obsługa klienta

Poziom zadowolenia klientów naszym priorytetem

Prawdopodobnie większość moich kolegów z Orange żyje zaczynającymi sie jutro Orange Innovation Technology (wspominała o tym Marta). Dlatego tylko w telegraficznym skrócie chciałem Wam donieść, że dziś właśnie zakończyły się w Orange 2-dniowe warsztaty Customer Experience Management Workshop. O co chodzi? Customer Experience Management (w skrócie CEM) to taka dziedzina mająca na celu możliwie jak najepiej …

Poziom zadowolenia klientów naszym priorytetem Read More »

Dziękuję za ocenę, nagrody jadą do…

Bardzo dziękuję za szczerą ocenę naszych plusów i minusów w kontaktach z klientami. Przeczytałem wszystko dwa razy i wysłałem wielu osobom w firmie, aby także mogli poznać Wasze opinie. Wytypowanie najlepszej dziesiątki nie było łatwe, daliście wiele ciekawych i wartościowych wypowiedzi, które na pewno pomogą nam poprawiać obsługę. W mojej ocenie przyjąłem strategię, że będę zwłaszcza doceniał sposób …

Dziękuję za ocenę, nagrody jadą do… Read More »

Napiszcie, jak Was obsługujemy

Pod koniec grudnia poprosiłem o napisanie, jaka usługa, promocja i oferta najbardziej przypadła Wam do gustu, a co powinniśmy poprawić. Odzew był świetny i dał wiele do myślenia. Kilka postulatów np. nowe pakiety netowe w prepaid, czy ACR, udało się zrealizować. Teraz chętnie poczytam, jak oceniacie obsługę klientów w TP/Orange. Napiszczie szczerze, co Wam się podoba, a co boli i chętnie byście to zmienili. Nie chodzi o opisywanie o …

Napiszcie, jak Was obsługujemy Read More »

Grupa TP planuje zmiany w organizacji obsługi klientów, zarząd rozmawia ze związkami zawodowymi

Grupa TP planuje powołanie wyspecjalizowanej spółki zależnej, która zajmie się kompleksową obsługą klientów TP i Orange. Przejdzie do niej ok. 5 tys. pracowników obu firm. Władze Grupy mają świadomość, że zmiany zawsze wywołują obawy wśród pracowników, dlatego dokładają starań aby odbywały się w atmosferze spokoju i dialogu ze związkami zawodowymi. Stworzenie spółki to naturalna próba …

Grupa TP planuje zmiany w organizacji obsługi klientów, zarząd rozmawia ze związkami zawodowymi Read More »

Przyjaźni klientom

Zdarza się, że podczas spotkań ze znajomymi, słyszę narzekania na obsługę klientów w TP. Okazuje się jednak, że to przeważnie zasłyszane lub przeczytane opowieści, dotyczące najczęściej wydarzeń sprzed lat. Gdy pytam o konkrety – skargi często milkną. Niestety wciąż funkcjonuje stereotyp: TP – monopol – źle. Czy chcę powiedzieć, że jako firma jesteśmy idealni? Na pewno nie. …

Przyjaźni klientom Read More »

Scroll to Top