orange

Oświadczenie Telekomunikacji Polskiej w sprawie wszczęcia przez UKE postępowania zmierzającego do separacji funkcjonalnej TP

Telekomunikacja Polska spodziewała się takiej decyzji UKE i nie jest nią zaskoczona. Regulator od wielu miesięcy w mediach zapowiadał taką decyzję i podejmował liczne działania, które miały na celu jej uzasadnienie. Obecnie nastąpiło jedynie medialne apogeum. Zwracamy uwagę, że dziś regulator nie podjął decyzji o podziale TP, a jedynie rozpoczął postępowanie, które długo potrwa i …

Oświadczenie Telekomunikacji Polskiej w sprawie wszczęcia przez UKE postępowania zmierzającego do separacji funkcjonalnej TP Read More »

TP w trójce najcenniejszych polskich marek

Telekomunikacja Polska jest trzecią, najcenniejszą polską marką – ocenia najbardziej opiniotwórczy krajowy ranking MARQA 2008, opublikowany dziś przez dziennik „Rzeczpospolita”. Ranking Najcenniejszych Polskich Marek wycenia wartość marki TP na 2,2 mld zł. Jest ona liderem wśród firm telekomunikacyjnych, wyprzedziła m.in. marki operatorów komórkowych Era (6), Plus (8) oraz Dialog (77) i Netię (113). Siła marki …

TP w trójce najcenniejszych polskich marek Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.