Reklama

Domowy plan zdjęciowy

2 czerwca 2020

Domowy plan zdjęciowy

Właśnie dokonałam szybkiej analizy kalendarza. To mój 82 dzień „z domu”. Ja wiem i cieszę się, że życie powoli wraca do normy, ale z perspektywy czasu uważam, że to był niesamowicie surrealistyczny czas. Te wszystkie „stracone” okazje – urodziny, święta, majówka, spotkania rodzinne i z przyjaciółmi. Nie wiem jak u Was, ale moje życie stało się cyfrowe – pracę spotykam w komputerze, przyjaciół na komunikatorach, a rodzinę w telefonie. Nawet moje ulubione restauracje od trzech miesięcy widuję tylko online. Oczywiście, jak pewnie każdy, za wieloma osobami/ rzeczami tęsknię. Mam też w głowie milion znaków zapytania – kiedy wreszcie zobaczę morze, za którym tak tęsknię? Jakie będą wakacje bez festiwali muzycznych? Jak zaplanować swój urlop, skoro właściwie wciąż nic nie wiemy? Była to dla mnie lekcja pokory – nagle okazało się, że są rzeczy, na które nie mam wpływu i właściwie mogę tylko z własnej kanapy kibicować takim osobom jak pablo_ck (Paweł, jeszcze raz dzięki! :-)), które były tam na zewnątrz, na pierwszej linii walki. Ale czy to był stracony czas? Nie sądzę. Każdego z nas wiele nauczył i myślę, że wielu z nas zrozumiało co tak naprawdę jest w życiu ważne. Ja z ręką na sercu przyznaje się – przestałam kompulsywnie kupować sukienki. 😉 Ba! Od trzech miesięcy właściwie żyję w dresach. Codziennie też poświęcam godzinę na telefony do osób, które potrzebują rozmowy z drugim człowiekiem. Przecież nie każdy został w domu z rodziną. Mam takie bliskie osoby, które te 82 dni spędziły same w domu. A jak jest u Was? Czego Was nauczył ten czas?

To oczywiście nie są tylko zmiany w moim życiu prywatnym. Pole zawodowe też obfituje w odkrycia. Pierwszym z nich jest to, że da się żyć bez notorycznych spotkań. Nagle okazało się, że projekty świetnie funkcjonują, jeśli prowadzi się je za pomocą maila/ telefonu. Nie potrzeba do tego dziesiątek narad i odpraw. Mam nadzieję, że akurat z tej lekcji wyciągniemy wnioski na przyszłość. 🙂 Nie uwierzycie, ale dzięki pandemii bywam też regularnie w domach moich kolegów i koleżanek z pracy. Co prawda wirtualnie, ale jednak wideo konferencje pozwalają mi poznać ludzi z zupełnie innej strony. Wiem jak wyglądają ich dzieci, poznałam psy, koty i współdomowników. To fajne. 🙂

Ale są takie rzeczy, co do których byłam wręcz pewna, że „zdalnie” nie są możliwe. I tu dochodzimy do sedna – plan zdjęciowy reklamy w czasach zarazy. I wiecie co? Da się! Szczególne sytuacje wymagają wyjątkowych rozwiązań. Z wielką radością donoszę Wam, że Orange z powodzeniem przeprowadził pierwszą filmową produkcję reklamową, w całości realizowaną zdalnie: od momentu briefu agencji, przez zdjęcia w dwóch różnych lokacjach, aż do etapu postprodukcji i wreszcie emisji. Mowa o najnowszej kampanii Orange na kartę. Jej bohaterowie spędzają czas epidemii w swoich domach, oddzieleni mnóstwem kilometrów, ale kolejny raz udowadniają, że Orange zbliża, cokolwiek by się działo! W kolejnym filmie nie tylko bawią słowną szermierką, ale nawet jedzą wspólnie obiad, a właściwie dwa obiady ‒ dzięki podwójnej porcji internetu w Orange na kartę.

Osoby odpowiedzialne kontrolowały cały przebieg produkcji online. Udało się zadbać nie tylko o bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych, ale również rozśmieszyć ich do łez, a przy okazji stworzyć wspaniały film.  Kampania ruszyła w piątek. 30-sekundowy film, który można obejrzeć w telewizji i internecie, jest wspierany przez działania w mediach społecznościowych i radiu. Orange przygotował ją we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa (kreacja), Busy Bee Film (produkcja), Studio Badi Badi (postprodukcja). Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Daniel Jaroszek, a media kupił dom mediowy Initiative. Dajcie znać jak Wam się podoba i bądźcie zdrowi! 🙂

 

Udostępnij: Domowy plan zdjęciowy

Reklama

Wszyscy pomagamy

13 marca 2020

Wszyscy pomagamy

W Orange Polska przygotowaliśmy dla Was reklamę, która nie opowiada o nowej promocji. Zdziwieni? 😉 Wiem, to zdarza się rzadko, ale za to jest bardzo przyjemne. Chcieliśmy Wam pokazać, że każdy z Was robi masę dobrych rzeczy, pewnie zupełnie nieświadomie. A te dobre rzeczy robicie korzystając z naszych usług i za nie płacąc. Bo wtedy my część Waszych pieniędzy spożytkowujemy właśnie na te dobre rzeczy. I pisząc my mam na myśli Fundację Orange, która robieniem dobra zajmuje się już 15 lat! Ja bardzo jej za to dziękuję, bo sami wiecie, że dobra nigdy za dużo. I dziękuję też Wam za to, że jesteście i razem czynimy tę magię. 🙂 Co konkretnie robimy? O tym tu.

I tradycyjna garść informacji technicznych – spot w emisji od dziś. Zobaczycie go m.in. w telewizji i internecie. A kto pomógł nam w jego zrobieniu? Idea kreatywna przyszła do nas z  Mołdawii, gdzie tamtejsza Fundacja Orange robi również dobre rzeczy i chciała się tym podzielić ze swoimi klientami. W dopasowaniu kreacji do polskiego widza pomogła agencja Leo Burnett. Za produkcje odpowiedzialne było Tyrka Studio, postprodukcję Chimney i Lunapark. Reżyserię powierzyliśmy Marcinowi Filipowiczowi. A media kupiła agencja Initiative. Oczywiście nad całością prac czuwaliśmy my – dumny ze swojej fundacji zespół Orange Polska!

Wiedzieliście, że robimy razem tyyyyyle dobrego? 🙂

 

Udostępnij: Wszyscy pomagamy

Reklama

Świętne okazje dla firm

22 listopada 2019

Świętne okazje dla firm

Aaaaaaa, miesiąc do Świąt! 🙂 Przerwy reklamowe ociekają Mikołajami, choinkami i śniegiem. No i oczywiście brokatem, do którego mam słabość. 😉 Mam swoich faworytów (coroczny wzrusz przy oświetlonych ciężarówkach wiozących napoje w puszkach w każdy zakątek Polski). W Orange też już Święta na całego. Ruszyła kampania dla klientów indywidualnych, na kartę, a od dziś w telewizji również świętne okazje dla firm z Samsungiem Galaxy S10e.

Kampanię wspólnie z Orange przygotowali:

– Havas Warsaw (kreacja)

– Graffiti (produkcja)

– Ice Image (postprodukcja)

– Initiative Media (zakup mediów)

– Michał Gazda (reżyseria)

Ho, ho, ho! 🙂

Udostępnij: Świętne okazje dla firm

Reklama

All I want for Christmas…

8 listopada 2019

All I want for Christmas…

Tak, to już ten czas! 🙂 Mój ulubiony w roku. Świąteczne dekoracje, śnieg, choinka (ubrałam ją w zeszłym roku już na początku grudnia, żeby dłużej się cieszyć), Mariah Carey w tle (wczoraj zainaugurowałam sezon All I want for Christmas w pracy – nie wszyscy byli zadowoleni, ale nawet Grinch na końcu filmu polubił Święta)  i… prezenty. A jak prezenty to nie tylko te od najbliższych, ale również od Orange. I uwierzcie mi – w tym roku nie są to skarpetki!  😉 Mamy dla Was telewizor i drugi smartfon za złotówkę. Także tworząc swoją listę tego, co chcecie komu podarować miejcie na uwadze nasze propozycje. Nowy telefon, to zawsze dobry pomysł. Ja mam już swoją listę. A Wy? Jeśli nie, to czas się za to zabierać.

Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia nowych, świątecznych reklam przygotowanych przez Orange Polska we współpracy z:  Leo Burnett (kreacja), Tyrka Studio (produkcja), Miło (postprodukcja), Initiative Media (zakup mediów) i Michał Gazda (reżyseria).

Ho, ho, ho i Merry Christmas Kochani! 🙂

Udostępnij: All I want for Christmas…

Reklama

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

29 października 2019

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Uwaga! Będę się chwalić. 🙂

Podczas wczorajszej jubileuszowej XX gali SAR Effie Awards Poland, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, Orange na kartę otrzymał brązową statuetkę w kategorii Usługi za kampanię Trudna przyjaźń z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem, realizowaną wspólnie z agencją Leo Burnett i domem mediowym Initiative Media.

Ponadto Orange został zaliczony do grona dwudziestu najbardziej efektywnych komunikacyjnie firm 20-lecia, będąc jedną z najczęściej nagradzanych marek w historii polskiej edycji Effie Awards.

Siła i wyjątkowość konkursu Effie Awards polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.

W sumie podczas gali wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.  W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards nominacje uzyskały 94 kampanie w 23 kategoriach.

Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy ceniony na całym świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a w Polsce jest obecny od 1999 roku.

Jeżeli chcecie poczytać o najnowszych promocjach w Orange na kartę zajrzyjcie tutaj.

Udostępnij: Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej