obsługa klienta

Poziom zadowolenia klientów naszym priorytetem

Prawdopodobnie większość moich kolegów z Orange żyje zaczynającymi sie jutro Orange Innovation Technology (wspominała o tym Marta). Dlatego tylko w telegraficznym skrócie chciałem Wam donieść, że dziś właśnie zakończyły się w Orange 2-dniowe warsztaty Customer Experience Management Workshop. O co chodzi? Customer Experience Management (w skrócie CEM) to taka dziedzina mająca na celu możliwie jak najepiej …

Poziom zadowolenia klientów naszym priorytetem Read More »

Dziękuję za ocenę, nagrody jadą do…

Bardzo dziękuję za szczerą ocenę naszych plusów i minusów w kontaktach z klientami. Przeczytałem wszystko dwa razy i wysłałem wielu osobom w firmie, aby także mogli poznać Wasze opinie. Wytypowanie najlepszej dziesiątki nie było łatwe, daliście wiele ciekawych i wartościowych wypowiedzi, które na pewno pomogą nam poprawiać obsługę. W mojej ocenie przyjąłem strategię, że będę zwłaszcza doceniał sposób …

Dziękuję za ocenę, nagrody jadą do… Read More »

Napiszcie, jak Was obsługujemy

Pod koniec grudnia poprosiłem o napisanie, jaka usługa, promocja i oferta najbardziej przypadła Wam do gustu, a co powinniśmy poprawić. Odzew był świetny i dał wiele do myślenia. Kilka postulatów np. nowe pakiety netowe w prepaid, czy ACR, udało się zrealizować. Teraz chętnie poczytam, jak oceniacie obsługę klientów w TP/Orange. Napiszczie szczerze, co Wam się podoba, a co boli i chętnie byście to zmienili. Nie chodzi o opisywanie o …

Napiszcie, jak Was obsługujemy Read More »

Grupa TP planuje zmiany w organizacji obsługi klientów, zarząd rozmawia ze związkami zawodowymi

Grupa TP planuje powołanie wyspecjalizowanej spółki zależnej, która zajmie się kompleksową obsługą klientów TP i Orange. Przejdzie do niej ok. 5 tys. pracowników obu firm. Władze Grupy mają świadomość, że zmiany zawsze wywołują obawy wśród pracowników, dlatego dokładają starań aby odbywały się w atmosferze spokoju i dialogu ze związkami zawodowymi. Stworzenie spółki to naturalna próba …

Grupa TP planuje zmiany w organizacji obsługi klientów, zarząd rozmawia ze związkami zawodowymi Read More »

Przyjaźni klientom

Zdarza się, że podczas spotkań ze znajomymi, słyszę narzekania na obsługę klientów w TP. Okazuje się jednak, że to przeważnie zasłyszane lub przeczytane opowieści, dotyczące najczęściej wydarzeń sprzed lat. Gdy pytam o konkrety – skargi często milkną. Niestety wciąż funkcjonuje stereotyp: TP – monopol – źle. Czy chcę powiedzieć, że jako firma jesteśmy idealni? Na pewno nie. …

Przyjaźni klientom Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.