest także temat subsydiowania telefonów w ofertach abonamentowych.

http://gsmonline.pl/newsy/mariusz-gaca-wywiad-orange-love

Newseria Biznes: Cyberprzestępcy szukają nowych dróg ataku. Trzykrotnie wzrosła liczba zainfekowanych telefonów komórkowych

W rozmowie z agencją informacyjną Newseria Piotr Jaworski, dyrektor wykonawczy ds. sieci Orange Polska komentuje raport CERT Orange Polska. Zwraca uwagę na rosnącą liczbę zagrożeń w internecie, szczególnie tych na urządzeniach mobilnych. Podsumowuje także pierwszy pełny rok funkcjonowania CyberTarczy, która chroni klientów Orange.

https://biznes.newseria.pl/news/cyberprzestepcy-szukaja,p1283131712

Rzeczpospolita: Pracodawcy wierzą w swoją markę

Ciekawy tekst o tym w jaki sposób pracodawcy, w tym również Orange Polska poszukują kandydatów do pracy. Pojawia się między innymi wątek, o którym czasem piszemy na blogu – różnych konkursów i nagród, które zdobywamy. A artykuł pozwala zobaczyć szerszą perspektywę.

http://www.rp.pl/Rynek-pracy/303219855-Pracodawcy-wierza-w-swoja-marke.html

Puls Biznesu: Wielka wojna telewizji z internetem

Anna Bełcik, dziennikarka Pulsu Biznesu opisuje w tekście rywalizację między telewizją a internetem. Powołując się na raport PwC pisze, że blisko 40 proc. polskich internautów spędza od trzech do czterech godzin dziennie na oglądaniu treści wideo. Zwraca także uwagę na inne zjawiska, które zachodzą na styku tradycyjnego TV i wideo w sieci. Warto zajrzeć.

https://www.pb.pl/wielka-wojna-telewizji-z-internetem-857344

Udostępnij: Poranny przegląd prasy

Odpowiedzialny biznes

Bez Facebooka w mediach?

1 marca 2011

Bez Facebooka w mediach?

Przed kilkoma dniami Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, reagując na skargę jednego ze słuchaczy radiowej Jedynki, stwierdziła, że praktyka odsyłania przez media ich odbiorców do facebookowych profili stacji powinna zostać zakazana. Zdaniem Krzysztofa Lufta, jednego z członków KRRiT: „niedopuszczalne jest (…) promowanie takich serwisów na antenie, zwłaszcza jeśli słuchaczy i widzów odsyła się tam po informacje inaczej niedostępne”.

Pomimo, że do Rady napisał słuchacz stacji publicznej, może okazać się, że KRRiT będzie chciała zakazem objąć także prywatnych nadawców: „Moim zdaniem zakaz reklamowania serwisów społecznościowych w audycjach powinien dotyczyć zarówno mediów publicznych, jak i komercyjnych. Nie chciałbym, żeby na antenie co chwila pojawiały się komunikaty: więcej na Facebooku” – tłumaczył mediom Stanisław Celmer, dyrektor departamentu reklamy KRRiT, który opracowuje stanowisko rady w sprawie serwisów społecznościowych.

Efekt tej pracy poznamy pewnie za kilka tygodni. Póki co zastanawiam się jednak na dwiema rzeczami. Po pierwsze – jak odróżnić „informowanie o byciu na facebooku” od „zachęcania do odwiedzenia serwisu”? Przecież cała wartość firmowych profili na portalach społecznościowych polega na tym, że są tam informacje specjalnie przygotowywane dla fanów. Czy jeśli jakieś radio zrobi na swoim profilu aplikację konkursową, to będzie mogło o tym informować? A może aktualizacja fanpage’a ma się sprowadzać tylko do przeklejania informacji z www danej stacji?

Ale jest też druga sprawa – co to znaczy „informacje inaczej niedostępne”? Jak mierzyć taką dostępność? Czy jeśli stacja odsyła do swojej strony internetowej, a ktoś akurat nie ma w swojej miejscowości dostępu do internetu, to czy także popełnia nadużycie? A czy konkretne audycje, mające swoje profile na MySpace lub Last.fm też będą musiały się z nich wycofać? I co z YouTubem? Wydaje mi się, że ktoś tu stanowczo chce wylać dziecko z kąpielą.

Cóż, na dziś nie pozostaje nam nic innego, jak czekać na końcowe stanowisko KRRiT. Może przez tych kilka tygodni jej członkowie spróbują posłuchać co o takim pomyśle mówią słuchacza i widzowie. Ci, którzy z mediów społecznościowych korzystają.

Udostępnij: Bez Facebooka w mediach?

Odpowiedzialny biznes

Można przeżyć : )

10 maja 2010

Można przeżyć : )

No właśnie, pamiętajcie o tym, że razem mamy i moc i odpowiedzialność. I wcale nie w kontekście dzisiejszego wyniku wyborów to piszę, a w kontekście technologii. Niesamowicie zmieniły nasze życie, choćby w aspekcie rozwoju czy komunikacji. Dały nam ogromne możliwości. Ale nie ma co ukrywać, że również one mają swoje ciemne strony. Takie, jak choćby nadużywanie czasu spędzanego przed ekranem czy kontakt z nieodpowiednimi treściami. Dlatego tak ważne, żeby technologii używać świadomie i tego samego uczyć nasze dzieci. Ja tylko przypomnę, że jako Orange od wielu lat dbamy o bezpieczeństwo internautów i mądrą edukację cyfrową. Pamiętajcie – we wszystkim wskazany jest umiar i równowaga.

Właśnie o tym jest nasza nowa globalna kampania, która pojawi się w 27 krajach, gdzie działa Orange. Spot wyreżyserowała Katia Lewkowicz, a producentem jest Publicis Conseil. Nad przygotowaniem polskiej adaptacji czuwała agencja Leo Burnett oraz dom produkcyjny Orka i studio dźwiękowe Lunapark. Za media w tej kampanii odpowiada dom mediowy Initiative Media.  Dodam tylko od siebie, że w czasach gorączki zakupów, ciśnięcia sprzedaży i wyników czasem warto się zatrzymać i spojrzeć na te tematy z refleksją. Bo przecież wszystko jest dla ludzi. Trzeba tylko wiedzieć jak i po co. I pamiętajcie, że prawdziwe życie jest tu i teraz. Zostawiam Was z tym (przynajmniej dla mnie) wzruszającym obrazem.

Udostępnij: Można przeżyć : )

Odpowiedzialny biznes

Techologia i media są narkotykiem?

6 maja 2010

Techologia i media są narkotykiem?

Przeczytałem właśnie o interesujących badaniach przeprowadzonych w USA na Uniwersytecie Maryland. Grupa studentów przez 24 godziny całkowicie odseparowała się od wszelkich środków przekazu (telewizja, radio, internet, telefon). Jak się później okazało ich stan po eksperymencie (niepokój, odosobnienie, nerwowość) był podobny jak narkomanów na odwyku.

Postanowiłem sprawdzić, czy i ja dam radę wytrzymać. Bez telewizji i radia się obejdę. Ale czy bez telefonu i Internetu? Bardzo w to wątpię. Spróbuję jednak w najbliższą niedzielę. Postaram się namówić jeszcze kogoś z redakcji. A może ktoś z Was spróbuje razem ze mną? W poniedziałek opiszę swoje wrażenia. Trzymajcie za mnie kciuki 🙂 Enter

Udostępnij: Techologia i media są narkotykiem?

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej