
Wczoraj po konferencji dla mediów pojawiło się sporo pytań dotyczących nowej oferty. Dlatego postanowiłem na szybko wrzucić Wam zbiór odpowiedzi, których na bieżąco udzielałem na Twitterze oraz na te, które przykuły moją uwagę na portalach branżowych. Wkrótce ruszy strona internetowa aplikacji gdzie znajdziecie więcej użytecznej wiedzy.
1. Czy w skład Music Pass wchodzi Spotify.
Tak, Spotify jest Music Pass od startu oferty.
2. Czy w przypadku Flex trzeba rejestrować kartę jak w ofertach prepaid?
Rejestracja odbywa się w aplikacji poprzez zeskanowanie dowodu oraz zrobienie selfie. Po potwierdzeniu rejestracji, zdjęcia nie są przechowywane.
3. Kiedy można przenieść się z abonamentu do Orange Flex?
Na 6 miesięcy przed końcem umowy. Umowa zostaje rozwiązana bez kary umownej. Wystarczy potwierdzenie numerem PESEL w aplikacji, nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tym, co masz.
4. Kiedy można przenieść się z prepaid Orange do Orange Flex?
W dowolnym momencie. Wystarczy potwierdzenie numerem PESEL w aplikacji, nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tym, co masz.
5. Czy mogę przenieść się z nju mobile?
Tak, dokładnie tak samo jak w przypadku ofert Orange prepaid.
6. Czy po przeniesieniu z Orange na kartę lub abonamentu wiąże się z wymianą karty SIM?
Nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tej, co masz. Jeśli masz eSIM, to też nie musisz instalować nowego.
7. Czy w Orange Flex jest eSIM?
Możecie korzystać z eSIM jako karty głównej – wgrać w iPhone Xs, iPhone Xr czy iPhone Xs Max. Pracujemy nad udostępnieniem usługi analogicznej do „Ekstra karta eSIM”, która pozwoli na wgranie eSIM do Apple Watch.
8. Czy w Video Pass wprowadzone będzie ograniczenie jakości oglądanych materiałów np. na Youtube?
W ramach Video Pass nie ma ograniczeń prędkości.
9.Czy są jakiekolwiek opłaty aktywacyjne przy przenoszeniu do Orange Flex?
NIE zapłacicie za a) aktywację, b) kartę SIM, c) kuriera d) cokolwiek innego przy przenoszeniu, co nie przyszło mi do głowy.
10. Jaki będzie lejek transmisji po zużyciu pakietu danych?
64 kb/s
11. Czy będzie można w aplikacji na jednym telefonie obsługiwać więcej numerów?
Tak, jest to możliwe. Jeżeli będziemy chcieli coś zrobić na innym koncie, trzeba się przelogować.
[Aktualizacja 29.11.2019]
We Flex pojawił się także możliwość dodawania kilku numerów w ramach „Rodziny”. Przeczytacie to tym w tekście Rodzina w stylu Orange Flex. Nowe funkcjonalności i plany od 15 zł.
12. Czy z Orange Flex mogą korzystać firmy?
Nie, Orange Flex to oferta dla klientów indywidualnych. Ale nie powiedzieliśmy ostatniego słowa 😉
13. Czy w Orange Flex płaci się za usługi w roamingu?
Podobnie, jak w abonamencie Orange w roamingu nie ma opłat poza tymi, które wynikają ze zbyt długiego przebywania za granicą, Chodzi o zasady Fair Use Policy.
14. Jak rozliczane będzie przejście na niższy pakiet?
Z rozpoczęciem kolejnego cyklu aktywuje się niższy pakiet i niższa opłata.
15. Czy działa zawieszenie połączenia, oczekiwanie na połączenie, telekonferencja?
Zawieszenie połączenia i połączenie oczekujące działają. Telekonferencji nie wspieramy w Orange Flex.
16. Czy dokupienie GB (1, 5, 10) zwiększa pakiet w UE?
Nie zwiększa. Mamy dodatkowe pakiety GB w roamingu w dobrych cenach. Natomiast aktywacja Video Pass zwiększa pakiet GB w Unii Europejskiej
17. Jak wygląda kwestia przejścia z nju przy dwóch numerach?
Każdą kartę należy zarejestrować na oddzielne loginy i przenieść normalnie, bez konieczności wymiany karty SIM.
18. Czy VoLTE i WiFi Calling działa w Flex?
Działa i w kraju i poza jego granicami.
19. Czym „skutkuje” zerwanie umowy w Flex w czasie okresu rozliczeniowego? Procentowo oddajecie zadeklarowana kwotę? Czy jest jakiś miesięczny okres rezygnacji?
Możesz zrezygnować z oferty Flex kiedy chcesz w trakcie swojego cyklu. Usługa będzie ważna do końca okresu rozliczeniowego, a następnie Plan zostanie wyłączony. Nie ma okresu wypowiedzenia. Po rezygnacji z Planu przez 6 miesięcy trzymamy dla Ciebie numer i może do nas wrócić kiedy chcesz przywracając swój Plan.
Jeżeli pojawią się kolejne, nietypowe będziemy na nie odpowiadać. Ale zajrzyjcie najpierw na stronę flex.orange.pl.
P.S. Zaszło sporo zmian w ofercie Orange Flex – dzięki Waszym sugestiom. Zajrzyjcie do tekstu „Klienci zmieniają Orange Flex. Nowe plany i więcej GB, czyli #chceszmasz”.