Reklama

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

29 października 2019

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Uwaga! Będę się chwalić. 🙂

Podczas wczorajszej jubileuszowej XX gali SAR Effie Awards Poland, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, Orange na kartę otrzymał brązową statuetkę w kategorii Usługi za kampanię Trudna przyjaźń z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem, realizowaną wspólnie z agencją Leo Burnett i domem mediowym Initiative Media.

Ponadto Orange został zaliczony do grona dwudziestu najbardziej efektywnych komunikacyjnie firm 20-lecia, będąc jedną z najczęściej nagradzanych marek w historii polskiej edycji Effie Awards.

Siła i wyjątkowość konkursu Effie Awards polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.

W sumie podczas gali wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.  W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards nominacje uzyskały 94 kampanie w 23 kategoriach.

Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy ceniony na całym świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a w Polsce jest obecny od 1999 roku.

Jeżeli chcecie poczytać o najnowszych promocjach w Orange na kartę zajrzyjcie tutaj.

Udostępnij: Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Odpowiedzialny biznes

Ranking Odpowiedzialnych Firm – Orange Polska na podium

14 czerwca 2019

Ranking Odpowiedzialnych Firm – Orange Polska na podium

Po raz 13-ty ogłoszono Ranking Odpowiedzialnych Firm (ROF). Orange Polska zajął I miejsce w jednej z pięciu branżowych kategorii – „Usługi, handel i transport” i II miejsce w klasyfikacji ogólnej.

Startujemy w Rankingu Odpowiedzialnych Firm już od kilkunastu lat i zawsze jest to dla nas wyzwanie.

Po pierwsze dlatego, że ankieta zmienia się wraz z rozwojem idei zrównoważonego rozwoju w Polsce i rozwojem samych firm. To, co na początku było wyzwaniem, teraz staje się oczywistością i wypada z pytań rankingowych – za to pojawiają się inne pytania – o nowe modele biznesowe, circular economy czy innowacyjność.

Po drugie – przybywa firm, które wdrażają strategie społecznej odpowiedzialności, a co za tym idzie konkurencja rośnie. Łącznie w Rankingu Odpowiedzialnych Firm wzięło udział już ponad 200 firm działających na polskim rynku. Wzrasta też poziom zrozumienia tej idei – coraz więcej korporacji raportuje dane niefinansowe, myśli strategicznie o swoim wpływie na środowisko i społeczeństwo.

Cieszy nas więc, że niezmiennie znajdujemy się wysoko na skali odpowiedzialności wśród innych korporacji, które realizują Cele Zrównoważonego Rozwoju.

W naszym imieniu nagrodę w konkursie „Ranking Odpowiedzialnych Firm” odebrał Piotr Placha – Kierownik Projektu w Departamencie Strategii Korporacyjnej i Badań Rynkowych, który współpracuje z nami od wielu lat w ramach Komitetu Sterującego ds. CSR. Powołaliśmy Komitet, aby lepiej zarządzać CSR-em w całej organizacji, mieć przełożenie na rożne działy i jednostki. Spotykamy się regularnie, aby współtworzyć strategię, omawiać najważniejsze projekty, zapoznawać się z najnowszymi wyzwaniami społecznymi i trendami zrównoważonego rozwoju. To właśnie dzięki takim ludziom jak Piotr i inni nasi Koordynatorzy CSR, możemy lepiej zarządzać naszym wpływem na społeczeństwo i środowisko i motywować ludzi i organizację do zmian.

Ranking Odpoiwedizlanych Firm - Piotr Placha z nagrodami

Partnerem ROF 2019 jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Partnerem merytorycznym odpowiedzialnym za przegląd odpowiedzi jest Deloitte, zaś partnerem medialnym jest Dziennik Gazeta Prawna. Partnerem technologicznym ROF jest SMART CSR. Autorami zestawienia są profesor Bolesław Rok z Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu Akademii Leona Koźmińskiego oraz Jarosław Horodecki, redaktor.

Udostępnij: Ranking Odpowiedzialnych Firm – Orange Polska na podium

Obsługa i Relacje z Klientami

Mówisz nju mobile – myślisz fajnie

11 czerwca 2019

Mówisz nju mobile – myślisz fajnie

Powiedzieć, że komunikacja marketingowa nie jedno ma imię, to nic nie powiedzieć. Można na przykład tak: „liczba gigabajtów w ramach Limitu wydatków na transfer danych, określonego w Regulaminie planu nju podstawowy… ulega zwiększeniu, natomiast kwota, po przekroczeniu której opłata za transfer danych nie jest naliczana, nie ulega zmianie”… lub prościej: „w nju gigabajty pięknie rosną”.

 

 

To ważne rzeczy. Jak i gdzie rozmawiać z klientem? Czy tak jak lubi i rozumie, czy przez paragrafy? Tam gdzie on jest, czy tam gdzie nam wygodnie? Łatwo czy skomplikowanie. Detale? Raczej klucz do zrozumienia i sukcesu. A dlaczego o tym przy nju?

 

Okazją jest Konkurs Twórców Reklamy (KTR), gdzie nju znalazł się w trójce najlepszych kampanii zrealizowanych na platformach Facebook’a i dostał brązową statuetkę w kategorii The Best of Facebook + wyróżnienia za: branded entertainment, use of social platforms, social activations i design. Wyróżniona kampania udowodniła, że z pomocą kreatywności nawet regulamin może wyjść poza schemat i nudę.

 

 

Na Instagramie – wybrany ze względu na popularność wśród młodszej grupy klientów – nju przez kilka miesięcy publikował posty, które w prosty, obrazkowy sposób tłumaczyły zasady oferty. W ten sposób kolejne paragrafy regulaminów zostały przetłumaczone z języka prawniczego na obrazkowy. Jak się okazało nie tylko z sukcesem komunikacyjnym, ale też branżowym.

 

Udostępnij: Mówisz nju mobile – myślisz fajnie

Odpowiedzialny biznes

Złoty Listek i Zielona Żaba

17 kwietnia 2019

Złoty Listek i Zielona Żaba

Orange Polska otrzymał Złoty Listek CSR 2019 przyznawany prze tygodnik „Polityka”, Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmę doradczą Deloitte. To najwyższa kategoria rankingu, w którym ocenia się kompleksowe podeście do społecznej odpowiedzialności biznesu w obszarach zarządzania, etyki, raportowania danych niefinansowych, miejsca pracy, relacji z klientami, wpływu na środowisko czy zaangażowania społecznego. Orange Polska znalazł się wśród 13 firm, które otrzymały Złoty Listek To nasz 8. Złoty Listek.

Kompleksową ankietę o społecznej odpowiedzialności biznesu opartą na normie ISO 26 000 wypełniło w tym roku 111 firm. Białe Listki CSR trafiły do 41 firm, Srebrne do 19, a Złote do 13. Dodatkowo przyznano nagrody za dobre praktyki w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju na rzecz ochrony środowiska naturalnego.

Kilka z pytań ankiety Listków CSR dotyczy raportowania danych niefinansowych – czy firma regularnie przygotowuje raport na temat swojego wpływu społecznego, czy jest od dostępny dla interesariuszy w języku polskim, czy przygotowywany jest według powszechnie uznanych standardów raportowania i czy informacje w nim zawarte są poddawane audytowi. Na wszystkie te pytania odpowiadamy twierdząco.

Potwierdzeniem najwyższej jakości naszego podejścia do ujawniania danych na temat wpływu społecznego jest przyznana nam właśnie nagroda Green Frog Award, w konkursie Deloitte Central European Sustainability Report Award za w kategorii Najlepszy Raport Zintegrowany. Do Konkursu w tym roku zgłoszono 112 raportów z krajów Europy Środkowej, Rosji i pozostałych krajów WNP, które zwyciężyły w krajowych konkursach lokalnych.

logo Green Frog Award

Udostępnij: Złoty Listek i Zielona Żaba

Odpowiedzialny biznes

Raport Zintegrowany Orange Polska 2017 – nagrodzony

19 października 2018

Raport Zintegrowany Orange Polska 2017 – nagrodzony

Orange Polska otrzymał nagrodę za najlepszy raport zintegrowany za rok 2017 w 12. edycji Konkursu Raporty Społeczne.
Nagrodę przyznano za „przedstawienie podejścia do zarządzania i biznesu w sposób integrujący perspektywę finansową i ESG (Environment, Social, Governance), kompleksowe pokazanie ryzyk, rzetelny, dokładny i wiarygodny raport, pokazujący zarówno mocne, jak i słabsze strony organizacji, poddany zewnętrznej weryfikacji”.

Ponadto otrzymaliśmy nagrodę specjalną od Giełdy Papierów Wartościowych za utrzymywanie wysokich standardów raportowania niefinansowego i przyczynianie się do budowania wiarygodności spółek giełdowych wśród inwestorów.

Konkurs Raporty Społeczne organizowany jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Partnerami są: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Federacja Konsumentów, Giełda Papierów Wartościowych, Polska Izba Biegłych Rewidentów.

Raport Zintegrowany Orange Polska 2017 został także wyróżniony w konkursie The Best Annual Report 2017 organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków za najwyższą wartość użytkową.

Raport zintegrowany przygotowaliśmy po raz drugi, łącząc dane niefinansowe i finansowe w kompleksowe i spójne przedstawienie firmy na polskim rynku, jej roli dla gospodarki i społeczeństwa.

konkurs raporty społeczne

Udostępnij: Raport Zintegrowany Orange Polska 2017 – nagrodzony

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej