raport

Dropss w oczekiwaniu na uwolnienie internetu

Niedawno Komisja Europejska opublikowała sprawozdanie dotyczące rynku telekomunikacyjnego i kwestii regulacyjnych za lata 2012–2013. Cały dokument możecie przejrzeć tutaj. Jednak z mojego punktu widzenia najciekawsza jest część raportu dotycząca Polski. Jesteśmy pod koniec stawki krajów UE (26 pozycja), jeśli chodzi o penetrację szybkim, stacjonarnym internetem. Słabo wyglądamy w inwestycjach w światłowody. Za to nie mamy …

Dropss w oczekiwaniu na uwolnienie internetu Read More »

Dzieci w sieci – wyniki badania

Co dzieci robią w sieci? Większość rodziców jest przekonanych, że wie jak odpowiedzieć na to pytanie – tymczasem wyniki naszych badań pokazują co innego. Dzieci korzystają z Internetu dłużej i niekoniecznie w domu, jak sądzą rodzice. 3/4 dzieci przyznaje, że korzysta z sieci w dużum stopniu poza domem, a tylko co siódmy rodzic ma tego …

Dzieci w sieci – wyniki badania Read More »

Facebook, porno i zakupy

Trochę się przeraziłem. Rzuciłem dziś okiem na badania Kaspersky’ego o zachowaniach dzieci w internecie, opublikowane na początku czerwca, które wydobyłem z czeluści aplikacji Pocket, szukając tematów na dzisiejszy wpis. Niemal 17% niepełnoletnich szukało w sieci… pornografii. Nawet biorąc pod uwagę, że mówimy o niereprezentatywnej próbce, szczęka i tak opada. Trzeba oczywiście wziąć pod uwagę, że …

Facebook, porno i zakupy Read More »

Jesteśmy w raporcie NowegoMarketingu i IRC

Chodząc po internecie i przeglądając różne blogi i strony natrafiłam na raport najpopularniejszych marek na YouTube w Polsce – przygotowany przez NowyMarketing i IRC. Pod lupę zostały wzięte m.in. najpopularniejsze: rodzaje kanałów, branże, niemarkowe społeczności i kanały marek. Jak się okazało Serce i Rozum znalazło się w pierwszej trójce. Sami zobaczcie jak to wygląda.

Antyweb nas ocenił

Przeszukując internet w poszukiwaniu informacji do kwietniowego podsumowania Webmagla (efekt już w przyszłym tygodniu) natrafiłem na „raport” przygotowany przez Antyweb.pl oceniający działania firm w internecie. Na pierwszy ogień poszli operatorzy telekomunikacyjni. Antyweb ocenia strony www, profile na Facebooku, kanał na Youtube, aplikacje mobilne i oczywiście blogi. Jak się okazało nasz zdecydowanie wygrał: „Trzeba  jednak w …

Antyweb nas ocenił Read More »

Scroll to Top