Miasteczko Myśli

Impet cyfrowy. Polak e-gotowy?

Rozwój cywilizacji technicznej sprawia, że przychodzi nam żyć w nieustannie zmieniającej się rzeczywistości. Praktycznie cyfrowy świat tworzy się na naszych oczach. Ale czy my Polacy jesteśmy gotowi na wkroczenie do e-świata?. „Impet cyfrowy. Polak e-gotowy?” – taki tytuł miała trzecia już edycja Miasteczka Myśli. Podczas debaty eksperci dyskutowali o tym, jaka będzie cyfrowa przyszłość Polski. …

Impet cyfrowy. Polak e-gotowy? Read More »

Miasteczko Myśli odsłona II – filmowe podsumowanie

Dres kod – czas na sport!, czyli druga odsłona Miasteczka Myśli wzbudziła wyjątkowe emocje. Tuż po tym jak polscy siatkarze wygrali z Brazylią i zostali mistrzami świata w Miasteczku Myśli żywo dyskutowano, co zrobić, żeby wychować kolejnych mistrzów. Jak pokonać bariery związane z usportowieniem młodzieży?  Zobaczcie co w temacie mieli do powiedzienia wybitni polscy sportowcy. …

Miasteczko Myśli odsłona II – filmowe podsumowanie Read More »

Dres kod – czas na sport!

Już 22 września kolejna odsłona Miasteczka Myśli pod hasłem „Dres kod – czas na sport!”. Sport rozwija, uczy rywalizacji, współpracy i nowych kompetencji. Dlatego tym razem wraz z panelistami zastanowimy się jak skutecznie zachęcić młodzież do uprawiania sportu, żeby wychować lepszych ludzi i przyszłych mistrzów życia. Dyskusja będzie prowadzona w formule meczu sportowego, a zmierzą …

Dres kod – czas na sport! Read More »

Miasteczko Myśli – filmowe podsumowanie

Od początku wierzyłam w powodzenie „Miasteczka Myśli„. Jednak to, co wydarzyło się w ostatni poniedziałek, podczas pierwszej debaty naprawdę przeszło moje oczekiwania. Mam na myśli frekwencję, „temperaturę” spotkania i zwłaszcza poziom debaty. Na tapetę poszły trzy pytania: Jakie trendy kulturowe i społeczne rządzą dziś zachowaniem klientów? Jak te trendy wpływają na podejście do lojalności? Jakie …

Miasteczko Myśli – filmowe podsumowanie Read More »

Co chodzi po głowie klientowi?

Zrozumienie klienta jest kluczem do sukcesu w biznesie. Ważne jest aby znać jego zachowania, przyzwyczajenia, potrzeby. Trzeba  wiedzieć jak go znaleźć, w jaki sposób do niego trafić i jak dopasować ofertę dla niego. Społeczności, urządzenia mobilne, aplikacje, technologie – to współczesne narzędzia służące do komunikacji z klientem. Jaki jest ten dzisiejszy klient? Jak zmienił się …

Co chodzi po głowie klientowi? Read More »

Miasteczko Myśli – przestrzeń nowych pomysłów

Od 12 maja rozpoczyna działalność Miasteczko Myśli. Zostało pomyślane jako miejsce inicjowania debat na najważniejsze tematy dla Orange Polska i rynku, nie tylko telekomunikacyjnego. Pierwszy temat do burzy mózgów to „Klient nasz fan?” Chcemy dyskutować o tym jak trendy kulturowe i społeczne wpływają na zachowania klientów, czy lojalność jest jeszcze wartością w czasach „klientów nomadów” …

Miasteczko Myśli – przestrzeń nowych pomysłów Read More »

Scroll to Top