Odpowiedzialny biznes

Prelegenci czyli co oni wiedzą o modzie

17 września 2013

Prelegenci czyli co oni wiedzą o modzie

Prowadzący i prelegenci to osoby doskonale znane w blogosferze / vlogosferze modowej (i nie tylko;), ich zawodowe „życiorysy” przedstawiamy raczej proforma 😉

 

80fa8c4df710b27f6a8028cd5175b990f3d

Joanna Glogaza
Od 2008 roku prowadzi bloga Style Digger (styledigger.com), gdzie pisze o rozsądnej, odpowiedzialnej modzie, podróżach i stylu życia „slow”. Przeciera szlaki w polskiej branży prognozowania trendów, nie rozstaje się z aparatem, a podróże małe i duże są u niej na porządku dziennym. Świeżo upieczona absolwentka londyńskiej uczelni, przeprowadza się właśnie do Warszawy i zabiera za odkrywanie jej mniej znanych twarzy.

 

233c92d51966c5c0877b4ee82484164a050
Eliza Wydrych
21 letnia studentka psychologii. Od sześciu lat pracuje w e-biznesie a od 3 prowadzi jednego najpoczytniejszych modowych blogów w Polsce. Blog miał być wirtualnym, prywatnym pamiętnikiem, a przekształcił się w stronę,  która miesięcznie generuje ponad 120 tysięcy wizyt miesięcznie. Moda to pasja, a blog daje możliwość spełniania się w niej.

 

10eabea026456be20ccac34c530c9b03547

Barbara Celejowska
Prawnik specjalizujący się w zagadnieniach prawnych dotyczących nowych mediów. Liczne doświadczenia zdobyte podczas wypracowywania kompromisów w cyberprzestrzeni sprawiły, że dziś uważa siebie za mediatora w wojnie prawa z wolnym Internetem. Stara się ocieplić wizerunek prawnika poprzez przybliżanie cyberrodakom litery prawa w przystępny sposób. Wierzy w rosnącą potęgę Internetu, do którego systematycznie przenosi się coraz więcej ludzkiej aktywności życiowej. Uważa, że bezpieczeństwo funkcjonowania w sieci generuje potrzebę zmiany  postawy Internautów, którzy powinni być świadomi własnych praw, oraz możliwości ich ochrony.
Redaguje bloga eksperckiego w ramach New Media Law (newmedialaw.pl/blog-prawo-i-technologia), w którym aktywnie śledzi praktykę stosowania prawa w Internecie. Absolwentka wydziału prawa i administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, ukończyła aplikację adwokacką, oraz zdała egzamin adwokacki w Warszawie.

 

2b4cac577ee23f35cba1bed8a0d5b599b31

Michał Zaczyński
Dziennikarz, felietonista. Zastępca redaktora naczelnego “Fashion Magazine”. W latach 2007-2012 publicysta i szef działu Styl tygodnika “Newsweek Polska”, wcześniej związany z “Wprost” i “Życiem Warszawy”.
Juror konkursów “Warsaw Fashion Street”, “Off Fashion”, “Re-Act”, “Cracow Fashion Awards”, członek rady programowej łódzkiego Fashion Week Poland. Publikował m.in. w “Viva Moda!”, “Elle”, “Sukcesie”, “Logo”, “Modzie Męskiej”, “Coachingu”, “Gazecie Wyborczej”.
Autor bloga: michalzaczynski.com.”

e87b03126c622caadfbf753a5a66363e35e

Paweł Opydo
Bloguje od jakichś 7 lat pod różnymi szyldami, obecnie na Zombie Samurai – blogu, którego nazwa, jak sam przyznaje, nie ma sensu. W dzień pracuję nad projektem Ding.pl w portalu Interia.pl, po godzinach robi takie rzeczy jak ReadingList.pl albo FromKRK.pl.
Jest przekonany, że jego blog jest najładniejszy w Polsce. Regularnie pisze i mówi wokoło co zrobić, aby blogi były ładniejsze, dzięki czemu dorobił się łatki hejtera. Sam się za takiego nie uważa. Więcej jego mądrości możecie przeczytać na fb.com/pOpydo.

830bed2f6a96a2139b15f6403eac798ba41

Magdalena Rozenfeld
Projektantka i wykładowczyni zasad projektowania ubioru na Akademii Sztuk Pięknych. Tajniki mody ma w małym palcu. Na co dzień zajmuje się projektowaniem ubioru, reżyseruje pokazy mody, pracuje jak stylista i pisze doktorat z kreowania wizerunku. Od 2000 roku zdobywa doświadczenie zawodowe w firmach odzieżowych. Kolekcje które współtworzyła sprzedawane były na rynku krajowym i zagranicznym, prezentowane na międzynarodowych targach w Dusseldorfie i Moskwie oraz w showroomach w Brukseli i Monachium. W swoim dorobku zawodowym ma kilkadziesiąt wystylizowanych sesji zdjęciowych oraz pokazów mody.
Spełnia się w pracy organizacyjnej i zespołowej reżyserując pokazy mody. Od wielu lat współpracuję przy Fashion Philosphy Fashion Week Poland.

 

5e2b622b976e728795b1c7407cb1e2b2828

Łukasz Ziętek
Fotograf, który stawia na zdecydowane środki wyrazu, naturalność i prostotę. Fascynuje go ulotność chwili. Jest znany z tego, że udaje mu się zdzierać maski i stereotypy z postaci show-biznesu. Dlatego portrety i edytoriale jego autorstwa kipią energią i świeżością. W swoich pracach często wykorzystuje elementy architektury i designu, zwykle zwrócone w stronę minimalizmu i czystości formy. Lifestyle’owa fotografia nie jest dla niego trendem, tylko sensownym rozwiązaniem. Sesje zdjęciowe Ziętka wykonane dla takich projektantów jak Michał Szulc czy Jagoda Piekarska wzniosły sposób prezentacji kolekcji polskich projektantów na poziom światowy. W swoich produkcjach video stara się maksymalnie wykorzystać potencjał osób, z którymi pracuje, mając świadomość, jak duży wpływ na efekt finalny ma również muzyka.
Lookbook video Turn the Lights Off, który stworzył dla Michała Szulca, został wyróżniony przez jury konkursu Złote Orły 2010. Jego projekty artystyczne były wystawione m.in. w Galerii Kordegarda (Warszawa, 2011) oraz podczas Festiwalu Tauron Nowa Muzyka 2011 (Katowice). Na stałe współpracuje z najważniejszymi magazynami modowymi i lifestyle’owymi, fotografował dla: Twój Styl, Elle, Fashion, InStyle, Pani, Sukces, Gala, Viva!, Viva! Moda, Glamour, Joy, Hot, Machina, K Mag, Vice, Exklusiv, Chaos (US) a sesja jego Numbers została opublikowana przez prestiżowy magazyn internetowy theones2watch.com. Jest autorem wielu kampanii wizerunkowych takich marek jak: Monnari, Cropp, Moskova, Misbehave, Turbokolor, Syndrom, Troll, Creme Cycles, Chivas Regal, Era Gsm, Nike, Play Mobile, Samsung, TVN czy Snickers. Współpracował z wytwórniami Universal Music i EMI Music. Łukasz Ziętek jest reprezentowany przez agencję SHOOTME photographers & production

 

Pełny program znajdziecie tutaj.

Udostępnij: Prelegenci czyli co oni wiedzą o modzie

Odpowiedzialny biznes

Program OBT look – czyli kto, kiedy i o czym

16 września 2013

Program OBT look – czyli kto, kiedy i o czym

Minuta po minucie, czyli kto i o której prowadzi panel i warsztaty na których warto być na Orange Blog look.

13.00 – 13.05 – Powitanie

13.05 – 13.35 – Jak zmienia się blogowanie? – blogi modowe dziś i jutro
Style Digger/ Joanna Glogaza

13.40 – 14.10 – 10 złotych zasad współpracy blogera modowego z marką
Fashionelka / Eliza Wydrych-Strzelecka

14.10 – 14.50 – Lunch

922af4d240d59d4c734f6adb1d9e701caaf
14.50 – 15.20 – Kilka rzeczowych słów na temat pisania o modzie
Michał Zaczyński – dziennikarz modowy

15.20 – 15.50 – Prawo w Internetach – jak bezpiecznie blogować o modzie
Mecenas Barbara Celejowska

15.50 – 16.20 – Redesign bloga. Blog modowy na wybiegu
ZombieSamurai / Paweł Opydo

16.25 – 16.55 – przerwa kawowa

17.00 – 18.00
warsztat I: Przykazania profesjonalnych zdjęć modowych
Łukasz Ziętek
warsztat II: 12 typów kobiecej sylwetki i co z tego wynika?
Magdalena Rozenfeld, projektantka, reżyser pokazów mody

18.05 – Networking

Wydarzenie poprowadzą:
Lekkostronniczy: Włodek Markowicz i Karol Paciorek

Więcej o prelegentach tutaj.

Udostępnij: Program OBT look – czyli kto, kiedy i o czym

Odpowiedzialny biznes

Prelegenci i ich bardzo duże kartony

9 lipca 2013

Prelegenci i ich bardzo duże kartony

Tutaj w jednym miejscu znajdziecie zdjęcia prelegentów i ich kartonów dotyczących OBTs.

8d93420f31dd1bb86593e5c0d84ca93913e a38a8ab0e7f069cb43d107ae92497efa029 a48321d6625e974845042e587ecd2d54272 ac966edd7ce89144fdb8fbccae02ac661ea e31d283653fee4df40894f1073b22307dea

 

 

 

 

Udostępnij: Prelegenci i ich bardzo duże kartony

Odpowiedzialny biznes

Prelegenci czyli co oni wiedzą o internetach

9 lipca 2013

Prelegenci czyli co oni wiedzą o internetach

Prowadzący i prelegenci to osoby doskonale znane w blogosferze / vlogosferze, ich zawodowe „życiorysy” przedstawiamy raczej proforma 😉

Michał Górecki

e15deead827f15a6e541d7206a3bcbcd0f4

Trener, bloger, przedsiębiorca. Do stycznia 2013 strateg w Agencji Reklamowej Heureka, bloger. W branży reklamowej od kilku lat, w Heurece zajmował się przede wszystkim strategiami socialmediowymi oraz nowym biznesem. Tworzył strategię obecności w mediach społecznościowych dla takich marek jak Colgate, Żywiec-Zdrój, Berlinki, Brita, czy Atlas. Osobiście nadzorował projekty dla m. in.: Wilkinson, Orange, Philips, Nivea, czy Playboy. Jego publikacje dotyczące mediów cyfrowych pojawiały się w prasie (Brief, MMP), na blogach branżowych i serwisach takich jak gazeta.pl.
Pasjonat komunikacji międzyludzkiej, nowych technologii i mediów. Prowadził liczne zajęcia dotyczące marketingu i promocji w organizacji pozarządowych. Od 2 lat wspólnie z Proto.pl, prowadzi regularne szkolenia z zakresu kształtowania wizerunku w mediach społecznościowych, budowy strategii a także warsztaty praktyczne z tego zakresu.
Właściciel sklepu internetowego koszulkowo.com.
Natalia Hatalska

2a89a7e8adbf0d7839434dd597b9acf0961

Ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. W latach 2005-2009 kierownik działu komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet.
Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Juror w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands.
Członek Creative Communication Cluster. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Felietonistka magazynu Sukces. Autorka bloga poświęconego reklamie hatalska.com uznawanego za jeden z 10 najbardziej wpływowych blogów w Polsce. Wykłada w SGH w Warszawie, na UG oraz w SWPS.
Bartosz Idzikowski

abcdc698ae6a476d38d055d76749c3572bc
Dzień zaczyna od czarnej kawy i zebrania graficznych inspiracji. Później wciela w życie regułę 10000 godzin Malcolma Gladwella jako partner i webdesigner w agencji interaktywnej WhyBlack. Przyznaje się do pracoholizmu. Nie pracuje z przymusu. Praca to efekt jego zamiłowań i pasji. Współtworzy bloga studiumprzypadku.com, walczy z trollami, hejterami i głupotą w sieci, przy pomocy rzepazpaździerzem.natemat.pl. Przyznaje się do 50% udziałów w wydarzeniu o nazwie Pogaduchy Blogerów.
Tomasz Kudła

3eaa272e45ea913126929e964814276d27c

Za swoich bliskich przyjaciół uważa sarkazm i ironię. Potrafi odróżnić Bauhaus od De Stijl i Eamesa od Jacobsena. Nie musi pracować, bo 24/7 robi rzeczy, które lubi. Nie przepada za gołą babą w reklamie i zdaniem: “Inaczej się nie da”. Na co dzień stara się pokazywać, że się da, w tekstach pisanych na studiumprzypadku.com – blogu o komunikacji w nowych mediach, nagrodzonym w konkursie Blog Day 2012. Głupotę stara się krytykować, a mądrość chwalić na rzepazpaździerzem.natemat.pl. Przyznaję sie do 50% udziałów w wydarzeniu o nazwie Pogaduchy Blogerów.
Beata Marek

96da350c2c3efd9035a0f2c095b3840c8b6

Specjalizuje się w prawie nowych technologii ze szczególnym uwzględnieniem prawa IT, prawa własności intelektualnej, ochrony danych osobowych i tajemnic prawnie chronionych oraz prawa kontraktowego. Posiada ponad 4-letnie doświadczenie m.in. w obszarze cyberprzestępczosci, cyberzagrożeń oraz bezpieczeństwa informacji. Zajmuje się przede wszystkim szacowaniem ryzyka prawnego (ocena zgodności) oraz obsługą prawną projektów jak i całych spółek z sektora Technologii, Mediów i Telekomunikacji.
Aktywnie działa w ISSA Polska – Stowarzyszeniu do spraw Bezpieczeństwa Systemów Informacyjnych, Cloud Security Alliance Polska, Fundacji Bezpieczna Cyberprzestrzeń, a także International Cyber Threat Task Force. Redaktor Naczelna kwartalnika naukowego „Przegląd Prawa Technologii Informacyjnych. ICT Law Review”.
Jest także autorką bloga dla przedsiębiorców i programistów – cyberlaw.pl

 

Paweł Opydo

034655674bcbd8a618eee16286c3e5696b0

Bloguje od jakichś 7 lat pod różnymi szyldami, obecnie na Zombie Samurai – blogu, którego nazwa, jak sam przyznaje, nie ma sensu. W dzień pracuję nad projektem Ding.pl w portalu Interia.pl, po godzinach robi takie rzeczy jak ReadingList.pl albo FromKRK.pl.
Jest przekonany, że jego blog jest najładniejszy w Polsce. Regularnie pisze i mówi wokoło co zrobić, aby blogi były ładniejsze, dzięki czemu dorobił się łatki hejtera. Sam się za takiego nie uważa. Więcej jego mądrości możecie przeczytać na fb.com/pOpydo.
Michał Sadowski

3755b6e433558e9f2fa10dd0313689fbb5d

Pomysłodawca i Prezes Zarządu Brand24. Przedsiębiorca internetowy z 10-letnim doświadczeniem. Współtwórca popularnych polskich serwisów odwiedzanych każdego miesiąca przez ponad 2 miliony internautów. Wybrany najlepszym polskim przedsiębiorcą internetowym w międzynarodowym konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Prelegent na największych polskich imprezach branżowych takich jak Kongres Dyrektorów Marketingu, Interent Beta, Social Media Day, czy Blog Forum Gdańsk. Mentor cyklu imprez Startup Weekend oraz w Inkubatorze Naszej Klasy. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. Autor bestselerowej książki „Rewolucja Social Media”, sprzedanej w nakładzie kilku tysięcy sztuk i wydanej przez Helion/OnePress. Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.

Kacper Szczepanowski

94adabc5eaec24193b8b82e201ea42617ee

Digital Marketing Manager @ Wunderman (Y&R Brands). Odpowiedzialny za strategie klientów agencji w nowych mediach ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe, mobile i wideo. Trochę geek, bywa obcesowy, zazwyczaj w dobrej wierze.

Paweł Tkaczyk

da7de3553496a41c97725a814042d7ec6a5

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Karol Wnukiewicz

a8a8c3e77088495a8376a30d8de374d85c5

Absolwent studiów magisterskich kierunku Informatyka na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Ukończył także Blekinge Tekniska Högskola w Szwecji, gdzie zdobył tytuł Master of Science na kierunku Software Engineering. Od 11 lat związany z branżą internetową. Dyrektor ds. technicznych Grupa Pino Sp. z o.o. Współtwórca i założyciel takich serwisów jak Brand24.pl, Patrz.pl, Sfera-Finansow.pl, Endorsio.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Livesite.pl i innych. Z wykształcenia i zamiłowania programista i projektant aplikacji internetowych. Czynnie uprawia koszykówkę, snowboard, od niedawna raczkuje w surfingu, a we wrześniu 2013 planuje przebiec wrocławski maraton.

Udostępnij: Prelegenci czyli co oni wiedzą o internetach

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej