Oferta

Nowy format reklamowy i nowa kampania wizerunkowa

13 kwietnia 2018

Nowy format reklamowy i nowa kampania wizerunkowa

Od dziś w naszej komunikacji same nowości – mamy nowy format reklamowy „Orange Zbliża”, a w jego ramach pierwszy nowy spot. Format będzie pokazywał historie, których bohaterowie, pomimo różniących ich zdań, znajdują wspólny język i zbliżają się do siebie. Oczywiście we wszystkim pomogą im usługi telekomunikacyjne. A to dlatego, że chcieliśmy mocniej pokazać jak Orange pomaga swoim użytkownikom być bliżej tego, co w życiu jest dla nich ważne.

I jeszcze tradycyjnie garść informacji branżowych. Spot można od dziś oglądać w telewizji (m.in. TVN i TVP), kinach (sieć Multikino) oraz w internecie (m.in. na YouTube i w Playerze TVN). Kampania wizerunkowa „Orange Zbliża”, potrwa do 30 kwietnia. Pod koniec miesiąca ruszą jej kolejne odsłony promujące oferty produktów i usług.

Platforma komunikacyjna „Orange Zbliża” jest wynikiem współpracy Orange Polska z agencją  Leo Burnett Warszawa, która odpowiada za kreację. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją Studio Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Materiał wyreżyserował Sebastian Pańczyk (twórca m.in. Reni, Oczu i Pieszczocha z naszych wcześniejszych kampanii z Sercem i Rozumem).

Udostępnij: Nowy format reklamowy i nowa kampania wizerunkowa

Reklama

Dama z gronostajem w kolejnej kampanii Orange na Kartę

5 kwietnia 2018

Dama z gronostajem w kolejnej kampanii Orange na Kartę

Od kilku dni możecie zobaczyć w telewizji nasz nowy spot Orange na Kartę. Tradycyjnie pojawia się w niej Robert Górski, któremu od jakiegoś czasu partneruje Mikołaj Cieślak. Tym razem u boku Roberta i Mikołaja pojawia się nowa postać – Dama z gronostajem. Kampania towarzyszy promocji, w ramach której po aktywacji startera można otrzymać 100 zł bonusu na rozmowy w sieciach stacjonarnych i komórkowych. Bonus jest ważny przez 30 dni, a można go aktywować do końca maja.

I jeszcze garść informacji – za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcję – Film Produkcja, postprodukcję – Studio Orka, a media kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć między innymi z seriali TVN (Belle Epoque, Druga Szansa czy Usta Usta). Oceńcie sami kunszt aktorski naszej tchórzofretki, która wcieliła się w rolę gronostaja ;-).

Udostępnij: Dama z gronostajem w kolejnej kampanii Orange na Kartę

Reklama

Nowe spoty, czyli dwa w jednym

12 marca 2018

Nowe spoty, czyli dwa w jednym

Od piątku możecie zobaczyć w telewizji nasz nowy spot, a właściwie dwa, bo obie wersję różnią się zakończeniem. A w spocie nasz wuj Maciej, znany Wam już jako fan zakładów, które rzadko wygrywa. Tym razem zakład dotyczy tego czy w telewizji można zobaczyć coś ciekawego. Jak myślicie, czy mając pakiet Orange Love z telewizją z Netflixem i Eleven Sport w jakości 4k (pisała o tym ostatnio Kasia Barys) można się nudzić? Zobaczcie koniecznie jak tym razem poszło wujowi.

Ja tylko dodam, że za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcję Tyrka, postprodukcję Orka, media kupił Initiative Media, a spoty wyreżyserował Mikołaj Łepkowski.

 

Udostępnij: Nowe spoty, czyli dwa w jednym

Reklama

Nie ma lepszego pakietu niż Orange Love! Zakład?

2 lutego 2018

Nie ma lepszego pakietu niż Orange Love! Zakład?

Od dziś nową kampanią reklamową zachęcamy Was, żebyście podsumowali swoje wydatki na usługi telekomunikacyjne i telewizję, z których korzystacie u różnych operatorów. Idziemy o zakład, że w pakiecie Orange Love zapłacicie mniej. Jak już pisaliśmy w komunikacie prasowym za 99,99 zł miesięcznie otrzymacie szybki domowy internet, abonament komórkowy i telefon domowy oraz telewizję, z jedną umową i z opłatami na jednej fakturze.

O tym jest również nasz nowy spot, który od dziś możecie zobaczyć w telewizji. Za jego kreację odpowiada Leo Burnett, produkcję Tyrka Studio, postprodukcję Studio Produkcyjne Orka, a zakup mediów Initiative Media. Spot wyreżyserował Mikołaj Łebkowski.

To co, zakładacie się?

Udostępnij: Nie ma lepszego pakietu niż Orange Love! Zakład?

Reklama

Nowa kampania Orange na kartę

12 stycznia 2018

Nowa kampania Orange na kartę

Chwilę mnie tu nie było, ale wracam i to z petardą. Wasz ulubiony kioskarz Robert Górski ma w naszej nowej kampanii kolegę. Jeśli śledzicie inne produkcje z Robertem, to ten duet nie wyda Wam się obcy. 😉

A o czym tym razem opowiada nasz spot? Na warsztat wzięliśmy „Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + GB” za 25zł. Rozwiązania ‘bez limitu’ pozwalające na korzystanie z telefonu zupełnie bez ograniczeń w zakresie połączeń i SMSów, oferujące mnóstwo GB, a wszystko w naprawdę niskiej cenie, stały się bardzo atrakcyjną alternatywą dla oferty abonamentowej przy pełnej wolności prepaida (brak umowy).

Powiecie, że przecież wszyscy nasi główni konkurenci oferują w swoim portfolio podobne rozwiązania w zbliżonej cenie. Racja, jednak to Orange wygrywa zdecydowanie ilością GB. W jednorazowej wersji usługi, przy stażu krótszym niż rok klient dostaje co miesiąc aż 15 GB. Wielkość pakietu rośnie wraz ze stażem (20 GB po 3 latach), a w wersji cyklicznej usługi dodatkowo o 1 GB co miesiąc (czyli po roku w Orange, korzystając z usługi cyklicznej pakiet wynosi 27 GB, a po 2 latach – 41 GB).

A teraz trochę technikaliów. W kampanii już po raz czwarty spotykamy się ze sławnym Polakiem, tym razem – Mikołajem Kopernikiem, który wraz z Robertem Górskim i nową postacią – Mikołajem Cieślakiem przekonują, że „prawdziwy kosmos tylko w Orange na kartę”. Kreację opracowała agencja Publicis, produkcją zajął się dom produkcyjny M5, postprodukcją studio produkcyjne Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Gazda znany z Watahy, Świadka koronnego czy Belle Epoque.

I jak Wam się podoba?

Udostępnij: Nowa kampania Orange na kartę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej