Reklama

Nowa kampania Orange na Kartę

18 czerwca 2018

Nowa kampania Orange na Kartę

Świat pełen jest problemów egzystencjalnych. A już świat kuchni, to w ogóle. Bo na przykład sernik z rodzynkami czy bez? Albo taka pizza. Z ananasem czy może jednak bez? A pomidorowa z ryżem czy z makaronem? No i placki ziemniaczane. Sami powiedzcie czy jadacie je z cukrem. Dla mnie placek z cukrem, to wybryk natury, ale znam takich, którym przy ich jedzeniu cukier chrzęści w zębach. I takim sposobem dochodzimy do naleśników – rulon czy trójkąt? Dla mnie zawsze trójkąt. A jak dla Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka? O tym przekonacie się oglądając nasz nowy spot Orange na Kartę.

I jeszcze garść informacji niepraktycznych: kreacja – Leo Burnett, produkcja – Tyrka Studio, postprodukcja – Studio Orka, reżyseria – Michał Gazda i zakup mediów – Initiative Media.

Ktoś kiedyś śpiewał, że już nigdy nie będzie takiego lata. Ale kto wie. Tymczasem cieszmy się latem pełnym internetu! I słońca! 🙂

 

 

Udostępnij: Nowa kampania Orange na Kartę

Reklama

Nowa kampania Orange dla Firm

8 maja 2018

Nowa kampania Orange dla Firm

W najnowszej kampanii promujemy dwa plany w cenie jednego w pakiecie Love dla Firm (za 28,78 zł + VAT/ miesięcznie). Do nich możecie dokupić najnowsze smartfony Huawei z serii P20. Kampania w zabawny sposób pokazuje, że choć różni nas to, na czym zarabiamy, to jednak łączy to, na czym oszczędzamy.  Za kreację odpowiada agencja Havas, produkcję Dynamo Film, postprodukcję Miło, a spot wyreżyserował Tomasz Kapuściński. Media kupił dom mediowy Initiative.

 

 

Udostępnij: Nowa kampania Orange dla Firm

Oferta

Nowy format reklamowy i nowa kampania wizerunkowa

13 kwietnia 2018

Nowy format reklamowy i nowa kampania wizerunkowa

Od dziś w naszej komunikacji same nowości – mamy nowy format reklamowy „Orange Zbliża”, a w jego ramach pierwszy nowy spot. Format będzie pokazywał historie, których bohaterowie, pomimo różniących ich zdań, znajdują wspólny język i zbliżają się do siebie. Oczywiście we wszystkim pomogą im usługi telekomunikacyjne. A to dlatego, że chcieliśmy mocniej pokazać jak Orange pomaga swoim użytkownikom być bliżej tego, co w życiu jest dla nich ważne.

I jeszcze tradycyjnie garść informacji branżowych. Spot można od dziś oglądać w telewizji (m.in. TVN i TVP), kinach (sieć Multikino) oraz w internecie (m.in. na YouTube i w Playerze TVN). Kampania wizerunkowa „Orange Zbliża”, potrwa do 30 kwietnia. Pod koniec miesiąca ruszą jej kolejne odsłony promujące oferty produktów i usług.

Platforma komunikacyjna „Orange Zbliża” jest wynikiem współpracy Orange Polska z agencją  Leo Burnett Warszawa, która odpowiada za kreację. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją Studio Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Materiał wyreżyserował Sebastian Pańczyk (twórca m.in. Reni, Oczu i Pieszczocha z naszych wcześniejszych kampanii z Sercem i Rozumem).

Udostępnij: Nowy format reklamowy i nowa kampania wizerunkowa

Reklama

Dama z gronostajem w kolejnej kampanii Orange na Kartę

5 kwietnia 2018

Dama z gronostajem w kolejnej kampanii Orange na Kartę

Od kilku dni możecie zobaczyć w telewizji nasz nowy spot Orange na Kartę. Tradycyjnie pojawia się w niej Robert Górski, któremu od jakiegoś czasu partneruje Mikołaj Cieślak. Tym razem u boku Roberta i Mikołaja pojawia się nowa postać – Dama z gronostajem. Kampania towarzyszy promocji, w ramach której po aktywacji startera można otrzymać 100 zł bonusu na rozmowy w sieciach stacjonarnych i komórkowych. Bonus jest ważny przez 30 dni, a można go aktywować do końca maja.

I jeszcze garść informacji – za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcję – Film Produkcja, postprodukcję – Studio Orka, a media kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć między innymi z seriali TVN (Belle Epoque, Druga Szansa czy Usta Usta). Oceńcie sami kunszt aktorski naszej tchórzofretki, która wcieliła się w rolę gronostaja ;-).

Udostępnij: Dama z gronostajem w kolejnej kampanii Orange na Kartę

Reklama

Nowe spoty, czyli dwa w jednym

12 marca 2018

Nowe spoty, czyli dwa w jednym

Od piątku możecie zobaczyć w telewizji nasz nowy spot, a właściwie dwa, bo obie wersję różnią się zakończeniem. A w spocie nasz wuj Maciej, znany Wam już jako fan zakładów, które rzadko wygrywa. Tym razem zakład dotyczy tego czy w telewizji można zobaczyć coś ciekawego. Jak myślicie, czy mając pakiet Orange Love z telewizją z Netflixem i Eleven Sport w jakości 4k (pisała o tym ostatnio Kasia Barys) można się nudzić? Zobaczcie koniecznie jak tym razem poszło wujowi.

Ja tylko dodam, że za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcję Tyrka, postprodukcję Orka, media kupił Initiative Media, a spoty wyreżyserował Mikołaj Łepkowski.

 

Udostępnij: Nowe spoty, czyli dwa w jednym

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej