Obsługa i Relacje z Klientami

III Zlot Społeczności Nasz Orange – jest nas już ponad 46 tys.

8 października 2018

III Zlot Społeczności Nasz Orange  – jest nas już ponad 46 tys.

Nieco ponad tydzień temu spotkała się śmietanka społeczności Nasz Orange. Już po raz trzeci do Miasteczka Orange zostali zaproszeni najbardziej aktywni z aktywnych i pomocni z pomocnych. Biorąc pod uwagę, że na Nasz Orange konta ma blisko 47 tys. osób, to konkurencja jest spora. Dodam tylko, że forum miesięcznie odwiedza ponad 350 000 unikatowych użytkowników

Zlot to przede wszystkim okazja do spotkania się na żywo z najbardziej zaangażowanymi członkami społeczności, dzięki którym forum „tętni” życiem i się rozwija. Nie zbrakło też ciekawych tematów – rozmawialiśmy m.in. o 5G i eSIM, cyberbezpieczeństwie w Orange, i nowym podejściu do pomysłów w Nasz Orange i ich związku z pracowniczym programem Oz.

Zlot odwiedzili tym razem także Jean-François Fallacher – prezes Orange Polska i Jolanta Dudek członkini  zarządu ds. Doświadczeń Klientów. Był czas na kilka ciepłych słów oraz proste pytanie: co możemy zmienić w naszej firmie by działało lepiej, w końcu na Nasz Orange pojawiają się one wszystkie. Kto był, ten wiedział jak to wyglądało. Kto nie był – zostaje mu obejrzenie zdjęć.

A wieczorem była integracja. Jak wiadomo: what happens in Vegas stays in Vegas, więc nie pozostaje mi nic innego jak podziękować raz jeszcze wszystkim za udział i zaprosić na www.nasz.orange.pl.

Udostępnij: III Zlot Społeczności Nasz Orange  – jest nas już ponad 46 tys.

Innowacje

Zrób przegląd swojego smartfona

16 października 2017

Zrób przegląd swojego smartfona

Cuda techniki jakim są nowe smartfony, są delikatne. Nawet bardzo. Każde uderzenie, wstrząs, czy upadek tego zminiaturyzowanego do granic możliwości dzieła sztuki może skończyć się bardzo źle. Podobnie może być z oprogramowaniem – tutaj także mały błąd może się przełożyć na większe problemy w przyszłości. Dlatego warto się pochylić nawet na tymi drobnostkami, by nasz smartfon nie trafił do szuflady, gdzie ostatecznie dokona żywota.

To, że warto pochylić się jego dobrostanem już wiemy. Jednak, nie warto wysyłać go do autoryzowanego serwisu, gdy tylko pojawią się pierwsze oznaki, że coś nie działa. Mam dla Was inny, lepszy pomysł, który pozwoli zorientować się w sytuacji znacznie szybciej, oszczędzając sobie czasu i rozłąki ze smartfonem.

Nie, nie jest nim naukowiec w białym kitlu, którego widźcie na zdjęciu 😉

Aplikacja lepsza niż stacja diagnostyczna

Ów lepszy pomysł, to testy, które ruszają w kilku naszych salonach. Cały proces jest bardzo prosty – zaczyna się od tego, że przychodzicie do salonu, a my instalujemy Wam specjalną aplikację dostarczoną przez firmę Pervacio. Robi ona rozbudowany „przegląd techniczny smartfona”. Sprawdza między innymi moduły GPS, Bluetooth, NFC, system operacyjny, a także kilka naście innych podzespołów. Po wszystkim aplikacja jest odinstalowywania, a Wy dostajecie raport, podobny do tego poniżej. Obsługuje ona zdecydowaną większość smartfonów – urządzenia z Androidem i iOS, choć wyłączając smartwatche czy też sprzęt do VR.

Zrób przegląd swojego smartfona z aplikacją Pervacio

Cały proces nie wychwyci jednak problemów związanych z uszkodzeniem mechanicznym – zalaniem, uszkodzonym wyświetlaczem itp. Jednak z takich uszkodzeń najczęściej doskonale zdajemy sobie sprawę. Możemy także zawsze zabezpieczyć się przed nim wybierając Orange Smart Care.

Wracając do tematu – czyli naszej diagnostyki. Nawet taka wydawałoby się – nieprofesjonalna analiza pozwala wbrew pozorom odsiać i naprawić sporo urządzeń, które w innym przypadku trafiłby do autoryzowanych serwisów. Drugą korzyścią jest także pełniejsza wiedza o skali uszkodzeń, przekładająca się na szybszą diagnostykę w serwisie, jeśli urządzenie jest już w stanie, który tego wymaga.

Aplikacja daje także możliwość przeniesienia danych pomiędzy dwoma telefonami. Przydaje się, gdy trzeba oddać nasz smartfon do serwisu lub gdy kupujemy nowy.

Oto lista salonów, w których można zrobić przegląd swojego smartfona:

  • Smart Store Orange na Pańskiej w Warszawie
  • Salon Orange w Galerii Mokotów w Warszawie
  • Salon Orange w Centrum Handlowym „Krewetka” w Gdańsku
  • Salon Orange przy ulicy Piłsudskiego 22 w Krakowie
  • Salon Orange przy ulicy Narutowicza 24/26 w Lublinie.

Udostępnij: Zrób przegląd swojego smartfona

Obsługa i Relacje z Klientami

Ochrona urządzeń domowych podczas burz

6 lipca 2017

Ochrona urządzeń domowych podczas burz

Zawitało do nas lato. Jedna z najbardziej kochanych i wyczekiwanych pór roku. Chcę poruszyć temat, o którym warto żebyśmy, szczególnie pamiętali w tym okresie. Chodzi o ochronę urządzeń domowych podczas burz. Zbytnia niefrasobliwość może doprowadzić do niedostępności usług i niepotrzebnych kłopotów. O skali i sile tego zjawiska możemy się przekonać też w tym roku, gdy przez cały kraj przechodzą, groźne burze. Rokrocznie uczulamy Was na zagrożenia na jakie narażone są urządzenia domowe w trakcie burz, i co zrobić, aby ich uniknąć.

Lato, to okres, w którym burze występują najczęściej. Z naukowego punktu widzenia – burze to intensywne opady deszczu lub deszczu i gradu, którym towarzyszą pioruny. Powstające w wyniku zderzenia się ciepłych i zimnych mas powietrza. W chmurach tworzy się silny prąd, który powoduje pocieranie się o siebie występujących w chmurach cząstek. W wyniku tego pocierania powstają ładunki elektryczne. W momencie, gdy następuje ich wyładowanie, ładunki te docierają do ziemi w postaci pioruna.

Jak chronić swój modem, dekoder, TV lub komputer podczas burzy? Przede wszystkim należy je odłączyć od wszystkich źródeł zasilania. Czyli wszelkiego rodzaju sieci elektrycznej i instalacji przewodowych (np. instalacji antenowych, telekomunikacyjnych, sieci internetowych, TV kablowej), aby nie były narażone na wyładowania atmosferyczne. Dlatego przed wyjściem z domu, czy przed pójściem spać, warto pamiętać o wykonaniu kilku prostych czynności.

W przypadku dekodera należy też odłączyć przewód łączący go z anteną satelitarną i naziemną. Podobnie postępujemy z TV. A w przypadku modemu i komputera trzeba oba urządzenia odłączyć również od kabli linii telefonicznej. Jeżeli komputer jest wyposażony w kartę telewizyjną to także od anteny zewnętrznej. W ten sposób zwiększamy szansę na ochronę swojego sprzęt przed uszkodzeniem. Potem oczywiście nie zapomnijcie podłączyć wszystkiego z powrotem. W razie potrzeby możecie zrestartować modem i dekoder, czyli wyłączyć zasilanie z tyłu obudowy, odczekać 5 sekund … włączyć ponownie, i na nowo cieszyć się swoimi działającymi usługami. Jeśli jednak nie zadbaliście wystarczająco o ochronę urządzeń i po burzy nie możecie z nich korzystać. Skontaktujcie się z nami, przeprowadzimy diagnostykę, a w razie potrzeby nasze służby techniczne przyjdą Wam z pomocą, przy okazji wręczając materiał informacyjny. Podobnie jak w latach ubiegłych w SMS-ach będziemy Was informować o zbliżającej się burzy w waszej okolicy. Zachęcam też do obejrzenia filmu Orange Ekspert, w którym możecie zobaczyć jak skutecznie chronić swój sprzęt. Więcej przydatnych porad znajdziecie też na naszej stronie www.orange.pl/burze.

Życzę Wam i sobie samych słonecznych dni tego lata. Gdyby jednak na horyzoncie pojawiły się burze, zapewnijcie bezpieczeństwo sobie i swoim urządzeniom.

Udostępnij: Ochrona urządzeń domowych podczas burz

Obsługa i Relacje z Klientami

Rosiu „po stronie klienta” na wyborcza.biz

7 czerwca 2017

Rosiu „po stronie klienta” na wyborcza.biz

Piotrek Domański

Michał Rosiak to strasznie skromny facet. Pewnie dlatego nie pochwalił się, że jutro w będzie pełnił dyżur redakcyjny w Gazecie Wyborczej, odpowiadając na pytania czytelników o bezpieczeństwo w sieci, w tym bezpieczeństwo dzieci. Czyli na tematy, o których na co dzień pisze na blogu. Ale ja nie mam takich oporów i o wszystkim napiszę 😉

Swoją drogą Po stronie klienta” to bardzo fajny cykl, w którym dziennikarze i specjaliści, między innymi z Orange opowiadają na pytania czytelników piszących i dzwoniących do studia. Na koniec z odpowiedzi na najważniejsze pytania powstaje fajny, poradnikowy tekst. Ostatnim była rozmowa z Przemysławem Frańczakiem, który mówił o płatnościach w internecie. Były też inne, a wszystkie znajdziecie na stronie akcji.

Jeżeli chcielibyście porozmawiać z Michałem, jutro w godzinach 13-15 zadzwońcie pod numer (22) 444 40 54 lub wyślijcie maila na adres interwencje@wyborcza.biz.

Udostępnij: Rosiu „po stronie klienta” na wyborcza.biz

Obsługa i Relacje z Klientami

Orange Friends – szybka pomoc techniczna w Warszawie, Krakowie i Rzeszowie

15 maja 2017

Orange Friends – szybka pomoc techniczna w Warszawie, Krakowie i Rzeszowie

Regina Jabczyńska

Ostatnio informowaliśmy Was, a w lutym pisaliśmy na blogu, że startujemy na polskim rynku telekomunikacyjnym z zupełnie nową inicjatywą. Orange Friends, bo o nich tutaj mowa, to platforma społecznościowa, dzięki której możecie zaoferować swoją pomoc techniczną lub z takiej pomocy skorzystać. Według mnie pomysły uszyty na miarę naszych czasów. Lubimy się, bowiem otaczać nowoczesnymi technologiami, ale niekiedy natrafiamy na przeszkody, które nas przerastają. I nawet nie wiemy, że sąsiad za ścianą mógłby nam pomóc, albo po prostu nie chcemy mieć przysłowiowych „długów wdzięczności”. Dlatego społeczność Orange Friends, to bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie – łączy tych, którzy mają konkretną potrzebę, z tymi, którzy mogą szybko ją zaspokoić. I wszystko odbywa się na jasno określonych zasadach.

Więc jeśli masz w sobie chęć pomagania innym w różnego rodzaju technicznych tematach np. skonfigurowaniu e-maila w smartfonie, zainstalowaniu dodatkowej aplikacji lub podłączeniu dekodera TV, to nie zwlekaj i zarejestruj się na www.mila.com/orange/friends. Warto, bo nie tylko możesz robić rzeczy, które sprawiają Ci frajdę, ale jednocześnie dodatkowo zarobić. A jeśli należysz do tych, którzy potrzebują raczej wsparcia w tych kwestiach, to możesz z takiej pomocy skorzystać odwiedzając stronę www.mila.com/orange/1. Praktycznie wygląda to tak, że na stronie opisujesz, jakiego rodzaju wsparcia potrzebujesz. Twoje zgłoszenie otrzymuje Friends znajdujący się w okolicy. Jak tylko zadzwoni do Ciebie możecie ustalić gdzie i kiedy się spotkacie oraz ile ta usługa będzie Cię kosztować.

Obecnie w Warszawie, a od tego miesiąca również w Krakowie i Rzeszowie – działa 105 Orange Friends, ale to dopiero początek. Zachęcam Was do budowania społeczności Orange Friends i wzajemnego pomagania sobie w technicznych sprawach. Tak, aby korzystanie z nowych technologii mogło być dla każdego z nas łatwe, szybkie i przyjemne ;-).

Udostępnij: Orange Friends – szybka pomoc techniczna w Warszawie, Krakowie i Rzeszowie

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej