Reklama

Świętne okazje dla firm

22 listopada 2019

Świętne okazje dla firm

Aaaaaaa, miesiąc do Świąt! 🙂 Przerwy reklamowe ociekają Mikołajami, choinkami i śniegiem. No i oczywiście brokatem, do którego mam słabość. 😉 Mam swoich faworytów (coroczny wzrusz przy oświetlonych ciężarówkach wiozących napoje w puszkach w każdy zakątek Polski). W Orange też już Święta na całego. Ruszyła kampania dla klientów indywidualnych, na kartę, a od dziś w telewizji również świętne okazje dla firm z Samsungiem Galaxy S10e.

Kampanię wspólnie z Orange przygotowali:

– Havas Warsaw (kreacja)

– Graffiti (produkcja)

– Ice Image (postprodukcja)

– Initiative Media (zakup mediów)

– Michał Gazda (reżyseria)

Ho, ho, ho! 🙂

Udostępnij: Świętne okazje dla firm

Reklama

All I want for Christmas…

8 listopada 2019

All I want for Christmas…

Tak, to już ten czas! 🙂 Mój ulubiony w roku. Świąteczne dekoracje, śnieg, choinka (ubrałam ją w zeszłym roku już na początku grudnia, żeby dłużej się cieszyć), Mariah Carey w tle (wczoraj zainaugurowałam sezon All I want for Christmas w pracy – nie wszyscy byli zadowoleni, ale nawet Grinch na końcu filmu polubił Święta)  i… prezenty. A jak prezenty to nie tylko te od najbliższych, ale również od Orange. I uwierzcie mi – w tym roku nie są to skarpetki!  😉 Mamy dla Was telewizor i drugi smartfon za złotówkę. Także tworząc swoją listę tego, co chcecie komu podarować miejcie na uwadze nasze propozycje. Nowy telefon, to zawsze dobry pomysł. Ja mam już swoją listę. A Wy? Jeśli nie, to czas się za to zabierać.

Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia nowych, świątecznych reklam przygotowanych przez Orange Polska we współpracy z:  Leo Burnett (kreacja), Tyrka Studio (produkcja), Miło (postprodukcja), Initiative Media (zakup mediów) i Michał Gazda (reżyseria).

Ho, ho, ho i Merry Christmas Kochani! 🙂

Udostępnij: All I want for Christmas…

Reklama

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

29 października 2019

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Uwaga! Będę się chwalić. 🙂

Podczas wczorajszej jubileuszowej XX gali SAR Effie Awards Poland, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, Orange na kartę otrzymał brązową statuetkę w kategorii Usługi za kampanię Trudna przyjaźń z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem, realizowaną wspólnie z agencją Leo Burnett i domem mediowym Initiative Media.

Ponadto Orange został zaliczony do grona dwudziestu najbardziej efektywnych komunikacyjnie firm 20-lecia, będąc jedną z najczęściej nagradzanych marek w historii polskiej edycji Effie Awards.

Siła i wyjątkowość konkursu Effie Awards polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.

W sumie podczas gali wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.  W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards nominacje uzyskały 94 kampanie w 23 kategoriach.

Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy ceniony na całym świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a w Polsce jest obecny od 1999 roku.

Jeżeli chcecie poczytać o najnowszych promocjach w Orange na kartę zajrzyjcie tutaj.

Udostępnij: Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Reklama

Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność.

14 października 2019

Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność.

No właśnie, pamiętajcie o tym, że razem mamy i moc i odpowiedzialność. I wcale nie w kontekście dzisiejszego wyniku wyborów to piszę, a w kontekście technologii. Niesamowicie zmieniły nasze życie, choćby w aspekcie rozwoju czy komunikacji. Dały nam ogromne możliwości. Ale nie ma co ukrywać, że również one mają swoje ciemne strony. Takie, jak choćby nadużywanie czasu spędzanego przed ekranem czy kontakt z nieodpowiednimi treściami. Dlatego tak ważne, żeby technologii używać świadomie i tego samego uczyć nasze dzieci. Ja tylko przypomnę, że jako Orange od wielu lat dbamy o bezpieczeństwo internautów i mądrą edukację cyfrową. Pamiętajcie – we wszystkim wskazany jest umiar i równowaga.

Właśnie o tym jest nasza nowa globalna kampania, która pojawi się w 27 krajach, gdzie działa Orange. Spot wyreżyserowała Katia Lewkowicz, a producentem jest Publicis Conseil. Nad przygotowaniem polskiej adaptacji czuwała agencja Leo Burnett oraz dom produkcyjny Orka i studio dźwiękowe Lunapark. Za media w tej kampanii odpowiada dom mediowy Initiative Media.  Dodam tylko od siebie, że w czasach gorączki zakupów, ciśnięcia sprzedaży i wyników czasem warto się zatrzymać i spojrzeć na te tematy z refleksją. Bo przecież wszystko jest dla ludzi. Trzeba tylko wiedzieć jak i po co. I pamiętajcie, że prawdziwe życie jest tu i teraz. Zostawiam Was z tym (przynajmniej dla mnie) wzruszającym obrazem.

Udostępnij: Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność.

Reklama

Drapnij okazję w Orange dla Firm!

6 września 2019

Drapnij okazję w Orange dla Firm!

Ja wiem – nie każdy, kto czyta naszego bloga musi mieć od razu własną firmę. Ale zakładam, że są tu i tacy. A skoro są, to i ja i nasza nowa kampania przypominamy Wam, że ponad połowa firm w Polsce jest w Orange. Dlaczego? Bo u nas można drapnąć okazję! Na przykład teraz jest to Samsung Galaxy A50 w supercenie. Dlatego od dziś emitujemy spot o drapaniu… okazji. 😉

Za jego kreację odpowiada Havas Warsaw, produkcję Selfish 3, postprodukcję ICE Images, a zakup mediów Initiative Media. Spot wyreżyserował Tomek Nowak.

Kto marzy o Samsungu Galaxy A50? Albo o takich paznokciach? 😉

 

Udostępnij: Drapnij okazję w Orange dla Firm!

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej