raport

Dropss w oczekiwaniu na uwolnienie internetu

Niedawno Komisja Europejska opublikowała sprawozdanie dotyczące rynku telekomunikacyjnego i kwestii regulacyjnych za lata 2012–2013. Cały dokument możecie przejrzeć tutaj. Jednak z mojego punktu widzenia najciekawsza jest część raportu dotycząca Polski. Jesteśmy pod koniec stawki krajów UE (26 pozycja), jeśli chodzi o penetrację szybkim, stacjonarnym internetem. Słabo wyglądamy w inwestycjach w światłowody. Za to nie mamy …

Dropss w oczekiwaniu na uwolnienie internetu Read More »

Dzieci w sieci – wyniki badania

Co dzieci robią w sieci? Większość rodziców jest przekonanych, że wie jak odpowiedzieć na to pytanie – tymczasem wyniki naszych badań pokazują co innego. Dzieci korzystają z Internetu dłużej i niekoniecznie w domu, jak sądzą rodzice. 3/4 dzieci przyznaje, że korzysta z sieci w dużum stopniu poza domem, a tylko co siódmy rodzic ma tego …

Dzieci w sieci – wyniki badania Read More »

Facebook, porno i zakupy

Trochę się przeraziłem. Rzuciłem dziś okiem na badania Kaspersky’ego o zachowaniach dzieci w internecie, opublikowane na początku czerwca, które wydobyłem z czeluści aplikacji Pocket, szukając tematów na dzisiejszy wpis. Niemal 17% niepełnoletnich szukało w sieci… pornografii. Nawet biorąc pod uwagę, że mówimy o niereprezentatywnej próbce, szczęka i tak opada. Trzeba oczywiście wziąć pod uwagę, że …

Facebook, porno i zakupy Read More »

Jesteśmy w raporcie NowegoMarketingu i IRC

Chodząc po internecie i przeglądając różne blogi i strony natrafiłam na raport najpopularniejszych marek na YouTube w Polsce – przygotowany przez NowyMarketing i IRC. Pod lupę zostały wzięte m.in. najpopularniejsze: rodzaje kanałów, branże, niemarkowe społeczności i kanały marek. Jak się okazało Serce i Rozum znalazło się w pierwszej trójce. Sami zobaczcie jak to wygląda.

Antyweb nas ocenił

Przeszukując internet w poszukiwaniu informacji do kwietniowego podsumowania Webmagla (efekt już w przyszłym tygodniu) natrafiłem na „raport” przygotowany przez Antyweb.pl oceniający działania firm w internecie. Na pierwszy ogień poszli operatorzy telekomunikacyjni. Antyweb ocenia strony www, profile na Facebooku, kanał na Youtube, aplikacje mobilne i oczywiście blogi. Jak się okazało nasz zdecydowanie wygrał: „Trzeba  jednak w …

Antyweb nas ocenił Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.