Reklama

Świąteczny spot Orange z pomysłami na prezent

10 listopada 2017

Świąteczny spot Orange z pomysłami na prezent

Lubicie otwierać prezenty? Ten dreszczyk emocji, kiedy nie wiadomo co jest w środku a za chwilę wielka radość, bo Św. Mikołaj przyniósł to, co chcieliście? Święta tuż, tuż… Przynajmniej telewizyjnie. Proponuje Wam rozpakować radość z Orange. Wystartowaliśmy dzisiaj z kampanią świąteczną. Mam nadzieję, że wprowadzi was w odpowiedni nastrój i podpowie jak sprawić radość bliskim. Jeśli jeszcze nie wiecie, co położyć pod choinkę bliskim warto zainspirować się właśnie świąteczną ofertą Orange. Może się okazać, że przy okazji zakupu internetu domowego, który i tak zaplanowaliście pod koniec roku, kupicie korzystnie także smartfon, telewizor a nawet wymarzoną konsolę do gier dla dziecka.  Kreacje spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis, wyprodukował go Film Produkcja. Reżyserem był Michał Gazda. Natomiast postprodukcję zrobiła Orka, a dźwięk Lunapark.

Na pierwszy ogień idą Samsung Galaxy S8 i Samsung Galaxy J5 (2017)

A na drugi: Samsung TV i Xbox One S

Stella niestety na chorobowym, więc tym razem mi przypadło umieszczeniu wpisu o naszej nowej kampanii.

 

Udostępnij: Świąteczny spot Orange z pomysłami na prezent

Reklama

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

2 października 2017

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko nasi klienci-ojcowie.

Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę!

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Prezentacja wyróżnionych reklam „top dads” nie zmieniło przesadnie mojej opinii o reklamach, ale szersze spojrzenie na pozytywną promocję ojców i walkę ze stereotypami – jestem za. Ciekawe czy Wy zwracacie uwagę na takie aspekty naszego życia prezentowane w spotach?

 

Prócz Orange Polska Tato.Net wyróżnił jeszcze trzy inne reklamy: Mercedes-Benz, Allegro i Fundacji Mamy i Taty.

 

Udostępnij: Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

Reklama

Dwie nowe kampanie Orange

8 września 2017

Dwie nowe kampanie Orange

Dziś wystartowały dwie nowe kampanie reklamowe. Pierwsza z nich to mój ulubiony Robert Górski, w kolejnej odsłonie Orange na kartę. Nie ma kiosku, ale nadal jest zabawnie. Zobaczcie kto mu tym razem towarzyszy. Podpowiem, że będzie Zosia, Litwa i dusza romantyka. Resztę sprawdźcie sami. Dodam garść informacji praktycznych: za kreację spotu odpowiada Agencja Publicis, produkcję – Studio Tyrka, postprodukcję – Orka, a spot wyreżyserował Michał Gazda (reżyser m.in. serialu Wataha, Druga Szansa czy Belle Epoque). Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Druga nowa kampania to Orange LOVE dla Firm, a w niej wesoła scenka z udziałem znanych Wam z wcześniejszych kampanii dwóch kucharzy. Za kreację tego spotu odpowiada Agencja Havas. Produkcją zajęło się M5, postprodukcją Miło, a materiał wyreżyserował Maciej Kowalczuk. Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Udostępnij: Dwie nowe kampanie Orange

Reklama

Orange LOVE – nowa kampania

25 sierpnia 2017

Orange LOVE – nowa kampania

Dziś wystartowaliśmy z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach. O tym wszystkim jest nasz nowy spot, za którego kreację odpowiada agencja Publicis (adaptacja kreacji agencji Comunica). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć głównie z seriali np. Belle Epoque, Wataha, Druga Szansa czy Usta Usta.

Udostępnij: Orange LOVE – nowa kampania

Reklama

Po 19 zł na głowę w nju za wszystko

3 lipca 2017

Po 19 zł na głowę w nju za wszystko

Stella, nasza blogowa specjalista od reklam była na urlopie, postanowiłem przejąć temat ;-). Jak pewnie wiecie z postu Zbyszka przed weekendem wprowadziliśmy sporo zmian w ofercie nju. Dodaliśmy do wszystkich planów no limit także na numery stacjonarne i pogmeraliśmy przy paczkach GB. Moim zdaniem wyszło super, a z tego co czytałem w komentarzach – Waszym też.

Czytaj więcej: W nju z rachunkiem wszystkie połączenia za max 19 zł, a nawet mniej

Teraz nadszedł czas by pochwalić się nowymi ofertami nieco szerzej niż tylko na naszym blogu. Szczególnie że znaleźliśmy bardzo fajne rozwiązanie, które część nazwie „efektem synergii”, a inni porostu „combosem”. Otóż jeżeli weźmiecie plan za 29 zł, dobierzecie do niego dodatkowy numer za 9 zł to dostajecie no limit rozmów, SMS i sporą paczkę GB na dwa numery za… 19 zł na głowę. Oczywiście to wszystko także w ramach roamingu w Unii Europejskiej.

W efekcie powstało takie dzieło z „tym żółtym”, jego koleżanką, tandemem, Warszawą, Berlinem, Rzymem i Paryżem w rolach głównych:

Wideo przygotowała agencja kreatywna Ogilvy&Mather, wyprodukował RedWorks, za postprodukcję obrazu odpowiadała Grupa Smacznego, a dźwięku Lunapark.

Udanych wakacji 😉

Udostępnij: Po 19 zł na głowę w nju za wszystko

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej