Reklama

Jogging w Orange na Kartę

17 września 2018

Jogging w Orange na Kartę

W telewizji, radio i internecie nowa kampania Orange na Kartę. Nowa, ale wspierająca najlepiej sprzedającą się ofertę, czyli  Rozmowy i SMSy bez limity + 15 GB. Oferta jest dostępna dla obecnych klientów jak i dla wszystkich, którzy zdecydują się na przeniesienie do nas numeru czy też zakup dowolnego startera Orange. W każdym z tych przypadków klient zapłaci zawsze tylko 25zł za korzystanie z oferty przez cały miesiąc.

A w kampanii tradycyjnie Mikołaj Cieślak i Robert Górski. Po sporze kulinarnym, teraz swoją dyskusję przenieśli na pole sportu. A Wam chrupie czy strzyka? Mi jeszcze ani jedno ani drugie, ale coś czuję, że po przyszłotygodniowych okrągłych urodzinach to wszystko przede mną. 😉

I tradycyjnie garść informacji. Za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcją zajęło się Studio M5, a  postprodukcją Orka. Spot udźwiękowił Lunapark, a wyreżyserował go Damian Kotzur.

Miłego oglądania! 🙂

Udostępnij: Jogging w Orange na Kartę

Reklama

Internet w Orange dla Firm

10 września 2018

Internet w Orange dla Firm

Każdy kto posiada własną firmę (zwłaszcza taką mniejszą) wie, że ma w niej wiele etatów – jest prezesem, działem sprzedaży, infolinią, a nawet obsługą firmowego fanpage’a. W takiej firmie  podstawą jest być blisko klienta. A do tego najlepiej mieć internet i rozmowy bez limitu w Orange dla Firm. Teraz w zestawie z wodoodpornym Huawei P20 Pro z wytrzymała baterią i zestawem samochodowym.

I garść informacji na temat nowego spotu. Za jego kreację odpowiada Havas Warsaw, produkcję Tyrka Studio, postprodukcję Miło. Dźwiękiem zajął się Lunapark, media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media, a spot wyreżyserował Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo.

 

Udostępnij: Internet w Orange dla Firm

Reklama

Kampania 1Gb/s

7 września 2018

Kampania 1Gb/s

Dwa tygodnie temu informowaliśmy Was (o tu) , że Orange Światłowód przyspieszył do 1 Gb/s. Najszybszy Orange Światłowód mogą kupić wszyscy, którzy znajdują się w zasięgu dotychczasowej oferty 600 Mb/s. To mieszkańcy 76 gmin, w których rynek szerokopasmowego internetu został zderegulowany, m.in. Warszawy, Wrocławia, Bydgoszczy, Torunia, Lublina, Zielonej Góry, Łodzi, Ostrołęki, Białegostoku czy Gniezna. W sumie blisko 1,7 mln gospodarstw domowych. Szczegóły oferty znajdziecie właśnie tu.

Tymczasem dziś ruszyliśmy z kampanią towarzyszącą tej usłudze. Urocza ruda rodzina pokazuje w niej co można robić z takim łączem. A można dużo. Sama od tygodnia wiem! I polecam. J Kampanię zobaczycie m.in. w telewizji, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz usłyszycie ją w radio. Za jej kreację odpowiada Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka, postprodukcją Orka, za dźwięk odpowiada Lunapark, a planowanie i zakup mediów to Initiative Media. Spot wyreżyserował Tomasz Goldbaum-Wlaziński.

Udostępnij: Kampania 1Gb/s

Reklama

Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie

26 lipca 2018

Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie

Od ponad tygodnia w mediach możecie spotkać nasza nową kampanię wizerunkową przygotowaną przez Publicis France. Trwający 90 sekund  film (wyreżyserowany przez Nico Pereza Viegę), to prosta historia dwojga ludzi, których mimo wielu przeciwności spotkanych po drodze, łączy pomarańczowa lina.

Spot to jeden z elementów kampanii 360°, w której skład wchodzą między innymi telewizja, kino, digital, OOH, prasa i social media. Kampania uzupełniona została o również o niestandardowe formaty, jakie zobaczyć można na przykład w przejściu podziemnym w okolicach Rotundy w Warszawie.

Myślą przewodnią kampanii jest hasło „Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie”. Potraktowaliśmy ją bardzo dosłownie i postanowiliśmy zbliżyć do siebie dwa zupełnie odległe światy. Dlatego w tym projekcie spotkało się dwoje wyjątkowych artystów: legenda warszawskiego hip-hopu Sokół i młoda, prężnie rozwijająca się artystka kolażowa Beata Barrakuz Śliwińska. Owocem tego niecodziennego spotkania stał się mural inspirowany kampanią Orange oraz życiem i twórczością rapera, zaprojektowany przez Barrakuz. Praca powstała w kultowym miejscu spotkań warszawiaków — na „Patelni”, tuż przy przystanku Metro Centrum. Nie mieliście jeszcze okazji zobaczyć naszego murala? Koniecznie odwiedźcie „Patelnię”  i eksplorujcie wszystkie ukryte w nim smaczki. A jeśli macie do nas daleko, to popatrzcie na zdjęcie murala w całej okazałości. I pamiętajcie – Orange zbliża!

Udostępnij: Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie

Odpowiedzialny biznes

Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange

25 czerwca 2018

Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange

Fundacja Orange była partnerem głównym tegorocznej edycji, niezwykle prestiżowego konkursu Papaya Young Directors. Zadaniem uczestników – młodych kreatywnych i filmowców było nakręcenie spotu reklamowego na temat jednej z sześciu marek: EB, Sprite, PZU, McDonalds, DPD i Fundacji Orange.

Każdy twórca, który podjął rękawicę, w pierwszej kolejności musiał stworzyć eksplikację reżyserską na temat wskazanego przez siebie brandu. Autorzy najlepszych z nich, zdaniem jury, otrzymali zielone światło na rozpoczęcie zdjęć. Co kluczowe, przedstawiciele partnerów nie ingerowali w prace nad filmami, nie mieli też wglądu w eksplikacje. Taka cezura miała zapewnić kreatywnym pełną niezależność, a ich dziełom nadać stempel świeżego spojrzenia na markę i produkt.

12 najlepszych spotów, po dwa na temat każdej z marek, poznaliśmy dopiero 13 czerwca, na oficjalnej gali w Zamku Ujazdowskich w Warszawie.

Poniżej, znajdziecie oba filmy na temat Fundacji Orange. Pierwszy z nich („Obcy”) otrzymał wyróżnienie jury za kompozycję i wyjątkową wrażliwość muzyczną.

Konrad Kidawa – „Obcy”

Michał Ciechomski – „Owce”

Jak Wam się podobają? Macie swojego faworyta? Czekam na komentarze.

 

Udostępnij: Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej