Reklama

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

24 października 2017

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Uwaga! Będę się chwalić! 🙂 Podczas wczorajszej 18 gali Effie Awards, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej Orange Polska i nju mobile otrzymały dwie srebrne statuetki za kampanie zgłoszone w kategorii telekomunikacja. Jury doceniło całość naszych działań prowadzonych w ramach kampanii Orange Światłowód oraz format reklamowy Only nju.

 

Bardzo się z tego cieszymy, bo siła i wyjątkowość konkursu Effie polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.

 

Do konkursu Effie zgłoszono w tym roku 219 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniało 104-osobowe jury. Nie przyznano nagrody Grand Pix. Rozdano natomiast siedem złotych, 31 srebrnych i 16 brązowych statuetek.

Udostępnij: Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Odpowiedzialny biznes

Raport zintegrowany Orange Polska nagrodzony

20 października 2017

Raport zintegrowany Orange Polska nagrodzony

W tym roku po raz pierwszy przygotowaliśmy raport zintegrowany. Podsumowując rok 2016 pokazaliśmy w jednym dokumencie finansowe i niefinansowe aspekty naszej działalności.

Było to dla nas duże wyzwanie. Choć raporty społeczne przygotowujemy od ponad 10 lat, a finansowe od początku funkcjonowania firmy na giełdzie, połączenie informacji dotyczących wpływu społecznego i ekologicznego oraz danych ekonomicznych i finansowych wymagało od nas sporej pracy, zaangażowania  oraz zmiany sposobu opowiadania o firmie i jej działalności.

Tym bardziej cieszy nas fakt, że nasze starania zostały docenione przez polskie i międzynarodowe gremia finansowe i inwestorskie.

The Best Annual Report

Raport zintegrowany Orange Polska został nagrodzony w konkursie „The Best Annual Report 2016″, organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków.
To konkurs na najlepszy raport roczny o najwyższej wartości użytkowej dla akcjonariuszy i inwestorów, a partnerem strategicznym konkursu jest Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Nasz raport otrzymał 3 miejsce w kategorii raportów zintegrowanych.

Finance for the Future Award

Raport Orange Polska znalazł się też w finale prestiżowego międzynarodowego konkursu „Finance for the Future Award 2017”, w kategorii promującej zintegrowane myślenie i raportowanie. Ideą konkursu jest promowanie najwyższych standardów raportowania finansowego w oparciu o ideę zrównoważonego rozwoju. Byliśmy jedynym reprezentantem z rynku Europy Środkowo – Wschodniej, który znalazł się w finale.

Raportowanie niefinansowe a zintegrowane.

Raportowanie danych niefinansowych, dotyczące wpływu firmy na środowisko, społeczeństwo, pracowników, dostawców czy respektowanie praw człowieka staje się coraz ważniejsze, a dla niektórych firm wręcz obowiązkowe. Od 2018 roku także dla firm w Polsce.

Raportowanie zintegrowane idzie krok dalej – pokazuje spójność i kompleksowość myślenia o firmie, jej modelu biznesowym i wpływie na otoczenie.

Raport Zintegrowany Orange Polska 2016 okładka

 

Udostępnij: Raport zintegrowany Orange Polska nagrodzony

Reklama

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

2 października 2017

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko nasi klienci-ojcowie.

Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę!

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Prezentacja wyróżnionych reklam „top dads” nie zmieniło przesadnie mojej opinii o reklamach, ale szersze spojrzenie na pozytywną promocję ojców i walkę ze stereotypami – jestem za. Ciekawe czy Wy zwracacie uwagę na takie aspekty naszego życia prezentowane w spotach?

 

Prócz Orange Polska Tato.Net wyróżnił jeszcze trzy inne reklamy: Mercedes-Benz, Allegro i Fundacji Mamy i Taty.

 

Udostępnij: Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

Odpowiedzialny biznes

Kluby Sportowe Orange nagrodzone!

26 czerwca 2017

Kluby Sportowe Orange nagrodzone!

Program Kluby Sportowe Orange otrzymał nagrodę w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” w kategorii społeczna odpowiedzialność biznesu.

Tworząc 100 multidyscyplinarnych klubów, otworzyliśmy furtkę do rozwoju sportowych pasji mieszkańców małych i średnich miejscowości. Każda z uczestniczących drużyn została wyposażona w niezbędne stroje, sprzęt sportowy i treningowy. Aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje Program, kluby otrzymały tablety oraz darmowy internet. Pozwala to w każdej chwili na dostęp do specjalnie stworzonej internetowej platformy z modułem grywalizacji umożliwiającym międzyklubowe zmagania, mimo setek kilometrów dzielących poszczególne drużyny. Na stronie programu regularnie pojawiają się poradniki w postaci artykułów i materiałów filmowych przygotowywane we współpracy ze sportowymi ekspertami oraz dietetykami. Na terenie klubów prowadzone są również dedykowane programy szkoleniowe organizowane przez specjalną grupę trenerską. Poprzez specjalnie przygotowane treningi zachęcamy również rodziców do aktywności fizycznej i przyłączenia się do zajęć sportowych z dziećmi.

Sieciowa rywalizacja pozwala klubowiczom na wzięcie udziału w różnorodnych wyzwaniach. Została przygotowana tak, aby jak najlepiej połączyć off-line’owe działania sportowe, aktywności prorodzinne oraz te budujące relacje z lokalnymi społecznościami z on-line’owym relacjonowaniem osiągnięć klubu i jego uczestników. To nie tylko motywacja do aktywnego trybu życia – to również świetny sposób na wzajemną naukę i czerpanie pomysłów realizowanych w innych miejscach Polski.

W program zaangażowało się pięć ikon polskiego sportu: Jerzy Dudek, Milena Radecka, Artur Siódmiak, Marcin Urbaś oraz Tomasz Jankowski. Ich odwiedziny w najaktywniejszych klubach wpłynęły pozytywnie na wzmożony udział kibiców oraz osób wspierających działania klubów.

Kluby Sportowe Orange udowadniają, że internet i pozostałe nowe media mogą wspierać i motywować do sportowego rozwoju, zamiast stanowić niewygodną alternatywę.

Kluby Sportowe Orange wraz z internetową platformę www.klubysportoweorange.pl to inicjatywa, która ma zwrócić uwagę na konieczność inwestowania w aktywność fizyczną i promowania zróżnicowanych dziedzin sportu. Dlatego jest to pierwszy w Polsce projekt, który wspiera rozwój aż pięciu dyscyplin sportowych. To również przestrzeń, gdzie aktywność fizyczna i cyfrowy świat grają w jednej drużynie.

Nagroda Golden Arrow  przyznawana jest za efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. Do konkursu zgłaszanych jest wiele programów – konkurencja jest ogromna, dlatego jeszcze bardziej jest nam miło z powodu tego wyróżnienia.
Kolaż ze zdjęć z treningów Klubów Sportowych Orange - świczące dzieci, ambasadorowie Programu

Udostępnij: Kluby Sportowe Orange nagrodzone!

Odpowiedzialny biznes

Zagłosuj na Orange Polska

21 kwietnia 2017

Zagłosuj na Orange Polska

Dziękujemy wszystkim, którzy już zagłosowali na nas w konkursie The European Business Awards. Dzięki Waszym głosom, oddanym na film Orange Polska prezentujący działania w obszarze „Środowisko & Odpowiedzialne Zarządzanie”, zdobyliśmy tytuł National Public Champion.

Teraz, jako jedyna firma z Polski, przeszliśmy do ostatniego etapu konkursu i walczymy w gronie 34 liderów europejskiego biznesu o nagrodę internautów – European Public Champion.
Jeśli chcesz nam pomóc – wystarczy wejść na stronę konkursu www.businessawardseurope.com i zagłosować na Orange Polska. Głosowanie potrwa do 27 kwietnia.

European Business Awards to największy konkurs biznesowy w Europie promujący dobre praktyki przedsiębiorstw. Do pierwszego etapu w obecnej, dziesiątej edycji konkursu zgłosiło się ponad 33 tysiące firm z 34 krajów.

Twój głos się liczy!

Udostępnij: Zagłosuj na Orange Polska

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej