Miasteczko Myśli

Impet cyfrowy. Polak e-gotowy?

Rozwój cywilizacji technicznej sprawia, że przychodzi nam żyć w nieustannie zmieniającej się rzeczywistości. Praktycznie cyfrowy świat tworzy się na naszych oczach. Ale czy my Polacy jesteśmy gotowi na wkroczenie do e-świata?. „Impet cyfrowy. Polak e-gotowy?” – taki tytuł miała trzecia już edycja Miasteczka Myśli. Podczas debaty eksperci dyskutowali o tym, jaka będzie cyfrowa przyszłość Polski. …

Impet cyfrowy. Polak e-gotowy? Read More »

Miasteczko Myśli odsłona II – filmowe podsumowanie

Dres kod – czas na sport!, czyli druga odsłona Miasteczka Myśli wzbudziła wyjątkowe emocje. Tuż po tym jak polscy siatkarze wygrali z Brazylią i zostali mistrzami świata w Miasteczku Myśli żywo dyskutowano, co zrobić, żeby wychować kolejnych mistrzów. Jak pokonać bariery związane z usportowieniem młodzieży?  Zobaczcie co w temacie mieli do powiedzienia wybitni polscy sportowcy. …

Miasteczko Myśli odsłona II – filmowe podsumowanie Read More »

Dres kod – czas na sport!

Już 22 września kolejna odsłona Miasteczka Myśli pod hasłem „Dres kod – czas na sport!”. Sport rozwija, uczy rywalizacji, współpracy i nowych kompetencji. Dlatego tym razem wraz z panelistami zastanowimy się jak skutecznie zachęcić młodzież do uprawiania sportu, żeby wychować lepszych ludzi i przyszłych mistrzów życia. Dyskusja będzie prowadzona w formule meczu sportowego, a zmierzą …

Dres kod – czas na sport! Read More »

Miasteczko Myśli – filmowe podsumowanie

Od początku wierzyłam w powodzenie „Miasteczka Myśli„. Jednak to, co wydarzyło się w ostatni poniedziałek, podczas pierwszej debaty naprawdę przeszło moje oczekiwania. Mam na myśli frekwencję, „temperaturę” spotkania i zwłaszcza poziom debaty. Na tapetę poszły trzy pytania: Jakie trendy kulturowe i społeczne rządzą dziś zachowaniem klientów? Jak te trendy wpływają na podejście do lojalności? Jakie …

Miasteczko Myśli – filmowe podsumowanie Read More »

Co chodzi po głowie klientowi?

Zrozumienie klienta jest kluczem do sukcesu w biznesie. Ważne jest aby znać jego zachowania, przyzwyczajenia, potrzeby. Trzeba  wiedzieć jak go znaleźć, w jaki sposób do niego trafić i jak dopasować ofertę dla niego. Społeczności, urządzenia mobilne, aplikacje, technologie – to współczesne narzędzia służące do komunikacji z klientem. Jaki jest ten dzisiejszy klient? Jak zmienił się …

Co chodzi po głowie klientowi? Read More »

Miasteczko Myśli – przestrzeń nowych pomysłów

Od 12 maja rozpoczyna działalność Miasteczko Myśli. Zostało pomyślane jako miejsce inicjowania debat na najważniejsze tematy dla Orange Polska i rynku, nie tylko telekomunikacyjnego. Pierwszy temat do burzy mózgów to „Klient nasz fan?” Chcemy dyskutować o tym jak trendy kulturowe i społeczne wpływają na zachowania klientów, czy lojalność jest jeszcze wartością w czasach „klientów nomadów” …

Miasteczko Myśli – przestrzeń nowych pomysłów Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.