Innowacje

Prędkość informacji (0)

Tomasz Sulewski

3 grudnia 2009

Prędkość informacji
0

Wojtek dziś na swoim blogu pisze o tym, jak się zmienił sposób działania mediów i jakie to ma znaczenie dla pracy dziennikarzy. Ja z kolei natknąłem się w sieci na ciekawy filmik, który mówi o tym samym – ale od innej strony:

Grunt to szybko dostarczona informacja!

Jeśli znajdziemy inne, podobne do tej ciekawostki, to na pewno Was poinformujemy 🙂

Udostępnij: Prędkość informacji
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Odpowiedzialny biznes

Kontrola UOKiK, a nowoczesne media (0)

Wojtek Jabczyński

3 grudnia 2009

Kontrola UOKiK, a nowoczesne media
0

Dziś telekomunikacyjny hot-news to kontrola (nalot) UOKiK u operatorów komórkowych i spółki Info-TV-FM. Chodzi o mobilną telewizję w komórce. Można poczytać o tym na dowolnym portalu telco np. www.telepolis.pl Nas urzędnicy z policją nie odwiedzili, co wzbudziło trochę domysłów dziennikarskich, ale odpowiedź dlaczego, zna tylko UOKiK. Sam nie mam w tej sprawie nic do dodania, ale medialna burza wokół tematu kolejny raz pokazała absolutną zmianę sposobu działania mediów. Pierwsze info pojawiło się na twitterze, wrzucone późnym wieczorem przez dziennikarza TVN CNBC Biznes. Niemal jednocześnie poszedł news w jego stacji. W necie info zaczęło się mnożyć dzięki portalom społecznościowym. Wcześnie rano mając już gotową odpowiedź, dałem ją na … twitterze. Potem rozdzwoniły się telefony od dziennikarzy prasowych, którzy po 1-2 godzinach dali newsy do swoich portali www.rpkom.pl i www.wyborcza.biz A dopiero po 30 godzinach będziemy mogli przeczytać teksty w formie drukowanej. Jeśli pojawi się w nich coś nowego, portale zacytują, internauci podlinkują na blip, twitter czy facebook. Ktoś skomentuje na blogu. To w ciekawy sposób pokazuje, jak we współczesnym świecie rozchodzi się news. I jak tu nie mówić, że wszystko zaczyna się i kończy w Internecie.

Udostępnij: Kontrola UOKiK, a nowoczesne media
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Innowacje

Mikołaj przez Internet (0)

Monika Kulik

3 grudnia 2009

Mikołaj przez Internet
0

Przeczytałam ostatnio, że co trzeci Polak kupi świąteczny prezent przez Internet. Sklepy wirtualne mają spory wybór towarów, a nie ma w nich świątecznego tłoku – produkt wybieramy wygodnie siedząc w fotelu. Sama zamówiłam już kilka prezentów w Merlinie 😉

Marketingowy wyścig trwa od początku listopada – propozycje prezentów, ogłoszenia stron, na których można opublikować własną listę prezentów, żeby wysłać ją do rodziny i znajomych jako podpowiedź (sic!), serwisy, na których można zamówić list od św. Mikołaja do naszego dziecka, itd., itp.

internet.jpg

Zastanowiło mnie jednak, czy przez Internet można zostać Mikołajem – takim dobrym, anonimowym, który spełni marzenie jakiegoś dziecka? Jest wiele akcji pomocowych, zbiórek „w realu”, ale, skoro 33% Polaków kupuje prezenty w Internecie, to może to jest też miejsce, żeby 33% z nas mogło kupić taki prezent dla potrzebującego dziecka czy rodziny? Poszukałam trochę w sieci – jest szlachetna paczka, a nawet akcja blogerzy dzieciom, ale trudno znaleźć coś typowo internetowego.

A może wy znacie takie strony? Jeśli tak, to dajcie znać – umieścimy je na portalu
www.e-wolontariat.pl i i zaprosimy internautów do współpracy. Może razem uda nam się odpowiedzieć na wiele listów do św. Mikołaja?

Udostępnij: Mikołaj przez Internet
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej